Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia '99 20V Turbo Laurin&Klement - Masterone


masterOne

Recommended Posts

Преди няколко години мой приятел, който постоянно си сменяше колите ми показа една Skoda Octavia, която беше взел скоро но мислеше да я продава защото е голяма за жена му. Тогава за пръв път видях Skoda Octavia L&K и направо се влюбих , казах си „хей защо не съм виждал други такива”. Няколко дни не спах докато накрая не я взех. След това колкото повече я карах, толкова повече ми харесваше. Един ден брат ми донесе едни джанти 17” от AUDI TT и ми ги подари, като малко след това ги боядисах бели. С тези бели джанти определено се откроявам от всички други и може би това беше причината една вечер да се засечем с Ники Любомиров, който спря до мен и ме попита дали съм член на Шкода Клуб, а аз му отвърнах учуден „член на какво?” .....така още същата вечер намерих форума и се регистрирах .

 

И така след толкова време вече имам няколко теми в които започнах това, което ще бъде основа на този проект и разбира се неща които все още не съм показал. Надявам се това което правя занапред да ви хареса!

 

 

Тази снимка е най-ранната която изрових. На нея тъкмо съм сложил белите джанти.

post-4130-138453285998_thumb.jpg.jpg]

 

 

Първото което сложих беше това DVD Panasonic

post-4130-138453286092_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 414
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    206

  • bega4kata

    37

  • BlackPearl

    12

  • The Best Forman

    12

Най-много писали в темата

Пътвото по-сериозно нещо с което се заех беше интериора. Все пак колата не е много нова а и не беше гледана както аз я гледам сега, в следствие на което имаше забележки по салона. Много исках да си направя волана с кожа но не каква да е а с цвета на салона.

......и така започнах с него: post-4130-138453286096_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845328611_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286115_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286118_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845328612_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286123_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286125_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286128_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845328613_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286133_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази снимка е на някой колега от събирането което направихме в Стара Загора. Много се дразнех на разшитата седалка:

 

post-4130-138453286135_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Известно време след това започнах с претапицирането на предните седалки, подлакътника, ск. лост и ръчната. Старите изглеждаха така:post-4130-138453286146_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286153_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286156_thumb.jpg.jpg]

Така започна подмяната:post-4130-138453286158_thumb.jpg.jpg]

Старите калъфи са свалени:post-4130-13845328616_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286163_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286163_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286167_thumb.jpg.jpg]

post-4130-138453286165_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите калъфи вече се правеха:

post-4130-138453286181_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286188_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845328619_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286193_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286195_thumb.jpg.jpg]

Оказа се че в една седалка има много чарколяци:post-4130-138453286197_thumb.jpg.jpg]

 

post-4130-1384532862_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286202_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286204_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286206_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да придам повече автентичност реших да поръчам бродерия на облегалките Laurin&Klement. За целта използвахме това лого:post-4130-138453286209_thumb.jpg

 

И резултата беше доста сполучлив. Цвета на конеца за логото е тъмно зелен.post-4130-138453286232_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286235_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286237_thumb.jpg.jpg]

Свалихме нашивките AIRBAG и ги сложихме на новите калъфи post-4130-138453286239_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286242_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече нямах търпение да седна в новите седалки и да не слизам от колата а тя милата чакаше мирно:post-4130-138453286244_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286262_thumb.jpg.jpg]

Вече нещата отиваха към финала:post-4130-138453286264_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286267_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286269_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286271_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286274_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286276_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немина много време и реших да продължа с обличане на детайли от таблото с "алкантара" :post-4130-138453286301_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286309_thumb.jpg.jpg]

 

Избрах по-тъмен цвят от седалките:post-4130-138453286311_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286313_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286316_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286318_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845328632_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286323_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286324_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286326_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора ме питат, защо не си сменя фаровете, стоповете, маска и бронята от фейслифта за да изглежда по-добре? Ами аз пък си я харесвам така, леко грозовата и искам да се знае че е преди фейса. В този дух обаче имах проблем с фаровете когато карах нощем. Беше направо мъка когато ме заслепяват насреща, до момента в който не намерих тези прожектори за вграждане във фара. Това е биксенон, който дори и фейсовите нямат smile004.

 

post-4130-138453286354_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286391_thumb.jpg.jpg]

 

За съжаление забравих да снимам, когато ги монтирах, но много се гордея с това, че стъклото на фаровете ми са на щипки smile001

post-4130-138453286394_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286397_thumb.jpg.jpg]post-4130-1384532864_thumb.jpg.jpg]

 

малко стои странно, но важно е че светлината кърти....

post-4130-138453286402_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286405_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като минаха Коледно-Новогодишните празници се замислих да започна и малко силов тунинг /другото да изчака малко/. Най-накрая се запознах с бат Сами по-телефона и малко след това отскочих до Варна. Поговорихме малко и се разбрахме да направи нещо нестандартно за мен. Повече информация и снимки от изработването, оставям той да даде а аз ще покажа само крайният продукт за който много му благодаря smile126 :

post-4130-138453286408_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286457_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286459_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286462_thumb.jpg.jpg]

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тези бели джанти определено се откроявам от всички други и може би това беше причината една вечер да се засечем с Ники Любомиров, който спря до мен и ме попита дали съм член на Шкода Клуб, а аз му отвърнах учуден „член на какво?” .....така още същата вечер намерих форума и се регистрирах .

 

Това пък не си го спомням, но в такъв слуяай хвала на мен си :) Намерил съм един достоен ЧЛЕН на Шкода клуб България :) smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личи си, че с много труд и желание се работи по колата. Радва ме и факта, че всички тези неща се случват точно на Octavia L&K - съдба, късмет или случайност не знам. :) Keep working :smt017 Само едно нещо леко ми дразни окото - предните мигачи - не може ли да се намерят L&K мигачи преди FL, да не е с фейслифтови. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личи си, че с много труд и желание се работи по колата. Радва ме и факта, че всички тези неща се случват точно на Octavia L&K - съдба, късмет или случайност не знам. :) Keep working :smt017 Само едно нещо леко ми дразни окото - предните мигачи - не може ли да се намерят L&K мигачи преди FL, да не е с фейслифтови. :roll:

 

Тези мигачи ги взех от Любомиров, че старите бяха отврат. Определено има какво да се направи по външният вид, но по-нататък.

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече информация и снимки от изработването, оставям той да даде а аз ще покажа само крайният продукт за който много му благодаря smile126 :

Предпочитам вече да не съм толкова "форумно общителен" защото някои хора едва ли не смятат че съм длъжен да им обяснявам.И поради факта ,че много "разбирковци" се навъдиха,смятам това което знаем с теб,да си го запазим за себе си.Поздрави за ПРЕКРАСНАТА кола.Една от най добрите и бързите във форума :smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам вече да не съм толкова "форумно общителен" защото някои хора едва ли не смятат че съм длъжен да им обяснявам.И поради факта ,че много "разбирковци" се навъдиха,смятам това което знаем с теб,да си го запазим за себе си.Поздрави за ПРЕКРАСНАТА кола.Една от най добрите и бързите във форума :smt017

 

 

 

ОК Сами, ти си знаеш. Благодаря за всичко, но има още много хляб да изям, докато стане една от най-добрите и бързи smile027 ще помагаш още

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, след като вече имах чисто нова хибридна турбина, започна демонтажа на старото турбо заедно с турбо пътищата и нтеркулера:

post-4130-138453286774_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845328679_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286793_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286796_thumb.jpg.jpg]

 

Биричката беше жизнено важна:

post-4130-138453286799_thumb.jpg.jpg]

 

Това са старите части които, ще бъдат заменени с нови:

post-4130-138453286802_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286804_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286807_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845328681_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След демонтажа на старите части, констатирах някои проблеми които е имало!

 

Тук се вижда една от връзките на турбо пътя, която е била разместена:

post-4130-138453286812_thumb.jpg.jpg]

 

 

Тук ясно се виждат пукнатини по топлата част на турбината:post-4130-138453286829_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286832_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286834_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286836_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286839_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започна изграждането на новите турбо пътища и монтажа на турбото и кулера!

 

Диаметъра на тръбите вход/изход са 55 мм.post-4130-138453286877_thumb.jpg.jpg]

Новият кулер застана перфектно! Все едно е правен за това място:post-4130-138453286841_thumb.jpg.jpg]

post-4130-138453286879_thumb.jpg.jpg]

Захванахме го с планки заварени за долната греда: post-4130-138453286882_thumb.jpg.jpg]

 

Когато започна нареждането на тръбите, се наложи да завъртим теглича хоризонтално:

post-4130-138453286884_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286897_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286899_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286902_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286907_thumb.jpg.jpg]

post-4130-138453286904_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-4130-138453286933_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286959_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286961_thumb.jpg.jpg]

 

За съжаление неможахме да довършим напълно нещата заради липсата на едно коляно и няколко тръбички. В момента е навързана колкото да се движа, но се надявам тези дни да имам време да довърша. междувременно успях и да измия малко мотора че направо ме беше срам:post-4130-138453286964_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286968_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453286972_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това коляно остана да се монтира /тези дни/ и ще направя подробни снимки на завършеният вид.

post-4130-138453287071_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.