Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дистанционно на централно заключване


ikonoma

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Взех да се замислям върху идеята как да си направя централното заключване да се управлява с дистанционно. В момента може да се управлява само с ключа от трите ключалки /на вратите и на багажника/. Какво трябва да монтирам за постигна това нещо? Не ми се слага аларма. Като цяло не обичам алармите, а и не ми е нужна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има модули в Конрад с две дистанционни , които се връзват към някоя от управляващите машинки на колата и имаш централно с дистанционно , но трябва да се консултираш с някой алармаджия все пак ... не на всички коли минава тоз номер ;)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, извади късмет... :lol:

Правилно ти казва The Best Forman, ама не съвсем.

За модулите е прав - това е решението за теб, ама не и за Конрад. Изпълненията там не ми харесват като дизайн, цена и надеждност. Мисля, че знам по-добро място.

Освен това - да те питам - имаш ли ф-я "комфорт" - сиреч - като задържиш ключа - вдигат ли се стъклата? Питам, та да знам да ти кажа точната цена и модел дистанционен модул и от къде да го вземеш. После ще ти кажа и как да го монтираш - хептен елементарно е. :lol:

Явно не съм станал достатъчно популярен във форума (занимавам се с монтаж на СОТ и автоаларми) или ти не си ровичкал достатъчно.

:mrgreen: Свиркай - ще ти оправим проблема.

 

P.S. погледни тук http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 0%EB%ED%EE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря за отговора! :D Но ще трябва да помагаш от разстояние, че съм далечко от тебе. Имам я тази функция за вдигане и смъкване на стъклата като се задържи ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасно. :lol: Приготви си 50-тина лева и време за разглобяване на шофьорската врата. Имаш да свържеш 6 кабела. В понеделник ще ти пратя снимки на моделите дистанционни - да си избереш кой ти харесва най - много.

П.П. : Извинявам се,че не пиша на РМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасно. :lol: Приготви си 50-тина лева и време за разглобяване на шофьорската врата. Имаш да свържеш 6 кабела. В понеделник ще ти пратя снимки на моделите дистанционни - да си избереш кой ти харесва най - много.

П.П. : Извинявам се,че не пиша на РМ

Мисля, че ще бъде интересно ако не си пишете на ПМ, за да бъдем всички съпричастни с монтажната дейност, та може и ние да научим нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем. Централното на Оки 1, Фабия, Голф 4, Супърб, А4, А6, Пасат, Ибиза, Толедо, Леон (въобще VAG до 2003) е на следния принцип: подаване на маса (-12V) на два кабела. Кофтито е, че трябва да се отваря вратата (шофьорската), за да се хване, щото всичката комуникация е RS 232 по шина между всички модули.

Та - кабелите във вратата са два - бял - заключване - както вече казах - чака маса: кратка - "пълно" заключване, двукратна кратка - "детско" заключване (може да се отваря отвътре чрез двукратно дърпане на дръжката), дълга - "комфортно"заключване (вдига и стъклата). Черен - отключване (след 2002 има и "обратен комфорт" дълъг сигнал отлючва вратите и сваля стъклата в големите жеги напр.)

Та тези два кабела се извеждат с удължение през маркуча на вратата и подлежат на по-нататъшно "диференциране".

За модула дето може би ще спазарим с ikonoma нещата стоят така - червен - към +12 V от някой бушон с постоянен +. Син, зелен и сив - към маса, бял към белия от вратата, жълт - към черния от вратата.

 

За целта трябва да си свали кората на вратата и кората над педалите.

Не е сложно, ако не знае как- ще го опиша подробно.

 

После с бутон 1 от дистанционното избира кой от трите начина на заключване иска, а с бутон 2 - отключва.

Туй то!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята при задържане на ключа при отключване сваля стъклата. Не е ли това "обратния комфорт"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята при задържане на ключа при отключване сваля стъклата. Не е ли това "обратния комфорт"?

smile162 Анджък, де!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта като е 2001, няма нито конфорт, нищо допълнителен конфорт, даже алармата не издава никакъв звук.

Само едно премигване на пътепоказателите при заключване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне не заключваш с ключа като мен.

Ако си мераклия - шъ я напра'им да пали отдалече - от дистанционото. Да влизаш на топло зимата и на хладно лятото. Моята (Марта) само дето не ми вика "добър ден" като ме види... Иначе по GSM-a ми звъни - (като и стане скучно или като и досажда някой) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ама видях, че не си привърженик на "свирките" и не ти и трябват :mrgreen: - поне да я направим да "тропка" с вратите отдалече - без да завираш онуй желязо в ключалките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе, имам един въпрос. Преди време карах Фолксваген и имаше функция комфорт от дистанционното. Сега обаче карам фабия. Пак имам дистанционно, но комфорта е само с вкарване на ключа в ключалката и ззадържане. Може ли без много пипане, че е гаранционна, комфорта да стане със задържане на бутона на дистанционното? Или още по- нагло - като заключвам, ако има отворен прозорец - да се затваря автоматично, без задържане?

Щото вобще не виждам смисъл да имаш централно с дистанционно, а затварянето на прозорците да е с вкарване на ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме заинтригува с това за GSM-а. :D Я кажи какво представлява, какви функции има и дали може да съвмести основната ми цел? И не на последно място какви парички е? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен за ГСМ -то ми стана интересно. имам предположения как трябва да стане, но не стоплям как точно му задаваш твоя номер да набира като получи сигнал от алармата???

Bobi Doctora>> може да пуснеш нова тема с кратко обяснение за ГСМ-оповестяването. Ще е интересно за всички!

 

Щото вобще не виждам смисъл да имаш централно с дистанционно, а затварянето на прозорците да е с вкарване на ключа.

 

на тая тъпотия и аз се чудя много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марту, не може, пич (на Шкода да заключваш дистанционно "Комфорт"). Верно е много тъпо, но незнайно защо шибаните шваби са направили промяна в PIC процесора на модула за централното. Лечението на проблема е - донася ти някой от автоморга в Германия модул за централно (Голф4) и с известни промени в клемореда можеш да си вдигаш и стъклата от дистанционното

 

 

За GSM модула ще пусна нова тема поради интереса ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Дойде време да се похваля. :D Днес сложих дистанционния модул. Няма грешка. Работата е елементарна, стига човек да се замисли малко повече. Най-трудното беше прокарването на кабелите през маркуча. Благодарности на Bobi Doctora!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Марту и Доктора разбирам,че няма функция "конфорт"от дистанционното на Фабия.А моята има.Не зная само дали под дистанционно се разбира едно нещо с размер на железна кинта,по-дебело,с два бутона,малък и голям.И като натисна големия,заключва,и ако има отворени прозорци,ги затваря.Ама има съвсем къс обхват,трябва да си досами колата,иначе не ебава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорим за фабричното дистанционно (сгъваем ключ в комбинация с дистанционно с 3 бутона). При него няма "Комфорт" ф-я през дистанционното. Кофти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Октавия е с фабрична аларма с централно. Сгъваем ключ с 3 бутона (откл., закл. и отваряне на багажника) и си има комфорт модул. Мисля, че е екстра към Елеганса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Октавия нагоре, Комфорт ф-ята може да се командва от ключа. Същия ключ при Фабийте няма тази ф-я. Между другото ключа е един и същи. Функцийте на централното в различните модели се различават. Много тъпо.

При Фабийте Комфорт ф-ята става само с ключ в шоф. врата и задържане. И аз не знам от кой акъл не са се напънали още малко, след като имат подобна ф-я за Октитата и Супърба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се извинявам за въпроса, може и да не съм видял, но какво представлява тази функция "Комфорт". Моята е Октавия 2 със фабрична аларма и сгъваем ключ, но доколкото знам няма такава функция, защото е ниво Амбиенте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комфорта е екстра и не всеки я има. Аз не съм с фабрична аларма, а с такава сложена в ЕТ. Нямам комфорт. Е, като изключим автоматичното затваряне на прозорците, но това не е комфорт....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колкото повече екстри, толкова по-добре, но тази не е кой знае какво. Аз я ползвам когато изгася колата и извадя ключа и съм забравил да вдигна прозорците. За да не се занимавам пак да давам контакт като изляза си цъкна комфорта и то си вдига прозорците. Щеше да е по-добре ако имаше функция за прибиране на страничните огледала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комфорт ф-ята вдига стъклата и затваря шибидаха при заключване. Тава става или с дистанционното или с ключ в шоф. врата и задържане:

-в положение заключване - за вдигане на стъклата и затваряне на шибидаха;

-в положение отключване - за сваляне само на стъклата.

Говоря за ел. стъклата и ел. шибидаха.

pepi сам трябва да провериш дали я имаш или не функцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.