Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изненада - 110R


malkiq

Recommended Posts

Надявам се да имаме подобни снимки от същото място, но ти и Лили в Ярослава, а Аз и Марто в 110 ката!

 

Патрик е на ясно с проекта, ще разкажа идеята и за другите, не че има кой знае какъв интерес...

 

Екстериор:

Калници, заден капак и нож - 130рс

Преден капак и предна маска ще са без отвори, радиатора остава отзад.

Кристални фарове с лупи и пушени мигачи в маската.

Напречен ауспух 

 

Интериор:

Всичко заводско освен волана и ретро легени.

Всичко ще е черна кожа.

Подгряване на предните седалки.

Електрически стъкла и огледала.

Скрита музичка някаква.

Заден ролбар облечен в кожа 

Централно 

 

Окачване:

Преднен широк мост с хидравлична рейка, койловъри, усилени носачи и 288мм спирачки.

Задно сухо окачване с редена кутия от рапид, койловъри, усилени носачи 280 мм спирачки.

 

Двигател:

1.4 Фабиа МПИ с валове, маховик, порт, изпускателен колектор и може би дросели.    

 

Преди всичко това обаче трябва купе...

Редактирано от malkiq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 217
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • malkiq

    63

  • The Best Forman

    17

  • joro-120L

    14

  • maxrpm

    12

...Подгряване на предните седалки.

 

 

Мойко, не ми казвай, че ще я караш зимата  :eusa_naughty:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..

 

... не че има кой знае какъв интерес...

...

Интерес има, нищо че си траем.  :doubleup:

 

Успех в проекта и чакаме с нетърпение крайният резултат.

 

image.jpg

Редактирано от axel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойко, не ми казвай, че ще я караш зимата :eusa_naughty:

Малкия като я направи няма да се страхува от ръжда.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

...не че има кой знае какъв интерес...

 

 

 

Лайкове ли събираш? Ми ху'у - на ти един  :doubleup: 

Не пиша, защото съм лаик, но следя с интерес.

Може ли само да попитам - защо такъв мотор избра? Няма ли много бързо да ти стане слабичък?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+още един лайк и от мене. Темата е супер интересна.

Да не говорим ,че R-ката най-малкото е страшно красив автомобил-поне визуално (а и доста рядък вече). Аз така мисля !

Успех с проекта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Окачване:

Преднен широк мост ... и 288мм спирачки.

Задно сухо окачване ... 280 мм спирачки.

 

 

Аз не бих ги делил ... отзад също има нужда от сериозни спирачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колата малко стърчат дори с късото окачване...

attachicon.gifIMG_20171025_175926.jpg

...но някък си ги наместих, за сега, след като се монтира сухото окачване ще се мери пак.

 

Коце, пазиш ли сухото окачване от Гардето? То е късо и ще ти дойде дюшеш, ако не питай Казаците от Ст. Загора, те ми предлагаха такова за смешни пари, ама не ми се разваляше оригиналността на моята Р-ка...

Иначе поздравления за напредъка, използвай пълноценно свободното безработно време.. аз така напреднах доста с RS проекта преди години като напуснах работата в общината и по цял ден висях на главите на тенекеджиите :) Сега мисля пак да го размразявам, ама по другия начин - стабилно плащане на доверен майстор, че времето вече е супер кът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Проекта вече си има транспортна количка, ще мога да си го бутам на сам, на там.

 

 

 

 

67832286_1344794579020262_6317451929509167104_n.thumb.jpg.a48e448a097fd32edf4645a6cf5637a3.jpg

67619259_419522791997831_2147547192041144320_n.thumb.jpg.61baf4b5696a0a595e9773d4c7c6722d.jpg

67588797_472499733585695_811574877063479296_n.thumb.jpg.9c4b03a9d3f4ec0126524bfc073a6ccd.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая количка чудна бе!

Само й сложи едни готини джанти....и направо на нея я оставяй тая R-ка ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.04.2008 г. at 20:17, zloQQ написа:

Честито и от мен, Малък! ;) Стягай я, че искам да ме повозиш малко в тая красавица :mrgreen:


Както съм писал преди време...чакам да дойде момента в който да се повозя, а ако дадеш - и да я покарам - бирата е от мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе от вчера се чудя - какъв е тоя баламурник на третата снимка? И що не помага, а си е прибрал ръчинките у гАзо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТоА нЕкъФ кибик ще да е. Обаче изражението му е веднъж - "В какво по д....лите се забърках?!"

Малък, не ми харесват заварките. Очаквам повече от перфекционист като тебе. Радвам се, че най-после му дойде ред и на купето. Спорна работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте, 

Започнах малко по малко да се занимавам със изкърпването на скелета...

Искам да отбележа само, че купето беше купено, за купе което е готово за боя!

 

След изработката на количката, започнах демонтажа на детайли.

Първо свалих основата на задната седалка...

IMG_20191008_191234.thumb.jpg.4514924187702d8e8a6e534012c9f852.jpg.90d903313fb24329132121b83dc78542.jpg

IMG_20191008_205537.thumb.jpg.7b44b78163b4b6f09ffec4d9d01744cf.jpg.d498b003b481c60258df972966f8256c.jpg

IMG_20191008_210128.thumb.jpg.f09562333228f567abcd5497c51a48c1.jpg.6225b20ad4172b40b8eb92ba8817b4ae.jpg

 

... след това отрязах дъната, правени от 100 парчета, бити с чукове, монтирани за изгнила ламарина с по две, три плюнки, които не мога да нарека заварки...

 

IMG_20191008_211728.thumb.jpg.3754078347f8b84d73ef007fe51c358b.jpg.9188545439986e665f196f53228abe29.jpg

IMG_20191008_213454.thumb.jpg.89746d314cd7596bd3dd839de6ae7677.jpg.c98ecf848b82b2f05fa597ae55995de9.jpg

 

...след това заварих профили за колонките, за да ги "спъна", защото рязането щеше да продължава сериозно...

 

73388504_3699170400108503_5791865107776536576_n.thumb.jpg.e4ecadbbeba7b1e5baa8ea8ab64f4839.jpg75199794_3699169623441914_5568492452941135872_n.thumb.jpg.71dadf7e18b8e43ca55da7ab14b7001e.jpg

 

... след това започнах да режа вътрешните прагове...

 

IMG_20191017_160443.thumb.jpg.5f455d719735ba17ad812113e591a6d6.jpg.69c17f13fa5cdfb3e949e5dd2bb734c7.jpgIMG_20191017_160458.thumb.jpg.4c3c1d76e5999c601799f727f5061149.jpg.63a77edd6aec8ca066a280154347534c.jpgIMG_20191017_160531.thumb.jpg.03f56e47d269234c11a4e2f9f4874f99.jpg.ebad7902538917ca9468c4fab3ed5249.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, fulcrum написа:

И това го е правил Ванко Неделчев?

Кефи ме как им помните имената и фамилийте, все едно са богове :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, fulcrum написа:

И това го е правил Ванко Неделчев?

Не колата отиде при Коцето както е взех от Миро/Хашек/ без да съм кърпил нещо. Просто при мен стоя в гараж.

023924673 (1).jpg

023924676.jpg

023924687.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Вчера не разбирах защо, не мога да качвам повече от една, най-много две  снимки в "мнение", което беше причината да спра с разказа си!

А сега продължението...

Преди да го отрежа, подкалника изглеждаше така...

 IMG_20191017_162402.thumb.jpg.512b964750cdab3e614b50eb046709c3.jpg

IMG_20191017_162417.thumb.jpg.613c0262bfdd63cc3d9b451130123b52.jpg

 

... мисля, че е ясно, защо го отрязах...

IMG_20191017_164014.thumb.jpg.fad246db4ef92053178d4745e3ae5683.jpg

IMG_20191017_164023.thumb.jpg.c78b7b6698ec3cf0d94403ce56f47183.jpg

IMG_20191017_164411.thumb.jpg.a359fe3e12cff84bc4ee806d70f7841b.jpg

... отрязах вътрешната част на колонката, която беше в обичайното състояние, за това купе...

IMG_20191017_165642.thumb.jpg.d2f639ad8993b5844dfbde62eec541f8.jpgIMG_20191017_172739.thumb.jpg.ee6c4c92b1842fd7ae61b6eb915db18d.jpgIMG_20191017_173323.thumb.jpg.35182cf2db025a89333c53565759347f.jpg

... както стана ясно изрязах всичко, до здраво...

IMG_20191017_183023.thumb.jpg.f4650b38d593b0ac57401c141f7ddfda.jpg

IMG_20191017_183030.thumb.jpg.02a419f49384f4f680a373965f63b2a0.jpg

 

...започнах изграждането...

IMG_20191017_193258.thumb.jpg.c16883dc94d1444c0e05a45a5c0fda93.jpgIMG_20191017_194133.thumb.jpg.9c2531adcf213ddca98c01c8933d0787.jpgIMG_20191017_200231.thumb.jpg.c598ed2041b840b83295ee2f59653186.jpgIMG_20191017_204031.thumb.jpg.38b4e917edf51d6a8c7feabc1de89ba0.jpgIMG_20191017_221430.thumb.jpg.616d3f6bc545dce034cfd52af4227415.jpgIMG_20191017_224026.thumb.jpg.ad2c95ad2e1d5a60312aa5a8d7d67dcc.jpg

 

...и завършен ...

IMG_20191018_162614.thumb.jpg.c41cfe414c19892713c88c5e41fa0d5a.jpg

IMG_20191018_162602.thumb.jpg.4e23904977a6b99ea4c5aa1c8cf0063c.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... от другата страна повторих процедурата, по идентичен начин...

IMG_20191018_163654.thumb.jpg.d03dfd8fc234c59c09977d2df9e51298.jpg

IMG_20191018_163719.thumb.jpg.a17da9bf3828f43867f67f99a24d604c.jpg

IMG_20191018_190722.thumb.jpg.845e336b06b265cd1538c59f09bce16b.jpgIMG_20191018_193032.thumb.jpg.2216797643f05171e728cd56b7cb1ee2.jpg

...и готов...

IMG_20191021_150919.thumb.jpg.9b5495abac25b922738fbf56e1979de6.jpgIMG_20191021_150950.thumb.jpg.6b76143ec1c2a56aa8392d47cf4a8c98.jpg

...след това започнах гредата, за която се хваща задната страна на носачите, на предния мост...

IMG_20191017_164034.thumb.jpg.fff639abcb39aab04163be86a3ba5751.jpgIMG_20191021_151753.thumb.jpg.c5c23ffa138bee00d1313db5c6bb8a99.jpgIMG_20191021_151745.thumb.jpg.1b75f468969f31768b6f664f76b0c65e.jpgIMG_20191021_153100.thumb.jpg.5f22dc535bccb9d7ee14b6ae8465123d.jpgIMG_20191021_153113.thumb.jpg.cf5d2881ba1572406f52bf0dd8c169e8.jpgIMG_20191021_153120.thumb.jpg.5e7de839c93eaaa767473e9725e18d80.jpg 

... от другата страна повторих процедурата, по идентичен начин...IMG_20191021_193943.thumb.jpg.635d999e2263da3ec35fb02e24bf9936.jpgIMG_20191021_194113.thumb.jpg.908f53a9218fae62896f8647ecad9bec.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... След като гредата за предния мост беше готова (в долата си част, защото пода оригинално се закопчава между двата детайла на тази гредичка), усилих допълнително купето и отрязах тунела...

 

IMG_20191021_200942.thumb.jpg.ea365da1e5adce29061546a349c03dcb.jpgIMG_20191021_201837.thumb.jpg.a2534d06df562408b68380036fcf90f4.jpgIMG_20191021_201847.thumb.jpg.435fad9f4fdce50c21a6c2e379d6cb9b.jpg

 

... след това започнах почистването на излишаците, но се оказа, че така създадена количката (задния край се захваща за стойката, на тампона, на задния мост) пречи за почистването на всички изгнили и зле монтирани детайли. Решението беше само едно ... трябваше да променя захватите на количката... този път реших да се държи за отворите, за гредата на скоростната кутия...

IMG_20191022_140732.thumb.jpg.32fb11aacfb57601daffc0c10c1190d4.jpgIMG_20191022_140622.thumb.jpg.962dd754fa79649322dec6620c343f57.jpgIMG_20191022_140632.thumb.jpg.741c02be96ffea3049338b5c20ac542d.jpg  

 

След като подпрях добре купето и отрязах старите захвати на количката, се заех с почистването на излишаците около кутията държаща засния носач...

IMG_20191022_174557.thumb.jpg.faee3580dbb9496e431a4150a1e36323.jpgIMG_20191022_174606.thumb.jpg.04c7cdcad84015124276032b2b2adc30.jpgIMG_20191022_174612.thumb.jpg.3aab99c3c09dd63430ce8690b14c9d74.jpgIMG_20191022_174622.thumb.jpg.956a54880309e18ff22b83986909bfcf.jpg

 

... понеже, както се забеляза, праговете са правени супер некадърно, реших да изпаднат и те...

IMG_20191022_180442.thumb.jpg.ba0ba38614372188d0a72b60cf0d4cfd.jpgIMG_20191022_183609.thumb.jpg.94027be41cab335948e068cf781df426.jpgIMG_20191022_183926.thumb.jpg.95e523a6063e8f2e5f8c3889f761236f.jpg

...днес, след вчерашното дълго чистене на ръжда и преправяне на колички, започнах да изработвам новите детайли. Започнах с грундирането на

кутията, на задния носач...

IMG_20191023_130222.thumb.jpg.6b07e370edfb27af84b03736071fae1f.jpg

... след това произведох задната трапецовидна част на вътрешния праг...

IMG_20191023_124714.thumb.jpg.1ffa2bdd9fd9f6f87edf3c31d27a389c.jpgIMG_20191023_124702.thumb.jpg.4b354bbd399dc3cdef97cac348abbff5.jpg

... след това я монтирах на купето заедно с останалата част от вътрешния праг...

 

 

 

IMG_20191022_185922.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... след това я монтирах на купето заедно с останалата част от вътрешния праг...

IMG_20191023_142847.thumb.jpg.bb3b5d45fc58b366f271c1d81d15a8c6.jpgIMG_20191023_142813.thumb.jpg.2dfd8db5beb02ab82c8756157068ca3a.jpgIMG_20191023_142824.thumb.jpg.e5951c7818b23922de3ded16a2311587.jpgIMG_20191023_142836.thumb.jpg.75860231c534b5854f9f6eb8c6678393.jpgIMG_20191023_142840.thumb.jpg.ae3126825bd6d8e9ce48dbbb3c765155.jpg

...точно по това време, ме навести Евгени, който помогна много с придържането на тежки и големи детайли, както и пробиването на приблизително 50 дупки 8мм в ламарина 1.5мм, с тъпа бургия и ниско оборотен винтоверт с не заредена батерия (Благодаря !!!)...

IMG_20191023_153442.thumb.jpg.a2ecb8d464ceec3c6665997c100759d2.jpg

 

... след като, вече бяхме два чифта ръце, направихме долна част на вътрешния праг в задния край на колата, при кутията за носачите и грундирахме вътрешния праг...

IMG_20191023_173824.thumb.jpg.65d54ffc2634193820eb892f8bb12229.jpgIMG_20191023_173811.thumb.jpg.08ca414e07fe419815d1ff4420bf6c51.jpg

 

... след доста дубки и заварки , монтирахме и средния праг и грундирахме всичко...

IMG_20191023_193857.thumb.jpg.a0b6d2bffa9b01a5d97b23a09eb238ae.jpgIMG_20191023_193903.thumb.jpg.8b040b06433cdee87602c4c1c518f1bf.jpgIMG_20191023_193922.thumb.jpg.2b031d409b2d4413c781f7e5e6b88717.jpgIMG_20191023_193951.thumb.jpg.c126a8f67a43351aea5567124f143e80.jpgIMG_20191023_193935.thumb.jpg.cf801750494b8d1c5b882620eaf5faa3.jpg

В общи линии за сега е това!

 

Реших за тази кола да водя подробна отчетност за времетраене на работата и вложени пари. Смятам, че ще бъде интересно на всички, и най на края ще се спрът въпросите "колко струва една реставрация"

 

Пари:

Гол скелет - 600лв.

Транспорт (Варна-София) - 100лв.

Пясъкоструй - 500лв.

Транспорт (Орландовци-Суходол-Орландовци) - 80лв.

Грундиране на цялото купе - 120лв.

Матеряли за количка - 300лв.

Матеряли за окрепване на купето - 50лв.

Грунд, дискове за флекс, четки, ръждопреобразовател, тел и газ и гориво  - 200лв.

Ламарина (има доста детайли, които не се монтирани по колата, но са купени и нагънати на абкант) - 400лв.

 

До тук общо - 2350лв.

 

Часове труд (който не е заплатен)

Пясъкоструй + товаро разтоварни дейности, двама човека по 16ч. - 32ч.

Изработка на количка един човек 9ч. - 9ч.

Кърпене 1 човек 5 дни по, средно 10 часа - 50ч

 

До тук общо - 91ч. 

 

 

Очаквам, Вашите препоръки, мнения и забележки!

 

    

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък, голям си! А дали се продават отделни форми, като под, калници, прагове и т.н? Ясно, че не в Българи. Или трябва сам да изработваш всичко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкия влезе и разби за секунди варненци, по тънката линия , евала!  навремето  имах дертове с една глава ,дето уж беше , ама не чак толкова . от нашите приятели от варна 2007ма ;) Ако видя човек от варна , закъсал на пътя , ще му дам вода и ще го подмина....

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.