Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[Skoda Octavia '00] - Project Klementina


Redline__

Recommended Posts

Колеги, въртят ми се разни мисли в главата, които мисля да ви илюстрирам нагледно по следния начин:

 

clisdapfp9.th.pngthpix.gif csdsdlipvj9.th.pngthpix.gif

 

Та, ако си направя тавана така, трябва ли да си сменям талона за допълнителен цвят :roll: ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 139
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Redline__

    85

  • bega4kata

    11

  • Skoda_Estelle

    9

  • zloQQ

    6

Най-много писали в темата

http://briskoda.net/fabia-i/car-back-black-roof/124523/

 

Кокошибо-ето ти една сребриста красавица-2,3 пъти съм ти говорил за нея-колко добре е направено с черен покрив и черна решетка батка!

Мен лично адски много ме кефи-ако моята Фабия беше сребриста досега да съм я направил като тази от снимката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе още го обмислям, освен тавана съм набелязал и няколко други детайла, които да бъдат пръснати в черна база с надлак :roll: . Само искам да съм наясно от законова гледна точка как стоят нещата на 100%, за да мога да си доразвия идеята...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип,трябва да пише в талона-допълнителен цвят черен,но мисля ,че никой полицай няма да ти направи проблеми.Има коли с черни предни капаци и така си карат без проблем.Питай в ЕТ дали на фабиите с бял таван е описано в талона като ги регистрират-информативно.

Иначе, според мен особено на сребриста кола ,мнооого яко ще стои.Харесва ми :!:

Ех ,какви хубави идеи ти идват на ум smile119

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също подкрепям идеята за черния таван. Но знам че Кокича ще се постарае да стане номер 1!!! Пък и да трябва да се сменя цвят в кат не е толкова сложно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел с карбонов таван, който си кара от 7-8 месеца вече с него и никой и копче не му е казал за него. :) Тъй че, боядисвай дори не се замисляй! Ще стане много приятно. Колата ще стане още по-лачена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

Страхотна става колата Redline_ Поздрави

С черен покрив като на снимката ще стане много стилна :)

 

Много изчистени от към лек тунинг Шкоди си имате във Варна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви ;) .

 

А това май ми се очертава най-якия студентски празник :mrgreen: :

 

resizeof1ok2.th.jpg resizeof2as0.th.jpg resizeof3wg1.th.jpg resizeof4tk4.th.jpg resizeof5ly5.th.jpg resizeof6lt3.th.jpg

 

TA-Technix, регулируемо до -80мм.

 

П.п.: Огромни благодарности на моя приятел Петьо (alpine) от VW Club BG :!:

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaтегорично не ти препоръчвам да монтираш окачването в зимни условия, тъй като е твърде вероятно да корозира.А и един познат имаше проблем с височината на задницата след монтаж,дано го нямаш този яд.Иначе честит ни празник и да почерпиш за желязото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaтегорично не ти препоръчвам да монтираш окачването в зимни условия, тъй като е твърде вероятно да корозира.А и един познат имаше проблем с височината на задницата след монтаж,дано го нямаш този яд.

 

Благодаря за съвета. Аз също си мислех да не го слагам преди пролетта, най-малкото защото искам да си наредя всичко наведнъж :roll: . Кажи ми от къде е произлязал този проблем с височината на задницата. Аз си имам и резервни варианти, но все пак ми е интересно в какво се е състоял проблемът. Чел съм за подобни ядове, но е ставало дума за хора, които слагат само спортни пружини - произведени например за TDi Octavia, а сложени промерно на Octavia 1.6 и самата кола не може да ги смачка колкото е необходимо, от където се получава, че предницата е по-висока от задницата :roll: ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В едно регулируемо окачване има 3 елемента -пружина,тяло и настройките на тялото за височина и твърдост и тяхната корозионна защита.Важно е с какво е пълно тялото,спрингрейта на пружините,реакцията на амортисьора и много други дребни фактори.При обикновена пружина максималната амплитуда на настройка на койловър е 30мм-тоест при височина 0 може да свалим с 30мм,естествено самата система може да бъде 30,40,50мм по-къса от стандартната и тогава става - 30 +-30 =-60мм.Хубаво де, ама намаляването на височината с 3 см води до сериозна промяна на държането на самият амортисьор и често прави автомобилът неприятен за каране- та хубаво е системата да има регулиране на твърдостта.В Германия има Тюв дето изпитва по научному окачванията и накрая обявява годните за движение по улиците настройки,които примерно при Билщайн 30-60мм окачване са 30 и 40,като при евтините фирми е практика за само една настройка(ако въбще са одобрени).Там тестват и защитата от корозия-като в това изпитание рядко някой получава задоволителна оценка-дори Кони се принудиха да подобряват новоразработено окачване,заради критики.

Принципно основните производители на масови качествени окачвания в Германия или си произвеждат пружините или си произвеждат телата.Само Фк е изключение,защото фирмата имаше навремето изключителна репутация и нямаше нищо общо с продаваните от нея сега китайски боклуци-окачванията са им читави,защото са си кони.

За желаещите да свалят с големи амплитуди колата си обаче има вариант-2 пружини

http://dynamicmotorworks.chainreactionw ... 58a35806db

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви таксита имаме ние във Варна :!: Красота.

DSC00205.JPG

 

Ще ви издам сега 1 малка тайна.-Тази кола е със същото окачване като на сектанта Redline__ :) Имах удоволствието да се повозя.Окачването е настроено на около 45 процента във височина към +.Т.Е.малко под средата.Като педант и специалист,който дълги години се е занимавал с подобни работи,смея да твърдя,че окачването не само оправда но и надхвърли очакванията ми.Отговарям веднага защо.Защото перфектно е изчислена твърдината на пружината,спрямо твърдината на амортисьора,спрямо моментно настроената федерация.Баланса по тези 3 параметъра е забележително добър.ПОВЯРВАЙТЕ МИ ТОВА Е МНОООГО ТРУДНО ПОСТИЖИМО :!: :!: :!: :!:

Не съм очаквал такъв баланс-колата е доста снижена в момента и при теста возеше стегнато, без да успява да удари на тампони/при нормално каране/като същевременно малките неравности се поемаха сравнително комфортно.С по прости думи като я видяхме с Коко как е тръшната,очаквахме да ни изпадат пломбите и да е голямо блъскане и друсане.Но колата ни изненада с добрата си возия/ДОБРА СПРЯМО СНИЖЕНИЕТО/

Е, не става да се подгониш с някой и да даваш газ......,но това е друг въпрос,който не вълнува Коко,КОЙТО МЕЖДУДРУГОТО НЕ ЗНАЕ КЪДЕ СЕ НАМИРА ОТ КЕФ/беше мнооого превъзбуден/.Разбра ,че инвестицията си е заслужавала от всякъде. smile163 сектант

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа :mrgreen: , това, което Сами е написал е вярно. Преди време бях споменал за едно приятелче във Варна, за чиято кола си заслужава да бъде поместена тема в раздел "Проекти"... Та, за тази кола става дума, но по молба на собственика темата ще бъде пусната след цялостното завършване на проекта.

 

Двамата с това момче си викнахме въпросните CoilOver-чета от Германия, но той не издържа :lol: , махна зимните гуми, сложи пак 18ките и днес си монтира окачването. Тази вечер със Сами се повозихме, аз даже покарах и направо нямам думи :D . Мнението ми за окачването се припокрива с това от горния пост, за това няма да изпадам в подробности, просто ще кажа, че се насрах от кеф smile139 smile139 smile139 . Направо не знам как ще издържа до пролетта да не го сложа :oops: . За пръв път карам Октавия със спортно окачване и усещането да се топаш с този дълъг шлеп е просто неверояяяяяяяяяяяятно smile066 :!: Очаквах да стане пълното дърво и да има возията на скейтборд, но напротив, даже се усеща комфорт, което е доста сполучлива комбинация, при положение, че гумите са в калниците.

 

На пролет ще става страшно :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Евалата, Коко! Голям фен си - спор няма! Колата ще стане N1 - не се съмнявам! С това окачване ще легне страхотно на пътя! Гледам спойлерчето обаче и си мисля - на снимката изглежда някак като...не на място. Имам впредвид, че когато е сложен, ми седи като чужда част - не се слива много с колата. Ръбовете му се виждат доста... Надявам се на живо, когато го поставиш, визията да е различна и снимката да бъде опровергана ;) А какво реши за черния таван? Беше споменал, че имаш идея за потъмняване и на други детайли. Онзи ден видях едно мъничко AMG - черен заден капак, таван и преден + решетката и части от броните. Абе - лудница! Като черно огледало беше, когато се погледне от горе! Я разкрий, какво си намислил относно проекта с тавана, ако не е дълбока тайна, разбира се! Пусни някоя снимка ако си правил опити с фотошоп-а, за да видим и ние бъдещето на тази сребърна красавица!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, спойлерчето като цяло имитира оригиналния спойлер от Октавия 1.8Т 4х4 хечбек, но е малко по-различно. Според мен Милотешкото е по-барнато (оригиналното ми идва много ръбато :roll: ),а е също толкова дискретно,точно това, което търсих. Наложих го на колата и не съжалявам, че си го викнах. Дори и да не опровергае снимката, нали за това е тунинга, да си донастроиш колата според личните предпочитания ;) .

 

Колкото до тавана, разубедих се - няма да ми се откроява шибедаха :mrgreen: . Но съм предприел други, компенсиращи мерки, които ще издам по-нататък smile159 .

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

С първите топли дни на новата година идват и новите снимки ;) .

 

e52be1cd5f3a9a86.JPG 9da1318b78c7d7c8.JPG d9bf8a24d76f134c.JPG 6374018a144606a0.JPG e23f6a59cbec1ac8.JPG

 

Stage 2:

 

81845137db057b6e.jpg c89880bfc9bf264d.jpg c38b4048cf02c04d.jpg

 

Stage 3:

 

822fe2f090263898.JPG

 

Боята е Sikkens, спрях се на първата алтернатива към по-светло от това което излиза по номер рама (сиреч от оригиналния й цвят).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса защо я боядисах е отговорил бегачката... не е от нямане какво да правя [-X . Нещо повече: нямаше друг вариант маската и спойлерчето да са същия цвят като колата при положение, че не знам предишния собственик с каква боя я е боядисвал, да не говорим за кода. А ако преди да я боядисам е била просто хубава кола... то сега е невероятна smile168 :!:

 

Малкия ми той :P :

 

resizeofpic1368cd8.th.jpg resizeofpic1370es3.th.jpg resizeofpic1372zq2.th.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Малко по малко картинката започва да се понарежда... Philips Bluevision габарити отпред и същите за подсветлението на номера отзад. Направо свети почти толкова бяло отзад колкото на най-новите BMW-та:

 

Ксенон в лупа... класика:

 

72d5572f27cb306e.JPG 7cf70500994624d4.JPG abf3ca9dcf0694b7.JPG

 

С включени И фарове разликата е огромна, и е много грозно, но така или иначе не ги пускам едновременно. Карам си на халогени в града вечер и никой не разпознава, че не са къси :mrgreen: :

 

b14adefc0dcaa8a7.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли и една снимка отзад? По скоро на задния капак, ми е много интересно. smile071

Давай Кокич- събирай я че искам пак да ме возиш в тази красота =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли и една снимка отзад? По скоро на задния капак, ми е много интересно. smile071

 

Няма смисъл Митак, няма да добиеш ясна представа за какво иде реч. Просто на снимката не излиза толкова бяло (както можеш да забележиш и от снимките на фаровете). Но на живо хората се учудват като ги видят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Доста отдавна бях решил да си сложа накрайник от Fabia RS на Octavia-та. Преди около месец късметът ми се усмихна и си купих това:

 

cb701dcd77f3cf62.jpg 3515bea1a8a6ce48.jpg

 

Резултатът със снимки - утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 Днеска ,не можах да дойда като ми се обади за кафе да я видя,щот съм мноо болен,ама съм сигурен че е много яко станало.Пък като го видя ще решим дали да го донаместваме както говорихме ;) .Ама си го лъснал ама \:D/ Так,така-от тука на татък вече постоянно ще си го лъскаш :mrgreen: и ти като мене smile001

Давай снимки де,не може да не си направил вече :smt004

То крилцето на задния капак си го викаше тоя ауспух =D>

Честито и със здраве да си пушиш с него :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.