Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia vRS-Blackpearl: Günter Powered


BlackPearl

Recommended Posts

Дойде ред и аз да драсна малко за моята "бричка"!

Името беше взаимствано от филма "Карибски пирати".Още като го гледах си мислех,как да си взема черна РСка и да я наричам Blackpearl.И един ден моето желание стана реалност!

 

post-1-0-83943900-1476081642_thumb.jpg

След като си получих автомобила на 12.08.05,първото важно нещо за мен беше да имам калобрани(престилки)(как се пази черна перла от камъчета)! :mrgreen: Сам си ги слагах!
Предни

 

post-1-0-29405200-1476081642_thumb.jpg

Задни

 

post-1-0-58923600-1476081642_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 293
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    155

  • bega4kata

    69

  • kelesha

    17

  • masterOne

    10

Най-много писали в темата

Следващата стъпка беше поставянето на ДВД плейър взет още на следващия ден след покупката(по скоро подарък) :lol:

 

post-1-0-50550600-1476081758_thumb.jpeg

Последваха вежди от Милотек-боядисах ги разбира се в черна перла!

post-1-0-99809700-1476081758_thumb.jpg post-1-0-74626600-1476081758_thumb.jpg

Подмяна на крушките на дългите с крушки Филипс Блувижън+габарити.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като всеки неориентиран тунер,мислех че хрома му е майката.......
Първо направих ПРОСТОТИЯ-НАРИСУВАХА МИ ОЧИЧКИ на страничните огледала!
Точно зад Венета(Miss Gardemaister :mrgreen: ) се вижда комбала!
После едно камъче удари дясното огледало,олющи се лака и бях принуден да ги махна и да си ги пребоядисам отново в черна перла!

 

post-1-0-11613700-1476081849_thumb.jpg

Хромирах си решетката и сложих алуминиеви дръжки на вратите.(по-късно се осъзнах.....)

post-1-0-83063500-1476081848_thumb.jpg post-1-0-39599400-1476081849_thumb.jpg

Дръжките се виждат добре на тази снимка.

 

post-1-0-64099500-1476081849_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последва и първата промяна по двигателя.
Въздушен филтър КН Аполо Серия-първо си го сложих малко нескопосано,но в последствие с помощ от Ванковарната го направихме(отворих го от едната страта-където трябваше да има тръба,отрязох парче отдолу и там прекарах тръбата от интейка.
Ето крайния вид!(нямам снимки как го бях скопосал в началото)

post-1-0-51054400-1476081978_thumb.jpg post-1-0-26955400-1476081978_thumb.jpg post-1-0-01969000-1476081978_thumb.jpg post-1-0-77732500-1476081977_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След филтъра,последва промяна на софтуера.Беше извършена в Проспийд!

След като хром манията ми отмина-разбрах(поне си мисля),че ЧЕРНОТО му е майката!

Боядисах си предната решетка, решетките на халогените и дръжките на вратите (капачетата зад дръжките)

 

post-1-0-80261500-1476082051_thumb.jpg post-1-0-06561100-1476082052_thumb.jpg post-1-0-49202700-1476082051_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боядисах и пластмасовия "детайл",който държи номера.

 

post-1-0-61890000-1476082265_thumb.jpg

Колата вече излъчваше по предизвикателен вид. Боядисах и детайли по интериора.Ето какво се получи!

 

post-1-0-18038000-1476082266_thumb.jpg post-1-0-68446200-1476082266_thumb.jpg post-1-0-19616700-1476082267_thumb.jpg

 

post-1-0-68690700-1476082267_thumb.jpg post-1-0-18580500-1476082268_thumb.jpg post-1-0-68359000-1476082268_thumb.jpg post-1-0-19820400-1476082269_thumb.jpg

Ще има продължение за в бъдеще! :mrgreen:

Следваше още малко напън-беше разкаран катализатора. Сложих азбестова лента на колекторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следваше една найстина яка "частична промяна"!

Смених оригиналните джанти със 17ки О.Z Superturismo и сложих гуми 215/40/17 Bridgestone Potenza PE 50

post-1-0-34467600-1476082441_thumb.jpg post-1-0-08153700-1476082441_thumb.jpg post-1-0-84025700-1476082440_thumb.jpg

Ето как стояха на колата-вдигнаха я с 13мм и я спънаха леко-затова трябваше да измисля решение на проблемите.
 

post-1-0-66259700-1476082468_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1я проблем с повдигането на колата беше решен частично.
Смених тампоните(задни на предни носачи)-от Ибиза Купра. Взех пружини "Вайтек" който свалиха колата с 25мм отпред и отзад. За в бъдеще мисля да сменя и амортисъорите.

post-1-0-09845100-1476082603_thumb.jpg post-1-0-36434900-1476082603_thumb.jpg post-1-0-64769700-1476082603_thumb.jpg


Вече колата изглежда супер!(поне за мен)

post-1-0-60874200-1476082645_thumb.jpg post-1-0-17087900-1476082646_thumb.jpg post-1-0-67885000-1476082646_thumb.jpg post-1-0-18557900-1476082647_thumb.jpg

Двамата с колегата Redline___

 

post-1-0-15985400-1476082672_thumb.jpg

2я проблем също беше решен.Колата пак си стреля повече от прилично!Но за него малко по-късно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да изкажа специални благодарности на:
Групата от Варна и на Хашек-за помощта при поръчка на веждите;постоянната им подкрепа в моите начинания,за това,че винаги са били до мен.............Благодаря мн колеги! :lol:
На Ванковарната за направата на филтъра;
На bega4kata-за слагането на азбест тейпа и решаването на 2я проблем-за който ще споделя по-нататък!
На Дончо-Penaowner-за съдействието с гуметата!
На Karaibrahim-за тампоните от Ибиза и за разпънката, която предостъпих човека по-долу!

 

post-1-0-96239600-1476082767_thumb.jpg

 

СПЕЦИАЛНО БЛАГОДАРЯ на: сега ще те разконспирирам мишок каталясал:

 

post-1-0-71534200-1476082767_thumb.jpg

Николай D_Power-за това,че ме уреди с джантите и че ми намери гуми.Всичко това на невероятна оферта.
Много ти благодаря човек-ти си знаеш!

Сори ако съм пропуснал някого-всички сте супер пичове!

Утре още подробности,за днес ви стигат.............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(тъй като нямах голям архив-самите "стъпки" (поне си мисля) са подредени правилно,но снимките са ползвани разбъркано-примерно за хром,съм ползвал снимки от събор 07,а тогава вече имах софтуер и тн-мисля,че ми разбрахте мисълта)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Хайде и аз да си обновя малко проекта!

Днес ми пристигнаха новите предни дискове!
Ето малко снимки!

post-1-0-56404200-1476082867_thumb.jpg post-1-0-13259800-1476082868_thumb.jpg post-1-0-65417300-1476082868_thumb.jpg post-1-0-16162300-1476082869_thumb.jpg

Дисковете на пръв поглед са много добри!Взех ги както са оригиналните 288мм-не ми се занимаваше с такива от ТТ,понеже трябва да сменям супортите,а след това и зимните джанти .....тя стана една!
Ще си взема накладки феродо рейсинг и всичко ще е ок!(поне така мисля)!
Няма да ги слагам веднага.Може би ще изчакам догодина.Просто сега имах възможността-понеже бяха на супер цена ,а моя авер който е в Германия и ми ги поръча и ми ги донесе!

Може би ще има още за обновяване.......след време!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не съжаляваш за тези дискове-повечето хора дето знам,че карат с такива ги пукат до дупките.Перфорирани дискове се купуват само когато са с термозакалени отвори.Рейсинг серията на Феродо= на малко километри и отлично спиране

 

Споко верз,аз няма да имам такъв проблем......... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Така,дойде време за нови промени-накратко-ПРЕЗАРЕЖДАНЕ!

 

Тъй като вече Черната Перла при рязка газ на 2ра или на 3та (от ниски обороти) си дърпа прилично,но вече се усеща леко приплъзване на съединителя-колата е на 66 хилки вече!Та реших,че след нова година ще е време за промени!

Така се почна:

 

Стъпка първа-Проучване

Тъй като не съм от хората който се хвърлят с главата напред в нещо,а правя старателно проучване-проучих и получих доста оферти за съединител(+притискател) и за маховик + няколко за пълни комплекти!Дълго мислих-около месец,два-понеже все пак лекото приплъзване не е от вчера.Допитах се до моя приятел от Бришкода-Basil (неговата фабия след около 2,3 месеца ще стигне 300коня :) )

Той ме посъветва,ако няма да гоня над 200к.с. да си взема само съединител(феродо+ притискател) не се налага да сменям маховик,но каза ако намеря на оферта да не се двоумя,понеже колата ще рипне още повече,а кутията на Фабията е мн здрава (като камион цитирам го) но съединителя на ОЕМ е мн зле -след като колата претърпи модификация!

 

Стъпка втора-Офертите

1-допитах се до Бат Сами(bega4kata) на който му имам доверие.

Намери ми съединител ЛУК на мн добра цена-доста се изкуших,но реших да не бързам,а да потърся още вариянти и да ги разгледам внимателно

2-моят приятел Basil from BRISKODA ме свърза с една дама КАТЕ от JKM Motorsport-доста добри думи каза,за мен-понеже аз като и писах-хич не ме отрази-явно ни мислят за бананова република.След като Бас говори с нея-веднага ми прати подробен майл с офертата!

Sachs Performance Clutch.-The Sachs two piece clutch is £446.12 plus VAT. Total = £524.19 GBP

A SACHS Flywheel to match the clutch is £283.07 plus VAT

You will also require flywheel bolts for this at £12.00 plus VAT for the set

Total both = £346.71 GBP

Approx Shipping cost to Bulgaria for the Sachs Performance Two piece Clutch Kit & release bearing is £60.00 plus VAT . Total = £70.50

Approx cost to ship the Dual Mass Flywheel & bolts is an additional £100 plus VAT. Total = £117.50

Hope this helps

Kind Regards

Kate

JKM Performance | JKM Motor Services Ltd

Chassis Dyno Tuning & Fault Diagnostics

ECU Mapping & Performance parts

Phone: +44 (0)23 9263 9933

http://www.jkm.org.uk

Това са само части от мейла и-на който аз какво да кажа-МЕРСИ ЩЕ ПРОПУСНА!

 

3-Николай D_POWER-се обади в ХЕЕД АУТО и ги пита за цена-предложиха ми комплект на СПЕK-за.....2300лв без монтажа-МЕРСИ-аз да не ги намирам на улицата-4 месеца за тях ли да бачкам!

 

4-Колегата Караибрахим,който в момента е в Щатите ми прати сайт на въпросните съединители СПЕK-добра цената имат за СТЕИДЖ 2+ понасящ 475 НМ но доставката е 300$ до БГ-трябваше да измисля нещо.

 

Стъпка трета-Решението

Твърдо се бях навил за СПЕK-цените им в Щатите са много добри, но кой да ми го докара.Тук се намеси БАТЕ ИЦО (POW)-докато си лафихме му подхвърлих и той истреля ЗлоКуку е там-и след 5 мин бат Венцо ми се включи!След разговори и запитвания от негова страна към човека от СПЕK-получих цени за феродо,пристискател и за пъленб комплект!След това бат Венцо издейства доста добра отстъпка и ...........покупката стана факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпка четвърта-Изборът

И така избрах си пълен комплект на СПЕК-феродов диск+притискател+олекотен маховик+болтове и лагер.
Целия комплект тежи около 10-11 кг.
(на Фабията незнам колко е ОЕМ-около 20 мисля-но това е работа на колегата werz-той ще каже :) )
Два фактора оказаха влияние за този избор:
1-Zloqq-ще се върне чак по Нова Година и дотогава ще съм събрал финансите :)
2-ЦЕНАТА разбира се-понеже тук имам един,двама "приятели" който следят къде колко давам и как може да наливам пари в такава кола и колко съм смешен ще им кажа само,че купих комплекта на цена (1 път и половина на цената САМО ЗА СЪЕДИНИТЕЛ стоков в ЕТ-който е към 750лв-цена казана ми на прима виста от ЕТ-незнам дали е точна) ;)

Така ето ги и снимките:

post-1-0-25265500-1476083043_thumb.jpg post-1-0-79885600-1476083043_thumb.jpgpost-1-0-33331000-1476083044_thumb.jpg post-1-0-78936500-1476083044_thumb.jpg

 

post-1-0-29167400-1476083045_thumb.jpg post-1-0-79963600-1476083045_thumb.jpg post-1-0-31858600-1476083046_thumb.jpg post-1-0-81159000-1476083046_thumb.jpg

 

post-1-0-29700200-1476083047_thumb.jpg post-1-0-80263800-1476083047_thumb.jpg

ENJOY!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на всички колеги който ми помогнаха с избора:

На бат Сами,че ми изпълнява прищевките и търси оферти!

На Николай-за запитването в ХЕЕД АУТО и търсенето на информация и вариянти!

На Караибрахим-за насочването му към сайта на СПЕК!

На бат Ицо-че веднага се отзова на молбата ми и съдейства светкавично!

 

И НАЙ-ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ НА zloqq бат Венцо-че се отзова на мига,направи кореспонденция,води преговори и ми свали доста цената за комплекта.И разбира се за това,че ще ми го докара до БГ.

Човек-незнам,думите са малко и не мога да опиша колко съм ти благодарен за услугата!

 

Та комплекта ще се сложи 2009 след зимата може би заедно с дисковете и новите накладки(който ще купя след НГ).

 

Поздрави :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам заводкси Фабията е с 310НМ,съединителят да издържа без проблеми до към 350-айде 400 в най-смелите си мечти.Сток съединителя на Шкода е много слаб :)-англичаните споделят,че при агресивно каране на не мапната РСка-след около 70-80 хилки заминава-а ако се мапне-след 160-170кончета почва приплъзването!(по инфо от Англ. форум)

На този му дават 485НМ-така,че няма да има проблеми да ми върти 17ките!Освен това-това е комплект+олекотен маховик-като целия комплект тежи не повече от 10-12 кг.Доколкото ми обясни Базил от Бришкода-ще се подобри динамиката на колата-може и някой кон да влезе,смяната на скоростите ще бъде гладка и плавна-и няма да имам такива загуби(уж)-ще става бързо смяната на предавка!Може би въртяшия момент ще се промени(може би?)-в друг диапазон ще се измести(обороти)?Доколкото разбрах,реакцията на колата при подаване на газ ще се подобри-ще скача по-бързо :)

 

Комплекта е за Поло за двигател АСЗ( и БЛТ-въведен средата на 2005г) какъвто е на Фабията-понеже в САЩ Фабия няма :) !

 

И разбира се-водещото нещо беше цената-много изгодно ми излезе,иначе не бих се решил на такава стъпка!Решаваща роля изигра бат Велко-който се пазари и свали доста $ от обявената цена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Не е мерена колата все още.

 

Ще изчакам към средата на март и ще почвам да слагам,дискове, маховик и още някой джунджуря,които чакам от САЩ (ама те са за глезотия).

От Чехия чакам една част-но май скоро няма да я дочакам и лятото чакам окачване от Германия!

 

След като сложа маховика,ще я замеря!

 

Сега от порядъка на 180,180+ ще съм доволен!

Ще има 230-250к.с дай боже догодина за събора(2010)! (поне такива са ми вижданията).

Ако все още колата е в мой ръце!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Айде и аз малко да ъпна темата.

От доста време ме дразни един факт-антената.

 

post-1-0-73738700-1476083171_thumb.jpg

При отворен багажник, антената ми опира в спойлера и не е много приятно. Проблем е, понеже се поврежда основата и (вече 1 път я притягах под тавана).
Гледах в И-бей.ком и намерих подходящи 2 антенки Isotta:
модел Venus Italy design-22 $
модел Genesis Italy design-20 $
Свързах се сдно момче от тунинг.бг-доста любезен беше (Диан се казва). Пратих един авер от София до офиса им и си ги поръчах на 8ми Януари. Платих си 63лв за антените....после обаче беше :smt034 . Антените ми пристигнаха,чак във вторник 24.02.09 (уж доставката беше от 2 до 4 седмици.....). След това ме накараха да платя и 57 лева транспорт (за 2 блистера по има няма 50гр-с размери 5см на 10 см-ИЗВИНЯВАЙ :smt034 ). Иначе момчето 2 пъти ми се обажда да ми се извини за забавянето-явно офиса им каталясал! Вчера си ги получих благодарение на Митачето (Skoda_Estelle) и .... :smt034 о,изненада-антенатите са еднакви VENUS :smt034 .
За пореден път се уверих,че чрез авери и връзки най-добре се поръчват такива неща!
И така-тъй като антената на фабията е със защита от крадци, трябваше напън да има. Един авер ми помогна-той опъна антената при развито докрай положение ниско долу, а аз държах основата....така антената излезе!

 

post-1-0-72702300-1476083190_thumb.jpg

След това сложих "новата" ми антена (жалко,че е само една и нямам право на избор и преценка)
Ето как изглежда:

post-1-0-23282600-1476083224_thumb.jpg post-1-0-83501200-1476083224_thumb.jpg post-1-0-32766800-1476083225_thumb.jpg post-1-0-83576400-1476083225_thumb.jpg

Първоначално не съм впечатлен толкова от резултата, но най-важно е да има практичност. Сега вече баганикът ми не опира в антената и съм доволен (няма нужда да го държа в средно положение)

От друга страна погледнато-сега пък си имам и резервна антенка! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Тъй като до събор 2009 няма много време....днес започнах с леки покупки!

Следващата седмица мисля да слагам джантите, всичко трябва да е на 6 :)
Следователно дискчетата ми Цимерман

 

post-1-0-39416900-1476083319_thumb.jpg

трябва да си имат накладки.
И тo не какви да е,а да са топ (поне за мен). НЕ търсех много меки (че ще има много да търкам белите ОЗтки).
Не търсех Феродо Реисинг...,и след дълго мислене и търсене...благодарение на Hasek намерих ето това......

post-1-0-55676700-1476083358_thumb.jpg post-1-0-07375300-1476083359_thumb.jpg post-1-0-81269100-1476083357_thumb.jpg post-1-0-35514100-1476083359_thumb.jpg

Надявам се, че ще си оправдаят "добрата" цена! :smt030

Освен това,след дълга забава (от моя страна с покупката) , благодарение на rgc си взех и лед габарити :) (Чешки, а не тез от 4 лева) :)
Надявам се те също да оправдаят цената си! smile168

post-1-0-23898900-1476083422_thumb.jpg post-1-0-17587400-1476083421_thumb.jpg post-1-0-74438500-1476083421_thumb.jpg


Другата седмица ще има снимки -вече с нови дискове и с летните джанти ще е Перлата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, седя си аз в офиса и си бачкам и получавам факс- идва подкрепление от Варна.( доброволци :) )

Пристигнаха едни готини момчета и.... след кафенце и 3в1 за Коко........ главен механик Шлепа я метна :) !

Всичко стана изключително бързо и професионално.
СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ на Варненската група за бързо реагиране :) -Хашек, Коко (редлайн) и Жоро (Шлепа)!

 

post-1-0-34622900-1476083961_thumb.jpg post-1-0-90898500-1476083961_thumb.jpg post-1-0-40941300-1476083962_thumb.jpg post-1-0-90356200-1476083962_thumb.jpg

 

post-1-0-40045100-1476083963_thumb.jpg post-1-0-91948900-1476083963_thumb.jpg post-1-0-41071900-1476083964_thumb.jpg post-1-0-91859200-1476083964_thumb.jpg

Сега имам обаче нова дилема пред себе си..... какво уиски пие Жорката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрях се на Вайтек ГТ Ултра (Weitec Ultra GT), заради пружините ми (-20).

 

Ходих до Руди 96-има Кони спорт но те са за оригинално вграждане,а не за пружини -20 и не могат да ми гарантират,че при максимално разпъване да не ми хвръкне пружината (задна). Има и Спорт за -20, но има само 1 останал,а вече не се произвеждали от завода......

Ще видим-има време-а за ФСД-те са много добри,но и цената им е много добра..... smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ........
Направо едва пиша по клавиатурата.
Съдбата ми предостави един доста неприятен момент... който ме изправи пред дилема-или АТАКА,или в БАТАКА.

Накратко-днес закарах колата при мойте авери от Шкода Добрич за смяна на к-т маховик,притискател и съединител.

Всичко си течеше супер,но в 15ч. дойте лошата новина-притискател :smt034

Лошото е,че след като се извади старият маховик за нищо не става на прима виста-няма смисъл пак да го слагам.

 

post-1-0-53907600-1476084079_thumb.jpg

Направо,ако не стане ще стрябва НОВ к-т от ЕТ да си купувам.... :smt034 :smt019 ](*,) ](*,) ](*,)

Проблемът:Обадиха ми се в 15ч да ми кажат,че притискателят не влиза....
Оказа се,че от едната страна не влиза точно :( . Хората ми се обадиха да ме питат какво да правят.
Отивам и без да се мая им казвам- ВЗЕМЕТЕ ЧУКА,а аз ще ПСУВАМ (няма тел,но дано и това свърши работа)

post-1-0-23906500-1476084120_thumb.jpg post-1-0-47764600-1476084120_thumb.jpg post-1-0-73031900-1476084120_thumb.jpg post-1-0-98324100-1476084120_thumb.jpg

С други думи,като се стегне притискателчено- 2,3 лъча от общо 18 остават с около 1мм по надолу от останалите (когато се наложи аксиален лагер с ръка).......
Ами...... блъскай с чука,какво да се прави-да се надявам ще стане и с времето (ако се отделя добре и се превключват скоростите) ще улегне! ДАЙ БОЖЕ!

След усилия,удари,натискане-най-накрая се получи ето това........

post-1-0-51166100-1476084169_thumb.jpg post-1-0-07951800-1476084170_thumb.jpg

Тук се виждат проблемните 2,3 лъча :smt034

post-1-0-85404900-1476084191_thumb.jpg

Тези 2 са последните снимки (състояние)-утре се монтира колата така-ако стане-СТАНЕ, ако не-НЕЗНАМ КАКВО ЩЕ ПРАВЯ!

Най-вероятно,ще си я добутам до двора,ще я вкарам в гаража- и когато стане-стане (ще трябва НОВ К-Т маховик и тн от ЕТ)! 

МОЛЯ,ВСИЧКО КОМПЕТЕНТНИ КОЛЕГИ-НА БАЗА НА СНИМКИТЕ ДА ИЗКАЖАТ КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ!

В момента сърцето ми ще изкочи-много ми е притеснено!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не давай сериозна газ първите километри-приплъзват,докато не се разработят.Бе с малко повече молби към господ всичко става :smt034 .Не се ядосвай за глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес качиха кутията.

Уж всички лъчи са прилегнали точно (след още интервенция с чук и тем подобни).

Сега....тоест докато писах поста ми звъннаха, искат да им закарам въздушен филтър( тъй като си го взех да го почистя).

Колата е готова и искат да се тества. НА прима виста отделяла.......

Сърцето ми ще изхвръкне-сигурно ми се съкрати 1 година живот за тези 2 дни от притеснение.......

Дано всичко е наред......

До час ще пиша какво става............. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за мненията и моралната подкрепа-БЛАГОДАРЯ ВИ!

 

До преди малко бях в сервиза-оставих колата там,понеже имам да сменям накрайници и тн....

 

Покарах колата-страх ме беше да я настъпя.

На примна виста си превключва без проблеми-изкарах я от сервиза и поджътках до (добричкия) 5ти км. Там като намалях скорост малко трудно влизаха предавките надолу.

После обаче всичко си беше ок-нагоре,надолу -превключва си.....

Съединителят ми отделя доста долу-надявам се с времето ще се понамести (педала ще отделя малко по-нагоре)!

 

Има обаче един проблем (имах си аз да няма). На място колата се чува леко тресящо,от колкото преди. Когато подам газ,или натисна съединителя-шумът спира..

-лагер на ангр. ос?-може би и преди е тресял,ама маховика е поемал звъка (раздвижен маховик-оригинал)

-аксиален лагер

Де да знам-консултирах се с колегите-доста различни мнения получих-надявам се Хашек да излезе прави и след малко каране да спре неприятното леко дрънчене от към кутията......

 

Когато леко понастъпя Фабията- сякаш маховика почва да свири (звък доста подобен на турбото)? Или на мен така ми се струва....

 

Незнам-засега поне превключва-ще видим,щв покарам,пък каквото сабя покаже..

Седя и си мисля-баси каталясалата работа-човек иска да направи нещо,прави го с любов и желание, а какво се оказва....

-филтър КН- след това прави като интейкове,че иначе вибрацията е гадна и освен това ми счупи една вакуум тръба на сервото.

-джанти- внимавай с дупките,мий ги,пази ги, купи си хубави нископрофилни гуми с хубав борд

-по-ниска кола-пружини- трудоемко слагане,после настройка на ксенона,че колата се лъже (с багаж е все едно)

-ЕГРа затапен- хайде после преинсталирай комп. , да не показва грешка за изгорелите газове и тн..

-азбестова лента и отрязан катализатор- това май не ми коства много

Това са само малка част от нещата,който показват : Като искаш да си имаш мустаче, трябва да си имаш и гребенче...

Хем така,хем така.....

Аз не разбирам много,нямам необходимите познания,а и финансова възможност всеки ден да свалям и качам кутия...

smile088 smile088 smile088 smile088 smile088

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега си говорих с Джейсън Монгрел от Бришкода. Неговата Фабия е със СПЕК 3+ и издържа 900нм -колата му сега е може би 300+ коня вече.

 

Каза ми,че този шум е нормален... И неговата кола така се чува -крр крррр крррр крррр.

Дори ми сподели,че на сфетофарите си натиска съединителя-за да не се чува КЪРКОРЕНЕТО.А когато иска да упласхи някой (написа ми: Хората мислят,че колата ми ще експлоадира :) ) си отпускал съединителя и оставял колата да къркори!

 

Може би в БГ не са много хората,който слагат едноделен маховик+съединител+притискател (олекотени).(на ДИЗЕЛ говоря)

Някой негативни мнения за моя двигател и кутия(звука който ми се появи в момента),че ще се строшат,може би са породени от факта,че повечето колеги съдят по бензинови мотори.Където има по-малко вибрация и звук!

Дизелът е по-шумен, с повече вибрации- затова се слага двуделен маховик който да ги обира.

Сега с едноделен маховик без демферни пружини- звукът става по силен и има малко повече вибрация!

Аз така поне си го обеснявам-обесниха ми го и някой колеги за което им благодаря.

 

Карам си така колата -пък след първите навъртени 1000км ще се види-какво ще стане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.