Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

100 s след 7 годишен зимен сън


Оги

Recommended Posts

Благодаря за картинките но ги виждам като банерче с надпис Ingyenwebnet.hu . Пробвах и от адреса- и там се вижда същтото. Не знам к-ъв ми е проблема за да не ги виждам адекватни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Оги

    30

  • maxrpm

    8

  • Krankenstein

    6

  • gogata

    2

Най-много писали в темата

:smt017

 

П.С. Много хубав каталог, разгледах го целия :) За сондата явно ще се заляга отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Резервоара светна с кило сачми за зайци и кило коресилин с нафта ама се оказа че проблема не е там :( Едно маркуче ф.5 мм на 5 см на бензиновата тръба над дясната полуоска изгнило и от него помпата дърпала въздух. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Какво стана? Снимки, на какъв етап си? С какъв мотор реши да е, с какъв диф? Ако е готова, колко вдига, колко харчи, с какъв карбуратор е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Продава се.

 

Добри страни: Здрави ламарини с изкл. на преден десен калник /удрян и китван дебело/ предния капак по ръба отпред има гнило и китвано но не е удрян, дребни язви има и около лайсните на тавана тук-таме, мотор добър, нов съединител /гаранция за лагера 1 феродов диск/ и семеринг на коляновия вал, профилактирани са стартера и алтернатора, измит е радиатора, нови лагери SNR на вентилатора и алтернатора, нови свещи Denso, Японски и дистибуторна капачка. Има запазени метални тасове за колелата. Праговете са кърпени и нямат изгнило. Вратите, 3 те калника и задните престилка и капак са сменени преди 6-7 г. затова и забележките по тях са дребни и повърхностни. Кърпен е и единия носач на носещата греда на мотора.

Недостатъци: Има дупка за кърпене под педалите отвън. Иначе колата цялостно е кърпена отдолу но на това място явно са сложили няква измислена ламарина с дебелина на вестник и е зейната старата си дупка. Под лоста на скоростите също има няква квадратна дупка около 15/15 см. Това е всичко за кърпене. Има доста ръжда около багажника и по арките на вратите, която е върху здрава ламарина и може да се обработи.

Няма акумулатор и парно. Вентилатор има.

Външния вид е за цялостна подготовка и боядисване, светлините отвън са за прогонване. Напред из темата има снимки. Задните гуми са за смяна. Броните не са удряни но имат ръжда.

Не може да се движи без репатрак или колесар, за буксир... може да има проблеми с КАТ а за самоход- при още първата среща е сигурно. Може наблизо да се намери рампа.

Започнах да свалям брони, стопове, фарове да оправям инсталацията и купето но дотам. Няма време, а пречи.

Има много нови и стари части, по-голямата част от новите бях предвидил да влязат в употреба, исках да я стегна и да я карам но уви. :( Смятам да разкарам всичко наведнъж - багажника и ще е малък да събере частите.

Според мен е подходяща за ентусиасти, да бъде донор или ако на някой му се занимава да я разпродава на части. Аз нямам такова желание.

При оглед може да бъде запалена и карана на голям паркинг.

Не бих скрил каквато и да е информация с оглед да я продам на всяка цена или взема повече пари ! Но сами разбирате надявам се, че не мога да изброя всяка подробност, затова ще се постарая да отговоря ако има въпроси, породени от интерес.

Ако няма такъв съм и намислил едно пъклено дело щото вече 2 г. заема гараж с канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко колега, че нямаш време понеже беше се захванал доста сериозно и сигурно щеше да се получи добра кола. Най-добре пусни обявата по всички правила в раздел Продава, като не забравяш и цената, а добре е да изброиш и какви резервни части вървят с нея :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите части са: маркучи за спирачките, комплект гумички за предните апарати, стъкла за предните мигачи, фибър за водна помпа, външни кормилни накрайници, няколко комплекта чукчета и наковални, аксиален лагер, който смятам че няма да трябва; феродов диск оригинален 190 мм. /не става на колата/, една торба тампони за окачване;

Употребявани: цял преден мост без кормилна кутия и разхлопани накрайници на щангите, три джанти, алтернатор, ротор за стартер, карбуратор, бензинова помпа, 2 притискателни диска, единия от които е без палци, едно куфарче дребни чарколя за тоци, със сигурност пропущам още неща - това е по памет.

Отбележете, че на този етап частите, ги давам с колата.

Всичко 300 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.