Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабиа РС на Калояново


Karaibrahim

Recommended Posts

Вчера направихме едно трипче до писта Дракон в село Калояново с приятели. Аз направих два пъти по 6 обиколки. На пистата карам за втори път, но първия не се брои много, защото колата беше на 1500км и я карах до 3к обороти, общо три обиколки.

 

От представянето на Фабиата съм доволен. Подобренията ми определено имат ефект, като най-сериозно влияние имат спирачките, които ми позволяват да спирам по-късно от доста по-сериозни автомобили. Не успях да ги запаля, за разлика от Шипка, където им разказах играта. За пистата си трябват гуми, ако искате да карате повече. Износването е сериозно, затова и се ограничих доста в броя на обиколките. Карам с оригиналните Bridgestone Turanza ER300 и след 4та-5та обиколка гумите загряват доста сериозно и започват да изпускат по малко в някои завои. Предна дясна е най-натоварена, поради повечето леви завои на пистата. Доволен съм и то гуменките, за туринг модел се представиха учудващо добре. Беше ~30 градуса през цялото време, така че се очакваха подобни ефекти.

 

Най-доброто време от двете сесии, което постигнах беше 1.08:14. Доволен съм, при положение че пасажерът ми и в двете сесии беше 100+кг. За сравнение някои от другите участници даваха следните времена: Ford Mustang GT500 с доработки 1.10:11, по-бързата от двете М5ци (без стикерите) 1.05:6х; бялата е24ка 1.01:хх. Най-бързото време записвано на пистата е 0.56:хх от супер 1600 кола, май Рено Клио беше, забравих.

 

Някои снимки от мероприятието:

 

n841819272_1746482_5104423.jpg

n841819272_1746487_5146752.jpg

4704_95819394272_841819272_1746489_920695_n.jpg

n841819272_1746492_7978832.jpg

4704_95819429272_841819272_1746496_3904896_n.jpg

4704_95819469272_841819272_1746504_1995133_n.jpg

4704_95819479272_841819272_1746506_5822692_n.jpg

4704_95819299272_841819272_1746475_1634767_n.jpg

n841819272_1746510_1519393.jpg

n841819272_1746442_1363133.jpg

4704_95818979272_841819272_1746417_8262897_n.jpg

4704_95818924272_841819272_1746409_2283822_n.jpg

n841819272_1746210_1769551.jpg

4704_95809704272_841819272_1746204_4263242_n.jpg

4704_95809769272_841819272_1746217_3392792_n.jpg

4704_95809819272_841819272_1746226_874394_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления, :smt017 натрил си им носовете, защитил си честта на марката. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Косьо, огЕн си ! smile152

 

smile035

 

Много хубави снимки на Ибрахимовица си направил на пистата ! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са всички по-бързи времена от пистата:

http://www.tuning.bg/forum/download/file.php?id=202772

Можете да се ориентирате горе-долу какви коли имаше и как вървяха във времената. Следващия път определено ще се тествам без пасажер и ще гледам да махна някои излишни неща от колата. smile117

 

Ето тук има няколко клипчета, но не са нищо особенно:

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=55&t=129200&start=45.

Аз не съм правил клипчета, сори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай и малко газ на тая Шкода бре.Другия път карай с малко нафта,сваляй всичко от багажника и се заиграй с налягането в гумите.Гумите също търпят подобрение-Бриджистоун са дървета(поне тези дето се продават в БГ).Моята не я пускам на Калояново поради ниските възможности на маслената помпа-при постоянно високо претоварване и високи обороти е много вероятно да духна още един мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калояново поради ниските възможности на маслената помпа-при постоянно високо претоварване и високи обороти е много вероятно да духна още един мотор

 

100%

и ква бегачка е тогава smile004

иначе за съветите с багажа и гумите си :smt017

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам представа как се процедира, но тъй като карах за кеф, не сметнах за нужно да разтоварвам багажника. Иначе си бях с 1/5 пълен резервоар. Най-големият баласт в колата беше един 105 килограмов младеж на дясната седалка.

Следващия път ще се пробвам сам и без резервна гума, крикове и чикий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100%

и ква бегачка е тогава

Тихо са,критики се приемат само от по-бързи.Колата за Калояново трябва да е под 1 тон атмосферка-иначе ако я караш твърдо ражда за 1 час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По 5-6-7 обиколки и почивка. Аз така го правя, иначе гумите и спирачките ще починат, особенно като е 30 градуса температурата на въздуха.

 

Някой ако иска да се пробва да подобри моето време - на 21ви юни има свободна сесия. Иначе ако има масовост ще говоря с Живко и ще организираме Шкода трак дей за есента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косьо, това е добра идея!

Аз обаче си мисля, че няма да има голям интерес... да се съберете максимум 10 и то главно пловдив и софето :) smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте че се меся в чужда тема в чужд раздел, но според мен интерес ще има и ще се съберат достатъчно мераклии!

Може би не е лошо да се пусне една тема по въпроса, която да подготви почвата и да се дискутират подробности, и ако има желаещи да се организира мероприятие в малко по-далечно бъдеще.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих дошъл. То, с моя двигател 125 конски сили и 195/15/65 гуми няма да имам шанс с никоя друга Шкода там на пистата, ама ей така да си покарам на воля на пистата.

Все ми се иска да видя с колко максимум мога да вляза в завой без да се занеса (на сухо и на топпо). Миналата година след една права в завоя след нея набих спирачки със 140 км/час и поднесе около 30 см задницата но удържаха гумите. После спрях и узпуших една цигара за 1 минута. :)

Тази пък зима, отивах да снимам сватба в с.Рибново ей така и нагоре в гората докато катерех на втора с 6000 оборота (понеже закъснявах), много сериозно се завъртях и се влачеше Шкодата няколко метра настрани :) На асфалт и пясък и камъчета по него в един завой.

 

Имам нужда да се науча да карам по-добре или най-малкото да видя на безопасно място къде са границите за завиване с висока скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай и малко газ на тая Шкода бре.Другия път карай с малко нафта,сваляй всичко от багажника и се заиграй с налягането в гумите.Гумите също търпят подобрение-Бриджистоун са дървета(поне тези дето се продават в БГ).Моята не я пускам на Калояново поради ниските възможности на маслената помпа-при постоянно високо претоварване и високи обороти е много вероятно да духна още един мотор

 

тя твойта кочина си е за смяна още откакто си я купил бре ... на 1 000 000 шкоди, има една бъгава, и ти пък баш нея уцели :) баси късмета :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твойта като е много читава защо не ми я дадеш за 3 обиколки на Калояново,да видиш от каране(а не от безцелно дърпане на ръчна) какво ще и се случи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твойта като е много читава защо не ми я дадеш за 3 обиколки на Калояново,да видиш от каране(а не от безцелно дърпане на ръчна) какво ще и се случи

 

ми нищо, дизел е, трудно ще загрее, най-много пак да трбява да сменям гумтие :)

smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.