Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[S100S'75 Project] GERMAN FOLKS


malkiq

Recommended Posts

  • 2 седмици по-късно...

Имаме си калници новички!!!

018018779.jpg

018018788.jpg

018018786.jpg

018018776.jpg

Вече матирани с премахната ръждичка и промазани от вътре с боди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...
малко циганско злато под капака

017829420.jpg

 

 

Доста късно виждам този пост (ще ме извините), ама туй жълтичкото по радиатора как по-точно се получава? :roll: Само боята ли е свалена или има и някакво покритие? Въпроса сигурно е тъп, но радиатора така много ми харесва и все се чудя като го гледам по разни снимки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, казанчетата на радиатора са от бронзова сплав. Този ефект съм постигнал с телена четка на бормашина на бавни обороти, т.к. материала е мек и бързите обороти го нараняват. Чрез увеличаване на финността на абразивите, с които се обработва метала /шкурки и т.н./ повърхността става все по-гладка /полирана/. Все още не съм намерил препарат устойчив на високата температура, с който да се запечати материала против окисляване.

 

Забележка: Единственото място, където не се получава този цвят е припоя около гърловината и двете тръби. За този проблем не съм измислил решение.

 

Със следващите снимки показвам свършеното днес по колата:

020798547.jpg

020798555.jpg

020798572.jpg

020798622.jpg

020798650.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има бре Коце ... викат му високотемпературен лак , ама още ще трябва да поработиш с шкурката и полиращите пасти щот после всички драскотини ще лъснат ;)

Ако слушаш и изкарваш още шестици Дедо Коледа мое да те зарадва с едно флаконче smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • 1 година по-късно...

Мисля , че е време да рапортувам за свършената работа през свободните дни в края на лятото.

 

Крайно време беше да възстановя дъното на багажника което изрязах заради неестествените кръпки правени от предишни майстори .

025516436.jpg?r=0

Първо изрязах част от оригиналното дъно и го изчистих до метал.

025516430.jpg?r=0

После си набавих ламарина 1,25мм.

025516604.jpg?r=0

Изработена задна част на дъното.

025516519.jpg?r=0

След това довърших почистването до метал на страниците.

025516526.jpg?r=0

025516528.jpg?r=0

Довърших дупката за сервото.

025516523.jpg?r=0

025516533.jpg?r=0

Преправих 120 кова кутия за серво с педалите за рейка и я захванах.

025516539.jpg?r=0

Грундирани страници с премахната стоика за казанче за спирачната течност ламарината зад която минават маркучите и премахната стоика за "уринатора"

025516606.jpg?r=0

Наложих дъното.

025516434.jpg?r=0

Изработих лицевата част за която се държи маската и гредата за стойката на резервоара прецених че отворите отгоре само спомагат за образуването на ръжда и я оставих гладка (яд ме е че няма да е оригинално но се надявам да не съм сгрешил).

025516616.jpg?r=0

Всичко заварено намазано с преобразовател и 3 ръце грунд.

После се преместих пак вътре.

025516564.jpg?r=0

Срязах вътрешният праг.

025516565.jpg?r=0

Преобразовател.

025516569.jpg?r=0

До метал....

025516572.jpg?r=0

Финал.

Хайде и отпред.

025516495.jpg?r=0

025516496.jpg?r=0

025516500.jpg?r=0

025516504.jpg?r=0

В момента колата е обърната на страни и се работи по дъното утре ще има нова порция снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже имам малко време за работа докато детайлите съхнат и пуша и снимам и за това може да видиш повечето метаморфози на грунда и преобразователя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми е глупаво да пускам една две снимки на ден какво съм свършил , а и наистина времето ми е много оскъдно напоследък и не работя много по шкодите . За мерака има го наистина и смятам ,че ако не го правим като хората а просто напудряме мъртъвците с нова боичка е безсмислено . Колкото и години да ми отнеме ще работя така по всички проекти дори и да не завърша нито един .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги много ме е яд но някъде се изгубиха снимките след обръщането на купето. Ще се опитам да разкажа с 2 думи какво се случи . Извадих купето на улицата в един слънчев ден и около час го измих отвсякъде . Оставих го да се изкисне и го прибрах . Започнах с пистолет за горещ въздух да свалям битума и от долу се показа невероятно много ръжда свалих всичко до метал ,преобразовател и грунд , но излязоха доста пробойни . Типично в мои стил се опитах да не си личи , че е имало намеса откъм заваряване .Снимките говорят достатъчно до какво ниво съм стигнал за сега . Надявам се да ви се хареса работата ми .

025628285.jpg?r=0

025628287.jpg?r=0

025628288.jpg?r=0

025628289.jpg?r=0

025628290.jpg?r=0

025628291.jpg?r=0

025628292.jpg?r=0

025628293.jpg?r=0

Искам да подчертая това не е краен вид . Пода искам да се изправи максимално от удари и кривини . На една от снимките се вижда квадратна кръпка там имаше удар от камък (вероятно) която беше пълна с някаква смеска . В нея имаше бронзови и алуминиеви струшки тежеше около килограм . Процепа беше около 7 см дълбок. Не искам да си представям как е експлоатирана тази кола :cry: . Тунела бе6е отворен и почистен и от вътре . Сигурно забравям доста неща .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че действаш по този проект! Доста по-лесно е с обърната кола - ама ние решихме да си го спестим, да не се смачка и без туй омекналото купе.

 

Туй черното грунд ли е? Какъв е, ако не е тайна? Така като гледам го мажеш с четка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грунда се маже с четка , някакъв гръцки беше . Покритията ще са няколко:

1. Вюрта които ползваш и ти.

2. Този грунд за които не знам нищо освен че е черен мат и покрива доста добре.

3. Боди силикон по сглобките на отделните панели на купето и заварките.

4. Боди (шегрен) на дебело.

5. Няколко ръце боя .

6. Всички кухини напълнени с вюрт и парафин (масло не съм решил още )

Мисля че е повече от достатъчно и не мисля че грунда е от кои знае какво значение , но не е Лакпромски не бих си го позволил [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имах два , три часа свободни и си викам я да влезна малко да тръкна по купето.Изтърках под предния мост единственото не изтъркано или подменено по предния кош . След това почукнах малко кутията на която се държат носачите в задния им край и о чудо дупчица светнах с фенера оо ръжда . Запалих си цигара помислих взех мерки за позиционирането на стойките и разрязах всичко . след това изработих нова кутия и точковах стойките за да проверя мерките . Следващия свободен ден ще почистя купето и ще захвана всичко окончателно .

025657463.jpg?r=0

025657464.jpg?r=0

025657465.jpg?r=0

025657469.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфф много си смел! Аз бих премислил 100 пъти да не замине геометрията на предницата. Но ти си събрал смелост, браво! Кой ти го огъна това новото парче? Или си организирал абкант в работилницата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След всичко което срязах и подмених по тая кола това не ме притеснява. Няколко чертежа преди да срежеш всичко с размери и после рязане. Абкант нямам всичко на ръка правя както и предишните детайли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Колкото и да ми е мъчно, пиша по кофти повод.

031843685.jpg?r=0

 

Това е гаража след двудневното разчистване.

Може би някои от вас се питат къде е купето от 100с?

След пожара развихрил се в гаража ми по време на работа по проекта се наложи да извадя всичко, за да видя в какво състояние е купето.

031843688.jpg?r=0

031843691.jpg?r=0

031843693.jpg?r=0

031843696.jpg?r=0

031843699.jpg?r=0

031843705.jpg?r=0

031843712.jpg?r=0

031843713.jpg?r=0

031843715.jpg?r=0

 

Измих го старателно и равносметката е... продължаваме, почти нищо му няма!

 

 

В крайна сметка доста изгорели части за Шкода, няколко салона и доста инструмент отидоха в кофата.

 

МАЛКИЯТ ДЯВОЛ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така колата беше вкарана обратно в гаража.

Работата започна от там от където бяхме замразили проекта.

 

031851082.jpg?r=0

031851083.jpg?r=0

031851087.jpg?r=0

031851088.jpg?r=0

031851089.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.