Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Жълта емулсия по капачката за маслото?


PRESIAN

Recommended Posts

Наистина този конденз изчезва когато раздвижиш колата на дълъг път. Не е казано че трябва да я държиш на 5к оборота. Имал съм го на всички предишни коли и нито една не ми е правила проблем с глава или клапани. На октавията нямам, но не знам защо. И нея също карам с масло, което съм карал винаги. Не е от маслото. На Полото съм бъркал с пръст вътре по капака отдолу... страшна работа е направо. Това е вече 4-та година и нищо му няма, ама нищо! Лятото няма и следа от тази "майонеза".

Така че спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега Георгиев, значи няма да се безпокоя. Да уточня че маслото е mobil а на скоро гледаха компресията и си е доста добре , но за първи път ми се появява на кола (това ми е четвърта кола) и ми стана странно , затова се включих в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Поне за сега загуба на антифриз няма. Ще видя какво става и с този маркуч който си писал да видим какво ще излезне, ако е запушен да се почисти ли?

Какво ли друго може да прави тази гадна жълта емулсия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам от профила ти, че имаш бензинова Октавия и дизелова Фабия - на коя от двете имаш този налеп?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам само бензинова октавия. Фабията вече не ее моя. Ще я изтрия от профила си. Та налепа е на бензинката. От както карам и съм шофьор и имам коли (от 2010) за първи път ми се случва подобно нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същественото и важното в случая е да кажеш дали маслото в картера е пресечено. С цвят на боза.

Какво виждаш на щеката, където е сектора за нивото? Какъв е цвета на маслото в картера?

Не се занимавай с картерната вентилация. Няма общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

огледай маркуча на картерната вентилация дали не запушен...

 

 Не те разбрах правилно. Съжалявам.

Маркуча за картерната вентилация МОЖЕ да се запуши от този налеп, подобен на майонеза и да доведе до проблем с отвеждането на картерните газове. Но, не и да е причина за конденза. Така го разбрах.

 

Поздрави.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както повечето колеги предполагат тази емулсия сигурно се дължи на кондензирали водни пари примесени с маслени такива.Ако се кара на къси отсечки автомобила в студено време и дв.масло не достига работна температура водата от конденза не може да се изпари.Другото е състояние термостат .Изолацията на предния капак която обикновено я няма при бензинките също е важна.Особено за бензиновите без турбина по трудно се отвеждат картерните пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинката не е с турбо. 

По отношение на загряването за 2-3 км в най-големите студове минава от 0 градуса до 90 градуса, термостата си бачка супер наскоро го смених, интересно как за 3 км се образува тая емулсия. 

Колата последните 3 месеца я карам само на къси растояния в София.

Маслото не се е пресякло, не е и боза, стои си както всяко масло черно-кафяво. Това което е че на капачката е пълно с капчици вода и "майонеза около гърловината" и на щеката има от тая майонеза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А двигателното масло ти ли го смени последно?Вижда се че клониш към смяна с друго и няма да сгрешиш с цел изключване на една причина.Въпрос на финанси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близни с език майонезата-ако е сладка,значи има проблем(пробив на антифриз към картерното пространство)

ЗАБЕЛЕЖКА:Антифризът е ОТРОВЕН,близва се малко и после плюеш!Да не вземе да ти се ослади)

Някои масла също предразполагат към кондензи зимата.Смени маслото с хубаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза Жоро, картерната вентилация няма общо в случая. Аз съм имал тънък маслен филм вътре в кутията на въздушния филтър на старото поло на жената, но това е друга тема.

Всичко се дължи наистина на късите разстояния. Не толкова на самото масло, както пишеше по-горе. И двете коли са с гренвил 10/40. Както казах вече Полото се кара 4-5 години само и единствено с въпросното масло и от тогава до сега все застудя ли малко времето и почва да лепи белия каймак. Но то минава 10-12 км дневно, че жената работи близо. Октавията е със същото масло от както я имам и следа няма от майонеза, но дневно минавам към 40 км. Изкарай твоята малко извън града - мини 100-ина км. и я погледни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близни с език майонезата-ако е сладка,значи има проблем

... може да си я намаже и на филия. ;)

Щом не е пресечено маслото, за мен проблем няма. Тоест, като се пресече тогава ще вземам мерки. Няма да е нужно и дегустации да правя.

 

Маслото не се е пресякло, не е и боза, стои си както всяко масло черно-кафяво. Това което е че на капачката е пълно с капчици вода и "майонеза около гърловината" и на щеката има от тая майонеза. 

Мерси.

Питах за маслото да се уточни, защото по-горе спомена за някакви кондензи вече и по щеката. Да не би нещо маслото да се е пресякло.

Щом е наред - газ на техниката и тва е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да се твърди че картерната вентилация няма общо?Има и още как.Не казвам че това е причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да се твърди че картерната вентилация няма общо?Има и още как.Не казвам че това е причината.

 

 С кое има общо и какво е общото щом тя не е причина за появяването на кондеза. Каквато е и темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се отвеждат водните и като цяло всички пари от картера на двигателя?A какво е нормалното налягане в картера на двигателя, положително или отрицателно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картерната вентилация бива отпушена, което е и нормално и запушена. При запушена естествено стават проблемите. Тогава няма на къде да се отвеждат пАрите. Но много преди да се образува конденза, маслото ще избие отнякъде. Най-често от щеката. Което е признак за запушена вентилация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повтарям, че с друга кола съм имал масло при въздушният филтър, което донякъде има общо с картерната вентилация, но това наистина няма общо с каймака над клапаните.

 

Също не може и антифриз да е, защото ще се промени нивото му в казанчето и тогава няма да има боза само по капачката и щеката, а всичко ще пеняса!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте колеги, последнте 2-3 седмицине бяха големи стуфдове и аз поразходих доста колата из софия и на по прави отсечки 8-90км/ч и жълтата емулсия изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изчезне, много ясно! Затова слушай дет се вика изпатили хора. Няма смисъл да сменяш масло и да се занимаваш с глупости. Чат-пат изкарвай колата на магистрала и й се радвай :) Всяка кола и всяка жена обичат от време на време да излязат на дълъг път :) :) и им се отразява чудесно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то какво да сменям маслото, аз за 5000км съм долял 1.5 литра ново масло. Като стане на 10 000км тогава ще го сменя. Странно няма течове, няма гаден дим отзад от ауспуха, пък яко си гори масълце. Нз гумички ли са , друго ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.