Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Landi Renzo България...


pigoff

Recommended Posts

След дълги проучвания на родният ни пазар за ГИ се спрях на LANDI Omegas за "Снежинка"-та.

И така на 29572км, след обстоен преглед и обслужване, и бе монтирана ГИ-я на 14.04.2009г.

След пробег от около 10 000км на газ се наложи пренастройка на софтуера(поради ср.разход от около 10л/100км), процедурата беше извършена успешно от сервиза в София (Христо) и потеглихме за Швеция с тази настройка...

След прибирането си в България, с още 10 000км в Европа на газ, се наложи смяна на филтъра за газ-та и допълнителна манипулация на софтуера(по мое искане, защото прекъсваше и гаснеше при потегляне и отнемане на педала на газта). Отново успешна операция, при това БЕЗПЛАТНА.

На около 65000км, след смяна на свещи, масло, филтри, спирачна течност се появи осезаемо тресене и прекъсване на двигателя при работа на газ. ](*,)

Не след дълго заминах за Пловдив при най-добрият специалист на LANDI, а именно Александър, работещ в тамошният сервиз.

Човека ме прие в СЪБОТА сутрин и цял ден се занимава с моята кола (настройка до дупка), донякъде успя да се справи, но до някъде! Този мотор има доста бързи дюзи и настройката се оказа истинско предизвикателство за Сашо (страхотен специалист в своята област), затова се наложи да записваме цели 3часа работата на двигателя ту на газ ту на бензин. И така се стигна до изпращане на цялата информация от моята кола в Италия, откъдето за 1 седмица върнаха файл с настройките СПЕЦИАЛНО за моята Снежинка. След качването на картата колата започна да върви като на бензин и да харчи с 10-15% разлика бензин/газ. Но не след дълго пак започна да прави мизерии- гасне и тресе.

На около 72000км, след едно стартиране на двигателя и при потеглянето се чу просто едно силно "ПУК" и колата угасна. Оказа се че съм попаднал на дефектен изпарител (скъса мембрана) и от там е правило мизериите.

Отидох спешно до Пловдив вечерта в извън работно време и Сашо ме прие и смени изпарителя без никакви уговорки, просто каза: -Ела и ще я оправим.

След тази манипулация с подмяната на изпарителя (гарнционно) в продължение на 3000км засичам почти един и същи разход на газ от порядъка на 7-8л/100км на газ с включен климатроник, а да не говоря че колата работи безупречно. Дотук на газ съм изминал около 45 000км и не съм дал нито една стотинка за каквото и да било по ГИ.

Няма такива пичове! smile126

Много съм доволен от тази фирма.

Специални БЛАГОДАРНОСТИ на Сашо и екипа в Пловдив!

 

Парите дадени за монтирането на този ГИ с две години ПЪЛНА гаранция, при положение че всичко работи безпроблемно са НАПЪЛНО ЗАСЛУЖЕНИ.

Ако трябва да монтирам на следващата си кола ГИ пак бих избрал Landi Renzo България. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
След дълги проучвания на родният ни пазар за ГИ се спрях на LANDI Omegas за "Снежинка"-та.

И така на 29572км, след обстоен преглед и обслужване, и бе монтирана ГИ-я на 14.04.2009г.

След пробег от около 10 000км на газ се наложи пренастройка на софтуера(поради ср.разход от около 10л/100км), процедурата беше извършена успешно от сервиза в София (Христо) и потеглихме за Швеция с тази настройка...

След прибирането си в България, с още 10 000км в Европа на газ, се наложи смяна на филтъра за газ-та и допълнителна манипулация на софтуера(по мое искане, защото прекъсваше и гаснеше при потегляне и отнемане на педала на газта). Отново успешна операция, при това БЕЗПЛАТНА.

На около 65000км, след смяна на свещи, масло, филтри, спирачна течност се появи осезаемо тресене и прекъсване на двигателя при работа на газ. ](*,)

Не след дълго заминах за Пловдив при най-добрият специалист на LANDI, а именно Александър, работещ в тамошният сервиз.

Човека ме прие в СЪБОТА сутрин и цял ден се занимава с моята кола (настройка до дупка), донякъде успя да се справи, но до някъде! Този мотор има доста бързи дюзи и настройката се оказа истинско предизвикателство за Сашо (страхотен специалист в своята област), затова се наложи да записваме цели 3часа работата на двигателя ту на газ ту на бензин. И така се стигна до изпращане на цялата информация от моята кола в Италия, откъдето за 1 седмица върнаха файл с настройките СПЕЦИАЛНО за моята Снежинка. След качването на картата колата започна да върви като на бензин и да харчи с 10-15% разлика бензин/газ. Но не след дълго пак започна да прави мизерии- гасне и тресе.

На около 72000км, след едно стартиране на двигателя и при потеглянето се чу просто едно силно "ПУК" и колата угасна. Оказа се че съм попаднал на дефектен изпарител (скъса мембрана) и от там е правило мизериите.

Отидох спешно до Пловдив вечерта в извън работно време и Сашо ме прие и смени изпарителя без никакви уговорки, просто каза: -Ела и ще я оправим.

След тази манипулация с подмяната на изпарителя (гарнционно) в продължение на 3000км засичам почти един и същи разход на газ от порядъка на 7-8л/100км на газ с включен климатроник, а да не говоря че колата работи безупречно. Дотук на газ съм изминал около 45 000км и не съм дал нито една стотинка за каквото и да било по ГИ.

Няма такива пичове! smile126

Много съм доволен от тази фирма.

Специални БЛАГОДАРНОСТИ на Сашо и екипа в Пловдив!

 

Парите дадени за монтирането на този ГИ с две години ПЪЛНА гаранция, при положение че всичко работи безпроблемно са НАПЪЛНО ЗАСЛУЖЕНИ.

Ако трябва да монтирам на следващата си кола ГИ пак бих избрал Landi Renzo България. :smt017

 

 

Здравей! Наскоро си купих Октавия комби 2001г. smile152 с газов инжекцион,които се оказа"Ланди Ренцо". Обаче не искаше да ми прехвърля на газ. Ходих при един приятел и се оказа,че датчика,който е комбиниран/за температура и налягане/ ми се е прецакал.Сменихме го и сега колата работи безупречно.Ходих в Пловдов в сервиза на "Ланди Ренцо" преди да сменя датчика,но се оказа,че в събота не работят и така стана,че се обърнах,към моя човек. Между другото той ми каза,че това бил много хубав инжекцион,но и доста скъпичак за в България. Надявам се да не се чупи често,че само рейката на дюзите била към700лв. :smt0344 ,което въобще не е малко разбира се. Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...
  • 4 години по-късно...
  • 1 година по-късно...

Това недоразумение Landi Renzo беше "изкормено" от Снежинка.

След два ремонта по ~400 лв и належащ нов пак за толкова, електрониката и рейката бяха заменени с Tomasetto.

Цената на една дюза Landi Renzo е около 180 лв (с връзки намерихме на абсолютния минимум от 120 лв).

Живота на една дюза е 1 година, максимум 2.

Да се надяваме, че вече се отървахме от скъпите ремонти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Не желая да правя реклама на Ланди Ренцо, но просто моето впечатление и опит са съвсем различни от тези на Чавдар. Карах такава уредба на Октавия 1 РС 3 години, като след първата година и с ремап. За тези три години, не съм разбрал, че карам на алтернативно гориво. Нито един проблем за изминатите над 35-40 000 км. До колкото знам и настоящия собственик на колата продължава си да я кара безпроблемно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега всичко е наред, колата не гасне като преди по 10 пъти на ден и пали без проблем сутрин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Не желая да правя реклама на Ланди Ренцо, но просто моето впечатление и опит са съвсем различни от тези на Чавдар. Карах такава уредба на Октавия 1 РС 3 години, като след първата година и с ремап. За тези три години, не съм разбрал, че карам на алтернативно гориво. Нито един проблем за изминатите над 35-40 000 км. До колкото знам и настоящия собственик на колата продължава си да я кара безпроблемно.

 Пробегът е много малък. Масово, проблемите с дюзите са след 60-70 хил.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.