Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Много въпроси за двигател на МВ.


The Best Forman

Recommended Posts

Сефте отварям такъв мотор и хоп изненада - буталата стърчат над ризите и две гарнитури под главата ( видимо чисто нов колянов вал , ама от какъв мотор smile049 ) ... мисля новите бутала да ги челосам поне 2 мм. ама има ли мегдан за толкоз ?

Изпускателния колектор почти заварен за шпилките и се наложи да го съветвам с гумения чук и той се разпука и отделно си имаше стара пукнатина , ама тоя изгорял чугунен вестник няма заваряване ... ще стане ли колектор и гърне от 105 - 120 ?

Капака на ангренажната верига е на има - няма 40 години , а за да държи масло май трябва да се сменя чат - пат ... капака лесно от някой по - нов модел пригоден за семеринг , ама двойна шайба от какво може да стане или трябва да е хенд мейд ?

Водната помпа с тез четири лопатки нещо не ми вдъхва доверие ... има ли чалъм да се сложи цяла помпа с по - голяма турбина ?

За сега май това са най - наболелите въпроси ако се сетя още нещо ще има продължение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвам отзад напред:

1.Водна помпа става от 120 и с 6 и с 8 лопатки, ако намериш слагай.

2.Двойна шайба предполагам имаш предвид шайбата на коляновия вал, става от 1000МБ или 100С.

3.Изпускателните колектори стават от 1000МБ до 130, обаче ако е от 105/120/130 трябва да се разпробият 2 отвора за автоматичния смукач, гърне от 105/120 също става без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коляновия вал най-вероятно е от 105/120.При 1000МБ повдигането на коляното на вала,респ. буталото е 68мм,а на 105/120 - 72мм.Явно някой е нямал под ръка вал за 1000МБ и е сложил за 105/120 smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, гърне от 105/120 също става без проблем.

[-X

120ковия ауспух опира в кожуха на радиатора. Иначе сглобката става.

 

Капака на ангренажната верига е на има - няма 40 години

Не виждам какъв е проблема, ако се смени само семеринга + гарнитурката.

Какво й е на вашата ремъчна шайба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митаче , МВ -то конструктивно няма семеринг на предната шайба , а една ламарина зад капака и отвор , който ляга с накакъв допуск около шайбата , която пък е направена с нещо като резба и дълбоките канали връщат маслото докато се върти мотора , ама като спре и капака е с по - голям луфт и тече ( така съм чувал от баща ми ) , а ние искаме да си седи маслото в картера и без друго едвам го изровихме от лойта и калта .

Помпата вече е готова и двойно подсигурена ( О пръстен зад лагера и фибър ) нови лагери Койо и перка с 6 лопатки , но с малко доработки - лопатките са малко по - високи и запират в ламарината , но като се вземе скоса с една плоска пила и помощта на бормашината за да се изравнят и стана .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах! 100с-а който имах беше с семеринг и незнаех за тази й екстра на МБ-то.

Иначе ауспуси се намират по магазините(на Монтевидео за последно гледах) колектори изпускателни от форума може да се намери. Това ако не се търси "перформънс", а оригиналност ;)

На на 100с-а го бях направил със 120ков колектор и ауспух. Снимки от мечо-клечо.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало буталата на МБ са с разрез. Както се каза при МБ е 68/68 някой е ползвал 68/72. Капака на вала става. Изпусквател от с100 объл е ориганал иначе от 105 със завъртане и заварка като 110. Помпи много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, гърне от 105/120 също става без проблем.

[-X

120ковия ауспух опира в кожуха на радиатора. Иначе сглобката става.

 

Малко се причуква ламарината на кожуха и влиза без проблем двуцевка от 105/120 /поне при мен влезе/. Ако държиш на оригинала ще ти подаря гърне от с100, а вероятно и колектор мога да изровя... колянови валове с ход 68 от с100 имам 2 бр шлайфани, ако не се лъжа към единия и чисто нови черупки, но биелните 3-ти ремонт чак... пиши ЛС или направо звънкай да се уточним. С излишна двуремъчна шайба май не разполагам, питай на Симеоновско шосе и на Левски, може да имат нови. Всичко друго изброено пасва 1:1 от 105/120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно ще стане и така, но някой отчита ли факта, че двуцевката на ауспуха ще грее радиатора като е толкова близо ;)

Пък и за реставрация, метода с причукване не мисля че е подходящ ;)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За истинска реставрация всичко трябва да е максимално оригиналдЪ поне външно, но доколкото разбрах от разговора по тел. с Гената ще има доста модификации... всеки сам си решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало буталата на МБ са с разрез. Както се каза при МБ е 68/68 някой е ползвал 68/72. Капака на вала става. Изпусквател от с100 объл е ориганал иначе от 105 със завъртане и заварка като 110. Помпи много.

...

Ванка, имам едни бутала с разрез и са с по 4 сегмента, но не са 68 мм, мисля 72 да бяха...и болтчето буталното едно такова по-тънко ....още не знам от кво са smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, имам едни бутала с разрез и са с по 4 сегмента, но не са 68 мм, мисля 72 да бяха...и болтчето буталното едно такова по-тънко ....още не знам от кво са smile049

От 110. Те са 72мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат ли бомбета челата? Изпъкналите са само при 110R и LS, а равните са за 110L, та ако са с бомбета и аз имам интерес ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.