Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дефектни цилиндрови глави 2.0ТДИ BKD


bega4kata

Recommended Posts

В много списания Автобилд,които редовно чета,много често се споменава,че има случаи на спукани глави,дефектни глави и загуба на антифриз.Познавам аз няколко човека с този проблем,но не вярвах,че и мен ще ме сполети.

Колата започна да губи по малко антифриз и да пуши 1-2 минути когато я изгасиш топла.При сваляне на турбото за оглед,се установи че канала на изпускателния клапани е мокър с антифриз.Пукнатината е над изпускателния клапан.Другите познати,а единия и приятел-точно пак там над изпускателния клапан се е пукала главата на автомобилите им.

Вариантите като заварка или втора употреба от моргата,за моята кола са изключени и за това си купих нова глава от АВТОТРЕЙД,която е от друг производител от моята.Главата видимо е с друг дизайн,друга е отливката и матрицата.Има разлики и вътре в каналите.Знаете че имам приятели в Автотрейд,и след консултации с главния инженер,и щателно проучване,взех напълно обурудвана глава/само се прехвърлят дюзите/,от модификация при която проблемите с пукането са оправени.В списанията на Автобилд и от Фолваген казват ,че проблема е оправен след 2007година.Моята кола е 2008,но е произведена 2007г.,защото е стояла в шоурума към година,но се оказа че главата ми дори е 2005г.произведена.Естествено номера на главата ми беше от посочените за проблемни.Главата е с номер V125.Новата ми е с номер V140.Надявам се да нямам повече проблеми.Споделям с вас на какво да обърнете внимание!Вижте снимката по-долу:

post-2454-138453292448_thumb.png

Адрес на коментара
  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    29

  • sotef

    5

  • димон

    2

  • goroton

    2

Най-много писали в темата

Много полезно инфо! Мерси, Сами!

Струва ли ми се че главите са със различни изпускателни портове, или старата е модната?

На новата си личи по-здравата изработка.

Поздрави

Адрес на коментара
Много полезно инфо! Мерси, Сами!

Струва ли ми се че главите са със различни изпускателни портове, или старата е модната?

На новата си личи по-здравата изработка.

Поздрави

не е пипано нищо по старата,различни са леко ,нали ви казвам

Като си купувате 2.0тди....с едно огледалце и да глледате номера на главите ;) .....де да знаех това и аз по-рано... ](*,)..но човек се учи докато е жив.

Адрес на коментара

Колата няма 30 000км още.Там където се пука,няма нищо общо с увеличеното с 0.3десети от бара налягане.Пукат се не в горивната камера-Пукнатината е на изхода и прокапва не в цилиндъра а в ауспуха.
Колата никога не е гонена.
simichoil-малко над 2000 евро е главата,но аз я купих преференциално,защото от Автотрейд знаят за проблема и поемат половината от стойноста.Взех я напълно обурудвана за 2221лв.Включва доста принадлежности които ако ги купуваш отделно струват: - болтове за главата,които са 100лв,-гумички за дюзите-200лв,болтове за междинния капак,болтове за рейката на помпа-дюза елементите,седла и регулировачни винтове за дюзите,семеринги за валовете,валовете,повдигачи,ролки,клапани,водачи вложки,семеринга на тандем помпата,разни чопове .... силикон...и т.н.
Само гарнитура за главата купих допълнително-още стотина лв.Общо 2321 и антифриз.Старата глава трябваше да я върнем за експертиза в Германия.

Адрес на коментара

А възможно ли е номера на главата да се види без да се сваля пластмасовия капак на двигателя? Колата е взета май 2008г, а по vin проверявах след като я взех и пишеше, че е произведена през месец февруари 08г.

Model Designation octavia elegance

Model OCT

Date of production 13.02.2008

Model year 2008

Sales type 1Z3385

Engine code BKD

Transmission code KNS

Axle drive 6S

Interior trim code CA

Roof color 9J

Exterior color / Paint Code 9J / F8J

Адрес на коментара

Мога от поне още 10 списания да ви снимам статии,но ми омръзна...Последния брой на Автобилд също на две места е написано за проблема с пукнатите глави

post-2454-138453292782_thumb.jpg

post-2454-138453292788_thumb.jpg

post-2454-138453292791_thumb.jpg

post-2454-138453292793_thumb.jpg

post-2454-138453292796_thumb.jpg

post-2454-138453292799_thumb.jpg

post-2454-138453292802_thumb.jpg

post-2454-138453292808_thumb.jpg

post-2454-138453292811_thumb.jpg

post-2454-138453292814_thumb.jpg

Адрес на коментара

не измествайте темата с ускорения ....или изказвания от рода Факю тди...немога да ви издам кой е бил проблемния производител,но е сменен и е осъден да плаща и му е радказана играта доживот-както се изразиха в Автотрейд.

post-2454-138453292818_thumb.jpg

post-2454-138453292823_thumb.jpg

Адрес на коментара

Честито, моята е № 130, демек от посочените за проблемни, въпреки че колата е 08 набор. Прави ми впечатление обаче, че на тази на бат Сами № 125 старата метала е по-тъмен на цвят или поне така личи от снимките и печата с номера е по-друг, докато на моята печата е като на 140- ката и метала е с по- светъл цвят. Здраве да е, желязо се прави и, ако има нещо то ще си покаже с времето.

72676650925db484016442a2d8d78a19

c55e6298cf8637f6242a3159e1c705ce

a8a6a13e9730fde9c231ea8784e7c563

Адрес на коментара
Честито, моята е № 130, демек от посочените за проблемни, въпреки че колата е 08 набор. Прави ми впечатление обаче, че на тази на бат Сами № 125 старата метала е по-тъмен на цвят или поне така личи от снимките и печата с номера е по-друг, докато на моята печата е като на 140- ката и метала е с по- светъл цвят. Здраве да е, желязо се прави

Отливката е като на старата ми глава....но не е казано че ще се спука.И верно е :желязо-прави се,ние да сме живи и здрави.Не ги мислете толкова....май не трябваше да пускам темата...и без това се колебаех.Разтревожих колегите.

Адрес на коментара

022458b71f0d04fa46e0e246c722e5a5

Оттук дето съм сложил стрелката си промушваш ръката и номера се намира там в края дето съм оградил кръг, сама че отзад. От тази страна дето съм показал лесно се бърка и таман има място да си провреш ръката, защото от другата страна е по- малко разстоянието, ама не може да се бръкне. Аз направо с тела в ръка и щракнах, че нямах малко огледало подръка.

Адрес на коментара
  • 1 месец по-късно...

Миналата седмица,мой колега автомонтьор и приятел ми звънна да ми каже ,че при него има Ауди А3 с 2.0тди с проблем с антифриза.След сваляне на главата се оказа че номера и е V330-тоест от проблемните и има спукано на първи цилиндър на канала на всмукателния клапан.Решихме да я заварим и да видим какво ще стане.За сега 3-4 дена е ок.Днес аз пак свалях глава на една Шкода/колега от форума/ и се оказа че главата е V330 и е спукана точно пак на първи всмукателен канал на клапан на първи цилиндър-КАКТО И ПРИ АУДИТО МИНАЛАТА СЕДМИЦА.За сега обобщените резултати са глави с номер V125- три случая-ПУКАТ НА ИЗХОДНИЯ КАНАЛ НА ИЗПУСКАТЕЛНИТЕ КЛАПАНИ НА ВТОРИ ЦИЛИНДЪР!

номер V330- два случая-ПУКАТ НА ПЪРВИЯ ВХОДЯШ КАНАЛ НА ВСМУКАТЕЛНИЯ КЛАПАН!ОПРЕДЕЛЕНО СИ ИМА ЗАВИСИМОСТ!

темата остава отворена....ако се сблъскам с други случаи в сервиза,пак ще ги отбележа.

post-2454-13845330491_thumb.jpg

post-2454-138453304914_thumb.jpg

post-2454-138453304917_thumb.jpg

post-2454-13845330492_thumb.jpg

post-2454-138453304922_thumb.jpg

Адрес на коментара

Ето къде е пукнатината.

Точно там е разпробита за да се навие шпилката за оптяжната ролка на ангренажния ремък.Показъл съм до къде влиза шпилката -с отверката.Там са постоянни вибрации,недосмислица :-k На новия вид отливка и това е поправено-не е толкова тънко месото.Междудругото още един приятел на Митака-esto има пукната глава.Симптомите са му като на моята кола-тоест не пълни цилиндъра,а пуши бяло след като си я загасил топла-тоест с налягане в системата и я запалиш след 10-тина минути.Колата е на 50 000км. също без чип или други интервенции.Казал съм му да видим какъв номер е.Ще я правим и нея по нататък.

post-2454-138453305538_thumb.jpg

post-2454-138453305542_thumb.jpg

post-2454-138453305545_thumb.jpg

post-2454-138453305548_thumb.jpg

Адрес на коментара

Благодаря за подкрепата, ами старая се да бъда полезен.....сега ще видим и вариантите със заваряне колко са сполучливи. Вече има 2 заварени от номер V330/които се пукат на 100% едно и също място/ и ще ви държа в течение дали ще държи заварката./при другите случаи сме сменяли главите/ Заварката има значение и как се прави. Разобoрудва се напълно главата - за да не омекнат пружините - загрява се в пещ, слагат се нови легла на клапаните на болния цилиндър - обработва се. Снимките ги качвам по молба на колегата на когото е главата, защото той е от Габрово. По принцип, нямам голямо желание да правя снимки от работата си и да ги качвам тук, най малкото, че нямам време и трябва да си мия специално ръцете всеки път за да снимам и да си прекъсвам работата. Реших да покажа този път този ремонт, и заради колегата, и заради форума, а не да се правя на интересен. Няма писано от първа ръка в никой друг форум по темата, търсил съм. Има разни подхвърляния на юзъри, които са чули-недочули нещо си, не са специалисти....нищо конкретно. Защото ако някой преди мен беше написал, че когато губи антифриз този двигател, причината НИКОГА НЕ Е В ГАРНИТУРАТА НА ГЛАВАТА ИЛИ ПЪК В РАЗТЯГАНЕТО НА БОЛТОВЕТЕ, А СЕ ДЪЛЖИ НА МИКРО ПУКНАТИНИ В ГЛАВАТА - които между другото след сваляне на главата и смяна на гарнитурата и стягане с нови болтове,с е затварят за извесtно време понякога. И се получава заблуждението, че с нови болтове и гарнитура в някои случаи се решава проблема. Но не е така. И се получава 300лв за труд на вятъра и 200лв за гарнитура и болтове на вятъра. Аз на моята кола и на още една клиентска така съм постъпвал преди време. Но вече зная и споделям информацията, не я крия за разлика от други. Когато ми се обадят колеги майстори или съфорумци, винаги казвам каквото зная като информация за даден проблем или за решението му. Защото зная колко е полезно и важно обмяната на информация. Колко нерви, време и главоболия се спестяват. Защото и аз нез ная много работи и понякога също се допитвам до колеги и те като ми помогнат с информацията, която ми е необходима, осъзнавам колко време са ми спестили и колко много са ми помогнали. Така че се дръжте се като големи мъже тука. Не злорадствайте. И за VALDO шашкото се отнася smile091

Адрес на коментара

Хей Сами , стана ми любопитно при разбиване на леглата на дюзите на 1,9 кво правим ? Разтъргваме гнездата и слагаме втулки или взимаме нови глави ? Чисто любопитство...

Адрес на коментара

И на мен ми е любопитно, защото обмислям покупка на следваща печка....

 

Та от какво се разбиват леглата на дюзите при 1.9 PD? И ако е просто от употреба, горе долу на какви километри иде белята?

 

А какво са измислили в в двулитровия мотор, че няма такъв проблем?

Адрес на коментара

Набиват се втулкипри 1.9 като разбие леглата на дюзите-НО ТОВА ПАК СТАВА РЯДКО,при 2.0 са го измислили вече -ДЮЗАТА НЕ УПЛЪТНЯВА ЧРЕЗ ДЕВТУНГА КЪМ ЦИЛИНДЪРА ,А НА КОНУС,КОЙТО ВСЪЩНОСТ ДЪРЖИ ЯКО ДЮЗАТА ДА НЕ МЪРДА.

А,за това какво са измислили при 2.0 :lol: ами прочети в темата съм обяснил

Адрес на коментара
...Симптомите са му като на моята кола-тоест не пълни цилиндъра,а пуши бяло след като си я загасил топла-тоест с налягане в системата и я запалиш след 10-тина минути....

 

Брееее, че тя моята винаги прави малко бяло кълъбце ( не синкаво) при "топло" палене , така си е от нова .Все едно си на прашен път , даже в началото мислих, че се вдига прах под ауспуха. Антифриз не губи , всъщност съм долял 0,5 л за 4 години. Масло не доливам - от смяна на смяна слиза с 2 мм. :)1.9

 

...понякога кълъбцето е черно ! smile092

Адрес на коментара
  • 4 седмици по-късно...

Днес идва колегата Иван от Разград да видим колата,че му изключвало турбото на 160.Закачих я и грешката беше овърбуст естествено.Турбото му аз съм го правил /хибридно/ и е не е слагано отдавна,но геометрията беше блокирала.Странно....Свалихме го и се оказа че е пълно с вода.ОТ ИЗПУСКАТЕЛА НА 2-РИ ДИЛИНДЪР СЕ СПУСКА АНТИФРИЗЧЕ.Пълнело се е и е ръждясало под плочката на геометрията и тя е блокирала.Питах го губили вода?ОТГОВОРА БЕШЕ ДА,ЩЯХ ДА ТЕ КАРАМ ДА ОГЛЕДАШ И ЗА ТЕЧ ДАЛИ НЯМА.ДОБРЕ ЧЕ НЕ Е НАПРАВИЛА ВОДЕН СТЪЛБ ПРИ ПАЛЕНЕ ДА ИЗКРИВИ БИЕЛА.Главата му е от модела 125 които пукат точно на втори изпускателен канал.Там пукнато не подлежи на ремонт/заварка/ЗА РАЗЛИКА ОТ МОДЕЛА КОИТО ПУКАТ НА ВСМУКАТЕЛНИЯ КАНАЛ НА ПЪРВИ ЦИЛИНДЪР.Поръчахме му нова глава.

Сеата на един приятел днес идва,и той със спукана глава-2.0тди-170коня FR,още една Октавия 2 -2.0тди ФОРУМНА!днес ми оставиха-И ТЯ СЪС СИМПТОМИ НА СПУКАНА ГЛАВА-ще я гледаме тези дни да сме на 100% сигурни.Ще пиша....

И какво се оказа:от десетина форумни Октавии 2.0тди/другите са 1.9тди или други дв./,които се подържат при нас,6 са със спукани глави ](*,) За другите марки с този мотор да не говоря,че и там е лошо положението със статистиката.

post-2454-138453312249_thumb.jpg

post-2454-13845331226_thumb.jpg

post-2454-138453312262_thumb.jpg

post-2454-138453312498_thumb.jpg

post-2454-138453312501_thumb.jpg

Адрес на коментара

Оправданието на шефа на ФВ за този проблем цитирано в пресата е "през тези години имахме известни проблеми в леярната" и нито намек за поемане на разходите по отстрняване на проблема на извънгаранционните коли...

Адрес на коментара
Оправданието на шефа на ФВ за този проблем цитирано в пресата е "през тези години имахме известни проблеми в леярната" и нито намек за поемане на разходите по отстрняване на проблема на извънгаранционните коли...

Ако беше друга марка,Хонда,Мерцедес и т.н. ,нямаше да е така.Щяха да извикат колите за да им сменят дефектните глави.Не им прави чест на Фолсваген-А СА НАЙ ГОЛЕМИЯ ПРОИЗВОДИТЕЛ НА АВТОМОБИЛИ В СВЕТОВЕН МАЩАБ.Излагат се.

Адрес на коментара
  • 2 седмици по-късно...
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.