Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с климатика


Delf

Recommended Posts

  • Отговори 77
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Delf

    14

  • aivanov99

    8

  • Ivo_Dinkov

    7

  • ID A

    6

Най-много писали в темата

Ейцц супер си много подробно е описано работа за един час smile159.Тез дни ще ида да си го купя датчика smile126

 

Дано да имаш тънки пръстчета, че ако са като моите...... ](*,)

Давай смело!

Иначе трябва да прежалиш 120 лева в ЕТ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ще използвам темата на колегата за да не пускам нова и да ви попитам за следното нещо относно климатика. Не съм го зареждал никога, защото си охлажда нормално, но при достигането на зададената темп. примерно 22 градуса, се получава едно странно виене което се чува откъм двигателния отсек. Когато потенциометъра е на 18градуса, т.е. на минимум, това виене го няма, но става доста хладно в купето. Този звук го има вече 7години откакто е при мен колата. Това проблем ли е и получава ли се на другите Шкоди с автоматично управление на температурата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След профилактиката и при мен цъфна грешка за Г263 :smt0344

Интересното е, че до 22-24 градуса бачка, след това почва да духа топло :oops:

И клапата за рециркулация ми е записала грешка.

А толкова препоръчвания ми Габела сервиз се оказаха пълни аматьори, дори не я бяха закачили за диагностика и като се върнах тази сутрин, локализирахме, че спад в налягането, т.е. пробив в системата няма, но имаме 2 грешки.

Крака ми няма да стъпи повече там. Сега смятам сам да си сменя датчика.

Въпросите ми са:

- някой ремонтирал ли е моторчето за клапта- обикновено имa нужда от смазване само, а клапата си работи според мен!

- след като сменя Г263, трябва ли да правя нещо с ВАГ ком- а (освен триене на грешката)?

- някой пази ли линк към руския начин на смяна или трябва да махам средната конзола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали точно това търсиш, но все е нещо:

http://wwwboards.auto.ru/skoda/353790.html

и картинките:

http://www.sbis.kirov.ru/G263_1.jpg

http://www.sbis.kirov.ru/G263_2.jpg

http://www.sbis.kirov.ru/G263_3.jpg

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, това вече го приемам като лично отношение. Поне да бяхте казали едно " не знаем", а вие ми подминахте двата поста като Старозагорската гара. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не реви де smile027 . И при мен го има това леко виене, но не винаги се получава. Като се скапе копмпресора, тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее, един сериозен човек накрая! Пепел ти на устата, дано не се скапва, вече 6 години е така. Не разбирам от автоклиматици, но си мисля дали не е от някой вентил към климатика. Той колегата esto сигурно може да каже нещо, но вече рядко посещава форума. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро е от зацепването. На ниска температура му трябва много компресора съответно е повече време зацепен компресора, на висока близка до околната пък не му трябва много компресора, а на средна се включва и изключва много често компресорът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малка хитринка как да се достигне по- лесно до Г263 датчика.

Махаме масата, после буксите от модула- цък.

Трябва да махнем тази стойка.

Отзад планката се крепи така.

С махната планка достъпа е песен- цък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте колеги,

и при мен се появи проблема с "мъчното" тръгване на климатика.

Сега като е много топло навън не иска да се включи, а понякога си работи като пич. Ходих да замерят фреона и се оказа, че е до горе. Грешки няма записани в компа.

Температурните датчици показват реални стойности във Вага.

Някой има ли идея от къде може да идва проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малка хитринка как да се достигне по- лесно до Г263 датчика.

Махаме масата, после буксите от модула- цък.

Трябва да махнем тази стойка.

Отзад планката се крепи така.

С махната планка достъпа е песен- цък

Май стойката не е излязла лесно като гледам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

и при мен се появи проблема с "мъчното" тръгване на климатика.

Сега като е много топло навън не иска да се включи, а понякога си работи като пич. Ходих да замерят фреона и се оказа, че е до горе. Грешки няма записани в компа.

Температурните датчици показват реални стойности във Вага.

Някой има ли идея от къде може да идва проблема?

 

Трябва да отидеш, като не работи да се види какво показва. Може да е кофти връзка с някой датчик, а компа сам си трие грешките, поне някои, след няколко коректни сработвания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ID A, благодаря за отговора.

Като не духа студено пак нищо не показва. Компресора е на статус "включен" около 80% натоварване. Всички датчици отчитат нормални температури (~30 и няколко градуса). Като цъкна копчето за климата, се усеща натоварване на двигателя, но не е толкова колкото като започне да духа студено. Тогава моментния разход е около 1.5л на час, а сега е около 1.1л, като е включен, но не духа студено. В крайна сметка днес ми казаха, че сервиза на Бош задоволително се справяли с климатиците, но ми се иска да имам представа какво може да е, за да не вземат да ме къпят, че трябва да сменям неща, които може да си функционират нормално. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е някакъв проблем и с зацепване на компресора. Тогава не би създавал достатъчно налягане и съответно товарът върху двигателя ще е по-малък, по-малък разход. Но всичко това са само спекулации. Най-добре е да идеш когато не работи и да се види тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, за бързият отговор. Предполагам, другата седмица ще съм минал на проверка и ще споделя как се е решил проблема, ако не забравя :)

Би било полезно на други съфорумници с подобен или същият проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май стойката не е излязла лесно като гледам?

Това не е от моятакол- хората са я свалили с налучкване, заатова чопчето е така наранено.

Като знаеш как излиза, свалянето е много лесно.

Моя датчик го смених за 30 мин с тестването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е от моятакол- хората са я свалили с налучкване, заатова чопчето е така наранено.

Като знаеш как излиза, свалянето е много лесно.

Моя датчик го смених за 30 мин с тестването.

Което става как? Дърпаш навън горния край и плъзгаш нагоре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...
и аз имах вчера подобен проблем, оказа се "прочутият" G263, добре, че се сетих за инструкциите за смяна от братушките и минах без разглобяване на таблото...

Отиди на диагностика и ще се види какво е...

 

 

MOje li nqkoi da me orientira kade to4no se namira tozi dat4ik G263

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ще използвам темата на колегата за да не пускам нова и да ви попитам за следното нещо относно климатика. Не съм го зареждал никога, защото си охлажда нормално, но при достигането на зададената темп. примерно 22 градуса, се получава едно странно виене което се чува откъм двигателния отсек. Когато потенциометъра е на 18градуса, т.е. на минимум, това виене го няма, но става доста хладно в купето. Този звук го има вече 7години откакто е при мен колата. Това проблем ли е и получава ли се на другите Шкоди с автоматично управление на температурата?

 

Аз съм с климатроник фабия 2009та комби 1.4/16в и при мен се появи шум,но като го включвах! При мен проблема се оказа че е останал почти без масло.Има си пробка от кадето може да долееш и да тестваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.