Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с климатика


Delf

Recommended Posts

  • Отговори 77
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Delf

    14

  • aivanov99

    8

  • Ivo_Dinkov

    7

  • plamen-roni

    6

Най-много писали в темата

В крайна сметка се оказа, че както е в мояслучай... при постоянно зацепен компресор, който тръгва когато си иска и няма никакви грешки в компа, и данните от датчиците са наред, проблема може да бъде или от клапан на компресора (който в моят случай не е) или от самият компресор.

Другата седмица имам уговорка да се проверят последно връзките към компресора, и ако всичко е наред, следва смяна накомпресора.

Надявам се това мнение да е в помощ на някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...

Здравейте колеги 

Самият датчик Г263 може ли да изглежда по друг начин. 

Аз свалих 2 датчик по метода на налучкването и двата са подобни на платка, зеленикави и по къси. възможно ли е да съм го нацелил. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И аз имам драма с климатика. Както си духа студено и изведнъж започва да духа супер топло. Все едно е пуснато парното. Смених въпросния датчик, но проблема продължава. Къде може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема.може да е че ти изключва компресора от прегряване. Виж включва ли перката и радиатора отпред чист ли е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перките включват. С пускане на климатика се пуска малката перка и периодично се включва и голямата. Компресора видимо работи. Тръбите на климатика се изпотяват и стават стидени, а в купето духа жега. Освен да са някакви клапи, които смесват топлия и студения въздух?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четете живи данни. Показва си изнерената температура за всеки датчик. По спомен имаше три датчика. Даже ако намериш друга Фабия с работещ климатик може да сравняваш данните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърде вероятно е да е във врътката. Вчера гледах как реагира моторчето при завъртане на врътката. Понякога задейства, понякога не. пробвах да му помогна, за да видя дали не е запекло, но не става. Когато си реши, тогава отваря или затваря. За сега му извадих буксата, за да не минава на топло. Ще я качим на диагностика е ще видим къде е драмата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърде вероятно е да е във врътката. Вчера гледах как реагира моторчето при завъртане на врътката. Понякога задейства, понякога не. пробвах да му помогна, за да видя дали не е запекло, но не става. Когато си реши, тогава отваря или затваря. За сега му извадих буксата, за да не минава на топло. Ще я качим на диагностика е ще видим къде е драмата.

Здравей , колега ! Успя ли да намериш решение на проблема ? Баща ми кара Фабия 1.9 TDI 101  и имаме същия проблем . Онзи ден и навих 1300 км и беше ад когато не работеше климатика . Когато реши работи перфектно , в даден момент  спира и започва да духа яко парно . Дори и да го спра от бутона и да завъртя на 0 копчето , продължава да духа топло . През студените месеци прави обратното както духа парното и си се отпуснал и си пътуваш изведнъж спира и започва да духа студено .Миналото лято и долях фреон , никакво подобрение . Тогава я и закачих , излезе някакъв датчик за високото налягане . Сменихме го и нямаше никакво подобрение . Вече не знам къде да търся проблема .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , имаш проблем или с моторчето на клапата за "топъл/студен въздух" или със сензора за вътрешна температура , което е по-малко вероятно.

Аз лично бих прочел колата с ВАГ - ком и тя ще си каже , но вероятността да е моторчето за топъл/студен въздух е много голяма (поне така както описваш симптомите).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , имаш проблем или с моторчето на клапата за "топъл/студен въздух" или със сензора за вътрешна температура , което е по-малко вероятно.

Аз лично бих прочел колата с ВАГ - ком и тя ще си каже , но вероятността да е моторчето за топъл/студен въздух е много голяма (поне така както описваш симптомите).

Явно ще трябва пак да я закачам ! Какво е решението на проблема ремонт или се подменя ? Възможно ли е от това да духа топло дори и на позиция-0 ?

Редактирано от plamen-roni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението е подмяна на моторчето на клапата ако е от него ... възможни други проблеми е разпадане на уплътнителния дунапрен по клапата ... закачи я на ВАГ ком и виж показанията за вътрешна температура и ако показва недействителни данни , почисти датчика ... ако си показва нормални стойности - смени моторчето и стискай палци да е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я закачах и излезе грешка .

 01596

- Мотор за позициониране , свеж въздух и циркулационен демпфер 

- Късо съединение до плюс или отворена верига 

- Постоянно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така преведено аз го разбирам като клапа за външен приток на въздух и вътрешна циркулация ... ако е така въпросът е какво му пука на климатика от къде идва въздуха ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При затворена клапа може да се обледени кондензатора. Ако не може да отвори клапата, защитата изключва климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих започнал с изключване на мотора на клапата за рециркулация ... ако е дал на късо мотора , защитата няма да позволи да тръгне цялата система и ако тръгне , сменям мотора и готово .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих започнал с изключване на мотора на клапата за рециркулация ... ако е дал на късо мотора , защитата няма да позволи да тръгне цялата система и ако тръгне , сменям мотора и готово .

Това е добра идея ! Ще пробвам и ще ви кажа 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачихме онзи ден колата с VAG COM. В прикачената снимка са грешките, които изкарва. На пръв поглед нещата водят към моторчето за клапата за температура. Въпросът е дали да се доверя на диагностиката и да търся моторче, при положение че ми направи впечатление следното - като се завърти врътката от най-ниска към най-висока температура или обратно моторчето тръгва и се движи без проблем в  90% от случаите. Ако обаче завъртя на 22 градуса например тръгва съвсем леко, връща  се обратно, все едно нещо го задържа. Да не би проблема да е в управлението на климатика?

 

37712756_2053065081379569_19354424826910

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прецакването на тези моторчета, не е единичен случай. Аз лично бих го сменил и едва тогава бих търсил нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.