Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

TDI или SDI


uzunov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

предстои ми да купувам Фабиа 1, като държа да бъде дизел, но незнам на кой от двата дизела 1.9 TDI или 1.9 SDI да се спра? Моля за съвети! :smt017 ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 196
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    25

  • felicialx

    22

  • nov potrebitel

    17

  • bega4kata

    16

Най-много писали в темата

за в града сди

за извън града тди

 

Това на какво се дължи?

На разхода на гориво и мощноста на двигателя най-общо казано.

СДИ гори доста малко-4 или 5 на 100 в града, а и не е необходима особено голяма мощност за в града, докато извънградско ще имаш малък разход на гориво, но с изпреварването ще е малко по-трудно.

ТДИ гори с литър два отгоре и нямаш грижи с изпреварването.

Замисли се и за 1.4 ТДИ, който е сред доста удачните варианти, стига да не си предубеден за 3-цилиндровите двигатели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някакви предубеждения за 3-цилиндровите, а и се срещат рядко! Защо да вземам 1.4 като мога да взема 1.9 :-k

 

1.9 e по-добрият избор! Имам и 1.4 ТDI и 1.9 SDI служебни но карам само 1.9-ката. Разликата не е много голяма в мощноста им но 1.4 е по-лакома при здраво каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да върви - TDI ако искаш да харчи малко и да е здрава и евтина за поддръжка - SDI

1.4 TDI е изключително шумен двигател!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах 1.4 ТДИ карах я до 100000км никакви проблеми само обслужване. Имаше среден разход от около 5,5л нормално каране. Много добра динамика имаше мотора за 75 коня. Сега имам О2 1.6 мпи 102коня - по ништо не отстъпва 1.4 Тди-то като динамика единствено по шум но се свиква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............. а и като разход е много икономична!

 

:idea:..............именно!

 

Но незнам с 1.9TDI каква ще е разликата и освен като вървене което се дължи на турбото и повечето к.с. други предимства и недостатъци?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предимствата на тди са добра еластичност бързо ускорение като цяло е по-приятно за каране

недостатъците са че може да се наложи турбото да се от ремонтира или подмени което не излиза евтино

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кпд-то на турбото е по голямо следователно е по икономично , ако караш тди-то като сди-то ще дава по малак разход ! аз вярвам на физиката !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............. а и като разход е много икономична!

 

:idea:..............именно!

 

Но незнам с 1.9TDI каква ще е разликата и освен като вървене което се дължи на турбото и повечето к.с. други предимства и недостатъци?

 

Има по скъпа подръжка tdi-то. Ще се наложи да смениш турбо и ще ти трябват 1000-2000лв ей така за кефа от вървенето. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по ролки,филтри и ремъци няма разлика-даже на ПД-то са малко по ефтини

съединитела на сди е по-ефтин

може да се кара с по нискокачествено масло-полу синтетика 10/40

каретата са по-малки и ефтини

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И че SDI-а понеже е под 100 коня данъка ще е 50%

 

Моята като е 100 коня е 45 лева.

Е, не е 10 ама не е болка за умиране!

Иначе, още един глас за TDI! s_flag

Въви като бензин, гори малко! smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И че SDI-а понеже е под 100 коня данъка ще е 50%

 

Моята като е 100 коня е 45 лева.

Е, не е 10 ама не е болка за умиране!

Иначе, още един глас за TDI! s_flag

Въви като бензин, гори малко! smile092

Моя грешка, грешно съм си мислел, че е 105 коня тди-то :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж за всеки случай какво става като гръмне турбото, а то рано /между 30 и 120 хил./ или късно / между 120 и 200хил./ гръмва.

viewtopic.php?f=46&t=23493&hilit=%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%BE+%D0%BD%D0%B0+%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D0%B0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сме го плашили човека с тези турбини, при положение че 80% караме турбини! Нека не мислим за лошите неща! Всички знаят че TDI 90-100-110 kc. са много масови и доказани.

Въпрос на избор и късмет е!

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка, грешно съм си мислел, че е 105 коня тди-то :)

Не си в грешка!BSW и BXE са 105 к.с. и са с по-висок данък.

Да на новата са 105, но старата са точно 74 кв и са на 50%. Оставам с впечатлението, че тук се говори главно за стария модел, новия 1.9 tdi когато търсих имаше само 1 мисля, в Пловдив, купувана от Еуратек на цена около 13,500. Затова взех 1.2 12v, хем малък данък, хем харча не е кой знай какво - 8 градско :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.