Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 1.8 TSI 7DSG проблем


Shady1

Recommended Posts

И така след гаранционната смяна на съединителите преди 4 години, колата е пак в същото положение /Сменян е на 23000 сега е на 75000/. Придърпване като загрее при преминаване 1ва и 2ра. И сега какво ?!? Ще запиша и час в Еуратек да видим какво ще стане. Бати късмета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Bojanov

    9

  • MK_

    8

  • Shady1

    6

  • jackrabbit

    6

Най-много писали в темата

Ако е минала гаранцията не се занимавай с ЕТ. Ще има дране, там парите ги нямат за нищо! Погледни в раздел Бял списък - аз лично се доверявам само на Трансексперт за механика и Пепино за софтуерна диагностика. Дори в момента о2ката ми е в Трансексперт за смяна на съединител и маховик. На 104х км - 2ра смяна, първа в ЕТ на 40х км, преди 6-7год по гаранция!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напиши моля какво са ти казали от ЕТ.При мен този проблем го има поне от около 20 000 км и не сам предриел нищо а ми е интересно колко пари ще струва отстраняването на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица съм в Трансексперт, предполагам някой от тях чете форума. По телефона ми казаха, че не е предвидено от производителя смяна на маслото. Като отида на място ще разпитам нещо изобщо може ли да се направи от тях по принцип. После ще отида до ЕТ, да видим. Това 7степенно DSG ми разби нервичките :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста премеждия, заради тази ДСГ кутия. Според мен обаче, явно се появяват проблеми с по-големи и тежки купета и по-мощни мотори... Като взех РС-ката оставих Рапида на жената с километраж към 70х км. Без сянка от проблем даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Така бях в Трансексперт смених предни амортисьори, дискове и накладки. Казаха ми че и водната помпа тече и е за смяна 1100 лв. и да проверя в Еуратек колко ще е смяната. Днес бях в Еуратек смених водна помпа за 700 лв. Трябва и да се сменят съединителите, струват 1600лв със труда и съпътстващи неща. Иначе само комплекта съедитинели струват 960лв. Нямат ги на склад и съм ги поръчал, като ги сменя ще пиша по-подробно като взема фактурата.

Иначе колата изкара с тия съединители 50к километра. Това е положението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така бях в Трансексперт смених предни амортисьори, дискове и накладки. Казаха ми че и водната помпа тече и е за смяна 1100 лв. и да проверя в Еуратек колко ще е смяната. Днес бях в Еуратек смених водна помпа за 700 лв. Трябва и да се сменят съединителите, струват 1600лв със труда и съпътстващи неща. Иначе само комплекта съедитинели струват 960лв. Нямат ги на склад и съм ги поръчал, като ги сменя ще пиша по-подробно като взема фактурата.

Иначе колата изкара с тия съединители 50к километра. Това е положението

За мен смяна на съединител на всеки 50000 км е пълен провал за тази скоростна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление смяната на съединителите едва ли ще помогне, може да замаже за малко положението, но само толкова.

Истинския проблем е в мехатроника имаше даже такава вътрешна инструкция за подмяна на мехатрониците, ако я намеря ще пиша.

Преди това се опитваха със смяна на съединители, по гъсто масло, промениха налягането на клапаните в кутията и така на татък, но нищо не помага освен новия модел мехатроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво да кажа вече, още при гаранционната смяна на 23к километра ми стана ясно че съм изтеглил късата клечка. Отношението на шкода е "Набутал си се, набутал си се какво да правим". Ще се разделям със Шкода май май

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво да кажа вече, още при гаранционната смяна на 23к километра ми стана ясно че съм изтеглил късата клечка. Отношението на шкода е "Набутал си се, набутал си се какво да правим". Ще се разделям със Шкода май май

Не е само Шкода, във VW е по зле.

Имам съсед с последния Пасат 1,8 TSI DSG, само го мотаят и нищо не правят вече ще стане 1 година. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички които монтират 7 степенно DSG със сухи съединители (DQ200) имат същите проблеми. Малко в страни от темата, в Русия се стигна до там, че държавата заплаши VAG групата със забрана за търговия в страната ако не оправят безвъзмездно проблема при клиентите в Русия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

И сега какво се оказа?

Не трябва да гледаме към Superb MKII 1.8 със 7 степенно DSG ли?

Харесал съм една и точно така Facelift, но ме притеснява съединителя.

Какво мислите за Superb MKII Facelift 1.8 TSI DSG към края на 2013 година? Струва ли си да се занимавам с DSG от тази година?

Ако има проблеми колко би струвал ремонта и надеждна ли ще бъде след това?

 

Другото, което се сетщам е, има ли проблем с този мотор при Facelift в тази година? Рабрах, че хора ремонтират тези двигатели и им излиза над 5000 лв процедурата.

 

Ще съм благодарян на мнения за да се ограничат потребители на форума от евентуално набутване с този мотор и скоростна кутия.

Редактирано от fitnes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тази комбинация и втора ръка, вероятността да изтеглиш 2 къси клечки е съвсем реална (мотор и кутия).

 

Евентуалните ремонти никой не може да ти каже колко пари ще излезнат, но говорим за n хиляди лв. Още повече, че докато проблемите в мотора поне са ясни, то в кутията нещата са неопределени. Нито е ясно колко ще струва, нито дали ще е сполучлив ремонта. Даже официалните сервизи вдигат рамене.

 

Аз лично такава кола втора ръка не бих купил, но всеки сам си преценява.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кутията не съм чел, но за двигателя, след 2011-12 пише, че е ОК и не гълта масло.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, реших да не се занимавам с тази комбинация. Ако е 6-степенно DSG по може.

Благодаря за мненията ви. Не очаках нешо положително, като мнение, но реших да попитам все пак :)

Истината е, че в България няма кой знае какво предлагане на Superb на вторичния пазар, а новия внос в повечето случаи не е за коментиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.