Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Има ли вариант да подкарам мулти волан.


iliandg

Recommended Posts

Трагедията е пълна в Плевен не могат да ми обучат волана. Ще идвам до Сф то е ясно, но къде да отида :)

 

В ЕВРОТЕК естествено.

 

Там имат голям опит с моя на старата кола.... Ще ти го направят за 15 мин.

Благодаря колега, но няма как да ги съчетая с една среща със съфорумци, защото трябва да дойда делничен ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е приятен волана :) Този волан става ли и на фабия 1 фейслифт, на дизайн като гледам е 1 към 1 :) И да вметна понеже съм от плевен-там сервиз няма, има единствено магазин за авточасти на Еуратек. Сервиз имаше проект да се прави, но дойде кризата и досега няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имах честа да посетя евротек. Наистина ми обърнаха внимание веднага, без записан час. Колкото и да не ми се вярваше нещата не се получиха. Казаха, че без модула от този волан нямало да стане. Аз не виждам причини, при условие, че с новия кабел всичко си съвпадна като фабрично. Въпреки, че е възможно на външен вид модулите да са еднакви. Имало разлика, трябва да е BC май не съм сигурен, примерно казано, а моя е AC. Казаха, че са правили интервенция с DSG и не заработили всички копчета, но там говорим за превключване от волана - по сложна работа. Само не спира да ми е странно, защо при колегата със SEATа е проработило. Аз дори влезнах през сервизния компютър да им покажа темата от форума на SEAT, въведохме и този код от там и пак не стана. Към момента съм дори и без клаксон. Ако някой мисли, че може да удари едно рамо, пък ако трябва, ще дойда до София пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,с ето този модул VW 1KO 953549 AQ,би трябвало да ти се получи .При мен работи.Само 150евра+доставката и си щаслив. Другото е губене на време.Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би трябваше да сложа " само" в кавички но и така иронията е ясна. И за да стане още по весело ето цените на комплекта,така колегата ще прецени колко е спестил до сега.

Кожен мулти волан за радио (без телефон) - 145,83 евро

Така нареченото "кабелче" - 25,83 евро

Контролен блок - 150 евро

Доставка - 32 евро

Общо-353,66 евро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би трябваше да сложа " само" в кавички но и така иронията е ясна. И за да стане още по весело ето цените на комплекта,така колегата ще прецени колко е спестил до сега.

Кожен мулти волан за радио (без телефон) - 145,83 евро

Така нареченото "кабелче" - 25,83 евро

Контролен блок - 150 евро

Доставка - 32 евро

Общо-353,66 евро

Голям смях те цените в Евротек са почти "същите" :) наистина голям смях.

Моята равносметка е :

Волан втора употреба 130лв.

Кабелче НОВО - 107 лв.

И ако добавя 350лв. за модула и още едно идване за обучение, долу горе е добре

600лв. ако знаех че филма ще е толкова цветен нямаше да се занимавам с глупости!

Да не забравя да благодаря на колегата за адекватната информация и само да попитам нали все пак трябва да се обучи след монтиране на модула?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обучението е задължително освен ако не си решил да правиш мускули на ръцете. А модулът от твоята снимка ми изглежда различен и по vw номер,и на външен вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха аз за мускулите си ходя на фитнес, просто проверих дали има нещо в ebay и това беше единствения подобен модул. То кое първо да оправя незнам, без да я карам се чупи :))) климата започна да отказва, новото е студения старт - пали и изгасва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Последното, което открих мисля, че това е моята игра. Ако някой може да ме подкрепи направо да му дам КУпи сега :))

post-10622-138453426252_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Последното, което открих мисля, че това е моята игра. Ако някой може да ме подкрепи направо да му дам КУпи сега :))

Не стана :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

здравеите колеги виждам разбирате от тея работи и да ви попитам имам skoda octavia 1 1.9ТДИ laurin&klement

със навигация и автопилот съм

и съм се навил за мултиволан тоест само трябва да си купя копчетата така мисля де но въпроса е дали ще ми трагне много ви благодаря предварително

s_flag s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Аз ли съм първия подкарал мултиволан на Октавия от после т.е. на кола която фабрично няма тази екстра? Ето какво е нужно:
На първо време ви трябват мултиволан, а не само копчетата както смятат някои колеги, нужен ви е и модула за управление на мултиволана, лостчето за мигачите от кола с мултиволан защото има разлика понеже темпомата вече ще се управлява от волана. Ще ви тябват и доста познания и умения за работа по ел. инсталацията на автомобила, както и диагностичен кабел за ваг ком.

Ето и едно видео как работи волана https://www.facebook.com/video.php?v=10202632794853226&set=o.713598555342045&type=2&theater&notif_t=video_processed

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моя мултиволан си е от Октавия1.Става, няма проблем.Сменя се волан с бутоните,

бег,лентов кабел и Контролер (реле) N451, 452 или  шкодово 453.Моето е 452, без кан шина.

От петък управлявам и радио (Gamma) с волана.Ако става въпрос за този 

волан ще помогна, започнал съм го от нула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лентовия кабел не го сменях, защото всичките му писти си бяха пълни, само добавих по 1 пин в буксите преди и след лентовия кабел. Относно модулите: първо пробвах с реле 451 (1J0907487A) и не стана защото си търси по кан шина моторната електроника и като не я намира се изключва и това го прави в рамките на 3-5 сек. при всеки старт, но става за коли след 2004г. След това взех реле 452 (1J0907487В) без кан и стана. Управлява всички фабрични аудио системи (при мен е MFD1), темпомата и клаксона, който при мултиволана се явява като един от бутоните на волана т.е. реално го задейства модула и оперативната му верига вече не е във волана. И аз като колегата was_64 го започнах от нулата и също съм готов да се отзова ако някой има питане. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравейте колеги .Нужна ми е малко помощ! Нов съм във форума и отскоро имам шкода октавия 1 2001 г и искам да и сложа мулти волан.Намерих волан и реле 452 а лентовия кабел ми е с пълни 5 букси даже има и още 2 отгоре над 5 пиновата букса при волана но не знам за какво са.Къде се връзва буксата на релето от другата страна? И как се процедира нататък? Вече монтирах ръчка с автопилот и работи но сега намерих волан и имам мерак да го монтирам. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.