Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Авто-сервиз Трансексперт - София


dude_BG

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Искам да изкажа огромни благодарности, както към Евгени, така и към останалата част от екипа на Трансексперт... В четвъртък обслужих автомобила си в Трансексперт. Стандартните неща - малсо и филтри. Предварително уговорени какви. Имах запазен час и като отидох ме очакваха. Евгени ме изслуша за няколко оплаквания - помпа на стъкломиячното и окачване, както и за един прекъснат сноп кабели. Веднага се захванаха. След час-два ми се обади Евгени да ме уведоми, че с маслото, филтрите и помпата на стъкломиячното са готови, както и да ми съобщи какво е открил по окачването. Проблемите по окачването бяха два - тампони на стабилизираща щанга (сменят се със все щангата) и задни амортисьори. След кратки разяснения за състояние, цени и време за подмяна на описаните части се разбрахме какво точно да се отремонтира извън обявените предварително масло, филтри и помпа на стъкломиячното. След още 3-4 часа автомобила ми беше готов. Като отидох да си го откарам ми беше разяснено и състоянието с кабелиния сноп. Поръчан беше веднага ОЕМ-ски, като времето за доставка било около седмица. Като им го доставят ще бъде подменен и той - пак от тях.

Дали е бързо обслужването... За мен е ОК. Цени даже не мисля да обсъждам. За някой може да е скъпо, за друг - не чак до там, за трети пък може и евтино да е, знам ли. За мен са ОК предвид обслужването и отношението, които срещам там. Хората бяха забелязали, че нивото на охладителната течност е паднало малко под минимума и са ми долели (наистина беше - бях го видял, но не ми се стори критично и за това го отсвирих). Беше ми написан в описа с вложените материали и труд. А остатъка от опаковката беше оставен в багажника на автомобила ми (тубата беше абсолютно чиста). Следи от интервенция - никакви. Дали ще ги посетя пак? Разбира се! Чувството за сигурност е безценно.

 

П.П.: Чакал съм по цял ден в оторизиран сервиз само за смяна на малсо и филтри.

 

Поздрави

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 342
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    68

  • shaft

    25

  • sauber

    23

  • legaltk

    13

Да дам и мойте "5 ст."... Аз съм педант и трудно намирах сервиз за лични коли, но Трансексперт е сервиза, в който винаги бих отишъл! Качество, коректност, добри цени и най-вече СПОКОЙСТВИЕ и надеждност! Не говоря лично за Евгени, целия екип е много добре подбран и сервиза е един от най-добрите в София и околностите! Там няма не мога и не знам, пращал съм приятели след несполуки и хвърлени пари на вятъра, по части и ремонти, са си им оправали колите, винаги, без изненади, винаги е било това, което са казали. Ако говорим за ниска цена, качество и гаранция, не е там мястото за "икономистите" и въпреки всичко цените са напълно нормални! Всеки си преценява дали иска "тънко" и несигурно или качество на разумна цена! Пиша от опит след мой повече от 10 посещения и поне 5 пратени от мен коли! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Mishelle написа:

Новата кола винаги е отличен избор. Но и там има подводни камъни. 

О, да, има! Пълно е с такива... Оставете го @igeorgiev82, той само знае да мрънка. Вечно е недоволен, много добре го познавам, а трябва да се внимава, че е и агресивен :D Транса е точното местенце за колите ни. Ама нека има и по някой друг негативен коментар, че от толкова положителни вече се чака по седмица-две за час. При следващата ми кола, която извадя от шоурума, едно от първите неща, които ще направя е да се свържа с производителя, за да уговоря гаранционна поддръжка в Трансекспврт.

 

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, HOT__SPOT написа:

 

Водната помпа която ми смениха в Трансексперт примерно, след 6м. ми се прееба пак и трябваше да я сменям пак. Човека дето я смени ми показа старата - точно тази марка която Трансексперт ми бяха сложили ( не са ме излъгали че са я сменили ), та сега дали са си напрвили ремонта качествено или просто тая водна помпа е била дефектна или имам др проблем по колата който ми ебава водните помпи - няма как да кажа със сигурност още. Както ти неможе да кажеш със сигурност кой ти е обърнал филтъра и спукал капачката. 

 

 

 

Можело е да се свържеш пак с Трансексперт и да видиш с каква гаранция е била водната помпа и да ти подменят, защото частите, които ползват са си с гаранция от производителя и евентуално да не се набутваш за нова. Защото дефектни части има и при най-читавите марки, така че е редно да се следят тия неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Stucata написа:

Оставете го @igeorgiev82, той само знае да мрънка. Вечно е недоволен, много добре го познавам, а трябва да се внимава, че е и агресивен 

Буахахахахаха.Кажи чесно веее(задвратник)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Mqnkoff написа:

 

Можело е да се свържеш пак с Трансексперт и да видиш с каква гаранция е била водната помпа и да ти подменят, защото частите, които ползват са си с гаранция от производителя и евентуално да не се набутваш за нова. Защото дефектни части има и при най-читавите марки, така че е редно да се следят тия неща.

Да знам, беше с 2г гаранция до колкото си спомням. Но се прецака на 1200км от София, нямаше как да им я откарам на тях за ремонт. Пък преди да я вкарам в сервиз незнаех че е водната помна пак. Просто нещо започна да трака брутално под капака и нямаше как да не я отведа на доктор колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Stucata написа:

При следващата ми кола, която извадя от шоурума, едно от първите неща, които ще направя е да се свържа с производителя, за да уговоря гаранционна поддръжка в Трансекспврт.

За гаранционен автомобил, без значение от марката, който не е на лизинг към вносителя, не си длъжен да посещаваш сервиза на вносителя за масло и консумативи. Длъжен си да спазваш само сервизните предписания на производителя, включително и вида на консумативите. При поискване вносителя е длъжен да ти предостави пълната информация какво и на какви интервали се прави, кой консуматив кога и с какъв се заменя съгласно изискването на производителя. След което можеш да си биеш камшика и да започнеш да обслужваш чисто новия си гаранционен автомобил във всеки читав сервиз, от който следва да получиш документи, включително и такива за извършено плащане. С които пред вносителя и производителя винаги можеш да докажеш кога и какво си сменял по колата като консумативи и дали си спазил сервизната програма на производителя. От цялата тази хватка няма да изкяриш финансово много (е, зависи от марката автомобил), но ще си сигурен какво и как се сменя по колата. Което е огромен плюс, ако ти пука за нея. Това е и една от причините индиректно да обърна гръб на Мото Пфое. Познавам човек, който чисто новия си Пасат от първото обслужване само в Трансексперт го кара. Никога не е ходил в Порше за консумативи.

 

За смяна на части по гаранция в официалните сервизи има публични съмнения за далаверки. Производителите не са тъпи и с оглед на това в близко бъдеще едва ли ще отпуснат колана и да разрешат други сервизи да обслужват гаранционно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази информация ми е известна. Въпреки това самият Евгени ме посъветва да поискам писмено от ЕТ (нещо като) съгласие да сервизирам в друг сервиз. Иначе зная за хора (не ги познавам лично), които си обслужват в Транса новите коли. Относно това дали ще ми излезе по-скъпо или по-евтино - и аз не мога да кажа, но дори да е по-скъпо, няма драма. Аз съм от хората, които средства за колата си не пестят...поне докато съм с акъла си и не се излакомя да купя кола, чиято поддръжка не ми е по джоба (опази боже!) - тогава сигурно бих търсил от кой разход да орежа, кой бъбрек да продам :D

 

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей хора, тоя Евгени е нещо невиждано до сега от мен! Само бях чел за този сервиз и него в частност и имах удоволствието веднъж да говоря с него по телефона. Е сега вече имах и личен контакт. Каквото и да кажа ще е малко - отношението му чисто като човек е много, много над средното за хората в България, да не говоря за майсторите :D Каквото и да го попита човек отговаря прямо и любезно, независимо колко тъп въпрос си му задал. Професионализмът му е на изключително високо ниво - сдобих се с кола, която е за близкоизточния пазар, колата както се досещате има разлики с европейските модели. Евгени направи каквото беше нужно, за да се набавят подходящите части и да направи каквото беше нужно, за да се вкара колата в нужното състояние. Само за разговори по телефона и обяснения изгуби сигурно 1ч. Отделно, отидох да си взема колата към 17:50, още половин час си загуби, за да ми дообясни разни работи. 

Отсега нататък всяка една кола, която имам и е различна от чисто нова, ще поддържам и сервизирам там. Дори и нова да е, пак бих я обслужвал там, но по-горните мнения са точно по тази тема.

Дано все повече хора се отнасят към работата си както Евгени

Поздрави от мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мойте коментари не са с цел хвалба, в крайна сметка там всички си плащаме, еднакво, тия с клубни карти са с отстъпка и за труд и за части (пробвано лично от мен), но няма нищо безплатно! Пиша, за да спестя търсене на "читав" сервиз към съфорумци! Точно все едно ми е дали Евгени или колегите му ще прочетът, как "хваля" или не...! Дори се съмнявам, че понмят никовете на хората или колите им, за тях всяки клиент и кола са еднакви! Сервизът си има достатъчно работа и без нас - форумните досадници, аз съм чакал 3-4 седмици за час, какво като съм от форума и съм редовен клиент... Не се съмнявам, че някога-някъде и в този сервиз са сгрешили нещо, но съм сигурен, че при адекватна рекламация биха поели отговорност! Всеки греши, безгрешни хора няма, дори машините бъркат, понякога! Ако модераторите преценят, нека изтрият личните ми коментари /препоръка и на други "прекалено" доволни форумни колеги/, за да не излиза, че прехвалваме сервиза! Пак казвам, Евгени не е сервизът, макар и собственик, екипа му е на ниво, за това всички /почти всички/ сме доволни! Дори смятам, че за нас, редовните клиенти, е по-добре да си траем и да не хвалим, за да не чакаме толкова за час там! Същото е и при Пепино, докато не го знаеха така хората, все можеше да ти обърне внимание спешно, а сега даже му е неудобно, че няма възможност и трябва да изчакаш! Малко са читавите хора в тази сфера, за жалост!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Искам отново да изкажа благодарности към екипа на сервиз Трансексперт за добре и адекватно извършения ремонт. Няколко поста по-горе в темата бях споменал, че има за подмяна един сноп кабели на петата врата на автомобила ми и че същия е поръчан за да бъде подменен от тях. Преди няколко дни Евгени ми се обади, че кабелите са им доставени и се разбрахме за ден и час. В уговореното време бях там и ме очакваха. Бяха ми показани новите кабели, както и ми бяха разяснени процедурата, времетраенето и някои особености по подмяната. В рамките на предварително указания срок за подмяна Евгени ми се обади за да ми съобщи, че мога да отида да си получа автомобила. Всичко беше готово и без изненади. Демонтираните кабели бяха прибрани грижливо в багажника и ми беше обяснено как е протекла подмяната, както и някои допълнителни особености, които е забелязал по време на работата.

При последваща нужда от посещение на сервиз ще съм отново при тях при възможност.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

По-горе бях споменал, че ще посетя Трансексперт с едно гаранционно Волво. Направих го, разбира се, но нямах време да пиша в темата. Колата имаше нужда от нови предни и задни накладки, които предпочетох да сменя при тях, вместо в Мото Пфое. Операцията на пръв поглед е лесна. Но няма как да стане в "гаражен сервиз", от вида, който се дискутира по-горе. Най-малкото заради нуждата от специфично оборудване, с което не всеки сервиз разполага... Смяната мина гладко, момчетата знаеха какво и как да направят.

 

Та така. Колата официално минава на обслужване и сервизиране В Трансексперт.

volvo_transexpert_01.thumb.jpg.aa95b4acbe3c290b6d9f9e80aa24f8cc.jpg

 

volvo_transexpert_02.thumb.jpg.10121fce33403732609b297b36e9f304.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Привет колеги. Искам да споделя още едно положително мнение към екипа на Трансексперт. Много приятни хора и добри професионалисти.

Изключително много съм впечатлен на отношението към клиента от хората работещи там и Евгени. Много рядко може да намериш място на което може съвсем спокойно да си оставиш автомобила и да не се притесняваш за това.

Относно извършените ремонтни дейности - от доста време ми се чуваше скърцане и потропване отпред. След диагностика в сервиза се оказаха тампони на носачи и стабилизиращата щанга, заминали си с времето. Излязоха също и ръждясали жила отзад на ръчната спирачка.

За справка в Еуратек съм ходил 3 пъти за скърцането и потропването и всеки път ми казват няма проблем, карай си я така... Коментара е излишен.

И да! Отново бих посетил Трансексперт и бих го препоръчал на други колеги и приятели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Благодарности на Евгени и останалите от сервиза!

Колата влезе в бокса за масло и филтри. 

Междувременно излязоха и други неща.......

Момчетата се справиха в рамките на работния ден и в 16,00 ч. вече бях на пистата ?.

Онзи, който остави колата си в техните ръце, може да е напълно спокоен и доволен!!!

Лека работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще излизат в отпуск през юни и затова ти е казал толкова далечна дата. Иначе в рамките на 5-8 дни се включваш. На мен ми каза началото на Юли, онзи ден ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги когато съм звънял на Евгени (изключае един път, в който сервиза не работеше, но ме взе с джипа, защото бяха там, за което съм му адски благодарен) съм чувал дата за след 2-3 седмици. Свиквайте. Хората започнаха да търсят качеството и сервизи като Трансекаперт ще бъдат все по-пълни. Вече на никой не му се ходи "при един познат" за да спести 100-200 лв. , които впоследствие да му излезнат през всички отверстия.

 

п.с. - Началник, тоя геймобил (xc60) женати ли го кара или да се събираме хора и да идваме да те освестим?

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.05.2019 г. at 22:44, sauber написа:

п.с. - Началник, тоя геймобил (xc60) женати ли го кара или да се събираме хора и да идваме да те освестим?

 

Саше, колата си е много добре. Като двигател :)

1. Върви много прилично, набира се супер. С оригинален "чип" от Volvo е (не питай за цената), за да не отпадне гаранцията.

2. В част от вложените в интериора материали няма нищо премиум. Кожата се мачка от нова (кара я човек 80 кила, явно не съм аз, не е и жена ми), някои пластмаси проскърцват дразнещо. Но пък какво толкова, те и S-класите вече ги плюят, какво остава за Volvo.

3. Отношението на Мото Пфое към клиента е брутално яко докато не купиш. Като купиш, вече не си интересен. Независимо, че си платежоспособен щом си платил 100%, без минаване на лизинг. Независимо, че ще ползваш сервиза им, като за едно обслужване кихаш около 800 стотака. Имах един казус, пуснах им мейл. Получих обаждане след 5 дена... Трябваше да дойде следващ мейл с искана от мен информация, която са длъжни да ми предоставят. Е, от 20.02.2019г. до сега мейл с информацията няма. Нямам време да се разправям сега с тях. Но и това ще стане...

 

Има една сентенция. Един път SAAB, завинаги SAAB. Аз я перефразирам на един път Volvo, никога повече Volvo... Всъщност никога повече Мото Пфое. Маркетинга им е много добър. Дори бих казал отличен. Но следпродажбеното обслужване, дори на високо ниво в заеманите позиции, е гола вОда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което описваш важи за всички предеставители до един. Или поне към момента аз не съм срещнал или чул за изключение. Цункат лявата бузка, цункат дясната, леко разтварят, облизват по средата и в момента, в който платиш или подпишеш лизинга, започват да се държат с теб като с евтина проститутка. И както си и написАл, смятат, че си им длъжен да им търпиш безумните цени. Аре Флево.

Волво за съжалаление не са това, което бяха. Важи за повечето производители, но при тях влошаването е поне 2-3 пъти по-голямо от колкото при останалите. Първият ми допир с XCто беше преди 3-4 години. Направи ми впечатление, че е яко разтропано, дръжките на вратите са рехави и вътре скърца. А това, което пробвах аз беше на 30-35К километра. После пробвах XC90ката, която е един от най-красивите автомобили отпред. Наистина ме пълни като я видя, изглежда като камьон, който ще те отнесе. И някак си много се превъзнасях по нея. Седнах да я покарам на един Пловдивски панайр. Интериор, качество и возия НЕ отговаряха на безумната й цена.

Специално за джипки, макар, че не ме кефи SUV (без значение малък, среден, голям) като концепция, Тойота няма кой да ги бие и не виждам скоро да има. Самият факт, че Круйзери (без значение от модификация, екстри и мотор) почти не губят от първата си цена на по 100К километра и на по 3-4 години говори достатъчно красноречиво.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

За пореден път доказаха за мен че са най-добрите. Антифриз, поредните турбо сензори, спирачна и масло на скоростната кутия. Благодаря за добрата работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Благодаря на Евгени за проявеното разбиране, чисто човешкото отношение и всички подробни обяснения на моите въпроси при вчерашното ми посещение! Един от малкото сервизи в които мога да си оставя колата без да изпитвам някакви притеснения. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредния доволен клиент с "голямото" обслужване на 150 000 км за Окти 2 ФЛ 2.0 TDI + смяна на дискове, накладки, ремонт ходова част и подмяна на всички течности в колата - всичко направено максимално професионално, бързо, на перфектни цени и в резултат на това- колата се държи,спира, стъпва и завива така, както когато беше нова!!! ?

Лични благодарности за реакцията на Евгени и Юли (Mishelle)- истински коректни и професионалисти!

Вече и аз намерих доверен сервиз, в който да оставям спокойно Окти-то ?

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес се обадих в сервиза да попитам колко ще струва смяната на Турбина за моята Фабия - 1.9 тди. Меко казано бях потресен от отговора - "Около 500 лева."

 

Вариант1: Не им се занимава с мен?

Вариант2: Наистина очакват, че ще дам 500 лева за смяна на турбо. Явно има  и такива балъци...

 

П.С. Не съм споменавал нищо за форум и т.н...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да дадеш допълнителна информация? Защото от сервиза със сигурност не са ти казали едни голи 500лв., а сте дискутирали ремонта, какво и защо се налага да се прави, части и т.н. Аз също съм сменял турбина при тях. Само че платих над 2500 лв. Ясно е, че става въпрос за различни коли и различни турбини, но явно в твоята цена не е включено самото турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.