Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с 2,0TDI 16V 140 к.с. двигател BKD


mokata7

Recommended Posts

Здравейте колеги /братовчеди от VAG/. Моля за помощ. Карам Сеат Леон 2,0tdi 16V 140к.с. модел 2008г. с първа регистрация 02.2008г. но пройзведена края на 2007г.С автомобила не съм имал до сега никакви проблеми ,нядявам се и за напред да все така.Но прочетох наскоро малко обезпокояващи информации /знаех и преди за тях, и затова се спрях на автомобил с този двигател за по сигурно след 2008г./Оказа се, че има автомобили с проблемни цилиндрови глави и от тази година.Тук е и мястото да спомена ,че за другия проблем с този двигател -пома дюзите в момента има акция и VW ги подменят безплатно.Оказва се също ,че заедно с тях подменят също безплатно и друг проблемен детайл на този двигател така наречената ''шестограмка'' на маслената помпа.За колеги с номер на двигателя BKD акцията не в сила /проверил съм лично/.Този двигател е с Бошовски дюзи /тоез не проблемните ,казвам го защото има и много Шкоди с този двигател/.Моя въпрос е следния -има ли някои колега който може да помогне с информация за номерата на проблемните цилиндрови глави и къде точно се намира въпросната ''шестограмка'' .Лесно ли се подменя тя ./разбрах, че била и евтина ,но как мога да разбера дали е от проблемните/.

 

Мисля, че темата ще е полезна за всички.

 

Блогодаря предварително на отзовалите се колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега .Блогодаря за отговора. Темата съм я чел ,но там се споменава за няколко номера глави .Казват че имало информация за номерата на проблемните глави някаде в интернета ,но аз не можах да ги открия.Моя номер не е от тях , но не е и от тези който казват ,че са новите-V140 и V150. Затова си помислих, че някои може да има тази информация , поради тази причина й пуснах темата .Също ме интересувше някои дали е сменял тази'' шестограма'' /тъй като повече неща си правя сам по автомобила -за да видя дали отново ще се справя сам/.В сервизи съм ходил и повярвайте ми дано ни ви се налага -Там работят много некъдърници и аз никога не бих си остовил Леона без да знам какво става с него, като добавя и неудобството, че живея в провинцията /Троян/предпочитам, ако може да си помогна сам.Ако има колеги с този двигател и ако са сменяли въпросната шестограма,/ а е възможно тя да не е проблемна в този двигател /ако е възможно да ми кажат фабричния й номер и съответно цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друга, по-синтезирана информация в БГ-интернет пространството няма. Всички форуми цитират точно тази тема.

А кой номер е твоята глава? :idea:

Ако знаеш само кода на мотора BKD, то в темата има писано и за него - точно за произведени края на 2007 г. и регистрирани в началото на 2008 г. (!)

За шестограма не мога да ти кажа нищо. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш белия списък, там има контактите на Самуил, автора на темата и той ще те посъветва какво да правиш. За него поне се знае, че не е от "майсторите" некадърници.

 

Иначе няма във форума, колеги с тоя мотор, които да са настроени на вълна Направи си сам, така, че не очаквам някой от останалите да ти отговори конкретно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега .Блогодаря за отговора. Темата съм я чел ,но там се споменава за няколко номера глави .Казват че имало информация за номерата на проблемните глави някаде в интернета ,но аз не можах да ги открия.Моя номер не е от тях , но не е и от тези който казват ,че са новите-V140 и V150. Затова си помислих, че някои може да има тази информация , поради тази причина й пуснах темата .Също ме интересувше някои дали е сменял тази'' шестограма'' /тъй като повече неща си правя сам по автомобила -за да видя дали отново ще се справя сам/.В сервизи съм ходил и повярвайте ми дано ни ви се налага -Там работят много некъдърници и аз никога не бих си остовил Леона без да знам какво става с него, като добавя и неудобството, че живея в провинцията /Троян/предпочитам, ако може да си помогна сам.Ако има колеги с този двигател и ако са сменяли въпросната шестограма,/ а е възможно тя да не е проблемна в този двигател /ако е възможно да ми кажат фабричния й номер и съответно цена.

аз съм ги изтрил номерата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги този човек Самуил еквивалентен ли е с Симо от Зоопарка ,че като че ли неоткрих друг.По въпроса за това, че си ремонтирам сам много неща не мисля, че е лошо , правя ги с мерак и желание и повярвайте ми с сигурност в пъти по добре от много набедени майстори/карал съм автомобили по майстори поради това, че човек не може да има всичко , а и някои път нешата опира да имаш определени условия и ми е идвало да си откъсна главата/. Въпроса опира все пак и до способности.

Надявам се да не съм обременил някои, още по малко обидил, но мислех, че темата ще е полезна и би предпазила много колеги от факта ,че вече е късно за някои превантивни неща /в сучея визирам така наречената ''шестограма '' /,които след това довеждат до големи главоболия и сериозни финанси. Номера на мойта глава е V 130 ,но на блока не е ограден като във формата на печат, а точно така както съм я напис. Защото се оказва /от ровенето из нетя / че и това шма значение.

 

Блогодаря на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже колегата ми е писал лично съобщение,отговарям и за другите които не ми познават шегите ;)

Как,ще съм ги изтрил бе колега,просто ти не си прочел темата.Искаш всичко съвсем наготово.Нищо не е трито,пошегувах се защото теб те мързи да четеш,а в темата всичко ПОДРОБНО СИ ПИШЕ.Айде сега пак да почетеш и да разбереш,че твоята глава 130 е от проблемните.А това ,че ти сам не можеш да повярваш и се самоуспокояваш ,че не била като печат и т.н. си е твой проблем :D

И стига с тази шестограмка smile091

 

п.п.И като не ти прави проблеми колата,карай си я спокойно и със здраве.Кво се вкарваш във филми smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради този майтап пак ги прегледах и 6-те страници и аз не видях да се трил нещо. :D

Още в първия пост, на първата снимка от статията, на първия ред има 4 номера, в т.ч. v130. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се самоуспокоявям, а просто исках да разбера истината, а това че съм пропуснал това което ми трябва си е моя вина .Мисля ,че не е необходимо да го изкарваме на заядане и на злобеене /НЕ е коректно/.А за шестограмката що се касае, съм чел че може да направи големи бели .Бях сигурен ,че съм с проблемните глави, но си мислех ,че може поне тази шестограма да сменя /Друго то не зависи от мен/.А и можа да извадя касмет тъй като имам приятел с същия номер на главата само, че на Пасат и е на близо 400000 и няма проблем.Виждам че си криеш занаята обяснимо е, но нали разбираш, че аз съм от Троян и няма как да се видим за да ползвам услугите ти а и нямам желание да ставам автомонтьор /гледам да си помагам единствено на себе си и съм без никакви корисни цели/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си колата спокойно. И мен ми беше интересно за тоя шестограм, във ФВ форума пишат че проблема е при двигателите на пасата, а на голфа и шкодата с БКД е на друг принцип и няма проблем. Е остава си проблема с главата. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега mokata7,

Никой не злобее и не се заяжда с теб - виж емотиконите - всичко е усмивки, значи сме с най-добри чувства към теб, приятел!

 

Всъщност ти нямаш проблем, както си писал в заглавието на темата. smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега:

 

Дай ако можеш някакъв линк да видим къде пише за тая "шестограмка". Защото имам чувството, че се омешват два различни мотора в тия "притеснения". А и така, ще има някаква полза, от цялото това писане, защото във форума има много колеги с тоя мотор и така ще ги вкараш в безмислена паника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, Първо искам да блогодаря на всички взели участие в темата .Затова и пуснах темата ,тъй като смятам, че трябва да се извлече положителното от нея ,а всичко друго визирам нелепите шегички на колегата и неша от рода това на мен няма да се случи ,ми звучат повече нелепо и доста несириозно.Целта ми е една /а смятам че е й на форума /да си помогнем и ако може да се предпазим от скъпи ремонти, където е възможно /.Конкретно на въпроса /с този двигател BKD са много автомобили от VAG- Шкода Октавия , Сеат Леон и Голф/ .От хора които работят в VAG /за което и блогодаря- много точни и коректни /, получих информация и в личната ми поща / информацията е следната:

1. Въпросния двигател както споменах и съвсем в началото, не е с проблемните дюзи на Сименс -тоез по този показател не подлежи на Акция както Пасат и т. н.

2.Този двигател не е с проблемната ''шестограма'' и също не се заменя от пройзводителя.

3.За така болната тема на колегата ''Бегачка'' / от която мога да кажа, че се притесних/с номерата на цилиндровите глави, няма АБСОЛЮТНО нишо вярно. Това си е негова констатация и няма нищо общо с Информацията на официалните вносители ,а тя е ,че проблемните цилиндровите глави не се разделят по номера и всякакви други твърдения са меко казано смешни.Тоез глава с даден номер , може и да дефектира ,но може и да недефектира .А що се касае до Аутобилд спрях да го чета ,точно заради зачестилата противоречива информация -мое лично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забърка боза от дюзи, пукнати глави, малко мистериозни "шестограмки" за вкус и накрая толкоз ти станаха ясни нещата, та хвана да учиш на занаят и форумния майстор smile175

 

А знаеш ли, че моторите 140 коня имат проблем с балансиращите валове и маслените помпи? Питай майсторите от VAG за това....smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти съвсем си се заблудил,и спри да пишеш глупости.Я кажи кои са тези специалисти от Фолксваген да знаем да не припарваме от тях.

1. няма двигател БКД с дюзи Сименс изобщо.А точно те са само проблемните.С такива са тези с дпф само.Има и с дпф с бош комп.и дюзи,но обратното няма.

2. за тази "шестограмка" smile091 както я наричаш,не съм отговарял,защото ми е смешно.Колите които имат проблеми с маслената помпа ,са тези с балансиращ вал.Това е при Пасат и Ауди. Сеатчето ти няма нищо общо с такива проблеми.

3. проблемните номера на главите са 125,130,320 и 330.Никъде никой не е казвал ,че задължително ще се спукат.

Престани да филосовстваш във форума,най-малкото защото си новобранец,а колегите ти помагат.

Примерно на кумеца ми колата е със 125 глава и съм му направил хибридно турбо и софтуер на 1.7 налягане 210 коня и колата вече е навъртяла над 100 000км. с този сетъп и и няма нищо.На 162 000 е вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мислех да влизам в полемики, тъй като това нито е начина, нито е мястото за това. Превърнахте го в махленси изкзвания от сорта на магдана.

Първият ми отговор е за Цецо75 - Виж сега колега, бозите очевдно са твой специалитет, явно има доста да почетеш (първо си виж клубния майстор-водача и след това се изказвай).

Вторият ми отговор е за уважавания от мен колега "бегачка" - Не съм си позволил да обиждам никой, още повече пък да му се подигравам (явно тава е въпрос на възпитание), все пак не се познаваме и мисля, че изказвания от този сорт са твърде несериозни. И сега още по-конкретно, колега не чети между редовете, явно те "мързи". Никога не съм споменавал, че "БКД" мотора е със Сименсови дюзи "виж написаното по-горе от мен". За въпросната "шестограма" питам аз колко пъти ти написах?, а ти мълчиш, е вече всички знаем, че БКД мотора не с въпросната "шестограма", но не благодарение на теб.

В заключение, всеки има глава на раменете и нека сам да отсее истината за себе си. Каквото съм искал да кажа е съответно да бъда в полза и е направено без никави користни цели и без самочувствието, че съм всезнайко. Човек цял живот се учи.

 

П.С. Темата за мене е приключена, а който иска нека да продължи да си чеше езика.

 

Лека и безаварийна на всички колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k

Колега, ти ме вкара в размисъл - само за дефектни "шестограмки" ми трябваше да чета - за момент ми мина през ума да пускам Шкодичката в Мобилето. На мен от поста на Бегачката ми се изясни за какво точно става въпрос - ще продължа да си я карам, че много си ми харесва.

 

Карай си Сеата, обслужвай с качествени консумативи и му се радвай - каквото има да става ще става така че не го мисли! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mokata7 може ли няколко приказки да те открехна, започвам от самото начало: през далечната 2003 година е създадена платформата на Голф 5. Върху тази платформа месеци по-късно започват да се правят Ауди А3, Шкода Октавия, Сеат Леон, VW Туран. Обединява ги обща платформа, моторизации, скоростни кутии, електроника, окачване. Притежавам и карам две от тези коли Ауди АЗ 8Р и Шкода Октавия и двете с мотора 2.0 TDI BKD. Всички изброени до тук от мен автомобили ДВИГАТЕЛИТЕ ИМ СА НАПРЕЧНО РАЗПОЛОЖЕНИ и НЯМАТ прословутия шестограм, който имат надлъжните мотори при VW пасат, Ауди А4,А6. Точно на този мотор с код BKD едва ли има по запознат с магариите му от Самито - bega4akta. Без да се познавам лично със Самито съм го препоръчвал винаги в нашия регион. Не съм чул или прочел някой да е останал недоволен от работата му, даже обратно става все по търсен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Темата за мене е приключена, а който иска нека да продължи да си чеше езика...

 

И аз предлагам темата да бъде приключена. Пък и с това стряскащо заглавие някой ще вземе да се притесни. Автора на темата даже няма проблем с колата или двигателя, а гледай каква драма настана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.