Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ниво на маслото - по-високо


WDW

Recommended Posts

ти ако в режим на регенерация я гасиш,много ясно че ще ти се вдига нивото на маслото.Ти сам си убиваш колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • WDW

    13

  • PRR

    7

  • Milen Dimitrov

    4

  • димон

    3

Най-много писали в темата

ти ако в режим на регенерация я гасиш,много ясно че ще ти се вдига нивото на маслото.Ти сам си убиваш колата...

Какво общо има аспуха с нивото на маслото?

Моята се скъсва от регенерции и проблеми с филтъра, ама нивото на маслото й е като нарисувано .........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има аспуха с нивото на маслото?

Моята се скъсва от регенерции и проблеми с филтъра, ама нивото на маслото й е като нарисувано .........

 

Ето описано много добре. http://sgbulgaria.blogspot.com/

 

И кратък цитат:

Трябва да отбележим, че прекъсването на регенерацията води до някои неприятни за водача проблеми. За автомобилите,при които се извършва регенерация с подаването на дизелово гориво в газо-изпускателната система, прекъсването на регенерацията води до изхвърляне на известно количество дизел в картера на абтомобила, в резултат на което се намаляват смазочните свойства на маслото. От там следва влошаване на здравината на масления слой, който влияе пряко върху износването и корозията, миещите свойства на маслото,скъсява се пробега преди смяна на маслото, както и се затруднява стартирането на двигателя при по-ниски(зимни) температури.

За избягване на множество сериозни проблеми,в това число и блокиране на двигателя, трябва да се следи стриктно за чести регенерации и за това има ли повишаване на нивото на масло в картера. Ако нивото на маслото се е завишило съществено най- добре направете незабавна смяна на същото и потърсете вариант за почистване на филтъра в сервиз.

Ако не намерите вариант за почистване на филтъра то със сигурност ще сменяте моторното масло на двигателя много често (на 1000- 2000км)

За това ако забалежите чести регенерации (например от 100 до 300км) означава , че филтърът ви е запушен и е необходимо неговото почистване или подмяна.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето описано много добре. http://sgbulgaria.blogspot.com/

 

Поздрави

 

Описано, добре ама чак пък много добре .......

Пише, че впръскват гориво в аспуха, а не в картера, така че пак не ми е ясна връзката аспух ниво на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Описано, добре ама чак пък много добре .......

Пише, че впръскват гориво в аспуха, а не в картера, така че пак не ми е ясна връзката аспух ниво на маслото.

 

По-ясно едва ли има как да се каже от това:

...прекъсването на регенерацията води до изхвърляне на известно количество дизел в картера на абтомобила, в резултат на което се намаляват смазочните свойства на маслото....

За избягване на множество сериозни проблеми,в това число и блокиране на двигателя, трябва да се следи стриктно за чести регенерации и за това има ли повишаване на нивото на масло в картера...

 

Т.е. Това, че пръска гориво в изпускателната система не значи, че пръска под задните седалки, ами предполагам, че филтъра е близко до двигателя някъде монтиран, още там, за да успее да върне в картера гориво и да се повиши нивото на маслото/течността в картера...

Ако искаш технически обяснено с картинки кое-къде пръска и как му се връща в картера, трябва друго да се търси, да... Като гледам картинката, близо до двигателя ще да е.

 

Снимка:

dpf3.jpg

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при Ейтитата, но на Супърба е точно зад двигателя/в моторния кош/, май беше и до турбото. Но си е точно кютука от снимката на shaft.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С други думи искате да кажете, че като спра някъде и не трябва да гася колата докато не ми паднат оборотите на 800 примерно??

Аз тогава моята съм я гилотинирал, понеже нито веднъж не съм гледал на какви обороти я гася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С други думи искате да кажете, че като спра някъде и не трябва да гася колата докато не ми паднат оборотите на 800 примерно??

Аз тогава моята съм я гилотинирал, понеже нито веднъж не съм гледал на какви обороти я гася.

 

Станахме двама :).

А и колко време ще се наложи да работи на място докато мине регенерацията!?!

Просто не разбирам как ще продължи да впръсква гориво след гасене. Най-много да остане малко количество, но едва ли ще е чак толкова много!

Поправете ме ако греша, но не разбирам наистина!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия неща няма ли ги описани в книжките на колите? Или хората не четат? То е ясно ,че когато има регенерация не трябва да се гаси колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия неща няма ли ги описани в книжките на колите? Или хората не четат? То е ясно ,че когато има регенерация не трябва да се гаси колата.

 

Да е ясно, колко да ясно :)

Нали след запалване регенерацията пак продължава?

Дай да не се лъжем, че сме изчели и проумели всичко от книжката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

 

Извинявам се, че въпроса ми е малко оф-топик, тъй като темата е за високо ниво на маслото, но тъй като нещата се въртят около регенерацията на DPF ще пиша тук.

 

Та, колата ми е Октавия 2, 1.9 PD с DPF. Това което знам за регенерирането на филтъра от книжката на колата е, че когато дойде момент за чистене на таблото ще светне индикация и трябва да я карам в по-високи обороти докато изгасне. Имам колата от около половин година и съм изминал около 6000 км, но досега тази лампа не е светвала. На какъв период (пробег) е нормално да се случва тази регенерация и това, че при мен не се е случвало повод ли е за притеснения?

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако двигателят работи на по-високи обороти на празен ход без да свети лампата DPF, тогава вероятно акумулаторът изисква зареждане, тъй като автомобилът се е движил дълго време на градско и борд-компютърът отчита намален капацитет на батерията. Тогава мога ли при високи обороти да гася двигателя или не?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здарвейте,

 

Да добавя малко информация по въпроса. :-k

 

Днес погледнах нивото на един Пасат Б7 - 2,0 /170кс и познайте, маслото му беше доста над максимума. При това е сменяно тази година.

Това ме навежда на мисълта, че проблема е общ за тази генерация двигатели.

По-горе бяха описани от колегите възможните последствия от това, така че проверявайте си по-често маслото.

 

За сега след смяната не ми се е повишавало. Установих, че регенерацията си я прави на всеки 400км, независимо от условията (градско/извънградско) при които е карана колата. Вероятно това е параметър предварително дефиниран в настройките, но не знам къде точно.

Вече не я гася ами си правя кръгчета около квартала докато приключи процедурата.

Въпросът е дали дилърите знаят за проблема и не си правят труда да информират.

Договорката ми с Еуратек е при следващо повишаване на нивото, да ми сменят маслото, този път за тяхна сметка.

Поздрави.

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия неща няма ли ги описани в книжките на колите? Или хората не четат? То е ясно ,че когато има регенерация не трябва да се гаси колата.

 

НЕ !

Това състояние не е описано в книжката !

Изчел съм много внимателно всичките и 300 страници. Въпреки лошия машинен превод.

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега WDW, никъде не си споменал в какви обороти караш Йетито когато си в града? Според мен ако си на много ниски, то това ще е предпоставка за чести регенерации.

Нека и други колеги, с този 110 к.с. двигател, споделят те в какви я карат и дали имат твоите проблеми с нивото на маслото и честите регенерации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква излиза ползата от DPF за екологията - не мога да си обясня ? smile091

Около 400 км хвърля по-малко твърди частици отколкото кола без DPF, а в момента на регенерацията прави едно слонско изпразване ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нещо не го разбирам... Гледам официалните данни за 1.9TDI-PD:

 

Без DPF:

CO2 emissions: 143g/km.

 

С DPF:

CO2 emissions: 119g/km.

 

Може би, като се натрупа много има смисъл, но като гледам разликата ми се струва много малка, а хем филтъра е скъп, труден за гледане, ала-бала? Или греша...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам три коли с DPF филтри и нито една от тях няма проблеми с филтъра smile049

 

Хубу де, ама ква е ползата от него? Събира, събира твърди частици и в един момент решава да ги запали.

Докато ги е събирал е щадил екологията, а после като ги запали не се смята за замърсяване ли ?

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам три коли с DPF филтри и нито една от тях няма проблеми с филтъра smile049

 

Хубу де, ама ква е ползата от него? Събира, събира твърди частици и в един момент решава да ги запали.

Докато ги е събирал е щадил екологията, а после като ги запали не се смята за замърсяване ли ?

:D

 

Щом са го измисли и го слагат значи все пак има някаква файда от него. Дори колата да стана 5-10% по екологична, пак е от полза smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво разбирате под регенерация в случая?Йетито,което карам е на година и половина и все още не съм мерила маслото,никой не ми е казал,че трябва да го правя,а и в книжката нищо не пише за това. Коментарите във форума направо ме взривяват????????Веднъж ми се случи преди около 10 дни да светне сигнал на таблото за филтъра на твърди частици,излязох извън града и при режим около 2000 об/мин на пета скорост за около 10 минути сигнала изгасна.От тогава не ми се е случвало,а карам предимно в града обикновено на около 1500 об/мин. smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай има и лампа за маслото ако евентуално се наложи smile021.Това че някои колеги имат проблеми не значи автоматично че и ти ще имаш.И все пак е добре информативно да се проверява маслото на 4 5000 км smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е казал колегата, маслото трябва да се проверява да кажем на 3-4-5 хиляди километра или от време на време както би се изразил някой друг. Хората с по-малък опит трябва да знаят, че двигателите не работят без масло , а то има свойството да си губи или в някои случаи да му расте нивото. Затова трябва проверка, и ако е намаляло се долива със същото масло. Някои хора проверяват преди дълъг път. Също се проверяват и нивата на другите течности(спирачна,охладителна). Те също имат и минимално или максимално ниво.

А регенерация е изгарянето на събраните твърди частици във DPF филтъра. Те се натрупват там и в някакъв момент трябва да се изгорят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е положението с ТДИ-та с ДПФ филтър.

Регенерациите нямат никакво отношение към това градско или извънградско е.

На всеки 400км започва регенерация и никакво гасене на двигателя.

И за това си следете маслото - РЕДОВНО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.