Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

110 R, Rapid, 100 S, Octavia


1000MB

Recommended Posts

Онзи ден като ходих в Еуратек да си поръчвам новата Октавия, ето какво видях и наснимах там. Октавията е в салона, а останалите са в гаража от долу. Собственост на Иван Тодоров от Еуратек, до колкото разбрах ;)

Ako вече е имало тема или са представяни тези коли тук в форума преди, тогава моля модератора да изтрие темата ;)

 

110 R

 

IMG_6469_zps7ef90185.jpg

 

IMG_6470_zpsa971f754.jpg

 

Ето ме и мен smile001

 

IMG_6467_zps4c2a2827.jpg

 

100 S + Warshawa 223

 

IMG_6468_zps5ef04e71.jpg

 

Rapid

 

IMG_6464_zps1b701939.jpg

 

IMG_6463_zps62c234f4.jpg

 

IMG_6462_zpscb53aa45.jpg

 

IMG_6465_zps1851e0c5.jpg

 

IMG_6466_zps60eb9d95.jpg

 

Octavia :)

 

IMG_6461_zpsc7f8f59d.jpg

 

IMG_6459_zps48ed662a.jpg

 

IMG_6458_zpsed113f37.jpg

 

IMG_6457_zps769621ab.jpg

 

IMG_6456_zps84ce76e6.jpg

 

IMG_6455_zps97f151f9.jpg

 

IMG_6454_zps78d72d60.jpg

 

IMG_6453_zps7b40f530.jpg

 

IMG_6452_zpsa5e20c5c.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го познавам този г-н Тодоров, но ако се свърже с мен мога да му продам един комплект джанти ;) 110Р-ката е пловдивската на бай Тачко часовникаря, който почина... беше й първи собственик, купил я е нова от панаира някъде в средата на 70-те г... явно наследниците му са я продали на Еуратек. Доста запазена кола, но предната маска е била изгнила и впоследствие преправяна от s100, а върху предната колонка е падало дърво... това ми го разказа навремето самия бай Тачко, лека му пръст. А червеният Рапид 100% е бившия на Ивака. Добре, че са се сетили най-накрая и Еура тек да съберат малко класики... сега остава и да ги реставрират подобаващо за музей.

 

p.s. Варшавата и бялата s100 предполагам са от върнатите стари коли за намаление при купуването на нова Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Рапида е Марек :)

При продажбата му, от хората от ЕТ разбрах, че събират запазени екземпляри от различните модели с идея точно за нещо като колекция за музей. Тогава останах много очарован , че имат такава идея и много доволен че Марек може да има такава добра съдба. Но в тези сложни икономически времена..... кога е дали ще го има ... не се знае - НО ДАНО s_flag .

Иначе Рапида е пребоядисан, но уви май само до там ....... като гледам колко мн. дребни неща има за да стане като за музей.... Явно набързо са го пръснали , защото им трабваше бързо за представянето / по него време/ на новия Рапид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом и хората от ЕТ нямат лети джанти на 110 ките си положението е трагично.

 

На 110-та не и са нужни лети. Както каза Наско една фабийка 1-ка ще му стигне ако ще е прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, бъркаш Ванка нужни са и... иначе може да се захлупи странично по врати smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно де, аз над 10 г. по ретро ралитата не успях да я катурна с "електронките", макар че също не я жаля... тъй че има си значение, иначе що са ги карали и ралиджийските 130РС с такива джанти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай професоре, взимаме си бележка /поне аз/ :oops: Няма сми да преоткриваме топлата вода, ако искат от ЕТ да си вземат ЛДЖ все още се намират, макар че със сигурност няма да ги карат на рали... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... 110Р-ката е пловдивската на бай Тачко часовникаря... предната маска е била изгнила и впоследствие преправяна от s100...

Аз много съм се чудел за тая маска - има една 110-ка, която експлоатират по ретро ралитата, която е със същата маска, ето на тези снимки ясно си личи разликата:

 

- http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... aka%29.jpg

 

- http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... aka%29.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... 110Р-ката е пловдивската на бай Тачко часовникаря... предната маска е била изгнила и впоследствие преправяна от s100...

Аз много съм се чудел за тая маска......

Тази маска изглежда мн. добре за преправяна. Мисля, че е заводска. Някаква междинка в производството на тези модели

post-4842-138453464858_thumb.jpgpost-4842-138453464858_thumb.jpg

:arrow:

post-4842-138453464893_thumb.jpgpost-4842-138453464895_thumb.jpg

post-4842-13845346489_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина има такава маска без овал, за който спомена Искрен, ако не се лъжа е от най-ранните години на производство до 1972 г., но при нея допълнителните фарове стоят малко по-ниско от основните /вижте на долната снимка вдясно/

VAycf.png

Но специално за пловдивската съм говорил навремето с бай Тачко и той ми сподели, че оригиналната маска е била много загнила, затова при кърпенето на купето са изрязали само парчетата от нея около гривните на фаровете и са ги насадили върху обикновена маска от s100. В София също има R-ka с подобно изпълнение, че дори и по-добро та съвсем не си личи трансплантацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, бъркаш Ванка нужни са и... иначе може да се захлупи странично по врати smile001

 

 

Митак нямам виждане да си вкарал твоята над 8000обр. и над 160км. По последен спомен не можа да направи и 140км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина има такава маска без овал, за който спомена Искрен, ако не се лъжа е от най-ранните години на производство до 1972 г., но при нея допълнителните фарове стоят малко по-ниско от основните /вижте на долната снимка вдясно...

Ако си говорите за тези коли, те са предсерийно производство, за тестове, което си личи и от специалния "трапецовиден" регистрационен номер:

 

overovaci_serie.jpg

 

4_prototyp.jpg

 

Колите от горните снимки пише, че са "прототипи" от 1970-та, а ако не бъркам маска с четири фара на 110R се появява две години след старта на серийното производство, т. е. през '73-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си говорите за тези коли, те са предсерийно производство, за тестове, което си личи и от специалния "трапецовиден" регистрационен номер.......

Роска, лично аз говоря за маската на Ерката от Еуратек и показаните в моя пост зелени Шкоди.

Не споря, че може да е преправяна на оранжевата. Покрай тази тема разбрах, че съществуват и фабрични такива маски.

А трапецовидния номер си е съвсем редовен. Виждал съм го преди години на чешките автобуси с туристи край българското черноморие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роска, лично аз говоря за маската на Ерката от Еуратек и показаните в моя пост зелени Шкоди.

Не споря, че може да е преправяна на оранжевата. Покрай тази тема разбрах, че съществуват и фабрични такива маски.

А трапецовидния номер си е съвсем редовен. Виждал съм го преди години на чешките автобуси с туристи край българското черноморие.

 

Жорка, аз разбрах какво имаш предвид ти, но съм пуснал горните картинки в отговор на Митко и Искрен за маска "без овал" (мисля, че е с овал все пак, но няма значение това) и с "допълнителни фарове, които стоят малко по - ниско от основните".

Ако аз трябва да предположа нещо, то е, че има само два вида серийни маски за 100/110 - по един модел с два и с четири фара. Аз също си мисля, че освен тази на колата на часовникаря, която явно е преработвана, другите две коли с такива маски (зелените, които ти си пуснал) също са преправяни.

Относно регистрационните номера - прав си, че за автобуси се ползват трапецовидни, но те са друг вид и са само като заден номер - предният е стандартен. Всъщност Чехословакия е имала много видове регистрационни номера, но аз съм сигурен, че този на 110-ките от по - горните снимки е някакъв специален, за временно ползване на прототипи и опитни образци, има го и на състезателни автомобили или и т. н. Имат си даже чехите и цяла книга за историята и видовете на регистрационните номера, както и няколко сайта, но не ми се рови в тях сега:

http://www.feudal.cz/spz/html/annonce.htm

http://www.feudal.cz/spz/html/uvodni_strana.htm

http://www.czech-plate.cz/html/katalog_cz.htm

http://www.k-report.net/spz/

http://www.k-report.net/diskuse/archiv2011/54342/

http://www.k-report.net/diskuse/archiv2 ... 22803.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............................................................................................................................

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола заслужава по-добра съдба....

Новите собственици да не се стискат ами да изкарат някой лев и да я направят като хората...

това е панаирен модел и да не говорим ,че покойният собственик имаше друго виждане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно регистрационните номера - прав си, че за автобуси се ползват трапецовидни, но те са друг вид и са само като заден номер - предният е стандартен. Всъщност Чехословакия е имала много видове регистрационни номера, но аз съм сигурен, че този на 110-ките от по - горните снимки е някакъв специален, за временно ползване на прототипи и опитни образци, има го и на състезателни автомобили или и т. н. Имат си даже чехите и цяла книга за историята и видовете на регистрационните номера, както и няколко сайта, но не ми се рови в тях сега:

http://www.feudal.cz/spz/html/annonce.htm

http://www.feudal.cz/spz/html/uvodni_strana.htm

http://www.czech-plate.cz/html/katalog_cz.htm

http://www.k-report.net/spz/

http://www.k-report.net/diskuse/archiv2011/54342/

http://www.k-report.net/diskuse/archiv2 ... 22803.html

Трапецовидните номера не са само за прототипи, за временно и т.н. През вече далечната '94г. в по чешко беше пълно с Трабант-и с 1,1 VW мотор с тези номера. По онова време Траби с 1,1 беше модел на 3 години (произвежда се от '91г.) и повечето бяха с такива номера. Хазяина ни имаше такова Траби (от чисто ново) и също беше с такава табелка отпред.

М/у другото някои от автобусите на техния Градски транспорт бяха също с такива предни табели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много го задълбахте с тия номера, явно в Чехия е имало поне 2 вида трапецовидни, както у нас примерно има бели транзитни за нов внос и т.н. Трябва да се гледат и буквите, а не само формата :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.