Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

Ако отговора наистина е официален, от ЕТ, то..., той е малоумен...

Возил съм се на О3 ТСИ с такава кутия, при това не един път - нямаше никакви шумове и тракания.

Впрочем, Павката /Пуф-Паф/, да е "изревал" сто пъти, ако имаше нещо подобно - колата му е супер и много си я обича, ама я "настъпва" като чужда... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Вече пуснаха цени за Октавия РС дизел 4х4 автомат...Малко отгоре са на Скаута, което е ок. Ще е приятна машинка, която реално няма и особена конкуренция. 

Редактирано от bubaru
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

едно питане - 220кс е с някаква асистираща система в завой със спирачките, не е като 230 с този диф.

 

Тя как сработва - всеки път ли набива усилие на вътрешните, така не се ли износва прекомерно нещата по спирачните системи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече пуснаха цени за Октавия РС дизел 4х4 автомат...Малко отгоре са на Скаута, което е ок. Ще е приятна машинка, която реално няма и особена конкуренция. 

https://www.youtube.com/watch?v=UCwpYGs8zIY

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

аз пак да си питам .. :) 

 

"едно питане - 220кс е с някаква асистираща система в завой със спирачките, не е като 230 с този диф.

 

Тя как сработва - всеки път ли набива усилие на вътрешните, така не се ли износва прекомерно нещата по спирачните системи?"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набива спирачки на превъртащото колело при по-екстремно каране. Разликита с механичния блокаж е, че при него не се губи енергия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
  • 4 месеци по-късно...

Здравейте,

 

нов съм във вашият форум, но в най-скоро време може и да стана пълноправен член тук с някоя vRS-ка бензин :)

 

Като цяло в момента карам Алфа 156 дизел (чипосана) за ежедневка + едно Фиат купе турбо за съботно-неделен кеф по готини завойчета или писта Серес/Калояново. Фиатката е понаправена (Torsen диференциал, спирачки, окачване,двигател) и измерена 320 коня на мотор на дино. Има замерено официално време 13.6 сек. на 400м на Кондофрей. Това го казвам, за да добиете представа горе-долу какви са ми представите за вървеж на една кола, защото за средностатистическия шофьор 200 коня на 1400-500кг кола му се струва самолет!

 

Идеята ми е да си взема що-годе силна фабрично "семейна" кола и с някой модификации да докараме до едни 300-тина кончета под капака (четох темата на колегата с бялата стрела, че това е сравнително лесно осъществимо). От всичко изчетено и изгледано до сега съм се спрял на Octavia vRS комби 220hp и така оплювания тук Seat Leon Cupra ST (комби) 290hp . Като цяло диференциала и повечето коне на Сеата ме блазнят, защото знам от личен опит каква е разликата с Торсен дифа и без него. От друга страна Октавията е по-добре изглеждаща и като че ли по-качествено направената от двете, също така и по-голяма като багажник.

 

В крайна сметка стигам до това, което е и в крайна сметка най-решаващото за мен : цената. "Сеатаджиите", където има една приказка, още не бях влязал в шоурума и започнаха да предлагат допълнителни отстъпки от цената. Щяло да има промоции по случай 20 години Cupra, ала бала. В Еуратек още не съм ходил, но по това,което пишете тук - виждам че дилърите са серт :)

 

Ще помоля, понеже виждам, че доста от вас са закупили чисто нови коли от Еуратек, да споделите ако хипотетично една Октавия vRS e чисто 50 000лв (с добавените доп. опции), до колко набъбва "TOTAL"-а, след като добавим каско, ГО, всякакви такси и прочие странични бюрократщини, съответно каква би била месечната вноска при един 60м лизинг да речем? Тази информация ще ми е много полезна, за да си направя сметката коя от двете ще ми е по джоба. За момента мога да отделя до 10 000лв за първоначалните разходи + до 700лв на месец за лизинга.

Редактирано от digitalundgrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да един вид халдекс, сега го наричат VAQ :)

 

 

Може би се получи малко двусмислено, но в първия си пост исках да кажа следното : 

 

Оригинално Фиат-а е с някаква виско муфа, която се явява блокаж, който работи сравнително добре, но с годините силикона губи от вискозитета си и шпера почва да не работи :) Така аз премахнах тази виско муфа и си сложих истински червячен Торсен дифф (Quaife), еми разликата е от небето до земята и според мен кола на предно без читав диф и с много коне, не си е работа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалкото е, че вече няма да има Торсен. Ауди го спират! Минават на нова подобна на Халдекс система. Не толкова зле Халдекса и е в пъти по-добре от предното! Аз бих избрал - Сеата, дизел РС 4х4, скоро и бензин трябва да пуснат. Изчакай, не си е работа кола на предно 300кс. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ти кажа хич ве се постигат 300 коня.Пли налягане увеличено над заводското с 500 млб. Е СМЪРТ ЗА МОТОРА.Трябва внимателно да я караш.

По добре е да се вземе турбо и дюзи от галф R и да я направиш на макс 1.5 тоест с 250 млб.увеличение и с по голям дебит на турбото,вместо с налягане на стоковото да ги докараш тези 300 коня.

Аз съм го намалил на 1.5 мойто,страх ме е повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така става "голяма" разправия...Сега карам такова лего, на което само корубата остана фабричната и честно казано не ми се вкарва пак във филма. Още повече колата ще е нова от магазина..кой ще ми даде да сменям турбини, дюзи и прочие ?? :)

 

Колко стават реалните според теб коне след генерация + "залъгалките", които слагате на датчиците?

 

За това си мисля, че Leona e по-близо до Голф R и като че ли по-лесно ще се стигнат заветните 300 и малко коня, ама вътре е дръвце :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със стоков софтуер и генерация+ спортен катализатор даде на диното към 260 коня.

Като надуеш турбото със залагалките на 1.75 сава над 310.Предполагам на 1.5 тоест с 250 млб.над стоковото едни 25-30 коня ще вдигне съвсем нормално и безопасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...
  • 9 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.