Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Автолукс - Благоевград


goro_sbbg@abv.bg

Recommended Posts

извинявам се ама се сетих за нещо много важно;

в нашата работа ( гаранционната ) има едно много просто правило дали един гаранционен сервиз е добър.

И то е че ако му "вземиш" гаранционните права дали хората биха отишли пак при него?!

Да отидат по собствено желание а не по принуда

това е мерилото хора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-н Пандалиев, не само сте защитник, зет сте в семейството , няма как да не подминете темата и да не се включите в защита на безобразието, което ми беше причинено.

Каквито и оправдания и извинения да бъдат написани е факт, че влизайки в сервиза колата е имала и двата проблема - изгоряла бубина и неработещ термостат и нито един от двата не е бил открит. Никой не може да ме убеди, че съм закарал колата с конкретни констатации, направили сте диагностика и смяна на софтуеър и това е решило проблемите и. Нека никой не се опитва да ме убеди, че взимайки я в изправност по дестинацията Благоевград - София са изгорели и бубината и термостата.

Не държа да следя кой какви автомобили купува в града, истина е , че и аз притежавам шкода, нека не изместваме фокуса на темата.

Тук се обсъжда претупването от ваша страна, липсата на каквато и да е диагностика, да не говорим компетентна и последващите проблеми.

Факт е, че съм се доверил на "Автолукс" и съм бил подведен.

Можете да напишете каквото и да е , да призовете и други доволни клиенти да ви подкрепят и изразят мнение във ваша защита, но мен лично няма да успеете да ме убедите, че сте си свършили работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Наскоро започна да създава проблеми - липса на мощност, трудно палене и повишен раход на гориво.

Е добре де колега, хич не искам да ги защитавам, ама след "диагностиката" не усети ли пак липса на мощност, трудно палене и повишен раход на гориво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-н Пандалиев, не само сте защитник, зет сте в семейството , няма как да не подминете темата и да не се включите в защита на безобразието, което ми беше причинено.

Каквито и оправдания и извинения да бъдат написани е факт, че влизайки в сервиза колата е имала и двата проблема - изгоряла бубина и неработещ термостат и нито един от двата не е бил открит. Никой не може да ме убеди, че съм закарал колата с конкретни констатации, направили сте диагностика и смяна на софтуеър и това е решило проблемите и. Нека никой не се опитва да ме убеди, че взимайки я в изправност по дестинацията Благоевград - София са изгорели и бубината и термостата.

Не държа да следя кой какви автомобили купува в града, истина е , че и аз притежавам шкода, нека не изместваме фокуса на темата.

Тук се обсъжда претупването от ваша страна, липсата на каквато и да е диагностика, да не говорим компетентна и последващите проблеми.

Факт е, че съм се доверил на "Автолукс" и съм бил подведен.

Можете да напишете каквото и да е , да призовете и други доволни клиенти да ви подкрепят и изразят мнение във ваша защита, но мен лично няма да успеете да ме убедите, че сте си свършили работата.

 

 

 

Господине,

Явно е че ме познавате,а аз вас не!

Можете да погледнете дали съм се регистрирал в форума с цел плюване или защита-то е било преди почти година!

Разбира се че няма да пропусна темата.

 

Та да се върнем на нея-

От думите ви разбирам,че сте я взели в изправност,а тя се е счупила на път?

И доколкото разбирам по думите ви вие ама изобщо не разбирате от автомобили.

Значи колкото и да си мислите че изгорялата бобина и термостат не са хванати от диагностика-ТОВА НЯМА КАК ДА СТАНЕ.

Всеки дори и малко отбиращ от автомобили знае,че изгорялата бобина създава проблем в работата на мотора.

Термостата също!

И господине хайде да си кажем къде е обслужван автомобила дали е бил обслужван от Автолукс и дали не ви е пипано по двигателя на друго място- и най вече поставяне на неоргинални бобини и свещи и масло,а да не говорим за всички останали ремонти,малки,големи и каквито и да било.

И в един момент виждате че не става нищо от колата от всички сервизи който сте обиколили,появявате се с искане за диагностига,тя е направена от до(има ЛОГ на диагностичния прибор)ъпдейтнат е софтуера който е най-честия проблем при този вид двигатели(ъпдейтнат не сменен който както казахте е 500лв,ама много скъпо това)

За мен Лично е явно че ви го говорят звездите това-кой разбира,кой не разбира.

Но попитайте в настоящия ви сервиз който и да е-дали колата изобщо можете нормално да я предвижите от точка до точка без да ви направи впечатление че нещо не е наред?

И изобщо не се опитвам да се оправдавам,обяснявам,а пък да се извинявам ни най-малко!

Профила ми е личен-виждате че той е фамилията ми!

И аз като вас си изказвам мнението във форум.

Това че съм страна в случая още повече ми дава право да се вкюча в дискусията.

Та ако искате да продължим с локумите-да продължаваме пред всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Колега , не се пали толкоз , само хабиш нерви , които няма как да се ремонтират!

Не съм се разправял много с фирмени сервизи , но една случка ми се е запечатила в паметта от както Рено купи Волво и ПроМобил беше официален представител ... та случката се разигра в сервиза на фирмата , където и беше склада за части и докато чаках за едно каре докараха едно чисто ново Волво S40 и една тумба механици разхлупиха инжекциона и след близо час гледане викнаха един швед , който си почиваше в един софийски хотел . Дойде човека и направо се разпореди да приберат колата в халето на крика и след няма и 5 мин. колата вече мъркаше. Докато цъкаха наще ахмаци помолих преводача да го пита как стана така , че наще сума време гледаха умно , а той оправи колата за 5 мин. и тогаз човека ми каза , че като отидат в завода на специализация , те отиват на обучение , а наще в командировка и по магазините .

То и аз тогава си отвисях за въпросното каре близо 3 часа и на края като влязохме с оня тиквеник продавача в склада се оказа , че въпросната част е на първия ред до врата , ама не вика (сам си го познах) smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Като прочетох това се сетих за един много стар виц ... лекар към пациент "Не се притеснявайте , успеваемостта на тези операции е 99%" , а пациента "Докторе , ако аз съм в този един процент за мен са 100%"

Та и въпросния сервиз ремонтира със средностатистически диагнози (поне така излиза от горе написаното) ... какво значи , че "ъпдейтнат е софтуера който е най-честия проблем при този вид двигатели" ... нямат ли там разни сложни уреди , с които да се намери проблема на един мотор , ми трябва да се работи с най-чести проблеми ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравявам ви - The Best Forman, точно за това иде реч. Истината е, че използваха "ъпдейт" на софтуър за да замажат липсата на каквато и да е диагностика и да оправдаят получените 44 лв.Явно оторизирания сервиз не разполага с апаратура, вероятно има случай ( изключвам моя) в които правят само това , което умеят - "ъпдейт на софтуеър". Хич не ме е еня за най- скъпо платения паркинг в живота ми, яд ме е , че не откриха проблема, който се задълбочи. Г-н Пандалиев сам демонстрира нивото на компетентност на сервиза им. Изводите оставам на тук четящите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генчо, то ако има проблем на бобина набива грешка. Проблемът е, че може бобината да работи нормално и от време на време да си показва магариите. Още по-голям проблем е общото описание на грешката - проверете бобина, свещ, кабели..... Трият грешката, не се показва нова за 5 мин и айдееее колата е готова. В условия за тестване в елзата почти винаги пише - нормална работна температура на двигателя - трябва да се погледне дали е достигната температурата на тестера през сътветния канал. Не може да загрее до 90 градуса, близко до акъла е че има проблем с термостата.

 

По-добре е засегната страна да си вземе бележка и да не допуска подобни грешки за бъдеще, а не да се обяснява. Вредите си много повече, особено с изказвания за неоргинални бобини свещи, масло и др. Специално за млаките км, колегата може да потвърди, но сигурно е с заводски поставените си свещи и бобини. А маслото което сипват в ЕТ в София е Кастрол или Шел. Та кое му е оригиналното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за млаките км, колегата може да потвърди, но сигурно е с заводски поставените си свещи и бобини. А маслото което сипват в ЕТ в София е Кастрол или Шел. Та кое му е оригиналното?

 

Личи си ID A, че разбирате и демонстрирате завидни знания, което ви први чест. Радвам се и че изразявате мнение, от което за мен става ясно, че ако е бил диагностициран автомобила е щяла да бъде отчетена грешката. При посещението ми в конкурентен сервиз веднага отчете грешка в първи цилиндър и оттам стана ясно, че е изгоряла бубината. Нещо , което не откри г-н Тахтаджийски, пак казвам става въпрос за един ден диагностика между двата сериза.

Да, колата беше и с оригинални и свещи и бубини и всичко останало, за петте години експолатация съм сменял само масла и филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господине,

Явно е че ме познавате,а аз вас не!

Можете да погледнете дали съм се регистрирал в форума с цел плюване или защита-то е било преди почти година!

Разбира се че няма да пропусна темата.

 

Та да се върнем на нея-

От думите ви разбирам,че сте я взели в изправност,а тя се е счупила на път?

И доколкото разбирам по думите ви вие ама изобщо не разбирате от автомобили.

Значи колкото и да си мислите че изгорялата бобина и термостат не са хванати от диагностика-ТОВА НЯМА КАК ДА СТАНЕ.

Всеки дори и малко отбиращ от автомобили знае,че изгорялата бобина създава проблем в работата на мотора.

Термостата също!

И господине хайде да си кажем къде е обслужван автомобила дали е бил обслужван от Автолукс и дали не ви е пипано по двигателя на друго място- и най вече поставяне на неоргинални бобини и свещи и масло,а да не говорим за всички останали ремонти,малки,големи и каквито и да било.

И в един момент виждате че не става нищо от колата от всички сервизи който сте обиколили,появявате се с искане за диагностига,тя е направена от до(има ЛОГ на диагностичния прибор)ъпдейтнат е софтуера който е най-честия проблем при този вид двигатели(ъпдейтнат не сменен който както казахте е 500лв,ама много скъпо това)

За мен Лично е явно че ви го говорят звездите това-кой разбира,кой не разбира.

Но попитайте в настоящия ви сервиз който и да е-дали колата изобщо можете нормално да я предвижите от точка до точка без да ви направи впечатление че нещо не е наред?

И изобщо не се опитвам да се оправдавам,обяснявам,а пък да се извинявам ни най-малко!

Профила ми е личен-виждате че той е фамилията ми!

И аз като вас си изказвам мнението във форум.

Това че съм страна в случая още повече ми дава право да се вкюча в дискусията.

Та ако искате да продължим с локумите-да продължаваме пред всички!

Г-н Пандалиев,

Чувствам се длъжен да отговоря на поста ви. Ще започна с това, че е жалко, че не познавате клиентите си. Е, не сте длъжен, но всички уважаващи себе си компании познават лично "източника си на приходи", защото за вашата фирма в годините не съм бил клиент, а само това.

Очевадно е, че сте чели през редовете, не колата не беше в изправност, точно в това е проблема.

Никъде до момента не изразих мнение, че разбирам. Точно поради тази причина колата беше докарана при вас. В последствие пък, роднината ви г-н Тахтаджийски си беше позволил да каже на съпругата ми, че аз като шофьор на тир не съм разбрал за проблема, а ние сме имали очакване той да го открие. Що за коментар, що за манталитет, що за приказки. Без коментар. Да, шофиор на ТИР съм, но на вас ви бе платено да диагностицирате автомобила ми, а не просто да пренущува една нощ в двора ви. Но се радвам, че вие разбирате от автомобили. от коментарите ви тук, стана ясно и за останалите.

Прав сте "ТОВА НЯМА КАК ДА СТАНЕ" просто защото не е правена диагностика. Ако някой си беше направил труда да вдигне капака и да диагностицира щеше да види грешка в първи цилиндър, ако бяхте замерили компресия щяхте да установите, че на първи цилиндър е 9, а на останалите 2 е по 11. Ако си бяхте направили труда да вдигнете капака щяхте да установите, че при работещ двигател отваря само малкия кръг и не включва перката. Но не, не го направихте. Но ваши колеги се помъчиха о ремонтираха колата ми.

Шкодата ми 3 год. се сервизираше при вас и то на цени , четири пъти над пазарните. След изтичане на гаранцията ползвах услугите на ваши колеги. Поради факта, че спрях да ви подарявам стотици левове за нищо, вие се подиграхте с мен и ми причинихте настоящите проблеми.

По начина, по който коментирате останалите сервизи, плюете на собствената си физиономия и обиждате себе си. Да, вашите колеги не лежат на бранда ШКОДА, а си вършат съвестно работата. едва ли можете да се сравнявате със сервиза на Фолксваген. Позволявам си да твърдя, че сте на светлинни години във ваш ущърб.

За мен Лично е явно кой разбира,кой не разбира и за ваша жалост- вие не сте там.

Попитайте г-н Йордан Тахтаджийски дали при предвижването отт точка до точка не е воден разговор с него за проблеми. Не е зле като пишете тук поне да сте проверил информацията.

Колкото и оправдания да изпишете тук, видяхте, че не съм единствения изразил негативно мнение спрямо вас, направете си труда да не четете между редовете.

Извиненията ви няма да компенсират нанесените ми от сервиза щети и опънти нерви.

С Уважение !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е как при подръжка на гаранционен автомобил вземат 27 лв/ч без ДДС, а за 2 дни в гаража само 44лв ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До goro_sbbg,

 

Колега,

За термостата който казвате, да не би да е 137лв? Моя го смениха в Шкода-Бургас за 112лв с труд и ДДС?

От начина на изразяване се разбира, че вие сте карали автомобила и вие сте се обадили на Данчо Тахтаджийски? (В темата намесвате съпругата си, а нейното място не става ясно, тя ли е карала колата, лампите на нея ли са светнали, тя ли е закарала колата на сервиз ли какво ли?)

Дали правилно сте казали за коя лампа става въпрос (в смисъл Червена лампа СТОП, а не жълта Check Engine). Макар тираджия, би трябвало да знаете червената лампа за какво служи?

Ако изписаните неща са истина, то вие имате в разпечатката си за телефон разговор с тахтаджисийски? Или не?

Уреда за дисгностика на Автолукс струва 12500лв. и все една изгоряла бобина ще открие.

В първият си пост казвате, че не бил вдиган капака, после пък, че замазват положението с "ъпдейт" на софтуера?

Казвате, че 3 години сте си сервизирали колата в Автолукс и десетки левове сте платили, пък по регистри излиза, че е била там 1 път през 2008година за смяна на масло?

Казвате, не може от Благоевград до София да изгори и термостат и бобина? По принцип всичко е въможно, но питам аз как въпросният явтомобил изкачи баира на Дяково и Старо село-Студена, при положение, че 1 от 3 цилиндъра не работи?

 

И не на последно място, сте подписали протокол, че нямате забележки към автомобила при приемането му.

 

От приказките Ви излиза, че сте си прегряли колата и се сърдите, че Автолукс не искат да ви я ремонтират безплатно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До goro_sbbg,

 

Колега,

За термостата който казвате, да не би да е 137лв? Моя го смениха в Шкода-Бургас за 112лв с труд и ДДС?

От начина на изразяване се разбира, че вие сте карали автомобила и вие сте се обадили на Данчо Тахтаджийски? (В темата намесвате съпругата си, а нейното място не става ясно, тя ли е карала колата, лампите на нея ли са светнали, тя ли е закарала колата на сервиз ли какво ли?)

Дали правилно сте казали за коя лампа става въпрос (в смисъл Червена лампа СТОП, а не жълта Check Engine). Макар тираджия, би трябвало да знаете червената лампа за какво служи?

Ако изписаните неща са истина, то вие имате в разпечатката си за телефон разговор с тахтаджисийски? Или не?

Уреда за дисгностика на Автолукс струва 12500лв. и все една изгоряла бобина ще открие.

В първият си пост казвате, че не бил вдиган капака, после пък, че замазват положението с "ъпдейт" на софтуера?

Казвате, че 3 години сте си сервизирали колата в Автолукс и десетки левове сте платили, пък по регистри излиза, че е била там 1 път през 2008година за смяна на масло?

Казвате, не може от Благоевград до София да изгори и термостат и бобина? По принцип всичко е въможно, но питам аз как въпросният явтомобил изкачи баира на Дяково и Старо село-Студена, при положение, че 1 от 3 цилиндъра не работи?

 

И не на последно място, сте подписали протокол, че нямате забележки към автомобила при приемането му.

 

От приказките Ви излиза, че сте си прегряли колата и се сърдите, че Автолукс не искат да ви я ремонтират безплатно.

 

Ушаваеми колега kiskina,

 

Поста ви не само ме разсмя, но буди сериозно недоумение у мен - в крайна сметка клиент със 7 автомобила ли сте или сте служител във фирмата. Нищо лично , просто си задавам въпрос.

За термостата изписах доста и не смятам да се повтарям, цената която споменах я обявиха от Автолукс, не разбирам какво общо има Бургас и т.н.

Начина ми на изразяване е от ясен по - ясен , не виждам какво значение има липсата на диагностика с това кой се е свързал по телефона с господина за да алармира за проблема. Нека не изместваме фокуса, за втори път апелирам.

Ясно му беше обяснено в телефонния разговор коя точно лампа свети, друг е въпроса какво е било становището му. И все пак нека не забравяме, че аз не съм механик, свързали сме се с тях- казалиса просължавайте. Сега оправдание - би трябвало да знаете. Ако е така, какъв е смисъла да се консултирам с него? Просто за да се чуем ли - бъркате.

Разбира се, че изписаното е истина и има разпечатка за проведените разговори с г-н Тахтаджийски, а и той едва ли би го отрекъл. Аз не си позволявам да коментирам непроверени неща, а споделям само факти.

Радвам се, че сте информирам за цената на апаратурата и пак не разбирам какво общо има цената й с моята ситуация ? Или просто трябва да пишете ?

Продължавам да твърдя, че за мен не е правено каквото и да е. Термина "ъпдейт" на софтуера го въведе г-н Пандалиев, в бележката, която сервиза издаде пише - смяна. Не коментирам липсата на издаден касов бон.

Абсолютно вярно е , че колата и през 3те години се обслъжваше там, не само това, при щета по каско , също е отремонирана там. Въпросът е, че те не издават документ , за това най- вероятно твърдите това. Регистрите са тези, които са изгодни за тях, предполагам и че това влизане на автомобила го няма в регистъра, но пък са издали документ, с какви проблеми е приета колата и какво е правено. И понеже питате как изкачи баира - моля ви, не ме разсмивайте отново, новата магистрала работи и пътя не минава оттам. Проверете сам. Това за подписания протокол няма смисъл да го коментирам, абсурдно е.

С нищо не съм заявил, че съм искал безплатен ремонт, напротив. Закарах си колата при компетентни специалисти, които отстраниха повредите и си платих всичко до последната стотинка. По нищо и за никакъв повод не бих се доверил на Автолукс, мотивите ги споменах няколко пъти вече. Продължавайте да бъдете все така доволен, но ви съветвам да не се ангажирате с нещо, с което не сте запознат. Все пак не допускам, че ще споделят, че имат вина, но пък е факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми господин kicksyna,моля да не защитавате толкова категорично нещо за което въобще не сте наясно.Във всеки сервиз има мърша.Така както пламенно защитавате сервиза човек започва да се замисля че сте техен служител а може би дори господин управителя.Със здраве и да сте все така доволен. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

goro_sbbg,

 

Факт е, че сме клиенти със 7 автомобила и е крайно несериозно да се твърди, че съм служител, камо ли управител (krasi-soft).

За пътя, кой каза, че не е магистрала? Просто си е баир. Всеки ден минавам по 2 пъти от там и ми е до болка познат.

Не разбирам как тази въпросна кола, хем няма мощност, хем на 2 цилиндъра работи, хем 1ервена лампа свети и нито вие, нито оторизиран сервиз предполага, че все нещо може да не е наред?

Факт е, че сте си намерили по-добър сервиз, дано го ползвате колкото може по-малко.

 

Със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.