Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Кофти тръпка. Откъде си ги купувал и и вкрайна сметка намери ли си точен размер ?  Моите предполагам са от Симеоновско или Сточна гара :sorry:

От продавалника ги купих аз, но моите джанти не са оригинални. Може да това да не стават, но капачките изглеждат оргиналдъ. Ако искаш да се разберем да се видим, може при теб да станат, но вече имам 3, защото едната я счупих опитвайки се да я сложа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От продавалника ги купих аз, но моите джанти не са оригинални. Може да това да не стават, но капачките изглеждат оргиналдъ. Ако искаш да се разберем да се видим, може при теб да станат, но вече имам 3, защото едната я счупих опитвайки се да я сложа

Супер, благодаря за информацията. Имаш ЛС :)

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AutoBild 346 брой от 16 май, има обширна статия за следващия Пасат.

2,0 TDI - 231 к.с./600Nm

2,0 TDI - 258 к.с./600Nm

Като пишат, че и двата ще се предлагат със 7-степенна DSG, но силно се надявам да пуснат 10-степенната да я слагат  :tooth:

Мерси, колега. Лошото е, че освен в АВ никъде няма никаква информация - поне аз не успях да намеря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колега. Лошото е, че освен в АВ никъде няма никаква информация - поне аз не успях да намеря...

На няколко места съм срещал за 2,0 TDI Bi-turbo но само АВ са дали някакви мощности. Надявам се че източникът им е надежден, че вече си харесах следващия двигател и трансмисия  :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колега. Лошото е, че освен в АВ никъде няма никаква информация - поне аз не успях да намеря...

То това е цял изтребител бе!

Цял локомотив!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно бързо въпросче. Забелязах, че ми е намаляло маслото и се налага доливане. За съжаление не помня точно марката при последната смяна, имам спомени за Кастрол Магнатек 5W40. Има ли значение каква марка ще долея, стига да е 5W40 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. За доливане няма проблем, стига да е 5W40. Ако двигателя е помпа-дюза , трябва и спецификация по VW 505.01.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде, Народе! Чести Ви първи сняг!

 

Който е сложил зимните гуми, сутринта ще тества как се държат!

 

Дано, само пак да не ни изненада зимата, точно както каза Емо Чолаков - "посред зимно време"!

 

Поздрави

 

b32pix28.gif

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде, Народе! Чести Ви първи сняг!

 

Който е сложил зимните гуми, сутринта ще тества как се държат!

 

Дано, само пак да не ни изненада зимата, точно както каза Емо Чолаков - "посред зимно време"!

 

Поздрави

Тя винаги ни изненадва!

Въпросът е изненадата да не е голяма!

И за зимните гумета - добре се държат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме изненада зимата, ама не откъм гуми, а откъм колата... Сутринта на -1.5 градуса и при нормален подгрев не успях да запаля от четвърт оборот както съм свикнал, а се развъртя малко повече...Това да и е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купували ли сте от подобен сайт. За пълни ментета ли става дума или за крадени или тестери?!

 

http://www.outlet-zone.net/%D0%B4%D0%B0%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0%B8%20%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%84%D1%8E%D0%BC%D0%B8%20One%20Million%20Lady%2080%20%D0%BC%D0%BB

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AutoBild 346 брой от 16 май, има обширна статия за следващия Пасат.

2,0 TDI - 231 к.с./600Nm

2,0 TDI - 258 к.с./600Nm

Като пишат, че и двата ще се предлагат със 7-степенна DSG, но силно се надявам да пуснат 10-степенната да я слагат  :tooth:

Tези мощности са нереално оптимистични и непостижими.Комън-рейл дизел технологията е на предела си вече.Пръскат нафтата с 1900бара.Над 100 коня литрова мощност на дизел е много изнасилена и ненадеждна работа според мен.И БМВ го доказаха.Напомпаните им 3 литрови мега мощни двигатели,започнаха здраво да се дънят като завъртят 100 000км.

Просто дизеловите двигатели и главно главите са им много натоварени.Компресията и степента им на сгъстяване е много висока и освен това за да постигнат тези големи мощности трябва много да ги надуват.Тоест да увеличат налягането и механичното натоварване в цилиндъра още повече.

Примерно двулитров дизел,за да постигне 100 коня /говоря за заводски налягания в двигатели/  е напомпан на 1 атмосфера.За да постигнат 140 е на 1.3-1.4бара налягане.За 170 коня налягането вече е към 1.6 бара. Е,питам,за 258 коня от 20тди на колко ще го надуят? на 2.5бара ли? Няма как да издържи това и една магистрала.Освен това има едно много важно нещо,което не се отчита.Би тди тата с тези малка и голяма турбина,понеже "жегата" си върви и през малката,малката мнооого бързо здава багажа.Хич не е добър вариант.

Двулитров бензинов мотор за сравнение ги постига тези коне с 1 бар налягане на принудително пълнене.

Ще пращят глави на поразия тези много напомпани дизелаци.Накои фирми като Пежо започнаха да се връщат към 2 клапана на цилиндър,за да избегнат много тънките стени на отливките в главите свързани с 16 клапановата технология.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тоз Ицо бе.Опасен сладкодумник.Добре че Младен вече не стои много в сервиза,че щеше да мънка само :D :doubleup: :boast: :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щеше да каже: В това студено време не тръгва, съединител няма........... :P

 

П.С: Нека си вали, Фабияна е в гаража на сухо и топло!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според теб каква е реалистичната мощност, която ще пуснат на пазара?

Разумната мощност е до около 200 коня за двулитров дизел. Или хайде - нека да бъдат 220.

Иначе като ги гледам на нашия паркинг баварските дизели - трилитровите лапат яко масло, и вече на единия главата му е сменена, защото беше пукната. На около 70000 км, по гаранция, и собственикът почти не се е бръкнал - но фактът си е факт.

При това не може да се каже, че хората ги скъсват от юркане..... Дори напротив - много ги пазят.

Но ще видим как ще са нещата - една фирма когато иска да се олее, никой не може да й попречи! :D

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи сняг и ... яки задръствания ... днес поставих рекорд - сутринта 3.8 км. за 45 мин. като се опитвах да заобикалям тапите , а на връщане от румънското посолство вечерта ударих джакпота към 350 м. (да правилно от влизане под кръговото на ТВ кула до светофара със Симеоновско шосе) 42 мин. :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи сняг и ... яки задръствания ... днес поставих рекорд - сутринта 3.8 км. за 45 мин. като се опитвах да заобикалям тапите , а на връщане от румънското посолство вечерта ударих джакпота към 350 м. (да правилно от влизане под кръговото на ТВ кула до светофара със Симеоновско шосе) 42 мин. :crazy:

постигнал си забележителен разход от 6/100  :tongue_1:  :tongue_1:  :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи сняг и ... яки задръствания ... днес поставих рекорд - сутринта 3.8 км. за 45 мин. като се опитвах да заобикалям тапите , а на връщане от румънското посолство вечерта ударих джакпота към 350 м. (да правилно от влизане под кръговото на ТВ кула до светофара със Симеоновско шосе) 42 мин. :crazy:

Какво говориш? Та ти направо си стигнал бързо! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тест драйв на новия Суперб от любимия на форума тест драйвер:
 

Пустия му колан.  :D  Щяха да и изcкочат "очите".

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.