Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гаражна врата - от къде?


Elinos

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Искам да си монтирам автоматична ролетна гаражна врата, някакви идеи, мнения, впечатления от къде мога да поръчам?

Нямам нужда от сериозни изолации и т.н. защото гаража е подземен.

 

Необходим ми е накакъв прост вариант с дистанционно.

 

Ще съм благодарен ако помогнете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е такъв секционен Hormann, с мотор за малки натоварвания и съм много доволен.

Каквато и врата да си избереш моя съвет е да си я поръчаш с брава. 

И мой съсед си сложи Hormann, но реши да си икономиса бравата и първите две седмици се видя в чудо, защото имаше някакъв проблем и не му работеха дистанционните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hormann са едни от най-хубавите, но и скъпи врати. Тихи и с перфектна изолация. С кеф бих си сложил такава, ама.. финанси. По-бюджетно решение е да се обадиш на Ролпласт. Имат избор на врати. Щом искаш ролетна, значи трябва да прецениш мотора (и ролетката) дали ще са външно, пред гаража, или вътрешно монтирани. Идват на място, взимат размери, предлагат ти кое и какво може да бъде, плащаш, изработват (бързи са) и уговаряте ден за монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-точна ориентация от това да звъннеш в няколко фирми няма как да получиш. На твое място, вместо да чакам отговор тук, който може и да не е много точен от към цена, бих ползвал:

 

http://rollplast.com/bg/contacts

 

Следващата ти стъпка би трябвало да е тази:

 

https://www.google.bg/search?client=opera&q=%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B8+%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информацията ми е на 2,5 години и не знам до колко е актуална.

врата 240/220 бяла, с 2см изолация беше около 1000 лева,

двигателя беше около 400 лева,

бравата беше към 180 лева.

При мен излезе към 1800 всичко. Съда пък хвана промоция и за врата 240/240 плати към 1500.

Бях събрал няколко оферти и разликите бяха минимални. Моята я поръчах от тях, защото ми бяха най-близо.

Дано съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз също се ровя в сайтовете с гаражни врати и се чудя дали да е ролетна или летящо крило. Ако има колеги , които могат да споделят плюсове и минуси на двата варианта, също ще е от полза. А отскоро много тръбят и за фирма Логел.

http://www.ivko-industry.com/%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8-%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B8-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%B8/%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8-%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B8-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%B8.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз също се ровя в сайтовете с гаражни врати и се чудя дали да е ролетна или летящо крило. Ако има колеги , които могат да споделят плюсове и минуси на двата варианта, също ще е от полза. А отскоро много тръбят и за фирма Логел.

http://www.ivko-industry.com/врати-платформи-рампи-паркинги/врати-платформи-рампи-паркинги.html

На единия гараж съм с ролетна, на другия съм с крило. Лошото на крилото е, че закрива осветлението ако то е на тавана, също така ако колата е хечбек или комби при отваряне се удря в нея. Но пък се движи без проблеми и е много бързо. Ролетката се навива на руло и не е на тавана. Но лятото ако се нагрее започва да закача по водачите и да се изкривява, да задира и да товари мотора. Също крилото може да се изнесе в края на гаража, до като за ролетната трябва да се търси място в което да застане и механизма и моя гараж с ролетната се скъси с над 30 см.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Летящото крило има изхвърляне навън от гаража при движението.

Има вариант да няма никакво изхвърляне навън, но тогава се скосява значително безопасната област от вътрешната страна на вратата.

Има по-сложна конструкция отвътре - хоризонтални греди на височината на отвореното крило.

Освен това е по-чувствително към хоризонталността на основата под вратата.

Иначе е по-безшумно от останалите.

 

Аз лично съм с ролетна врата от Ролпласт и не съм имал никакви грижи (освен с дистанционното, което не работеше на ниски температури).

Шумът на двигателя е сравнително голям, но приемлив.

Това с дистанционните беше проблем на подизпълнител на Ролпласт, с който те престанаха да работят.

Не е коректно да се правят актуални изводи за горенаписаното, защото инсталацията я правиха преди много време, преди около 10 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз на къщата съм с две автоматични секционни на Hormann - това е класиката в гаражните врати,но си заслужават ако ги слагаш за външни.За вътрешни най-изгодно е да са ролетни(стига да има място за ролетката),имам добри впечетления от Ролпласт.На друго място монтирах две с летящо крило на СААВ - също съм доволен.Всичко е въпрос на избор и пари!   :pepsi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...

Здравейте, колеги забелязах, че темата е неактивна от доста време, но да не създавам нова реших малко да я подновя. На скоро си закупих секционна гаражна врата с автоматика - зелен цвят (на който се кефя най-много) и не мога да не споделя радоста си с Вас. Прикачвам и снимка на модела:

Ако някой се интересува, аз я поръчах от фирма стойков строй, а реално вратата е полско производство до колкото ми обясниха с немска автоматика. И така де ако някой има интерес към гаражни врати може да разгледа моделчетата в линка. Просто има страхотни моделчета който са с уникална визия....

61R1Nkz.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди две години си поръчах подобна (секционна) гаражна врата към фирма Ассист и съм много доволен от избора си. Предимството на този тип врати е, че позволяват запазване на максималната височина на отвора, тъй като вратата "пълзи" по тавана, а не се навива в ролетка. Също така въпросното "пълзене" на практика не се нуждае от място вътре в гаража, за разлика движението при вратите от тип "летящо крило". За това пък са малко по-скъпички, но ако светлата височина между плочите е малка и гаражът е къс, това е най-доброто решение за паркиране на по-висока кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.