Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia MK II Project Dark Shadow!


roodnb

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

Като че ли дойде време и аз да направя тема за моята Skoda.

Проекта се казва Dark Shadow.

 

П.С проекта е в процес на развиване и за това пускам темата тук, въпреки,че не е завършен.

 

И така, историята започва през Октомври 2011-та , когато се сдобих с моята Фабиа ,2-ка 16В 86 к.с, цвят : антрацитено сиво, изпълнение Амбиенте.

Колата е била тестов автомобил в ЕТ и при мен се озова на 4,700 к.м.

 

Първоначално дори и през ум не ми е минавала идеята тази кола да бъде по някакъв начин къстъмайзната, но след едно определено време седене в нашия форум,нещата започнаха да се променят.

 

Като за начало започнах със закупуването на оригинални джанти 16'' от Фабиа 1 РС , които бяха пръснати черен мат.

Последва, панелен Филтър К&N.

Също така и предните лайсни , горна и долна бяха пръснати в черен мат, все пак да са в тон с джантите.

А веднага след това и нова емблемка!

 

След тези първи стъпки в променянето на визията и хардуера на колата , започнах да се замислям за нещо по-мащабно, нещо по-мощно и по красиво.

Продължих напред с оригинален трилъчев кожен волан, който последва и със смяна на еърбег-а.

Малко след това се сдобих и с оригинална навигация Skoda Amundsen.

 

Благодарение на колегата BlackSpot , който ми пусна мухата малко след това на 02.02. се оборудвах с оригинални Хела фарове , би халоген , които също бяха пръснати черен мат. По идея на Gogata габаритите станаха леко оранжеви. ;)

 

Фаровете , се разлепват като се нагряват със въздушен пистолет и лепилото м/у стъклото и рефлектора се размеква и така се отделят двете части.

След пръскането по същия начин се залепват с награване на същото лепило.

 

До тук добре, но от едно известно време исках и повече кончета. След като се образовах малко , разбрах ,че от този двигател поwече няма на къде и за това проеката преминава в по сериозна фаза. А именно 1.8Т , който по план ще влезе ( казвам ще взлезе , защото ако не влезе ние ще му помогнем ) под капака края на Април.

Преди това обаче смених задните спирачки от барабан към диск. Като за сега дисковете са стандартните за Фабия дискове.

За нещастие се оказа че при Фабиите или поне при повечето, на задния мост не са заварени планките за захващане на апаратите, та смених и задния мост. 

 

Разбира се ще последват още доста промени по колата, който трябва да направя преди края на април, за който когато се случат ще се похваля.

 

 

И така започна целия проект. Ще кача малко снимки ( поне това което имам за сега ) , а за в бъдеще ще има още доста.

 

Първи дни...

post-8821-0-99833900-1392670227_thumb.jpg

 

Малко фарове.

post-8821-0-75832800-1392670749_thumb.jpg , post-8821-0-43043400-1392670772_thumb.jpg , post-8821-0-14476500-1392670788_thumb.jpg

 

И вече на мястото им.

post-8821-0-01650600-1392670996_thumb.jpg , post-8821-0-56685000-1392671616_thumb.jpg

 

Воланчето заедно с Amundsen-a , благодарности на колегата Bobeca. :)

post-8821-0-98305500-1392671323_thumb.jpg , post-8821-0-41004000-1392671341_thumb.jpg ,

 

Надявам се да ви хареса на всички.

 

Поздрави!

Редактирано от roodnb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 184
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • roodnb

    46

  • masterOne

    19

  • bega4kata

    13

  • sharpshooter_

    12

Най-много писали в темата

Поздравления за начинанието.

 

Ще и отиват едни ЛЕДчета от РС2ка, за да ги ползваш като дневни светлини.

Иначе, за 1.8Т, влизаш във филм, по-лесно е да си вземеш една РС1ца 1.8Т и да я боцаш нагоре, но пък....каквото те влече.

 

Успех с бъдещото развитие на проекта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да!!!! Време беше за dedicated тема! :)

Ти знаеш, че съм развълнуван, и че съм в течение на проекта, но все пак... успех! А ако се случат нещата с 1.8Т-то... клякам.. ииии натам го знаеш :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо , така ,така :eusa_clap:  Хвърляй се "смело в битката" :doubleup:  

П.С. Май имах снимки на Фабията с джантите , но немога да ги намеря , а може и да нямам :wacko_1:  С тях наистина изглежда супер !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дaнчо всичко си го зaплaнувaл прекрaсно, кaто може и дa се повтaрям, но ще го кaжa отново, пожелaвaм ти сaмо дa стaне бързо и изключително безпроблемно, кaкто сaденето, тaкa и всичко остaнaло, което си чaкa редa в списъкa ;) Ще продължaвaм дa следя проектa с голям интерес, пък дaй боже в нaй-скоро време дa ме повозиш в нещо нaистинa пъргaво ;) Успех!

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ъъъ , новата емблема от еуратека ли е взе ,имат ли за фабия с 2 дупки. И навигацията от къде си е купи .

Страхотна ти е колицата, успех с разглезването

Редактирано от Нептун
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време беше да имаш тема в проекти и да тръгнеш по пътя на къстъм колите :) 

 

Всичко е супер, само това с вграждането на 1.8Т е доста голям таралеж! доста преправяне ще падне. Мотор, съединител, кутия, полуоски/карета ще се праправят. кулер, турбо пътища, генерация, горивна система и помпа, електроника. Ако мотора е с жило за газта, ще трябва да се преправя педала и кой знае още колко дребни неща още, но не е невъзможно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес по рано щях да го напишае това ,което Младен писа и да те обезнадеждя,ама за да не ме намразиш и ти си затраях.Няма невъзможни неща,но не си струва средствата това начинание.Да си мислил като я купуваш.Сега или я продаваш и вземаш друга,независимо колко си я обичаш и колко пари си налял или-Като искаш да е бърза,ходи в моргата,Има морги ,които вкарват предници цели/отрязани коли на 2/, спазари една предница от масовата 1.9 105тди и прехвърляй-Мотор,кутия,периферия/клапанчета,колери и тем подобни,полуоски,макферсони с шенкери,инсталация на мотора,компютъра и таблото и да не изброявам др.подробности,те са ясни.....Става и обратна дирекция.Мноооого по ефтино ще ти излезе.Слагаш и едно хибридно турбо,съединител от вр6 и дюзи от 131 и си 200 коня+

Тез фантасмагории за 1.8Т си ги избий от главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

@Нептун , Емблемата си я купих от магазина на бул . Васил Левски посока Сточна Гара, само че е емблема за Ситигоу, но тя отзад е цялата в двойна 3М лепенка и вече около година не е мръднала. Навигацията пък я закупих от един колега от форума, като цяло знам,че Амундсен в БГ се намира рядко.

 

Иначе , напълно съм наясно,че 1.8Т и като цяло смяна на ДВГ не е като да събереш 2 и 2. имам в предвид всички неща който трябва да се променят по колата и ще бъдат променени :)

 

Пък и няма да го правя аз ;) Аз ще нося бирите и ще нося частитите.

 

 

Маджо , тази тема от линка я знам общо взето на изуст :)

Редактирано от roodnb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този пич е пръснал пари колкото за още 2 фабии (като неговата) по този проект!

Лично аз (при положение, че 80% от майсторите са едни майстори.....) не бих се захванал с подобхд начинание. Бих я "бартеросал" за някоя Октавия РС (МК1/МК2)........

Всеки сам си преценява дали си струва!

Щом си се надъхал: Отново ти пожелавам успех с бъдещите начинания !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, не го обезсърчавате така. Ако се върнете назад вероятно и вие не бихте се захванали наново със всичките модификации, които сте направили.

 

Четене по знайни и незнайни форуми и сайтове, събиране на пари, поръчване и чакане на благинки, ходене по майстори, скубане на коси, удоволствието от всяко следващо подобрение...това си е изживяване.

 

Пък ако постигне целта, ще си е заслужавало мъките ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Пък и няма да го правя аз ;) Аз ще нося бирите и ще нося частитите.

 

 

Ей това е най-важното! Ако нямаш хора които са способни, ще е мъка! 

Пожелавам ти успехи с начинанието и ако всичко стане както трябва не ми се мисли каква бургия ще стане Фабията  :moto:

 

Пък ти си знаеш, че ние сме насреща и ще помагаме с каквото можем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале, това е много трудно, ама ако стане пък ще е уникално. Тоя мотор с това купе... бррр...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, не го обезсърчавате така. Ако се върнете назад вероятно и вие не бихте се захванали наново със всичките модификации, които сте направили.

 

Четене по знайни и незнайни форуми и сайтове, събиране на пари, поръчване и чакане на благинки, ходене по майстори, скубане на коси, удоволствието от всяко следващо подобрение...това си е изживяване.

 

Пък ако постигне целта, ще си е заслужавало мъките ;)

 

Аз малко ще взема (твоите функции) и ще говоря и от името на Маджо и Сами (защото съм сигурен, че и при тях е така).

Които и от нас да се върне назад в развитието на проекта си, ако имаше възможност и знанията тогава, веднага щеше да скочи от раз до сегашното им положение, а нямаше да се преминава през етапи . Човек се учи и доизкусурява в движение.

Никой не го обезсърчава! Изразяваме реално мнение, нали за това е форума и колегите, да си помагаме.

Никой не е казал, че всеки които иска да прави нещо по презумция колегите трябва да го агитират и надъхват.

(не говоря за Данчо но има неща които граничат с реалност и нереалност- СПРАВКА: Линейката дето обиколи 3ма собственици и най-накрая отиде на скраб)

Иначе, щом Данчо има пари и мерак ако иска и 500-1000коня да я направи!

 

Най-важното при един проект е: Да имаш хубава база! Другото е лесно- надграждаш. Всеки ще ти го каже.

Като нямаш добра база: Хвърляш време и пари  за да я направиш тази база и чак след това почваш да надграждаш!

 

Нова справка: Сами (извинявам му се, че давам пример с него) си направи Октавията идеалната ежедневка. Може и още и още и още, но вече тогава с покачване на надграждането ще се изгуби ежедневката и семейната кола в октавията.

Сами си прецени, че след като иска да надгражда, му трябва нова база ( а тази е 2-3пъти по-висока от предната) и скоро ще си джътка.

Ето я разликата в базата. С един софтуер става 300коня, докато на старата той си знае колко лев , труд , усилия е вложил за 220-230 коня.

 

П.С: Данчо, съветвам те внимателно да подбереш 1.8Т мотора. Ако след това ще му правиш цялостен тунинг- AGU като на Маджо, няма значение дали е мъртвец или не и го боцаш яко. Но ако няма да му пипаш периферията, добре се убеди какво ще вземеш, че има много спънати особено Шкодовите, след толкова години и километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес след малко обеждения от страна на Марто ( mrt ) реших да ъпна малко темата с няколко ъпдейта , но за сега без снимки.

 

Като за начало до 10 дни чакам да ми пристигнат Eibach-четата , които бяха поръчани миналата седмица.

 

Също така вчера се сдобих и със старата генерация на колегата Zambаta , заедно с термолентата по нея.

 

 

Относно двигателя ето какви са новините :)

 

Двигателя е вече купен . Код - ARY , дюзи от Audi S3.

Взех го заедно с бубини , ел инсталация, ЕКУ , дюзи , алтернатор , изпуск колектор. Този двигател е с електронен дросел.

Скоростна кутия още не съм взел но и на нея ще и дойде времето към края на месеца , когато се очаква след пълно ревизиране на двигателя за почнем имплантацията :)

Турбото ще бъде едно познато ви турбо , а именно на Маджо старото такова.

 

Обчщо взето това са новините за сега . Скоро ще има и снимки и още ъпдейт :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, само да кажеш, когато започнат "дежурствата" в Нови Искър, та да си запазя място в ложите :banger_2:

Редактирано от iavkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако донеса по бира, ще ми намериш ли някое столче и на мен да позяпам - аз не съм лаком като Явката за място в ложата  :P

Успех младежо, надявам се всичко да ти се получи както го искаш  :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма шега, започвам да се притеснявам какво ще се получи накрая  :eusa_clap:

Какво може да се получи ... поредната ти Фобия на пистата , ма поне утехата ще е , че не е някоя каталясала печка :D

Данчо , стискам палци всичко да мине по вода , па ако решиш свиркай , имам някой и друг ключ под ръка (мен не ме бива да съм кибик , щот не пия бира) :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пророних една сълзичка от радост... както предложих и вчера на НИМ, може неделните срещи да ги изместим направо пред сервиза :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.