Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ауто Фрост Комфорт ООД - Климатични системи.


shaft

Recommended Posts

Много благодаря на колегата zfa159! Наистина изчерпателни и професионални обяснения!

 

Бих искал да попитам: Трябва ли компресорът на климатроника да е постоянно (и зимата) включен? (да свети лампичката му). Ако има значение, става въпрос за Октавия III.

 

Предварително благодаря за отговора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, едно е сигурно маслото и фреона трябва да се развъртат дори през зимата за да не спичат гумените съединения и осовото уплътнение.

 

Постоянно да е включено копчето не е добре, просто като се кара колата и когато температурите са над 0-та се пукса за малко да развърти маслото.

 

А ако компресора ти е от типа на процентно зацепените, тогава може и да не го пускаш изобщо, понеже така или иначе системата винаги работи дори и на 10 %

 

И Аз питах Колегата за моят Пасат какъв е случаят с моят компресор, но отговор не получих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска проверихме пак системата и след 4 дневна херметизация с азот нямаше никаква промяна на налягането. Напълнихме системата с фреон и необходимото количество масло и засега си работи и охлажда, както трябва. Наложи се за да тръгне климатика да я вкарам в топъл гараж, защото външната температура беше 3градуса, а за да тръгне му трябват минимум 5градуса.

Благодаря на отзовалите се.

Редактирано от strazhara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, едно е сигурно маслото и фреона трябва да се развъртат дори през зимата за да не спичат гумените съединения и осовото уплътнение.

 

Постоянно да е включено копчето не е добре, просто като се кара колата и когато температурите са над 0-та се пукса за малко да развърти маслото.

 

А ако компресора ти е от типа на процентно зацепените, тогава може и да не го пускаш изобщо, понеже така или иначе системата винаги работи дори и на 10 %

 

И Аз питах Колегата за моят Пасат какъв е случаят с моят компресор, но отговор не получих.

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И аз опрях до услугите на въпросния сервиз. Първо изтеглиха останалия фреон и казаха, че има нормални загуби. След това свалиха съединителя и се видя, че шлиците са замазани и няма как да се ремонтира. Предложиха ми рециклиран компресор за 350 лв или нов за 800 лв. Аз избрах рециклиран, тъй като освен тоя съединител, нямало какво друго да се развали. Сложиха "новия" компресор, напълниха системата и в купето стана зима. След това обаче времето захладня и не се е налагало допълнително охлаждане на въздуха в купето. Мина около 1 месец и времето пак се затопли. Пускам климатика, но духа само външен въздух. След около 15-20 мин задуха студено за малко и пак спря. Тествах в продължение на няколко дни и студеното ту тръгва, ту спира. Не можах да хвана никаква логика кога работи и кога не. Обадих се в пак в сервиза, записах се да съм първи сутринта. Отидох около 15 мин преди началото на работния им ден и веднага вкараха колата за диагностика. Естествено всичко работеше нормално (Мърфи не спи). Въпреки това смениха някакъв клапан на компресора (гаранционно) и ме пратиха да си ходя. Сега пак ще тествам да видим дали ще работи и до кога.

Много съм доволен от отношението на всички в сервиза и го препоръчвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено е бил клапанът :) На нашите това се разваля след известно време...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Един + и от мен за сервиза.

Вчера сутринта оставих колата и в 15:00ч. ми се обадиха да ми кажат, че са ми сменили клапана на компресора.

Вече не е нужно да сменям по няколко тениски докато карам :) :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко, късно видях темата.

Днес водих Съби на профилактика, че нещо не се справяше с охлаждането, при над 30℃.

Оказа се, че при необходими 525 гр. охлаждащ агент, на Съби му бяха останали 230 гр.

Това е резултата от 5 години без профилактика.

Сега направо мога да си замразявам продуктите след покупка :)

Сравнително скоро, ще ви докарам едно БМВ 318 ТИ, което Жената преди 3 дена, пробва колко е здраво... Резултата /освен останалото/, е скъсани тръби при питата на радиатора за климатика, бастисан дехидратор и т.н.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един положителен коментар и от мен за професионалното отношение на момчетата от Ауто Фрост Комфорт:) Малко предистория, Териосчето което взех за жена ми преди няколко месеца, естествено беше с неработещ климатик, като не беше голяма драма, защото така или иначе се кара на крайно кратки разстояния, или в балкана, заради което си бях наумил да не го правя въобще. В началото на тази седмица обаче жегите станаха направо непоносими и жена ми, ми направи "лек" намек да взема мерки. Обадих се на единия от описаните на предната страница телефони и се разбрахме да закарам колата само за да диагностицираме проблема и то още на следващия ден. Пет мин след като затворих се усетих, че по случайност въпросния ден съм с тази същата кола на работа, а сервиза е на 150 метра от офиса. Обадих се пак и попитах дали мога веднага да докарам колата и човека отсреща каза "идвай". Отидих аз, психически подготвен, че едва ли не ще вдигнат капака и ще кажат, абе пич тука ти липсва един компресор :D , а то се оказа се най-лекото, просто пълнене на системата, заради което пък ме хвана яд, че не го направих по-рано. Както и да е, 50лв и 15мин по късно, Хъмвито си правеше студ в колата :) :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И от мен един коментар за сервиза "Ауто Фрост Комфорт". С две думи не бих стъпил повече там! Защо?

 

1. Отивам за рутинна проверка на системата. Първи впечатления са, че е чисто спретнато и подредено. Хората зареждат системата с фреон, боя, масло и казват да дойда пак, защото явно има теч, защото с-мата е празна. Цялата работа беше стандартната цена 50 лв. 

 

2. Връщам се след 1000 км. да проверят пак. Все още не се усещаше, че климатика отслабва. Само светнаха с лампата, без да мерят дали има загуба и питаха дали духа студено и казаха щом ти духа студено си ходи. Точно в средата на почивката вече се усещаше, че с-мата е пак празна. 

 

3. Връщам се пак при тях и с усмивка ми казват, че било избило и се почна едно ровене, махане на кори, натискане на радиатори. Добре, че се появи един човек, който от всичките 4 явно знаеше какво прави и с една гъбичка видя, че излизат балончета от тапата на радиатора. Това било болна тема при колите като моята. 

 

Защо не бих стъпил там:

 

1. Този проблем, ако бях попаднал на точния човек щяха да го установят още на 1-во или 2-ро ходене. Все пак е логично, че ако системата е празна е най-лесно да мацнеш тъпата и да видиш дали излизат балончета и да диагностицираш проблема по-рано, а не да губиш време, допълнително зареждане и пари на клиента.

 

2. На 3-тото ходене хубаво си ми изпразниха системата и ме пуснаха да си ходя. Чак по средата на пътя се усетих, че са си взели фреона. Дори и да е бил 100 - 150 гр. това са си 20 кинта.

 

3. Обясниха ми, че за да махнат радиатора и да оправят проблема цената е от 350 до 450 лв. Викам си пак изтеглих късата клечка, но добре, че размишлявах над темата, че не може едно запушване на тапа на радиатор да струва почти колкото смяна на ремък.

 

4. Обясниха ми, че за да махнат радиатора ще трябва да махнат цялата предница - броня, фарове, халогени, греди, защото нямало достъп до радиатора, а това било много скъпо. 

 

След всичката работа отидох при другия похвален във форума за климатици /Милен от VW клуба/ и човека ми каза, че не се маха никаква предница, а се маха кората и се вади отдолу. Цената за услугата беше наполовина и по-малко ... все още няма да бързам да го хваля него, за да видим дали всичко е ОК, но на този етап в колата ми замръзва главата :)

Редактирано от Deyan.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че трябва да напиша това в тази тема, но аз имах същият проблем с пластмасовата тапа на радиатора, под която има филтърче.

Отидох в сервиз на име "Елбатрон"(намират се в красна поляна, има тема във VW форума). Трябваше им точно 10мин да установят, че изпуска от тази тапа.

Наистина това им е болката на колите като нашите(поне според тях)... Наистина свалиха радиатора от долу като само свалиха фаровете... След което беше премахната тапата, сменен филтъра и запоена нова метална тапа. Цялата услуга с пълненето ми струваше 120лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефан и Милен са пичовете от сервиз Елбатрон. 

Ходили сте на едно и също място в Красна поляна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че трябва да напиша това в тази тема, но аз имах същият проблем с пластмасовата тапа на радиатора, под която има филтърче.

Отидох в сервиз на име "Елбатрон"(намират се в красна поляна, има тема във VW форума). Трябваше им точно 10мин да установят, че изпуска от тази тапа.

Наистина това им е болката на колите като нашите(поне според тях)... Наистина свалиха радиатора от долу като само свалиха фаровете... След което беше премахната тапата, сменен филтъра и запоена нова метална тапа. Цялата услуга с пълненето ми струваше 120лв.

 

Точно тук му е мястото. Нали идеята е да се посъветваме кой къде какво, че да си спестим време, средства и най-важното за мен нерви :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

И аз да добавя нещо за сервиза "Ауто Фрост Комфорт" (бул Европа София)

Подведен от позитивните коментари и препоръки отидох и аз там. Бях ходил предварително на диагностика и знаех горе-долу каква е повредата в климатичната инсталация. Въпреки това последва телефонно обаждане и изреждане на поне още 4 позиции за смяна + солидна трицифрена сума за ремонт. Казах си, добре, поне ще го оправят с гаранция за 6 месеца (според договорените условия). Последва фиктивен ремонт с фактурирани, но неизвършени дейности и климатикът спря точно 24 часа след излизане от сервиза. При последвалата забележка за некачествения ремонт за много пари, получих дори заплаха за саморазправа.

След извършен ремонт на компресора (вече заплатен и уж в гаранция) трябваше да заплатя още една позиция "труд" за да си получа колата.

Така след изгубени два дни, много пари и нерви климатикът "тръгна". Тази фирма има дори цертификат "коректна фирма 2015" което си е жива гавра.   

Редактирано от falco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте колеги,и аз реших да пусна днес климатроника,но уви.При мен проблемът е ,че се пуска компресора само когато намаля температурата на минимум разбирам го по покачването на моментния разход.

Ако някои се се сблъсквал с това моля за насоки защото в близките дни няма да мога да посетя сервиз.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен поведението е напълно нормално. При околна температура под +10 градуса няма смисъл от климатик за охлаждане. Компресорът се включва, но при сегашните ниски температури компютърът преценява на колко процента да пусне компресора. Затова и не се усеща разлика.

При намаляване на температурата на минимум се включва компресорът принудително на пълна мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Аз останах крайно недоволен от услугите на Ауто Фрост Комфорт. Направиха ми ремонт, смяна на компресор. В началото всичко беше наред, но няма и 8-9 месеца по-късно пак спря да работи климатика и те ми казаха, че пак е за смяна на компресор, а гаранцията била изтекла след 6тия месец. Естествено не им платих за втори ремонт и отидох на друго място, където ми показаха, че от Ауто Фрост са ми сложили не нов, а стар компресор(макар и оригинален за марката автомобил), който дори не са си направили труда да напълнят с маслото(зеленото) и това го е скапало.

Повече не бих ползвал услугите на Ауто Фрост, защото ми взеха 600 лв, ползвах климатик 2-3 месеца, и след зимата още един месец и се развали пак. 

Втория ремонт ми излезе същата сума, но с чисто нов(разопакован пред мен) компресор. За по-прости и евтини процедури може и да ви свършат работа, но в моя случай останах с много лошо впечатление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.