Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Конверсия от климатик към климатроник?


pazo02

Recommended Posts

Здравейте,

 

намерил съм управляващ компонент за климатроник от ударен Румстър и ми се иска да го присадя на моя, който оригинално е с полуавтоматичен климатик(стандартен климатик с регулиране по градуси). Някой от вас правил ли го е на Фабия/Румстър? Осен управляващото тяло трябва ли ми и нещо друго? 

Колата е април 2008а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се занимаваи!!! десен волан го правих на ляв, и вси4ко ми е познато,цялата система е разли4на парно сензори.....таблото се сваля, фреон се то4и,бензин / дизел пак има разлики,но ако ти се занимава триабжа ти цялото парно с окабелажането по него,кабелите на купето маи са същите negramotno.gif

Редактирано от gogata
Неграмотно!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Донорът и пациентът са с еднакви мотори.

Да разбирам, че трябва да се вземе управлението, парното, сензорите и всички други щуротии под таблото?

Но компресорът и останалите чаркалаци в коша на мотора не се пипат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При компресора на климатроника има трипътен вентил /клапан/, който при кола с климатик го няма.

Намира се в коша на мотора. За самия компресор дали ще стане, не мога да ти кажа.

Сравни колата с климатик и тази с климатроник като оборудване. Важно е и окабеляването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам за какво са ти излишни главоболия след като и сега можеш да се охлаждаш добре. Щях да те разбера , ако нямаше климатик и искаш да си поставиш такъв ...Не се вкарвай във филми ! :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жената искаше кола с климатроник, а получи кола с климатик. :)

 

По принцип си мислих, че разликата е само в управлението и няма да е много сложна конверсията. Но ако ще се сменя и компресор и т.н. вече ми идва малко в повече... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време и аз исках да направя същото и тогава питах в ЕТ. От там казаха,че буквално трябва да се се разколачи всичко. Почти съм сигурен,че компресора се сменя.

 

Наистина може да се направи , но е доста трудоемко и не си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Ще ползвам темата ,че така или иначе колата в момента е буквално навсякъде и така или иначе вече му идва времето да го подкарам тоя климатик , та се замислих дали така и така сме на части да не мина на климаторник. Освен това компресорите за 1.8 Т са от климатроници. Та въпроса е какво точно ще трябва. Механичните части , са по лесни , винаиг мога да намеря донор, които да гледам какво има и да взимам от него , по-интересно ми е по електрониката какво се случва. Има ли някакви модули , които са елегантно скрити примерно в резервоара :D за който трябва да знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.