Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia VRS 3 - 2.0 TSI


smirn0ff

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

заглеждам Октавия VRS 3 с бензиновия 2.0 бензинов турбо мотор и DSG.

относно дали хечбек или комби, ако някой може да сподели дали има разлика, да сподели.

 

Имам следните въпроси:

 

- как е шумоизолацията на VRS-a? как е шумоизолацията от шума на мотора? как е шумоизолацията от пътя, настилката и окачването?

- DSG-то е с дву-дисков съединител, нали? има ли възможност за по-бързо износване на съединителите? определено по колко КМ издържат?

- как е еластичността на мотора?

- средно по колко пари излиза едно влизане за обслужване в Еуратек?

- някакви "детски" болести на модела?

 

това се сещам за момента.

 

благодаря на отзовалите се :)

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

- също ме интересува комфорта на возене и управление на автомобила при по-високи скорости.

- има ли пера за смяна на скоростите от волана?

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, във всички магазини на Еуратек има тестови автомобили. Щом си се насочил към Октавия и Йети, по-добре отиди и пробвай. Защото да разчиташ на мнението на други хора относно комфорт, удобства и т.н... - това все пак са субективни усещания. Комфортното за един е некомфортно за друг. Доколкото виждам, имаш Киа Оптима от този клас и може би ще сравняваш Шкодата с нея.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, ще сравнявам Шкодата с Оптимата, но само с 1 тестдрайв не може да се добие пълна представа за автомобил. трябва да се покара повече за да се видят +/- в отделни ситуации.

та за това питам тук, собствениците да си изкажат мнението. още повече, че имам някои въпроси свързани с поддръжката и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си се насочил към RS, значи избираш най-доброто от Октавия. Моята е само 1.4, 103 kW, но мисля, че вървенето ѝ е доста прилично. Имай предвид, че новите Октавии са много леки (в сравнение с Октавия 2) и това допринася за доброто им представяне. За мен Октавията вози доста стегнато, но аз така харесвам. За поддръжка все още нищо не мога да кажа - колата е на 5600 км.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

заглеждам Октавия VRS 3 с бензиновия 2.0 бензинов турбо мотор и DSG.

относно дали хечбек или комби, ако някой може да сподели дали има разлика, да сподели.

 

Имам следните въпроси:

 

- как е шумоизолацията на VRS-a? как е шумоизолацията от шума на мотора? как е шумоизолацията от пътя, настилката и окачването?

- DSG-то е с дву-дисков съединител, нали? има ли възможност за по-бързо износване на съединителите? определено по колко КМ издържат?

- как е еластичността на мотора?

- средно по колко пари излиза едно влизане за обслужване в Еуратек?

- някакви "детски" болести на модела?

 

това се сещам за момента.

 

благодаря на отзовалите се :)

Моята я карам 6,000км дотук, шумоизолацията мисля е добра, ако не си включил звукогенератора :) На по-високи скорости според мен почва осезаемо да се чува шум от вятъра и гумите. Като еластичност бих казал е много добра колата, което би следвало да се очаква предвид високия въртящ момент. Само трябва да се има предвид, че турбото се включва с лаг все пак. Не знам някой вече да е успял да влезе за обслужване с такава кола, но на мен дилъра ми каза около 400 лв. Реално ще видим след още няколко месеца. Комфорта е доста поносим като за кола със спортно окачване, моето мнение се базира на 17цоловите джанти с които карам, с 18ки може би е по-зле. Като цяло обаче окачването бих казал е доста балансирано, хем да е по-твърдо, хем да не друса като за световно. Със сигурност обаче мисля не следва да се очакват чудеса, по-твърдо ще вози от нормална кола среден клас. Перата за смяна на скоростите мисля са екстра за автоматиците, може и да са стандартно за автоматиците, но почти съм сигурен, че има. Иначе аз съм с ръчна. Високите скорости не се усещат и на 200кмч е стабилна, стига пътя да не е много зле.

Редактирано от Alpinjuga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

колега, темата вече съм я прочел цялата. благодаря ти за линка.

 

@Alpinjuga: мерси за мнението

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

заглеждам Октавия VRS 3 с бензиновия 2.0 бензинов турбо мотор и DSG.

относно дали хечбек или комби, ако някой може да сподели дали има разлика, да сподели.

 

Имам следните въпроси:

 

- как е шумоизолацията на VRS-a? как е шумоизолацията от шума на мотора? как е шумоизолацията от пътя, настилката и окачването?

- DSG-то е с дву-дисков съединител, нали? има ли възможност за по-бързо износване на съединителите? определено по колко КМ издържат?

- как е еластичността на мотора?

- средно по колко пари излиза едно влизане за обслужване в Еуратек?

- някакви "детски" болести на модела?

 

това се сещам за момента.

 

благодаря на отзовалите се :)

Бих препоръчал комби, ако товариш сериозни неща, а и изглежда доста добре според мен.

Октавия 3 е доста добре шумоизолирана кола за класа си, бих казал по-добре дори от по-висок клас Японски коли-примерно Хонда Акорд, Субару Легаси, Тойота Авенсис...Даже на мен ми се струва еднаково безшумна колкото Сюпърб 2. Само при висока скорост повече свисти.

DSG е страхотна кутия, ако търсиш липса на трети педал.По-добри за мен са само PDK и 8-АТ ZF.

Еластичността не знам какво я мислиш....това е кола , която реално е доста по-бърза от 95% от колите на пътя въобще....

 

Ако търсиш тръпка, прилично качество, супер функционалност, за тези пари, това е колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото полезно, което мога да дам като информация е, че със сигурност всичко DSG–та Имат пера и това е стандарт. Мойта е с ДСЖ... колата идва след 3 дни и за това знам, че със сигурност е с пера :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам,че си правиш някои сметки.За това ако ще я караш всеки ден градско,дълбоко се замисли за тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

общо взето шофирането ми е 40/60 градско/извън.

в момента Оптимата, която карам е бензин автоматик и в Сф ми дава около 11л/100км, което е приемливо предвид, че си ползвам ДДС-то на горивото.

Дизел не ми се кара вече :) , предпочитам бензин, ако може да е с турбо.

 

ще взема да се чуя с Еуратек да покарам, ако имат RS тестов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се абстрахирам че карам дизел :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма база за сравнение, но аз карам Fabia II Rs (1.4 TSI DSG 180 к.с.) ,бях  последна година студент в София когато я купих и разхода на гориво в градски условия в трафик бяха 9-10, при по-интензивно карана и не спазване на ограниченията 13-14, просто информативно. Двигателите с директно впръскване на горивото дават по-малак разход на гориво  от стандартните мотори със стандартното разпръскване на гориво.(за бензиновите), също не пренебрегвай и съвета Сами (bega4kata), дизеловия двигател дава по-добра автономия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа за разхода.
Навъртях вече почти 13 000 и съм приятно изненадан. В градски условия, само на спортен режим, и с хулиганско каране не съм го качвал над 10,5. На дълги магистрални преходи с поддържане на 130-140 с темпомат, и с включен климатик, дава между 7,2 и 7,5, което за 220 к.с. си е направо прекрасен разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

това ме интересуваше спрямо разхода, да не е по-голям от сегашния на Оптимата. явно градско е същия, а извън града е по-малък, но при 50к.с. повече :)

Оптимата прави м/у 7.5 и 8 при 140км/ч на темпомат по магистралата.

както вече споменах не искам да карам дизел повече, колата ще е фирмена и ще ползвам ДДС на горивото.

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, взимай  ТСИ , 2.0 турбо дава съвсем различно усещане спрямо NA, а ако разхода е съизмерим , още по-добре.

Редактирано от bubaru
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Привет Колеги,

 

днес ходих и карах VRS-a и ще напиша моите впечатления. :)

Сравнявам директно със сегашната ми кола КИА Оптима 2.0 бензин 6 степенен автоматик с възможност за спортен режим.

 

Добро впечатление ми направиха динамичните характеристики и поведението на автомобила.

Управлението - волана стои стегнат, отзивчивостта от пътя е намалена, при Оптимата се усеща всяка неравност. Има възможност за промяна на усилието от водача, което при мен се прави само сервизно. :eusa_clap:

Избора на режими на шофиране също за мен е удобство.

Старт-стоп системата можеш да си я регулираш с педала на спирачката - натискаш слабо, само спира, натискаш  повече - гаси. доста умно направено. :eusa_clap:

 

Обаче като започна да сравнявам другите неща - Октавията събира минуси. Окачването няма да го коментираме, защото на всички е пределно ясно, че е спортно и вози твърдо.

Като пространство в купето е по-тясно от Оптимата.

Като материали по таблото и вратите - има доста пластмаса, при Оптимата пластмасата е много малко, има кожа и меки материи. :eusa_think:

Нещо не ми допадна текстилната материя на седалките - стои груба.

Шума от пътя е в повече от при Оптимата и окачването се чуваше доста според мен.

Педала на газта спуснат от горе е голяма тъпотия за мен. :wacko_1:

Ръчната спирачка при DSG можеха да я направят с бутон, при мен е крачна и не ми заема място в конзолата м/у пътник и водач.

Общо взето чисто като комфорт Оптима превъзхожда Октавия.

 

Иначе като цяло впечатленията са ми добри от автомобила ще поискам оферта.

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала на газта спуснат от горе е голяма тъпотия за мен.

 

Простете за невежеството ми,но какво значи спуснат отгоре педал?  Какви са другите варианти? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала на газта спуснат от горе е голяма тъпотия за мен.

 

Простете за невежеството ми,но какво значи спуснат отгоре педал?  Какви са другите варианти? 

Висящ значи. Предишното поколение на Октавия беше със стоящ педал на газта. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм, ами може би стоящия е по-трудно да се изтърве с крака, но аз някак си се кефя повече на висящия, онзи ден карах една октавия 2 на една приятелка и нещо не ми пасна стоящия педал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е въпрос на навик, имам автомобили с двата типа "педали". Аз лични мисля, че стоящият е за по "резко" каране, петата е опряна на педала и с цял крак се натиска. Висящия е за по прецизно подаване на газ, но пук малко уморява... Лично менние, както казаха - въпрос на избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.