Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Избор на VRS


Стоян

Recommended Posts

Привет на всички!  От около 2 седмици се оглеждам за нов автомобил. Любима марка нямам, карам А4 2003 комби автомат и като размер ми е ок. ама е време за нещо ново. До преди дни бях пред дилема. Употребявано Ауди или нова Шкода. След като изчетах почти всичко за Октавия,и най вече Варненската бегачка :) въпросите са само 2. Комби или лифтбак? Ръчна или автомат? Двигатела е ясен. Дизел! Цената на горивото не е без значение. Разговарях със Шкода дилър,и другата седмица ще се до уточним за тест драйв. Надявам се да не се разочаровам. Според вас на лифтбак версията хубаво ли е да се поръча задна чистачка? Поздрави на всички, и лек ден! Стоян.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Стоян

    13

  • bega4kata

    10

  • N.Zlatev

    5

  • smirn0ff

    4

Най-много писали в темата

Здравей!

Ако се спреш на лифтбек задължително й поръчай задна чистачка. Доста се зацапва и ако си свикнал да използваш вътрешното огледало ще те дразни постоянно зацапаното задно стъкло. А при дъжд на практика става неизползваемо.
Аз пропуснах да я поръчам, понеже мислех, че няма да стои добре заедно със задния спойлер и сега съжалявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря, ще го имам в предвид. Има ли някой колега да е поръчвал Canton sound? Везните клонят към лифтбак. Комбито е красиво,ама се опасявам че както при Audi ще страда от синдрома на "пухкавото коте". Тежи му дупето. А и не карам много багаж.

Редактирано от Стоян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лифтбек е красиво купе и не му слагай задна чистачка.Много е грозно.

Вчера се върнах от път с Октавия рс дизел.Направо съм очарован от разход и вървене.Самото купе е много добре направено,с 200 не се усеща.Цяла Сърбия със 200 я минахме,не се усеща скоростта.Мощност при изпреварванията е достатъчна за да си много бърз.Вземам си думите назад,ако съм казвал нещо против дизеловата рс-ка.Един страхотен автомобил за дълги пътувания е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лифтбек е красиво купе и не му слагай задна чистачка.Много е грозно.

 

Напълно съм съгласен.Задната чистачка ще развали спретнатата и прибрана визия на РСката.Просто не е за такъв тип кола.Виждам,че залагаш на практичния дизел.Комби,дизел,автоматик е перфектната комбинация относно практичност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Бега4ка! Не те познавам ама БЛАГОДАРЯ! Невероятно представяне на твоята стрела. Тези от Шкода трябва да те черпят. Само скоростите са още под въпрос, но и тово ще решим. От 6 години карам автомат супер е ама е скука.

Редактирано от Стоян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бега4ка! Не те познавам ама БЛАГОДАРЯ! Невероятно представяне на твоята стрела. Тези от Шкода трябва да те черпят. Само скоростите са още под въпрос, но и тово ще решим. От 6 години карам автомат супер е ама е скука.

Съгласен съм с червеното. Не мога да си представя спортна кола да карам и някой друг да ми сменя скоростите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен.Задната чистачка ще развали спретнатата и прибрана визия на РСката.Просто не е за такъв тип кола.Виждам,че залагаш на практичния дизел.Комби,дизел,автоматик е перфектната комбинация относно практичност.

Много си прав, ама в момента карам дизел, автомат, бял,комби ауди а4 б6. За това искам нещо различно. Само не се разделям с дизела!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 200 врабчетата нямат шанс.Чак вътре от питата на радиатора съм ги вадил-за това са дългите пръчки :) Имаше и брутални задръствания в които бяхме!!

post-1700-0-29495600-1406321567_thumb.jpg

post-1700-0-88148000-1406321578_thumb.jpg

post-1700-0-50219900-1406321596_thumb.jpg

post-1700-0-36250000-1406321608_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се върнах от път с Октавия рс дизел.Направо съм очарован от разход и вървене.Самото купе е много добре направено,с 200 не се усеща.Цяла Сърбия със 200 я минахме,не се усеща скоростта.Мощност при изпреварванията е достатъчна за да си много бърз.Вземам си думите назад,ако съм казвал нещо против дизеловата рс-ка.Един страхотен автомобил за дълги пътувания е.

 

Какво съвпадение! И аз онзи ден се върнах през Сърбия в малките часове на нощта и през последната част на пътуването (по завоите след Пирот до Калотина) карах подир една дизелова Octavia RS 3, но не беше тази на bega4kata, тъй като беше бяло комби с немски номер. Леко се разочаровах от RS-ката пред мен, тъй като въпреки опита на новия "немец", който я караше, да избяга напред, той не успя. Ако бяхме на автомагистрала или пък не бяхме на фарове през нощта по тесен път със завои с липса на добра видимост и с други коли, които трябваше да изпреварваме ускорявайки и намалявайки, вероятно "немецът" щеше да успее. Във всеки случай, това, което констатирах, бе, че при изпреварване с пълно ускорение RS-ката не ускоряваше по-добре от моята Octavia. А не беше като "немецът" да не дава яко газ при изпреварванията. Вярно, че моята е с прясно сменена глава, клапани и лагери на валовете и с прясно калибрирани помпа-дюзи (от което пъргавината значително се подобри и стана такава като когато колата беше нова), ама очаквах RS-ът да върви очебийно по-добре, а той вървеше само малко по-добре. Така че, Стояне, не очаквай от дизеловата RS-ка чудеса по отношение на вървежа.

 

Стояне, имай също предвид, че при дизеловите Octavia II, които са с 6-степенна скоростна кутия (а такива са 2.0 TDI, включително и RS-ката), 1-ва скорост е много къса и е колкото да задвижи автомобила от покой, след което трябва да се превключи на 2-ра. В резултат на това се губи време при превключването от 1-ва на 2-ра скорост и мен на кръстовище и най-малката малолитражка с 1.0 двигател ме отнася на тръгване, тъй като не мога да ускоря бързо от състояние на покой. Доколкото чувах коментари, и при дизеловата Octavia III положението не е много по-различно. Така че имай едно наум и обърни внимание на това, когато тестваш тестовата RS-ка, за да не се разочароваш после, ако колата не ускорява добре на дистанция 60 фута.

Редактирано от mitko0511
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-ва скорост е много къса

:crazy: Точно обратното е - я пробвай да тръгнеш с малко повече газчица (2000 об.) и да видиш как ша се изстреляш и ша Дигнеш почти 50........................................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво съвпадение! И аз онзи ден се върнах през Сърбия в малките часове на нощта и през последната част на пътуването (по завоите след Пирот до Калотина) карах подир една дизелова Octavia RS 3, но не беше тази на bega4kata, тъй като беше бяло комби с немски номер. Леко се разочаровах от RS-ката пред мен, тъй като въпреки опита на новия "немец", който я караше, да избяга напред, той не успя. Ако бяхме на автомагистрала или пък не бяхме на фарове през нощта по тесен път със завои с липса на добра видимост и с други коли, които трябваше да изпреварваме ускорявайки и намалявайки, вероятно "немецът" щеше да успее. Във всеки случай, това, което констатирах, бе, че при изпреварване с пълно ускорение RS-ката не ускоряваше по-добре от моята Octavia. А не беше като "немецът" да не дава яко газ при изпреварванията. Вярно, че моята е с прясно сменена глава, клапани и лагери на валовете и с прясно калибрирани помпа-дюзи (от което пъргавината значително се подобри и стана такава като когато колата беше нова), ама очаквах RS-ът да върви очебийно по-добре, а той вървеше само малко по-добре. Така че, Стояне, не очаквай от дизеловата RS-ка чудеса по отношение на вървежа.

 

Стояне, имай също предвид, че при дизеловите Octavia II, които са с 6-степенна скоростна кутия (а такива са 2.0 TDI, включително и RS-ката), 1-ва скорост е много къса и е колкото да задвижи автомобила от покой, след което трябва да се превключи на 2-ра. В резултат на това се губи време при превключването от 1-ва на 2-ра скорост и мен на кръстовище и най-малката малолитражка с 1.0 двигател ме отнася на тръгване, тъй като не мога да ускоря бързо от състояние на покой. Доколкото чувах коментари, и при дизеловата Octavia III положението не е много по-различно. Така че имай едно наум и обърни внимание на това, когато тестваш тестовата RS-ка, за да не се разочароваш после, ако колата не ускорява добре на дистанция 60 фута.

Повярвай ми,немеца не е давал газ!Изобщо нямаш шанс.Дори и да си чипосан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво съвпадение! И аз онзи ден се върнах през Сърбия в малките часове на нощта и през последната част на пътуването (по завоите след Пирот до Калотина) карах подир една дизелова Octavia RS 3, но не беше тази на bega4kata, тъй като беше бяло комби с немски номер. Леко се разочаровах от RS-ката пред мен, тъй като въпреки опита на новия "немец", който я караше, да избяга напред, той не успя. Ако бяхме на автомагистрала или пък не бяхме на фарове през нощта по тесен път със завои с липса на добра видимост и с други коли, които трябваше да изпреварваме ускорявайки и намалявайки, вероятно "немецът" щеше да успее. Във всеки случай, това, което констатирах, бе, че при изпреварване с пълно ускорение RS-ката не ускоряваше по-добре от моята Octavia. А не беше като "немецът" да не дава яко газ при изпреварванията. Вярно, че моята е с прясно сменена глава, клапани и лагери на валовете и с прясно калибрирани помпа-дюзи (от което пъргавината значително се подобри и стана такава като когато колата беше нова), ама очаквах RS-ът да върви очебийно по-добре, а той вървеше само малко по-добре. Така че, Стояне, не очаквай от дизеловата RS-ка чудеса по отношение на вървежа.

 

Стояне, имай също предвид, че при дизеловите Octavia II, които са с 6-степенна скоростна кутия (а такива са 2.0 TDI, включително и RS-ката), 1-ва скорост е много къса и е колкото да задвижи автомобила от покой, след което трябва да се превключи на 2-ра. В резултат на това се губи време при превключването от 1-ва на 2-ра скорост и мен на кръстовище и най-малката малолитражка с 1.0 двигател ме отнася на тръгване, тъй като не мога да ускоря бързо от състояние на покой. Доколкото чувах коментари, и при дизеловата Octavia III положението не е много по-различно. Така че имай едно наум и обърни внимание на това, когато тестваш тестовата RS-ка, за да не се разочароваш после, ако колата не ускорява добре на дистанция 60 фута.

 

Забавен си...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудеса,не очаквам! Трябва ми един ежедневен автомобил,с леко спортен дух и характер,на който да разчитам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудеса,не очаквам! Трябва ми един ежедневен автомобил,с леко спортен дух и характер,на който да разчитам. 

 

В такъв случай ти си направил точния избор и дизеловата RS-ка е това, което ти трябва.

 

П.П. Относно въпроса ти за необходимостта от задна чистачка на лифтбек-а, според мен не е необходима. Тъй като задното стъкло е силно полегато (а не прекалено отвесно), около него не се формират големи завихряния и съответно не се натрупва кал при движение, както става например при VW Golf. Аз навремето карах Opel Vectra (който имаше задна чистачка) и когато преминах на Octavia 1 без задна чистачка в началото ми беше леко терсене, но свикнах бързо и когато поръчвах новата си Оctavia 2 лифтбек, не я поръчах със задна чистачка и не съжалявам.

 

П.П. Още един hint от мен - поръчай си отопление на дюзите на пръскачките на чистачките. Струва само 75 лв, а е безценно през зимата, тъй като каквато и течност за чистачки да слагаш, ако колата стои дълго време отвън, спиртът в течността, която е в дюзите, се изпарява, остава само водата и тя замръзва. На мен ми се е случвало няколко дни да не мога да размразя проклетите пръскачки, когато времето е било много студено. 

Редактирано от mitko0511
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай ти си направил точния избор и дизеловата RS-ка е това, което ти трябва.

 

П.П. Относно въпроса ти за необходимостта от задна чистачка на лифтбек-а, според мен не е необходима. Тъй като задното стъкло е силно полегато (а не прекалено отвесно), около него не се формират големи завихряния и съответно не се натрупва кал при движение, както става например при VW Golf. Аз навремето карах Opel Vectra (който имаше задна чистачка) и когато преминах на Octavia 1 без задна чистачка в началото ми беше леко терсене, но свикнах бързо и когато поръчвах новата си Оctavia 2 лифтбек, не я поръчах със задна чистачка и не съжалявам.

 

П.П. Още един hint от мен - поръчай си отопление на дюзите на пръскачките на чистачките. Струва само 75 лв, а е безценно през зимата, тъй като каквато и течност за чистачки да слагаш, ако колата стои дълго време отвън, спиртът в течността, която е в дюзите, се изпарява, остава само водата и тя замръзва. На мен ми се е случвало няколко дни да не мога да размразя проклетите пръскачки, когато времето е било много студено. 

   Отоплението на течността на чистачките си е чиста глезотия. Мое мнение. Не знам каква зимна течност си слагал, но в близките минали зими имаше и студени. При - 18 градуса нищо не ми е замръзвало, с изключение на носа, докато почиствам колата. :)

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то в този ред нa мисли и aвтомобилa е глезотия, имa си грaдски трaнспорт ;) Точно глезотиите прaвят колaтa aтрaктивнa зa мен, обичaм кaто седнa вътре и дa ми прaви гъделa, тa виждaнето ми зa екстрите е, колкото повече, толковa повече :D

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG-то е със смяна предавките от волана. Предполагам има ръчен спортен режим.

Само обслужването му е на 60к км, според мен това ще му е минуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не съм карал DSG може и да е готино,не знам! Ще пробвам и ще видим. Струва 4000, една прекрасна почивка!  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DGS-то си е един голям плюс! Намалява разхода в градко каране и превключва супер при изпреварване. Благодарение на кутията успах да друпна новата РС дизел на Междене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено може да се каже, че кутията е "интелигентна". Със спортният режим имаш всичката мощност на разположение за леко и бързо изпреварване. Стандартният режим помага за намаляване на разхода и комфортното пътуване, а и винаги си имаш ръчен режим, ако има желание до поемеш контрола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DGS-то си е един голям плюс! Намалява разхода в градко каране и превключва супер при изпреварване. Благодарение на кутията успах да друпна новата РС дизел на Междене.

Дръпнал си ,ама не заради кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.