Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Избор на VRS


Стоян

Recommended Posts

DSG-то е със смяна предавките от волана. Предполагам има ръчен спортен режим.

Само обслужването му е на 60к км, според мен това ще му е минуса.

 

E какъв е този минус...сменят се едни консумативи, нормално.... По-скоро минус е , че начално е доста повече пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Стоян

    13

  • bega4kata

    10

  • N.Zlatev

    5

  • bubaru

    4

Най-много писали в темата

За километрите, които навъртам на една кола за 4-5г. това са си едни около 1000лв за обслужването на DSG-то и недай боже да стигнеш до съединителите. Хубаво е, като купуваш нова кола да знаеш колко ще ти струват обслужванията, че да не ахнеш после.

 

За мен DSG e за предпочитане пред ръчната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно обслужване на "DSG", при 7-дем степенното няма такова, докато не свършат съединителите, кога ще стане един господ знае, но за шест степенното "DSG", обслужването е на 60 000 километра, при по интензивно каране може и по-ранно обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За километрите, които навъртам на една кола за 4-5г. това са си едни около 1000лв за обслужването на DSG-то и недай боже да стигнеш до съединителите. Хубаво е, като купуваш нова кола да знаеш колко ще ти струват обслужванията, че да не ахнеш после.

 

За мен DSG e за предпочитане пред ръчната.

   То и с ръчна скоростна кутия да си - няма гаранция, че съединителя ще изкара дълго. Нагледен случай е да се смени два пъти за 80 х. км. Обаче шофьорът е непораснал дърт комплексар, който знае само газ-червена зона-спирачка. ДСГ е страхотно (и DQ200 и DQ250), но определено не са предвидени за душманско "рязане". Няма разлика, според мене, сравнено с ръчната скоростна кутия - противопоказен е стил на шофиране (първа - газ до ламарината), а, като имаме предвид, че 1-ва при ДСГ (наблюденията са ми единствено от DQ200) се включва почти винаги само при покой на авомобила и тръгва едва ли не на 2-ра, то лично аз настъпвам (ако въобще се налага) едва от 3-та нагоре.

   Нормално е на 60 х. километра да се смени масло и филтър на DQ250 - функцията на маслото в скоростната кутия е като на маслото в двигателя - смазва и охлажда. Необслужваеми неща няма. В тази връзка се чудя защо не се предвижда смяна на масло в DQ200. Вярно води се "суха", но все пак има известно количество масло.

   Извинявайте за дългия коментар, но не съм говорил с никого цяла нощ. :lol:

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съм с 6-степенна DSG и няма никъде писано обслужване на 60хил. км !? Реално кутията си е механична, така че не виждам защо трява да се сменя нещо на 60хил... освен, ако не си износил съединителя. А първата не бих казал, че е къса..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два вида DSG-та - сухи и такива с масло (не знам как се казват тези) - т.е. сухите не се прави нищо при тях, докато съединителя не умре, но при другите се сменя маслото на 60 000км.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При шест степенните се сменя масло и филтър на 60 000, при нея съединителите са в маслена баня. При 7 степенните съединителите са сухи и в момента тече сервизна акция в ЕТ за смяна на масло и ъпдейт на софтуера на кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм на мнение, че екстрите са най-маловажни, следва двигателя и на първо място е колата. Дачия Логан , дори 170 коня да е и да има всички безмислици като стъклен покрив, отопление на задните седалки, 4-зонален климатик и т.н. си остава тъпата Дачия Логан. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм на мнение, че екстрите са най-маловажни, следва двигателя и на първо място е колата. Дачия Логан , дори 170 коня да е и да има всички безмислици като стъклен покрив, отопление на задните седалки, 4-зонален климатик и т.н. си остава тъпата Дачия Лога

И ДА и НЕ... Аз съм се возил на базов модел на Суперб-а като моя, в Чехия. Няма нищо общо, но Колегата ни попита за съвет, нека да не разводняваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не съм карал DSG може и да е готино,не знам! Ще пробвам и ще видим. Струва 4000, една прекрасна почивка!  :)

Ако имаш много градско не се отказвай от DSG-то, ако караш повече извън града няма смисъл от DSG.

Лично за себе си повече кола с ръчни скорости няма да си купя.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравайте! Преди малко разговарях със Шкода дилъра и следващата събота ще имам тест драйв на vrs dsg и ръчка. Като, едната ще мога да задържа до понеделник сутринта. Разликата е голяма, лифтбак dsg+ 2500 euro, комби dsg+ 2900 euro. Много благодаря на всички за мненията,ще ви държа в течение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато става въпрос за чисто представяне като време на един спортен автомобил ок, но тези автоматични скорости не ви ли отнемат част от удоволствието от шофиране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо да отнемат?

при всичките има пера на волана = можеш да си сменяш предавките във всеки един момент дори и да не си пуснал спортния режим.

има спортен режим = когато смяната на предавките може да става, както от скоростния лост или от перата, на който както му е по-кеф

 

аз лично използвам доста често ръчния режим за смяна на скоростите, особенно при преминаване през планински местности. я за по-добър контрол на ситуацията при изкачване, я за използване двигателя за спирачка при спускане ;)

 

ПП. плюс това при голямо ускорение скоростите се сменят по-плавно от колкото със съединител. при повечето автомобили със съединител, където има хидравлични помпи съм забелязал, че дори да отпуснеш педала рязко, съединителя зацепва плавно, това води до преплъзване на дисковете в него и придръпване.

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже ме питат как така ще взема кола за тест драйв цял уикенд. Намирам се извън България :(   :(  :(

48 Hour Test Drive   
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже ме питат как така ще взема кола за тест драйв цял уикенд. Намирам се извън България :(   :(  :(

 

48 Hour Test Drive

 

И България дават ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отнемат и то много.

Да ако карате кола от 20-ти век... ама тази е от 21-ви. Имах късмета да направя тест драйв на Ферари Ф12 - 740 коня. Там няма ръчна скоростна кутия... Аз не съм про. и смятам че с DSG-то се справям по-добре. Това си е мое мение, карал съм много коли и това си е от моят опит. Не мисля, че хора които не са карали такава кутия могат да ме разберат...

Това че някои хора си мислят, че са по-бързи от DGS и фронт асистент-а ... no comment

Редактирано от N.Zlatev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматика си е глезотия, спор няма "DSG" е революция при автоматичните скорости,аз лично ако имах възможност щях да избера ръчна скоростна кутия за Фабията-но не се предлага, ръчката си е класика при спорните автомобили. При избора на автомобил трябва да решиш за какъв тип шофиране ти е необходим (спортен, пенсионерски, градски или извън градски) и тогава вече да си вземеш трезво решение с какъв тип скоростна кутия да бъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак е поразчистена темата.Ако искате колеги ,отворете тема дсж или ръчна и да си спорим.

Тази е пусната от потребител с по-друга цел все пак.Поздрави :)

Стояне,успех в избора и чакаме отзивите ти относно тест драйва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ферарито е кола, както и всяка друга от тоя калибър, която е конструирана с идеята да е много бърза и много бързото превключване (каквото е при модерните спортни коли с автоматични скорости) е важно, за да се постигне това. Колкото и да си добър, не можеш да сменяш толкова светкавично ръчните скорости. Аз, както и повечето нормални хора обаче нито караме Ферари, нито ходим всеки уикенд на Нордшлайфе, но пък със кеф си карам Шкодето от 20-ти век и ми прави удоволствие да си ръгам аз скоростите, когато се качвам към Боровец или минавам през Шипка по завоите. И всъщност удоволствието (поне при мен) идва от това, че аз не съм про и ми е забавно да се уча. Не че съм агресивен шофьор, но понякога ми е приятно да се опитвам да съм на правилните обороти, на правилната предавка, да сменям скоростите по-бързо, да подавам междинна газ при предавка надолу и така нататък. При автоматика тези неща се правят от колата и за хора като мен, варианта да си доставиш удоволствие е да отидеш на писта или да караш доста неразумно по улиците. А относно перата на волана - не благодаря, имам си плейстейшън. :P Разбира се, че не всички са като мен и е въпрос на предпочитания и приоритети, както каза zambata, просто това е моята гледна точка за това, с каква скоростна кутия да е колата. Дори и на мен понякога в Софийските задръствания ми се ще да е автоматик Шкодето  :D , обаче ако някога си взема автомобил от 21-ви век, пак ще е с ръчни скорости.  ;) 

Редактирано от axel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де.Няма нужда да убеждавате повече за избор на кутия.Човека ще си реши.Ще кара и двете и която му допадне тази ще си избере.

На един му харесва автомат,на друк ръчна,на един му харесва дизел,на друг бензин,един избира комби,друг лифтбек и т.н.

За това има много видове и варианти,много цветове и др.екстри.Примерно за мен и супер тъпа екстра да си поръчаш панорамен покрив,а за друг е върхът.Но е започвам да убеждавам да не си поръчва човек тази екстра,защото не ми харесва.

Всичко е субективно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре обобщено. Между другото имаше точно такава тема със статистика в английския форум кой какво е поръчал, че за за vRS човек има 8 различни варианта преди цветове и екстри - само на база каросерия, гориво и скорости.

 

И като цяло основното мнение се въртеше, че препоръчват ръчна за дизела (заради късите ниски скорости), а за бензина са доволни и от DSG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизеловите версии,предавателните числа на скоростите са еднакви при дсж и ръчна.1600 об на 100 на 6-та.Докато при бензиновите сериозно се различават.Дсж е с доста по-дълги скорости от ръчната кутиа.Там едната е с 2200 на 6-а със 100,другата е на 1800. Едната си достига максималната скорост на 6-а съответно 250 на 5500оборота,а дсж-то на 5-та предавка с 5900.При ускорение особено след 100км,колата с ръчната кутия е значително по-бърза.Но пък другата е по-комфортна на магистралата.С по-ниски обороти потдържа висока скорост.При ръчната кутия страхотно добре са подбрани предавките.Няма "дупки"между скоростите.Направили са кутия ще кажеш специално за нея.Докато при Бензиновата дсж просто ползват дизелова 6 ст. кутия като на 140 коня помпа дюза с дсж! Но това че едната е по-бърза,не е толкова важно,тъй като според повечето от вас които писахте и карате по 400-500 коня коли,това не е спортна кола.

Аз съм ги писал тези нещо в раздела за VRS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.