Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Имиджът на Шкода: 2014


PUF-PAF

Recommended Posts

Колеги,

 

Тази толкова дъвкана тема ми се иска да чуя мненията ви, актуално. Намерих една стара подобна тема с последен коментар от 2009, както и една за новото лого от 2011.

 

Ясно е, че имиджът се подобрява по всевъзможни начини и това е политика концерна:

- гамата с модели расте

- дизайнът, предлаганите екстри и цените са във възходяща посока

- VAG групата има планове за нова бюджетна марка, която да се конкурира с Дачия

 

НО, преди няколко месеца, като си взех колата, от приятели и колеги в работата получих някои коментари от сорта "ти луд ли си да дадеш толкова пари за Шкода". Т.е. все още има немалко хора, които просто са предубедени и трябва да се трудим здраво да ги оборваме :) От друга страна по колата много хора се заглеждат (доста повече отколкото 2006год. като взех О2). Също така забелязвам, че жените също почват да се пречупват и да свикват повече с марката.

 

Важно е също по улиците да повече О3 RS-ки, в момента това е моделът с най-атрактивен дизайн - колкото повече, толкова повече хората ще се заглеждат и ще се вдига имиджа. Купувайте, колеги :)

 

И като цяло какви са вашите наблюдения напоследък, има ли промяна,как борите критиците?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    6

  • PUF-PAF

    6

  • bega4kata

    6

  • Стоян

    5

Най-много писали в темата

Ама вярно :).

Шкода не е автомобил със супер дизайн и технология(макар че с новата Октавия изтрепаха рибата)НО за мен е най-добрия семеен автомобил в съотношение цена-качество-удоволствие от шофирането.А на твоите приятели им кажи,че за цената на Шкодата(че и повече)  ще си купят по висок клас кола гола като жигула,и ще дадът една шапка пари за една емблема само.

За пример давам колега,който си купи новата тройка на БМВ.(ще му излезе около 70к-така казва) гола като пушка,само като я видях с рефлекторните фарове и щях да падна :o.Ама кара баварец нали :mafia:,не мерси,по добре кола с повече глезотии на добра цена от колкото пари само заради емблемата.

Карай си колата и се кефи,пък нека си мислят,каквото искат балъците както каза Сами.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на къде се е запътил имиджа на Шкода, но едно ми е направило сериозно впечатление - Октавиа 2, 2 фейслифт и 3 в последствие в голяма част от случаите когато съм ги засичал на магистралата или извънградско се движат със сериозно темпо, а не се тътрят с 90-100.  Това за мен говори за солиден автомобил с нисък разход и определено буди впечатление в хората, с които съм бил в тези моменти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също изобщо не ми дреме кой какво мисли за марката... Важното е колата да ми е удобна, практична, да ми харесва и да не ми създава проблеми. ;) Засега напълно отговаря на тези ми изисквания. Тия дето не харесват Шкода, спокойно могат да ми подарят Ауди, примерно.  :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:plate_offtopic:

 

 

Не знам на къде се е запътил имиджа на Шкода, но едно ми е направило сериозно впечатление - Октавиа 2, 2 фейслифт и 3 в последствие в голяма част от случаите когато съм ги засичал на магистралата или извънградско се движат със сериозно темпо, а не се тътрят с 90-100. 

 

А ние с  "тътрещите" се Окт 1 , как да се чувстваме сега ? :tongue_2: :tongue_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балъците стават все по-малко, щото продажбите на Шкода не спират да се увеличават, при положение че цените и те Фърчат нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:plate_offtopic:

Споко бе Марто, в тоя момент се появява една бяла Фабия и ги подминава всичките бързащи  ;)I

Или Черна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на къде се е запътил имиджа на Шкода, но едно ми е направило сериозно впечатление - Октавиа 2, 2 фейслифт и 3 в последствие в голяма част от случаите когато съм ги засичал на магистралата или извънградско се движат със сериозно темпо, а не се тътрят с 90-100.  Това за мен говори за солиден автомобил с нисък разход и определено буди впечатление в хората, с които съм бил в тези моменти. 

 

Има един неприятен момент при Октавиите, че голяма част от тях са служебни (както е Пасата в Германия) и дават имидж на скучна кола. Напоследък са се навъдили едни такива сиви О3 с тасове и надпис Т-Маркет на тях, полудявам като ги видя :)

 

Затова казвам да има повече RS-ки, повече интересни цветове, хром, ксенони с LED-ове и т.н. :) Макар че последните при нас идват май когато вече излизат от мода, доколкото знам Ауди на следващите поколения няма да ги ползват, БМВ също ще слагат лазерни фарове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си призная аз съм малко разочарован и то най-вече от цените , които главоломно вървят нагоре. Поредния "народен" автомобил се превръща в не толкова народен. Глезотиите много не ме вълнуват , а по скоро подръжката. Няма логика една преса , която блъска по 24 часа на ден 365 дни в годината калници и на финала да ми обявяват цени от сорта на 250 - 400 лв. за един калник ... колко може да струват тия 5 кила формовано желязо ... или за едно кило алуминии и пластмаса да искат по 400+ (говоря за бензинова помпа). Това според мен е сбърканата стратегия на големите концерни и за това ще просперира болшевишката икономика на Китай.

До колкото знам при електрониката (процесори за РС) скъпото е технологията и когато си върнат парите за производството цените падат. Ами като гледам технологията в електронните компоненти на съвременните автомоболи е на нивото от '80 -те (операционни усилватели , транзистори и тук таме някой 8 битов процесор) е кое в таз технология струва 1500+ за едно електронно блокче?

Ей това най-много ме дразни и за това скоро няма да инвестирам 5 цифрена сума за един тон желязо и пластмаса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, за сега стандартните модели са предпочитани за такси и хора на бюджет. Днес бях на тест драйв, и имаше 15 О3 1.6 дизел таксита чакащи собствениците си. Skoda е Audi то на по бедните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си призная аз съм малко разочарован и то най-вече от цените , които главоломно вървят нагоре. Поредния "народен" автомобил се превръща в не толкова народен. Глезотиите много не ме вълнуват , а по скоро подръжката. Няма логика една преса , която блъска по 24 часа на ден 365 дни в годината калници и на финала да ми обявяват цени от сорта на 250 - 400 лв. за един калник ... колко може да струват тия 5 кила формовано желязо ... или за едно кило алуминии и пластмаса да искат по 400+ (говоря за бензинова помпа). Това според мен е сбърканата стратегия на големите концерни и за това ще просперира болшевишката икономика на Китай.

До колкото знам при електрониката (процесори за РС) скъпото е технологията и когато си върнат парите за производството цените падат. Ами като гледам технологията в електронните компоненти на съвременните автомоболи е на нивото от '80 -те (операционни усилватели , транзистори и тук таме някой 8 битов процесор) е кое в таз технология струва 1500+ за едно електронно блокче?

Ей това най-много ме дразни и за това скоро няма да инвестирам 5 цифрена сума за един тон желязо и пластмаса.

е по тази логика не би трябвало да съществува автомобил за повече от 9 хиляди лева, пък бил той мерцедес, дачия или киа...

 

шкода вече повече от 20 години доказва изключително качество (в класа си) и на всеки пазар подобрява годишните продажби. пък те нека хората я свързват с 105, 120, 100с  и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

У нас още не могат да избягат от старото мислене - Шкода си остава соц автомобил. Повечето нови (наистина нови) Шкоди са или служебни или таксита, макар че все повече хора се усещат, че това е просто по-практичния Фолксваген.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

А ние с  "тътрещите" се Окт 1 , как да се чувстваме сега ? :tongue_2:

 

 

Споко бе Марто, в тоя момент се появява една бяла Фабия и ги подминава всичките бързащи  ;)

 

 

 

Или Черна :)

Говоря за масовост! То е ясно, че винаги ще има изключения.   :crazy:

post-224-0-53594600-1407658294_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам при електрониката (процесори за РС) скъпото е технологията и когато си върнат парите за производството цените падат. Ами като гледам технологията в електронните компоненти на съвременните автомоболи е на нивото от '80 -те (операционни усилватели , транзистори и тук таме някой 8 битов процесор) е кое в таз технология струва 1500+ за едно електронно блокче?

Ей това най-много ме дразни и за това скоро няма да инвестирам 5 цифрена сума за един тон желязо и пластмаса.

Имаше една мисъл, на един анализатор (не го помня кой беше), който казваше, че ако автомобилното производство се развива като компютърното, в момента всички трябваше да караме Ролс-Ройси по 2000 конски сили и цена 1000$ :)

 

Сори за спама, а по темата - на сила имидж не става!

 

Нямам никакво намерение да доказвам на който и да било, че Шкода е хубава марка - ако самата марка не може да му го докаже, на мен не ми е работа да го правя, освен ако не ми плащат за рекламен агент.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен, че Шкода е ауди за бедните. Ако искам Ауди - щях си взема такова, та дори и ново, като сложа 10 бона още на Октавията. А ако е на старо, с тези пари вземам A6 на три-четири години, скъсано от каране по аутобаните, вътре немецът е чукал любовницата си на задните седалки, децата му са си бърсали сополите в кожения салон.

Мерси, Шкода е за хората, които знаят как се изкарват парите и желаят да получат срещу тях възможно най-много - Ауди ако ми бяха предложили за същите пари нов семеен просторен автомобил автомобил с огромен багажни, веднага ще се навия. Simply clever - те са го казали хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

У нас още не могат да избягат от старото мислене - Шкода си остава соц автомобил. Повечето нови (наистина нови) Шкоди са или служебни или таксита, макар че все повече хора се усещат, че това е просто по-практичния Фолксваген.  

 

Относно сравнението с Фолксваген, в самата VAG група се получават някои аномалии, които според мен също пречат на имиджа на марката - примери много.

 

Онзи ден четох детайлно за новия Скаут и гледам - 2.0 TDI 180к.с. DSG 4x4. Първо дразнещо е защо не може човек да си купи нормална Октавия комби с тази моторизация. Второ, нормално ли е според вас на този Скаут времето от 0-100 да му е 7.7, а на vRS TDI със СЪЩИЯ двигател да е 8.5? За мен това е тсбъркано, каква е логиката vRS да е ускорява по-бавно от Скаут?

 

Допълнително в групата top-end колите винаги са 4х4, например Golf R и Ауди S3 са с двойно задвижване, докато при Октавия (колата на същата база като Голф-а и Аудито) това не се предлага (засега). Доколкото знам има и подобни ограничения при избора на Супърб, само и само да не се пречи на продажбите на някои модификации на Пасата

 

Т.е. набива се впечатлението, че Шкодите се правят от някакви остатъци и самите ограничения умишлено налагани от концерна пречат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия РС е аналог на Голф ГТИ и ГТД-за дизеловата РС.Те също са само с предно.Голф Р е друга бира.

Новия Суперб ще е 300 коня и 4х4 като Пасата.

Скаута се благодарете,че го направиха с този мотор от РС-а,защото иначе до сега винаги е бил с най-мощния дизел на нормалната Октавия-съответно 140к.с.-само чу от варианта,който не пука глави и винаги с ДПФ.Сега новия съответно трябваше по тази логика да е с 150 тди.Така,че не търсете някакви причини да недоволствате винаги,а се радвайте ,че е с мощния дизел.А това ,че ускорявал до 100 по-бързо от РС-а,е нормално,защото е 4х4.От 0-до 50 ги печели тези десети.Но при максималната скорост 4х4-то го спъва с 13 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Шкода с новите модели преместиха моделите в различни сегменти. Рапид комби във всички тестове се сравнява с Хюндай И30, Фокус, Киа сиид, ГОЛФ. Това кое на каква платформа е направено е без значение. А новата Октавия се сравнява с Пасат. Супърб се сравнява с Е-класа и според мен е между пасат и файтон. Също и цените на новите модели са в други граници. 

А за това шкода каква марка е - пазара втора употреба говори сам за себе си.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавията според мен се сравнява с Джетата. На външни размери са едно към едно почти, сравнявал съм ги от каталозите :) Иначе и на мен ми се струва, че имиджът на марката не беше кой знае какво досега, но с новите модели май се върви към целенасочена промяна. От двама непознаващи се хора съм срещал почти еднакви реакции като видят новата кола - "я, това не прилича на Шкода!" Зет ми който кара БМВ 320 4х4 от 2012 някъде, даже се изцепи, че му идва да продаде колата и да си купи Шкода  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Базата на Джетата и Рапида е една и съща, както и на Сеат Толедо. Така че няма как Джетата да се сравнява с Октавия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне според уикипедията не е така:

 

lthough no longer sharing any body panels with the Golf and having a longer wheelbase, this model is partly based on the same PQ35 platform.

 

Аз доколкото знам Джетата се води седан изпълнението на Голф-а, който и сега го броят в класа на Октавията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джетата е Голф с багажник.Тоест Октавия.Няма да я сравнявате октавията с пасат иджетата с рапид

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.