Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Серво управление на фабия 1.


chavdar.panev

Recommended Posts

   Здравейте колеги, имам пробем със серво управлението на фабия 1. Ходил съм на 2 сервиза и съм питал няколко майстрора, които поставят различни диагнози. Обръщам се към вас с надеждата да ми препоръчате сервиз в София и насочите къде може да е проблемът.

   При даване на контакт винаги   светва индикацията на серво управлението, след запалване веднага изгася. След  извесно време каране кормилото се втвърдява (понякога до трудност за управление) последвано с отново светване на индикацията на сервото. При изгасяне и запалване волана се оправя, като пак се втвърдява след  някакво време.  Забелязвам, че втвърдяването на волана  зависи от околната температура и начина на шофиране. Примерно днес не ми се вкючи датчика, като шофират от Дианабат до Централна гара и обратно сутринта към 6.00 ч. по хладно. Вчера по обяд на по дву километрови отсечки ми се вкючваше. При извънградско шофиране се включва след по-продължително каране- примерно 20 км, а примерно при излизане от многоетажен паркин се включва, докато изляза.

   Фабията е закупена април месец от автокъща, маслото е в норма но не съм го сменял.

 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мина ли през VAG? Той ще каже, щом ти светва лампата за волана, то вече е записана грешката.

Причини много... Но щом се влияе от температурата и от пътя, то има вероятност да е сензора за ъгъла за завъртане на колелата. Но това е само предположение. Намери някой с VAG-COM за да ти каже каква е грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен от доста време има проблем със сервото, който все още не съм отстранил. От изчетеното във форума ми стана ясно, че най-вероятно е датчика, който се намира на рейката - G250 - скапва се и трябва да се подмени. Нов от магазините варира между 200-350 лв при връщане на стария и са три различни варианта за този датчик. При мен понякога често се включва лампата, понякога има дълги периоди без да светва и да дава проблеми, но като цяло си е по-тежък волана и леко запира при рязко завъртане, но до сега на няколко диагностики ми казаха, че няма записана грешка??? :eusa_think:  Не знам дали е такъв проблема и при теб, но има няколко теми по този въпрос, потърси информация и разбира се една читава диагностика не е излишна, защото може да е и от друго нещо. Успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога прави проблем кабела към компресора.Сменяте всичко,няма грешки,ама пак спира когато си иска.Трябва да се погледне от специалист.Щото има да чакаш да ти запише грешка от датчика :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога прави проблем кабела към компресора.Сменяте всичко,няма грешки,ама пак спира когато си иска.Трябва да се погледне от специалист.Щото има да чакаш да ти запише грешка от датчика :)

Само един допълнителен въпрос, Този "компресор" - електрическата-хидравличната помпа ли е?

http://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk2/chassis/steering/power-assisted_steering_trw/structure_and_function/

Кой от кабелите, обикновено, прави проблем(13,14,17,18 или 19)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте Чавдар Пенев , аз имам същия проблем като вашия. Вие открихте ли причината и какво направихте ?

Редактирано от The Best Forman
Пише на "маймуница"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, chavdar panev,

Аз имам подобен проблем - при палене ми светва лампата, гасне и след известно време каране светва отново (20-30км, а понякога и по-бързо или по-бавно).

Питах няколко майстори, но най-достоверен ми се стори коментара в един от официалните Шкода сервизи в провинцията (не в Еуратек).

 

Момчето от севиза върза компютъра и ми показа, че при въртене на волана, на компютъра показва че колата не завива или завива с повече/по-малко градуси от нормалното. Каза ми че причината е датчик на кормилната рейка, за смяна на който имало 2 варианта за смяна - нов (около 500лв.), рециклиран + връщане на стария (около 220-300лв.). По-малко вероятно било причината да е в кабелите към сервото /значително по-евтина била смяната им/, но за да сигурни че не е в тях, колата пак трябва да влезе в сервиз.

Лично аз още не съм сменял нищо и я карам така. Напролет живи-здрави, ще го помисля пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравейте колеги,

Имам проблем с датчик за ъгъла на волана g250 на fabia 1.9 TDI 101cc ADT 2000г., хидравликата работи на половин мощност след диагностика ми казаха, че е датчика. 

След визуална проверка на моя датчик установих, че изглежда като този, 

http://allearchiwum.pl/czujnik_skrtu_trw_6q1_423_291-2834932761.html

 

След търсене на втора рака датчик попаднах на този модел https://www.stevensvwspares.com/vw-polo-steering-controls/vw-polo-9n-steering-angle-sensor-2002-to-2005-6q0-423-445-6q0423445 от поло

Въпроса ми е този от полото съвместим ли е с на fabia-та?

 

Също така ако някой продавали  като моя датчик  втора рака моля да предложи оферта.

 

Благодаря предварително!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте,

Загуба на масло няма.

След диагностика и поставяне на оборотен датчик за пробен тест се оказа, че проблема е в него.

В интернет разгледах доста статии, относно

датчика за TRW рейка. Основният им проблем, че влиза влага и пистите в датчика се скапват.

Майстора който ми диагностицира проблема ми каза, че и така може да се кара с по-твърд волан.

На жена ми и е по-трудно да кара колата с този волан, затова се заех да търся втора употреба датчик, че нов е доста скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...
На 19.05.2018 г. at 8:47, gogito написа:

Здравейте,

Загуба на масло няма.

След диагностика и поставяне на оборотен датчик за пробен тест се оказа, че проблема е в него.

В интернет разгледах доста статии, относно

датчика за TRW рейка. Основният им проблем, че влиза влага и пистите в датчика се скапват.

Майстора който ми диагностицира проблема ми каза, че и така може да се кара с по-твърд волан.

На жена ми и е по-трудно да кара колата с този волан, затова се заех да търся втора употреба датчик, че нов е доста скъп.

Колега, дай контакти на този майстор, че и аз имам същия проблем?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.