Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

Големината на джантата няма да ти промени външния диаметър на гумата и разстоянието между гумата и калника ще си остане същото, а то е по-голямо точно заради увеличения просвет при пакет лоши пътища. Ако искаш да промениш това трябва да сложиш спортно окачване, което до колкото разбирам не е целта. Относно визията със сигурност ще имаш подобрение, а возията ще стане малко по-стегната. Иначе нямам идея защо Шкода не слагат по-големи от 16-ки на този пакет. При Скаут серийно са 17-ки, а да не говорим за Пасат Олтрак, при който има и опция за 18-ки, за Ауди Олроуд и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и Скаута е със 17.Но е и с по-висок размер гуми.Там е смятано с друг размер всичко-говоря за километража и кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервната ми е 15-ка :D тъпа работа!

Относно размера 225/45 R17 при мен идват доста ниски и колата вози твърдо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

почивните дни бях извън града и насред пътя ми светна лампата за маслото с надпис "Check oil level". Спрях и проверих нивото. При топъл двигател беше около и малко под минимума. на 13 000 км е. Нямаше бензиностанции и се наложи да карам към 150 км. Светна ми още веднъж по пътя. На сутринта на студен двигател беше към средата между мин и макс. Купих си и си долях 0.5 литра масло, но искам да питам може ли да има поражения от това каране на към 150 - 200 км с такова ниво на масло? На съвсем студен двигател пък нивото си беше добре- между мин и макс. Колата е Октавия 3 1.2 TSI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега hunt, съветвам те да разгледаш темата на друг колега с 1.2 TSI.

 

http://skodaclub-bg.org/forum/index.php?/topic/48035-%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%8F-3-12-tsi-6%D0%BC-%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8E-%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4-16500-%D0%BA%D0%BC/

 

Той също беше споменал за маслото, ако искаш пиши му за съвет. И други колеги бяха писали затова ако не се лъжа, потърси във форума - има хора с О3 дето са доливали по няколко пъти.

 

Иначе това каране дето си написал си е нормално според мен, а и щом си намалил дано няма голяма драма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Вече отговорих на лично съобщение на колегата hunt, но понеже смятам, че въпроса заслужава да се сподели публично за инфо и на други колеги с двигател 1,2TSI.

След разговори със сервиза е нормално да се долива масло. При мен първото беше на 7 000км. след като света карах около 300 км докато стигна до сервиза на ЕТ. Според Шкода не е проблем, че са навъртени няколко стотин километра, но не трябва да се отлага долването на масло.

При светване на лампа и отваряне на капака, борд компютъра нулира проблема за известно време (компютъра према че е остранен проблема,  поне така ми обсниха в ЕТ, а се доказа и от личния ми опит) докато не го отчете отново. Но не препоръчвам само да вдигате капака :) Решавайте проблема възможно най-бързо. Само споделям за да не се чудите защо след това не свети лампата.

Второто доливане беше на около 14 000 км. Вече съм на 20 000 км. и очаквам след около 1 000 км. да светне. Преди седмица погледнах щеката - под средата е, наближава мин. Явно при мен се очертава на всеки  7 000 км. да доливам  500-750 мл.

За мен това не е проблем. Казвам го от личен опит и от думите на официален сервиз на ЕТ.

Колата върви перфектно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ти препоръчвам да си го сменяш през 10-максимум 15 000км.

Щом го гори ,значи го натоварва екстремно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да дам обратна връзка по някои от въпросите по-горе:

- за пръскачките на фаровете няма драма. Наистина се пускат на първо и десето пръскане...и доста маргинална екстра според мен особено предвид горното (даже ме кара да пусна тема за най-безполезна екстра, ама да не кажете, че спамя форума :) )

- болерото не ми е забивало или бавило скоро, да се надяваме, че преинсталацията в сереиза е помогнала

- автопилотът ми се изключи още веднъж, но в негова защита да кажа, че беше на един лунен пейзаж в Горубляне (моля без обидени :) ), където така или иначе не трябва да се кара с темпомат - така че няма драма и тук

- за смяната на джантите благодаря на всички за мненията. За мен беше важно да разбера, че е възможно и явно и други колеги са били подвеждани за размерите от страна на ЕТ. Не ми е зор, живот и здраве като мине зимата, ако ми се пръскат кинти ще взема един по-голям размер да видим как е возията. Повече ще ме е яд, ако несъм пробвал:)

 

Така единственото в момента по колата като забележка - появи се някакво скърцане при тръгване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павка, относно пръскачките на фаровете, на кое пръскане на предното стъкло да се включват може да се настройва през кабел. Ако се включват на всяко пръскане на стъклото, ще оставаш без течност за отрицателно време. При Ф1 се включват само ако задържиш повече от секунда пръскането, но при О3 дори за миг да пръснеш, помпата за фаровете се активира.

Ако си с оригинален ксенон, ще оцениш пръскалките на фаровете зимата при снеговалеж.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, естествено - безумно би било с всяко пръскане на стъклото да се измиват и фаровете. Аз просто очаквах да имам повече контрол над тези пръскачки, примерно да беше с отделно копче. Така ми е странно ако искам да си измия фаровете трябва да напръскам стъклото 9 пъти преди това :)

 

Между другото и скърцането при потегляне се оправи след като измих колата - явно е имало засъхнала мръсотия последните седмици от здравите дъждове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, естествено - безумно би било с всяко пръскане на стъклото да се измиват и фаровете. Аз просто очаквах да имам повече контрол над тези пръскачки, примерно да беше с отделно копче. Така ми е странно ако искам да си измия фаровете трябва да напръскам стъклото 9 пъти преди това :)

 

Между другото и скърцането при потегляне се оправи след като измих колата - явно е имало засъхнала мръсотия последните седмици от здравите дъждове.

 

Няколко пъти успявам да активирам пръскалките на фаровете без да пускам пръскалките на предното стъкло, но идея си нямам как точно го правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То малко тъп въпрос де, ама не пише ли в ръководството за пръскалките на фаровете.

Редактирано от Voyslav Filipov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

При мен се появи тракане при работа на място с включен климатик ( при изллючен климатик мисля, че също се чува понякога, но съвсем слабо). Също чувам шума при ниска скорост, когато е изключена от скорост и карам по инерция преди да спра. Като натисна съединителя тракането спира, като го пусна някой път продължава, друг път не. Интересното е, че не го прави постоянно (но все по-често) и понякога е по-слабо, понякога по-силно. Днес имам час е ЕТ да видят от какво е и ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз също имам съмнения за подобен шум, ще се ослушвам по сериозно след като и при друг има такъв шум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ чуха шума, но според тях няма проблем. Техен тестов автомобил имал същото тракане (не успяха да го чуя, защото ключът беше в човек, който беше в оперативка) и според тях е нормално. Не ми казаха категорично от къде е тракането, но най-вероятно от скоростната кутия. Предложиха ми да сравним с нов автомобил, но се оказа, че нямат наличен 1.4. За мен тракането не е нормално и се разбрахме да покарам така и ако продължава и се увеличи пак да отида.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ чуха шума, но според тях няма проблем. Техен тестов автомобил имал същото тракане (не успяха да го чуя, защото ключът беше в човек, който беше в оперативка) и според тях е нормално. Не ми казаха категорично от къде е тракането, но най-вероятно от скоростната кутия. Предложиха ми да сравним с нов автомобил, но се оказа, че нямат наличен 1.4. За мен тракането не е нормално и се разбрахме да покарам така и ако продължава и се увеличи пак да отида.

Изиграли са го в типичен ЕТ стил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен струята на течността на чистачките е високо - близо до горния ръб на челното стъкло. Някой има ли идея как се регулира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен струята на течността на чистачките е високо - близо до горния ръб на челното стъкло. Някой има ли идея как се регулира?

Признавам честно, че при Октавия 3 не знам как е, но по принцип трябва да се местят нагоре-надолу съвсем лесно, като просто буташ пръскалтата, която е в пластмасовия кожух в посоката, която искаш, така е при Октавия2.

Обаче има голямо значение това при каква скорост е колега? Защото при мен в началото биеха много високо и ги смъкнах. Сега са регулирани при спряла кола да са на 3/4 от височината на стъклото. До към 80-90 не оказва особено влияние, даже е по-добре, защото насрещния въздух "смачква" струята и я пръска почти по цялото стъкло. Обаче при 140-160 бие съвсем ниско долу, току над чистачките и е страшна мъка. От доста време се каня да ги вдигна пак, ама се сещам обикновено на магистралата и после забравям :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, точно по тази причина, са направени да се регулират така лесно - на дълъг път вдигаш, градско сваляш ;)

Преди пет дена, един ГоУф, ме изкъпа през една кола, и то от успоредната лента... Идиота изпръска 1/2 си течност, щото на стъклото - нищо, ама две коли станахме на г.з...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как няма да ги регулирам преди всяко качване на магистралата. Намерил съм решението - ще ги вдигна още един зъб, ама пуста тиква все не увира навреме. Ниско долу се пръска лесно, с кратко подръпване на перото. Ама достатъчно високо при висока скорост няма как. А на градско гледам да не пръскам, или поне много внимавам наоколо да няма хора/мотористи от както един ръб с Ланча Дедра ме окъпа от кръста на горе на пешеходната на Ректората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

При мен (1.4TSI) също се появи шум при работа на място. По-скоро тракане от към скоростната кутия което изчезва при натискане на съединителя. Проблема се прояви на 8х.км, на 12х.км ЕТ ми сменияха съединителя, което беше грешка. Нямаше никакъв резултат, шума остана даже се влоши, колата на студено понякога тряка като дизелов Голф 2. В резултат на смяната на съединителя, педала стана супер твърд и е доста неприятно. Вече една година се разправям е ЕТ, писах и до производителя в Чехия, ето и техния отговор:

"The delay is caused development of innovative part. This spare part should be delivered to importer during a few weeks. The importer will be inform you about delivery new spare part as soon as it will be possible."

Аз не вярвам, че скоро ще имат решение защото чакам от една година да разработят модифицирана (иновативна) част. Трябваше да стане края на миналата година, след това се отложи за 15-та седмица на 2015г., след това за 23-та и т.н.  Не знам каква ще е тази част но аз си мисля че проблема не в съединителя а в скоростната кутия.

Ще пиша ако има развитие или решение на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте, И аз имам проблем с тракане откъм кутията вероятно. С двигател 1.4 бензин съм. Лятото като е топло не се чува, захлади ли се и започва, точно като дизел. Чува се само на място докато е студена, натисна ли съединителя спира да трака. Прояви се след 12-15 000 км. Явно си е заводски проблем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.