Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 1.4 TSI G-TEC


pigoff

Recommended Posts

Някой има ли преки впечатления за този автомобил?
Ще бъда благодарен на всякакъв тип информация...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя се предлага в България съвсем отскоро, мисля че от миналия месец, така че едва ли някой, дори и да я е купил, вече има впечатления. Иначе и немци, и чехи се изказват добре за нея в статиите си.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички Октавии 3 1.4 TSI са Green-Tec, както и 1.2 TSI и 1.8 TSI.

В продажба са от самото начало от преди около година и половина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата говори за G-tec, не за Green-tec. G-tec е Октавия 1.4 TSI CNG, т.е. на метан, която се продава от около един месец.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай се получава странно доближаване на двата термина и потенциал за грешки...

Метановата наистина все още е прекалено нова за статистика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода са си виновни! На чешкия сайт метановата която е G-Tec са я написали "1.4-l-TSI-Green-tec-Motor mit 81kW". Така че колегата пуснал темата да се уточни коя го интересува. Иначе както Илко е писал едва ли в БГ има някоя метанова 81kw, щото е много от скоро в листата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ценовата листа пише на едно единствено място "G-Tec, TSI / 81 kW / 115 к.c., 6M, CNG" --- какви са тия интерпретации, дали искал да каже Green-Tec, Green-Line или друго. Пита се точно за тази, която е на метан в ценовата листа.

 

Разбира се, скоро я пуснаха, затова едва ли има някой във форума с такава.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 турбо бензин на газ? То май това е всичко.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ценовата листа пише на едно единствено място "G-Tec, TSI / 81 kW / 115 к.c., 6M, CNG" --- какви са тия интерпретации, дали искал да каже Green-Tec, Green-Line или друго. Пита се точно за тази, която е на метан в ценовата листа.

 

Разбира се, скоро я пуснаха, затова едва ли има някой във форума с такава.

 

Поздрави

 

:doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте Колеги,

 

Мога гордо да се похваля, като първият собственик на Октавия III G-Tec в България. 

 

Питайте каквото ви интересува. С радост ще отговоря. Иначе на кратко: Имам колата от около 3 месеца вече. Приятно съм изненадан от мощността и. Пробвал съм да я карам и на бензин и не правя разлика в мощността между метан и бензин. Харчи около 4.9кг./100 метан градско (или смесено защото живея в Банкя). Това е около 7,70лв. на 100 километра! :)

 

Метановата уредба е изцяло интегрирана в автомобила: - добре вградена в купето (не се виждат бутилки, багажникът е голям), на таблото освен индикатор за нивото на бензина има такъв и за метана, всичко свързано с метана е интегрирано и в бордовия компютър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега.

Хубаво е да си първи в нещо. Ако можеш, пусни снимки.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да видим снимки на CNG-то  :banger_2:  . Като динамика как е, предполагам 110 кончета му пасват добре? Като разход ми се струва доста добре :flag_skoda: . Колко км минаваш на метан?

Редактирано от elmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде честито, със здраве и много икономично гледам!

 

Ще трябва да дойдеш на някоя от срещите, за да сме сигурни, че съществува такава кола :р Там ще задаваме въпроси :)

 

Иначе за първи дето си бил...добре дошъл, и аз бяха така като взимах мойта миналата година :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

С едно пълнене на метан изминавам около 310-320км. Бутилките са 90л. и събират 15-16кг. метан. Не съм карал много други Шкоди, за да мога да направя коректно сравнение на мощността, но за мен изглежда доста задоволителна, особено за такова голямо купе и двигател 1.4 с метан. В сравнение с предишната ми кола Suziki Liana 1.6 103к.с. Шкодата е много по-пъргава.

 

Няма проблем да направя снимки, но се чудя какво ще ви е интересно да погледнете - предполагам двигателния отсек и багажника. Купето външно не е по-различно от останалите.

 

А иначе къде и кога правите сбирки? Може да се включа някой път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срещите ги правим всяка 1-ва и 3-та неделя от месеца на паркинга пред НИМ (резиденция Бояна). Ето това е темата за срещите, а тук можеш да видиш и снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми е интересно тази метанова уредба реално чия разработка е ? на Шкода или някой утвърден прозиводител ? поддръжката на уредбата само в ЕТ ли може да се прави ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Izolini, благодаря за информацията!

 

Superba, нямам информация чия е разработката на уредбата, а поддръжката така или иначе ще я правя в ЕТ поне през първите 5г. на гаранцията. Не са ми казали друго.

Знам само, че Шкода са инвестирали 5млн. Евро в съоръжения за тестване на CNG автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, значи багажника е по-плитък. Като гледам така около 10см което значи намален обем на багажника поне със 100литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-плитък е, да. Ето ги точните обеми на багажниците при различните модели:

Октавия III Комби 610л.
Октавия III Седан 590л.
Октавия III G-Tec Комби 480л.
Октавия III G-Tec Седан 460л.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да снимаш какво има под кората на багажника. Има ли резервна гума? Иначе изглежда добре така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да снимам под кората на багажника защото не се вдига :) Не съм виждал бутилкитe. Иначе резервна гума няма. В комплект с колата върви компресор и тубичка с вещество, което вкарваш в гумата ако се спука.

 

 

Между другото не знаех, че може да вдигне 200km/h, както е показано на видеото :)

В книжката пише, че максималната скорост е 195. Аз до скоро я разработвах и още не съм я пробвал на магистрала как ще се държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.