Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Капе в купето.


plovdiv123

Recommended Posts

 Вчера, по време на дъжда видях, че капе вода от една вата, дето е близо до отвора на парното за краката. Капе от страната на предната седалка до шофьорската. Някой има ли представа от къде се оттича тази вода и как може да се реши проблема?! Предполагам, че се оттича отнякъде под капака, дето има една гумена лайсна- уплътнение по протежението на капака, по- точно под него- на берта дето се допира той, ама не съм сигурен. Ако някой е имал подобен проблем, нека сподели!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така от това обяснениение въобще не можах да се ориентирам как така капе от вратата в краката и после отиде под капака :sorry:

Та под капака с това уплътнение нямаш работа (то е малко за декорация и да не дрънка капака на желязо). Дръпни бушонното табло и виж дали е мокро ... ако е мокро търси проблем под акумулатора (изгнило). Ако е сухо огледай покрай ъгъла на вратата (предния) дали няма какпка там (най-често от там капе директно пред седалката).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едо предложение - вдигни капака и виж в отвора на парното - от там дето засмуква въздух.

Понякогат се запушва дренажа - погледни дали не е пълен с вода и т.н.

 

Като се запуши дренажчето там - почва да прелива и да върви навътре в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е казал колегата Phiko махни пласмасата под стъклото и си погледни сиг е запушен водарника. Миналия месец същия проблем имах аз влизаше вода както обесняваш, като погледнах компютъра дори плуваше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колега  аз имах подобен проблем от страната на шофьора.Виж отвън уплътненията на предното стъкло там където е началото на калника,където е предната греда при силен дъжд влиза под гуменото уплътнение на стъклото има фабрични отвори които искат малко силикон,друго място вдигни капака и огледай улеите на калника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Отново се сблъсках с този неприятен проблем, капе и това е! Дори ми нанесе непоправим сакатлък на таблото, изгоряха няколко бушона и взе да топи платката. Гледам уплътнението на прдното стъкло и не намирам никъде пропуски. От към двата долни ъгъла има едни фабрични отвори, които незнам с каква цел са, но би ли могло да е оттам? Дренажът на парното не е запушен. Улеите на калника ги почистих, под и зад акумулатора все още не съм погледнал. Тази шумозолираща вата до таблото е цялата подгизнала. Пробвах на вкус, не е антифриз от парното- чиста дъждовна вода за пиене :))) Моля за повече предположения и съвети!?!

Редактирано от plovdiv123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз явно съм някакъв шибан късметлия , защото до сега нито Формана , нито Фаворита са си мокрили кичето под таблото и сега да почна от горе на долу ... първото слабо място е уплътнението на челното стъкло и ламарината на рамката , но за да видиш какъв е резила там трябва да свалиш стъклото ... ако мислиш , че няма да се справиш свали таблото и виж вертикалното киче дали е мокро - ако да значи пуска , ако не печелиш стъклото държи.

Второто място е уплътнението на кутията на парното ... ако е сваляно и е скъсано уплътнението може да пуска от долния ръб , макар че там е високо , ама знае ли човек.

За дупките под стойката на акумулатора ти казах , ама за целта трябва да скубнеш и бушонното табло и кичето и да огледаш хубаво тенекията , защото от горе е двойна ламарина , а таз горната е доста дебела .

Дренажните отвори на стъклото не ги пипай , ако сваляш стъклото ... даже може да разшириш дупките и да направиш още няколко .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъклото няма да го пипам, ще стане беля. А какво е това вертикално киче и къде се намира? Общо- взето май се получава улица без изход? Ако се премести акумулатора може ли да се види с невъоръжено око? Уплътнението на външен вид стои добре, за какво служат дренажните отвори? Освен да пробвам да наливам с оцветена вода? :))))

Редактирано от plovdiv123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си точно предно стъкло и уплътнението,/ надявам се , че и Евгени ще се сети на какво беше състоянието на ламарината на моята Фелиция ,когато сменяхме стъклото/ ,може да  е прогнила металната част под него .Другото  е да има много кал ,събрана под уплътнението  и водата  да минава от там.

Все пак ,ако не си сигурен да  го направиш това ,си потърси някой ,който го е правил ,стъклата  се пукат лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Аз го имах същия проблем , вземаш силикон на теразаит за 9 лв струва в баомакса , аз сложих сив. Процедурата е следната с една широка отверка и някакъв парцал , кърпа , стара дреха , каквото имаш под рака , прокарваш отверката увита с парцала между уплатнителя и стъклото и изкарваш всичката мърсотия , след това по обратна процедура слагаш силикона и и същата процедура ги повтаряш между купето и уплатнителя. Аз така на правих и нямам никакви проблеми с теч в краката . Успех ти желая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Имате предвид голямото уплътнение на предното стъкло, което го опасва   цялото ли? Вижда ми се много плътно прилепнало към стъклото, възможно ли е да капе оттам? Страх ме е да го пипам, да не стане някой сакатлък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 120 ката уплътнението е супер стегнато и запазено, без да играе във рамката . При умерен дъжд , когато е на паркинк подгизва от уплътнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Съжалявам, че отново пиша по темата, но капенето в краката на седалката на пътника до шофьорската продължава усилено. Има едно, като вълнено кече до таблото на бушоните- цялотот е подгизнало и оттам се стича капка на пода върху стелката. Има ли някой идея от къде е това чудо? Погледнах детайлно, но не видях нищо запушено по отвора за парното на капака, нито някъде другаде.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уплътнението на предното стъкло

Редактирано от Jason_X_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уплътнението на предното стъло е проблема, казаха ти го колегите 5 пъти. Стъклото и уплътнението е напълно елементарно и се сваля без проблеми като на Лада. Свали го и почисти хубаво под него. 100% има ръжда по ламарината на която ляга, почисти я и намажи с грунд. После стъклото се монтира с едно просто въженце много лесно от двама души. Купи си ново уплътнение или намажи със силикон както те посъветваха, няма нищо сложно и стъклото изобщо не се троши лесно.

Уплътнението ти е вече старо и спечено от слънцето. На мен преди години ми сменяха челното стъкло на фелицията в Еура Тек и казаха, че задължително сменят и уплътнението комплект за да дадат гаранция, че няма да тече. Смениха го и новото уплътнение беше 2 пъти по-меко от предишното. Колата ми беше на 7 години тогава. Помисли си твоята на колко е и ще се сетиш защо тече. Успех!

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като смених моето за изненада нямаше ръжда, а само пръст и само е почистих като си помисл их, че уплътнението ще легне хубаво на купето да ама не.. Сложих новото стъкло верно, че тече 2 пъти по-малко. Последва лепене със силикон и вече всичко е ок. Как да купя ново уплътнение като е 2пъти по-скъпо от стъклото :o:) по спомен беше 35-40лв новото уплътнението, което и то ще е над 10-15години залежало в някой си склад незнайно си къде....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.