Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Румстър - проблем с турбото?


angel0625

Recommended Posts

Здравейте. Вчера сменях агренажен ремък и ролка в сервиз на Шкода. При получаването на колата ми казаха че скоро ще ми се наложи да сменям турбина. В нея имало 150-200мл. масло. Автомобила е на 119 400км. Възможните причини били не редовна смяна на маслото или агресивно шофиране. И двете причини не важат за мен. Сменял съм масло съгласно предписанията на производителя, а що се отнася до шофирането не съм агресивен шофьор. Ще съм благодарен са съвети и мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Вчера сменях агренажен ремък и ролка в сервиз на Шкода. При получаването на колата ми казаха че скоро ще ми се наложи да сменям турбина. В нея имало 150-200мл. масло. Автомобила е на 119 400км. Възможните причини били не редовна смяна на маслото или агресивно шофиране. И двете причини не важат за мен. Сменял съм масло съгласно предписанията на производителя, а що се отнася до шофирането не съм агресивен шофьор. Ще съм благодарен са съвети и мнения.

При условие че е извънгаранционна колата не виждам защо държиш точно в ЕТ да я караш.Там не ремонтират а направо сменят с ново.Турбото ти примерно може още хляб да има в него,както и ако се наложи да се ремонтира-за целта намери сервиз в който с това се занимават и отиди там...

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега нямам намерение да правя нищо. Проведох консултации с няколко човека който имат автомобили с двигатели на WV или се занимават с поддръжка на автомобили. Ще продължа да карам, само ще наблюдавам нивото на маслото и начина на работа на двигателя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега нямам намерение да правя нищо. Проведох консултации с няколко човека който имат автомобили с двигатели на WV или се занимават с поддръжка на автомобили. Ще продължа да карам, само ще наблюдавам нивото на маслото и начина на работа на двигателя. 

Не се самоуспокоявай.

Прегледайте турбината с човек, който разбира какво прави.

Не става с консултации без ръка да пипне.

Ако счупиш турбина последствията ще ти костват много повече от една проверка сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да знаеш, ако колата неконтролируемо започне да вдига обороти сама, се гаси на скорост с натисната спирачка. ;)

Редактирано от gogata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволих си да разделя мненията в отделна тема, тъй като коментираните въпроси имат малко общо със старата такава. Моля ви само да се придържате към смисъла на тази тема. Благодаря! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Да споделя малко опит с моят Румстър.Модела е 1.4 TDI 2006 г.В момента е на 270 000 км.Турбото не е сменявано.В последно време започна да се усеща спад в мощността,както и "зависване" при подаване на газ понякога.В последствие ми светна и чек енджина.Отидох за една диагностика в Шкода при което хората определиха че турбото не "надува"както би трябвало и е за смяна.Въобще не се и усъмних защото от доста време очаквах турбото да сдаде багажа.Закараях я при мои приятели в един доста добър сервиз,където освен да смянват с нови части,могат и наистина да ремонтират автомобилите.Започнаха да разкостват колата и видяха че ЕГР-а е тотално задръстен.Имаше един пръст сажди в него.После откриха че някакъв контактор на управлението на турбото е е клеясал здраво и клапана на турбото се отваря и затваря на случаен принцип когато проработи.Оценката беше че турбото е ок и няма смисъл да се сменява.Даже луфта му бил по малък от някои нови турбини.Всичко беше изчистено,гарнитурките сменени,"чек енджина" изгасна,а колата направо лети!Извода е следният:Диагностиката в Шкода посочи точно проблема но понякога има и други варианти освен смяна с нова част.

Лека и безаварийна колеги! :hello:

Редактирано от Веселин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.