Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лампа за температура на охладителната течност


Ivo_Dinkov

Recommended Posts

Разширителния ми съд е сменян преди година профилактично. С оригинален.

От няколко дни произволно ми светва лампата за температура/ниво на охладителна течност. още при запалване на студена кола.

Датчика на тялото с термостата също е сменян с нов оригинален и температурата се променя както досега и винаги си стои закована на 90 градуса, след като загрее колата.

Ако откача буксата на разширителния съд, лампата не би трябвало да светва повече, нали?

Ще измия съда, за да елеминирам причината за окислена контактна повърхност, по която се движи поплавъка в него. Ако пак светне след това ясно- повторна смяна с нов, но този път ще си поръчам от немско, а не от ЕТ.

Питанката е, ако с  откачен кабел светне пак, къде д атърся проблема?

 

10153986_10152050246343616_4912221154298

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става Гена.

С откачен няма да ти светва.

Ако светва търси късо в инсталацията -кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя гуру-електричар твърди, че като откача буксата, трябва да я окъся с кабел, иначе постоянно ще свети. Вчера бях разхвърлял Аудито на тъщата и нямах време, но довечера ще го пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да.

Те са телчета в казана и като останат на сухо светва.Като изкараш жака е същото.

Слагаш жичка ест. Системата на цялата кола е така направена,че който и жак да изкараш ще ти записва грешка или ще индикира.Няма такъв,който да изкараш и да е ок.Примерно на накладките е подобно.....всички така са направени щото ако се прекъсне кабел/или изключи жак/,трябва да се индикира,а не да се оправя проблема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз май съм наясно къде е проблема- наскоро сменях въздушен филтър, а точно от там минава снопа с двете кабелчета. В английския форум изобилства от такива повреди след такива смени :D

Утре ще проверя дали и при мен е тази гледка:

 

null_zps7cf8098d.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, сестра ми е с подобна Фабия и има същия проблем. Сутрин на студено и особено като е паркирана под наклон светва. Оставяш я да поработи 3мин, гасиш, палиш и всичко е наред. С оригиналното казанче е. Та не си хаби парите за нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с оригинално, но на около година. Ще огледам снопчето до входа в купето, контактен спрей в буксата, промивка на казанчето. Ако пак се разсвети, ще му запоя едно мостче на късо и това ще му е :mafia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Кабелите ми са здрави. Долях 5мм над максимума- пак светваше произволно.

Окъсих буксата с мостче и от тогава не е светвала лампата. Ще покарам още седмица за proove of concept и ще реша дават ли ми се пари за нов съд, визирайки, че този изкара под година :eusa_think:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи проблема е в самия датчик. Опита ли се да го разглобиш (ако изобщо е възможно де)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма разглобяване- метална ос, по която се движи пръстен- поплавък и отваря/затваря веригата. Обикновенно окисляването е по оста и зачистване с права отверка е достатъчно. Ще го сваля, измия, зачистя и с отверка и монтирам пак и ако пак светне, ще хвърлям ези/тура да купувам ли нов съд или да си бай-пасна буксата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни ще е, сега бързам да сменя маншони ( и на двете коли едновременно ме изненадаха), маслото на Фабията и да закача фейсовата броня, като между другото полирам и фолирам фарове и халогените :D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 6 месеци по-късно...

Нов съд, уж 100% ОЕМ монтирах и точка на проблема :sorry:

До миналата седмица. Освен да не му понася антифриза на SWAG и да окислява пиновете- нямам никаква идея.

Байпаснах с мостче вътре в буксата- писна ми да хвърлям нови съдове на под година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен е оригиналното казанче и ако температурата е под -5 или -7 градуса задължително светва лампата и писка. След като покарам 2 минути или 3, си изгасва без да гася и паля отново. Лятото спи! Явно това си е слабо място на тези казанчета.

Искам да попитам и аз за фолиото за фаровете, от къде го взехте? Благодаря предварително.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика всъщност са два пина, които се окъсяват от течността. Единственото логично обяснение е Г12- ката на SWAG да окислява бързо метала, от който са направени. Три съда ми стигат- оставам с мостче.

Фолиото ми го сложиха момчетата, които ми полираха фаровете:

 

1920046_10152483314338616_64405353610016

18186_10152835249273616_5305662414521358

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво , да менкаме съдовете ... моя е оригинален (мръсен) и до сега не е давал ядове да видим дали ще сгъне найлона ... а може па твоите да работят :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите и двата ги метнах в кофата като купих третия :blush:

Знаеш, че мръсен няма да го изтрая :crazy: .

Като имам малко време, ще сваля съда и ще го напръскам обилно с меглио отвътре, ще го оставя 12 часа и после обилно измиване. Мога да се обазаложа, че след промиването, ще бачка още 5-6 месеца и пак ще се окислят пластинките. На есен ще сменям антифриза и освен да си купя ВАГ- ски антифриз за проба. Много ми намирисва на планиран дефект, ама ходи го докажи :mafia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.