Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Балончета въздух в маркуч


jim_bings

Recommended Posts

днес забелязах в студа че елемента който е да съда за хидравликата на прозрачния маркуч има мехурчета да ви попитам нормално ли е и за какво е това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не влиза в помпата тоя прозрачен маркуч? ако е така е зле има въздух в системата и може да се върне горивото в резервоара демек има спукан маркуч некаде и от там влиза въздух.следва обезвъздушаване и много ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Тоя елемент" ще да е  горивния филтър. И аз имам мехурчета,но предполагам това е от маркуча за обратната нафта,което е нормално май.

Какви  "много ядове" ги говори колегата не знам   :eusa_naughty:.

Редактирано от igeorgiev82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча за обратната нафта е черен. Това е маркуча за входящото гориво. Обикновенно смуче въздух от клапана на горивния филтър. Ако колата си върви нормално, карай и не се притеснявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото .

Когато го забелязах се опитах да стегна всички връзки ,

но пак от време на време минава по някое мехурче, но не намирам някаква разлика в работата на двигателя.

Двигателя си работи добре. Щом работи , защо да го пипам допълнително ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз на всички, които съм гледал си имат въздух. Странното е, че моята няма и си върви много плътна струя гориво. А маркуча за обратната нафта колкото пъти съм сменял горивен филтър, толкова пъти си е бил сух вътре.  :eusa_think:

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За намаляване на мехурчетата или смяна на клапана на горивния филтър или самия филтър. Моята няма мехурчета, както и двата ми дизелови голфа преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са от филтъра бялончетата :)

От помпата в резервоара? При мен като се беше задръстила с мизерии и като останеха 7-8 литра нафта и започваше да гасне и трудно да пали. Тогава се появиха за първи път мехурчета. Като я отворих и я почистих - всичко заспа.

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се обяснява сега как се получават и защо,но от резервоара идват.Няма смисъл от см. на филт.Не са опасни и проблемни.

Ако караш винаги с по-пълен резервоар по-няма да има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Октавия 1.9TDI 90, от подписа на колегата, няма помпа в резервоара.
А тези мехурчета са напълно нормални. И нямат никакъв страничен ефект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да поясня - това за мехурчетата и начина за отстраняване ми го каза майстора на дизели, който ми смени гарнитурите на помпата. При един колега с а4 афн двигател след смяна на клапанчето изчезнаха мехурчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само аз но  и останалите  ще са благодарни ако Bega4kata сподели каква е истинската причина за тези мехурчета,

явно те не оказват някакво влияние на работата на двигателя но и не е нормално да се образуват такива мехурчета.

Нали за това е този форум .Да обменяме мнения ,да си помагаме пък и да се поспори.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Октавия 1.9TDI 90, от подписа на колегата, няма помпа в резервоара.

А тези мехурчета са напълно нормални. И нямат никакъв страничен ефект

Ами и аз съм с 90 AGR. Това под задната седалка не е ли пак помпа? Отиват два маркуча там. Нещо като цилиндър е с поплавъка за горивото. На предишната Октавия 110 ASV пак си го имаше.

Ето две снимки направени когато я почиствах.

3a88ff7f93cf5e6a.jpg44bca48c23ec4ca4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жици, освен за поплавъка, видя ли някъде, колега?

Като дадеш на контакт или като въртиш на стартер, бръмчи ли там нещо?

Извади щуцера в двигателния отсек от към резервоара и дай на контакт или върти на стартер.

Дали ще качи гориво?

 

Цедката и поплавъкът нямат нищо общо с помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две и отиват към поплавъка. И нищо не бръмчи на контакт.   :D аз пък си мислех, че пак е нещо като помпа.  :)

П.С. Ама след почистването няма мехури. С появата на мехурите се появи и проблем, когато оставаше малко нафта. И то не някакви си балончета, а горивото направо си вървеше на пресекулки понякога....

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там беше проблема, че като имаше коктейл(7-8 литра) - не можех да смуча.  :D  

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах до преди месец а6 2,5 тди 150 коня.като се появиха прослувутите мехурчета и се видях в приключение.всичко идва от резервоара както пишеше колега по горе.от там дърпаше въздух.смених всички маркучи за обратна нафта,горивен филтър,клапан които е върху него,и се оказа проблема в някаква кошница с електроника която се намира в резервоара.след престои и горивото се връщаше обратно в резервоара,сигурно при този мотор не е така но е хубаво да се погледне да не се почне като мене ходене по мъките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре в резервоара в сондата има гумен пръстен, който трябва да сесмени за да изчезнат мехурчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен ги има тези мехурчета. Правил съм изследване, че като я огася след няколко секунди идва мехур с въздух от горивната помпа и застава на най-високата част на прозрачния маркуч. Въпреки, че смених горивен филтър скобички, клапанчето за обратната нафта мехурчето, като я огася пак се появява. Досега я карам така 25000км и не ми е отказала нито един път, като ми се е случвало да  я паля и  на -14градуса и все е палела от първия път.

Редактирано от strazhara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.