Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Yeti 1.2 DSG 105hp Да взема или Не?


jethro

Recommended Posts

Здравейте, харесах си Yeti 1.2 DSG 105hp и се чудя дали някой тук има опит с точно този двигател в комбинация с DSG-то. Би ми било полезно да споделите какво Ви е мнението за тази модификация и дали си заслужава да се "хвърля" на нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За комбинацията не знам, но личното ми мнение е, че ще съжаляваш, че не си взел 4х4. Иначе, надявам се, че запознатите а този двигател ще изкажат мнение. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.2 са си пъргавки , но на мен винаги ми е било интересно , защо хората си купуват сравнително голям високопроходим автомобил с такова двигателче. Да е ситиго или фабиа добре , но Йети ? Защо? по нисък разход , колко да е по нисък ?

 

Според мен за подобен автомобил си вземи 2.0 Дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.2 са си пъргавки , но на мен винаги ми е било интересно , защо хората си купуват сравнително голям високопроходим автомобил с такова двигателче. Да е ситиго или фабиа добре , но Йети ? Защо? по нисък разход , колко да е по нисък ?

 

Според мен за подобен автомобил си вземи 2.0 Дизел.

И задължително 4х4 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз първо имах притеснения относно двигателя, но след тест драйв бях приятно изненадан от това как се държи, въпреки, че Yeti-то изглежда да е тежко. Оказа се обаче, че като тегло Yeti се доближава (приблизително 50кг разлика), до сегашния ми автомобил Fabia 1.2 HTP. Реално автомобила изглежда по-голям/по-тежък от Фабията, но цифрите ме изненадаха. 

 

Относно 4х4 или не: Личното ми желание беше да не е 4х4, така, че това не би ме разколебало. Може би имам леки притеснения от 7 степенното DSG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще съжаляваш за липсата на Халдекс. Неописуемо удоволствие е да стоиш стабилно на непочистен сняг на пътя с 80 км/ч, докато другите едвам кретат с 40 и задниците им се "веят"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще съжаляваш за липсата на Халдекс. Неописуемо удоволствие е да стоиш стабилно на непочистен сняг на пътя с 80 км/ч, докато другите едвам кретат с 40 и задниците им се "веят"

 

Със сигурност 4х4 при описаните условия е незаменимо. Надявам се да не ми се налага да карам в такива условия, та да не се налага да съжалявам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен предимствата на халдекса не са при каране направо с 80км/ч на сняг, понеже това всяка една кола с хубави гуми го може - дори и повече! Имаше сравнение за 4х4 с неподходящи гуми и 4х2 със зимни - мисля че е ясно кое е по-добре. Въпроса е изключително от лична необходимост - дали ще се бърза много зимата, колко ще се кара, къде ще се кара - има вилни зони, за които зимата е задължително 4х4. Иначе според мен по-колемият клиренс + хубави гуми сапълно достатъчна съгурност през месеците, които караме на сняг. Не знам каква е разликата с или без - естествено, е че е по добре да го има, но въпрос на личен избор и нужди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ангажирам никой с мнението си,но 1.2 tsi не ми се струва удачен за yeti бензина има 175 Nm а дизела 250 Nn разхода също е по-нисък с около 2 литра

,ако избирам с предно задвижване бих взел  2.0 tdi 110 кс ръчни към 7 степения автоматик определено съм предубеден,но нали колата има 5 години гаранция,ако се счупи ще го оправят така,че не се притеснявай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих предпочел 2,0 тди на предно пред 1,2тси с 4х4, но всеки си преценява според неговите нужди. Има хора които искат бензин и ако разлкката между Фабиата и Йети е само 50-100кг 1,2 не е лош избор - даже мисля, че разликата в разхода ще е по-малко от 2л. При 4х4 вариантите не е само първоначалната инвестиция и по-доброто поведение на сняг е важно, а в последствие има разходи по обслужване, по-голямо тегло и разход и не на последно място по-тромав автомобил при скорости над 100-120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не ти трябва да е 4х4 си я вземи само с предно.Не ги слушай,ти си решаваш.

Аз също не искам 4х4 да карам.Много хора казваха,той рс-а трябва да е 4х4.Ако е 4х4 ще е перфектния автомобил.....и т.н. Аз пък ако имаше рс модел 4х4 и само с предно,ще си взема само с предно. Или ако имаше рс само с 4х4 бих си взел голф без багажник,но не и 4х4. Не ми трябва просто....само да ми гори и да мъкна 100 кила излишни железа постоянно,без да ги ползвам в 99% от времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jethro, за да повтарям вече писани от колегите неща, бих добавил още един аспект по темата :) Струва ми се рядка комбинация и може би на старо някой ден трудно ще й вземеш добри пари. Махни автоматика и си свиркай безгрижно занапред :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jethro, за да повтарям вече писани от колегите неща, бих добавил още един аспект по темата :) Струва ми се рядка комбинация и може би на старо някой ден трудно ще й вземеш добри пари. Махни автоматика и си свиркай безгрижно занапред :)

 

Имаш право за евентуалната продажба след това, защото повечето хора си представят такава кола да с по-голям двигател и/или 4х4. Аз се убедих и затвърдих избора си след като е покарах - вече бях сигурен, че този макар и малък двигател е точно този, който ми трябва. Благодаря на всички, които се включиха с мнение по темата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

 

Интересен поглед върху вече стари Yеti-та. Дано да са отрстранили проблемите с 1.2 ТСИ

 

За съжаление руския не е сред езиците, които разбирам...ще се радвам, ако някой успее на кратко да обобщи какво се казва във видетото.

Редактирано от jethro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Сами ти нали в дъжд и сняг не я караш наистина не ти трябва....Когато обаче със 130 излезнеш на заледен участък и 4 ката те  вкара в пътя друга песен ще запееш.Който не вярва си е негов проблем.Айде за много години!Няма да говорим как рови в кал и т.н-рядко ще ти се наложи ама е голям кеф.На Yeti то 1,2 му липсва само газовия инжекцион.Пъргаво било в сравнение с Лада Нива може би да...Това ми напомня за на сестра ми H-RV Хондата само с предно която зимата на 2 пръста сняг закъсваше пълен смях...

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Според мен предимствата на халдекса не са при каране направо с 80км/ч на сняг, понеже това всяка една кола с хубави гуми го може - дори и повече! Имаше сравнение за 4х4 с неподходящи гуми и 4х2 със зимни - мисля че е ясно кое е по-добре. Въпроса е изключително от лична необходимост - дали ще се бърза много зимата, колко ще се кара, къде ще се кара - има вилни зони, за които зимата е задължително 4х4. Иначе според мен по-колемият клиренс + хубави гуми сапълно достатъчна съгурност през месеците, които караме на сняг. Не знам каква е разликата с или без - естествено, е че е по добре да го има, но въпрос на личен избор и нужди.

моят опит е, че при сняг 4х2 със зимни гуми НЕ е достатъчно да се чувствам сигурен. доста коли минаха през мен и през фирмата - за норнални (не off-road) условия 4х4 със зимни гуми е задължително зимата, ако живея в софия и вали сняг чат пат. моите 2 стинки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.