Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Yeti или Niva


krasy

Recommended Posts

От няколко месеца съм изправен пред дилемата каква 4х4 машина да си взема, ала след като гледах долния клип всичко е ясно

 

https://www.youtube.com/watch?v=dkJ0gv_Z6_Y

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко месеца съм изправен пред дилемата каква 4х4 машина да си взема, ала след като гледах долния клип всичко е ясно

 

https://www.youtube.com/watch?v=dkJ0gv_Z6_Y

Питай колегата PRR - той вече разреши тази дилема по начина, който е на клипа. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам с какви валяци е тръгнал този с Йетито, нормално е да затъне. Иначе и Нивата не става за сериозен офф роуд, но там проблемът е, че и он роуд не става.

Ако търсиш машина за извън пътя, има далеч по-добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно да сравняваш каруца и лека кола. Каруцата минава навсякъде, а леката кола си е за по шосе.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравняваш 2 несравними класа автомобили. Не ми е ясно защо. По повод клипчето - толкова неясни неща има в него, че изобщо не е меродавно или показателно за каквото и да било и съответно дори не виждам смисъл да го коментирам. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивата на шосе може и да е зле, но на офроуд е супер, защото е висока, докато дори и този клип се вижда, че йетито лежи по корем и затова не може да мръдне - ГЛАВНО заради това! Редовен проблем при този клас колички.

 

И в друга тема бях писал - Suzuki Vitara оре, докато лежи на корем и върви, при нива не съм чувал да легне където и да било. Йетито си е паркетен лъФ, който-каквото иска да ми говори. Мислена е да я качваш по тротоари и това е.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В това клипче като че ли и шЕфьора на Yeti-то не беше много наясно с offroad шофирането... Много грешки допусна.

По темата - според мен NIVA-та има повече предимства в offroad пред Yeti-to. И двете обаче не са истински всъдеходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега нивата не ме е изоставала. В това число на места където Туарези, СангЙонг-и, и други паркетници (включително Кайен) са спирали далеч преди това. Като взех нивата се пробвах и с част от хората от субару форума и в общи линии прокарвах пътеката нагоре. Друго сериозно предимство на нивата за офроад е късата база и това, че е тясна. Има и повече от приличен клиренс.

 

Дотук с предимствата. Недостатъците - оригиналните гуми не стават за нищо (минах на "стандартни" 15ки, като цената за гуми+алуминиеви джанти ми се върза на цената само на гуми за оригиналните джанти), скорости над 90-100km/h са леко екстремни, но не и невъзможни де, разхода е сериозен (от 12 нагоре на газ, 10+ на бензин), комфорта е ала 80те. Няма багажник. Окачването е консуматив (над 20к км смених хебели, тампони и т.н.).

 

Ако трябва да изибирам сега най-вероятно пак ще предпочета Нивата. Еле пък при цена от под 14к лв ;)

 

PS: Забравих да добавя, че за 500лв се сдобих и с автоматичен блокаж на задния диференциал, което изстреля проходимостта в друго измерение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много зависи по какви пътища ще се кара само черни пътища къси разтояния и предимно градско или черни пътища и магистрално извънградско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за асвалта кола си имам -искам по-голям клиренс за черни пътища.Ще ходя в гората.с нея, че с Октавията не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Suzuki Vitara е джипката. От старите, не новите.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти трябва за гората-Нивата.

Интересно защо пусна темата? Да си чешем езиците ли? Йети за в гората ли смяташе да си вземаш B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за асвалта кола си имам -искам по-голям клиренс за черни пътища.Ще ходя в гората.с нея, че с Октавията не става.

Аааа, така кажи, колега. Вземи си Йети, разбира се! Чисто ново си го поръчай за в гората. Само подбери подходящ цвят.

И да се похвалиш, като го вземеш. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, така кажи, колега. Вземи си Йети, разбира се! Чисто ново си го поръчай за в гората. Само подбери подходящ цвят.

И да се похвалиш, като го вземеш. :D

 

Нали най-проходимата е кола е прежалената, така че едно лачено и прежалено Yeti с подходящите гуми, защо да не е проходимо  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото колкото по-проходимо е едно Йети, толкова по-далеч ще се ходи за трактор...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нека да не се отклоняваме от темата. Понеже имам оферта за едно ударено дизелово Иети, бих искал малко инфо от хората които карат този модел. По-конкретно какво най-често дефектира по него и какви са цените на частите?

Просто искам реални впечатления -какви са неговите слаби места?

 

За Нивата всичко е ясно -висок клиренс, лош комфорт и ефтени части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...За Нивата всичко е ясно.......

Мисля, не всичко

Нивата е по-проходима от Иети. Ако това е от особена важност за теб. Защото е пълноприводно 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивата има демултипликатор и блокаж на дифенрициала. Ала за съжеление не е надежна -често дефектира.

Мой колега си взема френска Нива 1,7i  2007г. с газов инжекцион и веднага почнаха проблемите като Нивата се караше само събота и неделя.

Първо смени електронния блок на алтернатора, който поради конструктивно недоглеждане е постоянно във вода.

Отказа съединителя -смени хидравличен цилиндър на съединителя.

Започна да му загрява предно ляво колело -блокирано спирачно цилиндърче.

Отказа му датчика за гориво, осветлението в купето и др. дреболии.

 

Тази тема я пуснах с цел да разбера слабите места при дизелово Иети, ала явно повечето от неговите собственици не желаят да споделят своите проблеми.

 

Живи и Здрави Всички!

Редактирано от krasy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са напълно нормални дефекти, в следствие на експлоатацията. Лично аз не виждам нищо обезпокояващо.

Разгледай темите за Шкоди и ще разбереш, че и тук се случват.

Личното ми мнение е да не си вземаш Иети за тези цели. Колегите са го казали и не искам да ги повтарям.

Това са два коренно различни автомобила и не виждам какво сравнение може да има. Сега и Ладата взе да не ти харесва. Може би с основание. Вземи си пълноприводно 4х4, каквото и да е. Напр. Сузуки Витара, както предложи колегата Шафт.

 

п.п. Как колегите да ти споделят слаби места на Иети, като карат нови автомобили - нямат проблеми и не ги ползват за оффроуд.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще се ползва зимата веднага споделям големия проблем на дизеловото Yeti - българския дизел, който може да ти замръзне по всяко време :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.