Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Понякога лампата за нагревателите мига в движение.


exoiavanko

Recommended Posts

Здравейте, колеги! От месец някъде съм горд собственик на Skoda Fabia 1 Combi 1.9 TDI 101 коня и общо взето съм много доволен от колата. Веднъж обаче забелязах, че като запалих и тръгнах, започна да мига лампата за нагревателите, в интервал от около 2 секунди. Загасих колата и пак я запалих и всичко си беше наред, не светеше лампата. Това ми се е случвало само веднъж и ми е интересно какво означава. Благодаря и поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Означава че компютъра е записал грешка. Трябва да отидеш на диагностика да се разбере каква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за избора на автомобил градски.И аз съм със същият автомобил и съм много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mой колега с октавия преди месец мина през този проблем и се оказа стоп машинката-каза,че купил оригинална от ЕУ за 20 и нещо.

Възможно е и твоята да е тръгнала...

Редактирано от raaziel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като започне постоянно да мига си смени стоп машинката, намира се на педала на спирачката и има теми в които е описана смяната подробно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същата Фабия, но хечбек.  При мен започна да свети лампата, реших да не е от подгревните свещи и ги смених, но проблемът остана ( поне се радвам за подмяната на свещите, защото една с една нямах еднакви, сложих BERU и съм доволен). Та след това на диагностика наистина отчете стоп машинка на педала на спирачката. Взех си от магазина на Симеоновско шосе за 14лв. Смяната е много лесна - сваля се кората под волана(тя се държи на няколко винта), при нея трябва да се разкачат и куплунзите на фаровете и тръбата за парното. Откачаш кабелите на машинката и я завърташ, за да я свалиш ( нямам спомен в коя посока беше). Слагаш новата и пак връткаш, за да се застопори и обратно сглобяваш. Няма шанс да се обърка, защото има ушички, за да се посатви правилно. Цялата процедура ми отне около 20 минути, защото внимавах и ми беше сефте. за повече подробности погледни и други теми. Успех и Весели празници!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте! И аз съм с фабия 1.9 тди от месец. сладък автомобил, но се разочаровам от мненията за електрическата система по колата. май си е фабрично слабо място! от няколко дни и на мен в движение ми  мига лампата за подгряване и сама спира после пак в движение, без да гася! стоповете видях светят в колата зад  мен вижда  се  при натискане на педала  :) явно има друг проблем ..... та да си дойда на въпроса- искам да мина на диагностика, но не знам къде да отида в София? моля за помощ и съвети ! виждам на нмного сервизи пише диагностика, но колко разнират не знам! Искам  правилна сиагностика и да ми кажат какъв е проблема защото при шкода явно си е нормално нещо :)

Редактирано от pafka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Вчера минах диагностика и човека ми казам не виждам грешки записани в комп. ! Но според него да сменя стоп машинката- добре :) търсих тема как да я сваля и сменя с нова.. не намерих! лягах под педалите и не виждам как се маха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш кората под волана (лявата долна половина на таблото където е ключа за фаровете) , след това вадиш кората над педалите и ще видиш двете машнки (на съединителя и на спирачките) , мисля че се завърташе на някъде и излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера минах диагностика и човека ми казам не виждам грешки записани в комп. ! Но според него да сменя стоп машинката- добре :) търсих тема как да я сваля и сменя с нова.. не намерих! лягах под педалите и не виждам как се маха!

 

А ето го и нагледно:

 

Свалянето на корите отнема повечето време от операцията, но по-пипкавата част, ако упражнението го правиш за първи път, е самото сменяне на машинката, понеже е малко тясно около нея...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа ядосах се снощи развивах доста време ,псувах , добре, че не успях да счупя някоя пластмаса или щипка! дори кората не успях да сваля откачих за ел, фаровте с буксата, но ключа за фаеовете не успях да го откача и не махнах кората. После ооперацията по завиването на видите беше сложна разместили се бяха металните скоби, където трябва да се завият и нищо не направих! опипвах с ръка за тази тъпа стоп машинка не хващам нищо освен едно дълго което опира в педала и нищо! и всин маааекуч извадих от кората зад капачето на буксата за комп. и го набутах  някъде вътре- за какво ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключа за фаровете се вади малко специфично - натиска врътката и завърташ в посока включване на габарити и тогава вадиш ключа , ако не се лъжа имаше два винта под капака на бушоните и още 3 или 4 долу по ръба и тогаз сваляш кората .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа ядосах се снощи развивах доста време ,псувах , добре, че не успях да счупя някоя пластмаса или щипка! дори кората не успях да сваля откачих за ел, фаровте с буксата, но ключа за фаеовете не успях да го откача и не махнах кората. После ооперацията по завиването на видите беше сложна разместили се бяха металните скоби, където трябва да се завият и нищо не направих! опипвах с ръка за тази тъпа стоп машинка не хващам нищо освен едно дълго което опира в педала и нищо! и всин маааекуч извадих от кората зад капачето на буксата за комп. и го набутах  някъде вътре- за какво ли е ?

Маркучът, за който пишеш е за вентилация на малката жабка - въпросното капаче, зад което е буксата за диагностика. Ако имаш климатик, тази жабка може да се ползва като хладилна, както и основната.

Иначе аз добих най-добра представа за разглобяването на корите и смяната на самата машинка от горното клипче, а машинката си я смених през обедната почивка на паркинга на работата, че преди това нямах стопове и вече имаше няколко ситуации с риск да ми се натресат в багажника.

Другото, което може да се отбележи - оригиналната машинка е с кръгъл корпус, като на електромоторче, а аз си бях взел някаква с по-квадратна форма (само такива имаше, но по думите на продавача уж били по-качествени). Та тази квадратна машинка се оказа с една идея по-дълъг корпус от старата, което допълнително затрудни навирането й в гнездото с риск да се потроши някоя пластмаса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.