Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с въздухопроводите на Октавия 1


Plamen89

Recommended Posts

Здравейте имам проблем с въздухопроводите на парното.

Като наглася парното към прозореца не ще да духа и явно клапата не се отваря,другото е че изолацията се опеква вече и хфърчат парченца  като работи парното.Въпроса ми е  как мога да достигна до въздухопроводите без да смъквам таблото,ако няма такъв вариант как е захванато таблото,и възможно ли е също да е от филтъра на климатика.

Колата ми е Октавия 1 с новото табло ако е от значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издухал си дунапрена на клапите.Тя затваря,но го няма дунапрена,който я обгражда и има огромни дупки по средата на клапата.Ламарината е така направена-има дупки метала,които са отворени като се разпадне дунапрена.Лечението е таблото долу,Кожуха на парното долу,разглобяване и овиване на клапите със сивото армирано тиксо и готово.

не е от филтъра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може да не ти трябва да сваляш цялото табло. Поредицата е следната:

От страната на шофьора:

  1. Махаш кората над педалите(една черна като решетка е)
  2. Махаш капака на бушоните
  3. После махаш сивата кора, която е под волана. За да я махнеш нея, трябва да извади ключа за фаровете. Освен всички винтове, които се виждат има един под ключа на фаровете и тези на бушонното табло трябва да махнеш, защото иначе тази кора ще ти виси в краката през цялото време. Освен бушонното табло, трябва да разкачиш и буксата за VAG-а, защото тя ще ти пречи. Имай предвид че кабела ѝ е доста къс и е трудоемко, но става.
  4. Навеждаш се хубаво при педалите и има една малка сива кора точно до педала на газта. Тя е с един пластмасов винт, който е на щипка отзад, ако не се развие дърпай смело, няма страшно и да излезе щипката после като я набуташ, тази пластмаса няма да изпада. Като елиминараш този винт, пластмасата в другия край е на плъзгане.

От страната на пътника:

  1. Махаш жабката. Тя има отдолу 2 винта, и като я отвориш още 4 мисля се падат по горния ръб (където е бравата)
  2. Трябва да махнеш една пластмаса, която е огледална на тази като при педала на газта

По средата:

  1. Първо махаш тази лайсна която е около радиото, копчетата за парно и тези за реотаните и резервоара. Тя е една голяма и черна, нея я дръпваш в посока задните седалки в долния край откъм пепелника и като я откачиш от долу внимателно дърпаш долния край, нагоре към тавана.
  2. После сваляш най-задната средна конзола, като за целта трябва да махнеш задния пепелник, защото там има два винта.
  3. След това махаш лайсната на скоростния лост (тази която видимо закрепва долния край на кожата на скоростния лост)
  4. Вадиш пепелника и ще видиш два винта откъм страната на скоростиния лост. Освен тях мисля че имаше и два вътре в пепелника някъде под капака.Като ги равиеш трябва да извадиш механизма за самия пепелник, барабар с капака.
  5. Като свалиш пепелника вътре ще видиш къде има още 2 винта, които държат средната конзола( тази, която е на скоростния лост)
  6. След като си развил всички винтове на тази конзола, ще имаш проблема как да я измъкнеш. От опит ти казвам най-лесния начин е да се развие ръчната спирачка от трите винта и тогава конзолата излиза с лекота.

Тук вече почваш да гледаш какво съм ти описал и да се чудиш,  дали си заслужава :) Не е трудно това всичкото е работа за около 40-60 минути, предвид че ти е за пръв път, може да кажем час и половина.

Следва да видиш адже ба, дали стигаш въздоховодите така. Те се падат най-отзад по средата ниско долу. Ако не става, просто продължаваш рАзглобяването натам:

  1. Сваляш волана максимално ниско и имаш една декорация пред таблото с километража. Тя се държи на два винта от горната страна.
  2. Като я свалиш нея, имаш два винта пак отгоре, които държат самото табло. Когато ги развиеш, горната част на таблото пада на долу и го измъкваш леко напред. Оттам изваждаш двата кабела и си готов.
  3. За горната част на таблото вече са ми по бегли спомените, защото съм го свалял отдавна, но помня че има по 2-3 винта от двете страни (откъм вратите става въпрос). Мисля че под въздуховодите нямаше винтове. Общо взето като я разглобиш до тук, почва да си личи по логичен път дали има още нещо за махане.

Надявам се да съм ти бил полезен. Успех с начинието, имай предвид че цялата операция за ден би трябвало да си готов. Успех ако имаш въпроси питай.  

Редактирано от PSYHO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията,половината от изброените неща съм ги разглобявал преди и се надявам да не срещам трудности че преди години на лагуната ми смъквах цялото табло със голям зор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро присъствах на такава операция заради неработещи клапи на А3 с климатик.Мисля, че няма разлика в парното.Освен, че се сваля парната кутия за да се ремонтират клапите се източва и фреона на климатика. Работа за сервиз си е според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.