Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ремонт на Фелиция пикап 1993год.


Jason_X_

Recommended Posts

Здравейте! Купих си Шкода Фелиция пикап 1993год. 1.3 карбуратор 43kW 58к.с.

Нормално е всяка кола на такава възраст да има проблеми и ще съм ви много благодарен ако ми помогнете да си постегна колицата с малко информация!

Като за начало знаете ли от къде да си купя 2 броя плоски пружини за машинките на вратите, че са счупени и двете. Без тях вратите отвътре не могат да се отварят и е много неудобно първо да си свалиш стъклото за да си отвъриш с външната дръжка :)

П.С. аз съм от Пловдив

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега си видях талона оказа се, че пикапа е 135л :) ако темата не е в точния раздел моля модератора да е премести. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

така.. купих ремонтен комплект за карбуратор след, което почистване и смяна на всичко що има по него. Смених маркучи за вакума, дистрибуторна капачка, кабели, свещи, масло филтри. Колко оборота трябва да държи при загрял мотор на бензин, че ми се струват ниски, защото като превключа на газ и след 3-4 мин работа на място колата постепенно сама си сваля оборотите и гасне, но това само на газ! Някой има ли идея от какво може да е? Сега ще сменям филтъра на газовия клапан и мисля едни мембрани за тоз изпарител Ланди Рензо dmg 5853.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По книга оборотите са 825 -/+ 25 , аз си ги оставям 900 +/- 10 - по-добре зарежда и има повече топло в купето.Оборотите се правят на бензин и на газ не пипаш карбуратора!

Относно това , че гасне на газ е до настройка на изпарителя , зависи и с каква плочка е колата . Имай предвид , че е много тънка границата да пали и работи на смукач на газ и да държи малки обороти .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за инфото. Смених бравите на предните врати и сега всичко си е както трябва :) взех предно стъкло, което ще смяна като се постопли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

някой може ли да каже как се сменя предното стъкло без да прецакам уплътнението с което съм в момента, защото то си е напълно здраво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С широка (-) отверка подбутваш от вътре уплътнението под металния ръб ... в началото докато тръгне трябва да държиш гумата под ръба с още една отверка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте! Прокапал ми е регулатора за задните спирачки разбрах как се казва тая джаджа от един майстор, който ми каза да го махна и да съм сложил някакви щуцери вместо да го сменям с друг втора употреба, който не се знае кога и той ще протече. Вие какво мислите по въпроса ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шофиорската стелка и мокета са пълни с вода. Имате ли идей от къде може да е влязла тази вода? Колата не беше карана в дъжда.. и ми се струва, че капе от над педалите. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте! Доста неща подмених и едно от които са втулките на рейката, че бяха износени и имаха голям луфт. Наложи ми се да карам 2-3км по черен път с дупки и сега пак ми се разлуфти рейката. Има ли начин да е затегна без да е свалям?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

някой сменял ли е тампона, който държи скоростна кутия отгоре? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш задния капак на скоростите , сменяш тампона и връщаш обратно .

Особеното при Фелиция е , че първо отвиваш гайките на планката отгоре , после един болт отдолу и на края след като свалиш капака махаш болта с двете уши .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

благодаря, а можеш ли да ми кажеш кое се сменя, че скоростния лост има голям луфт в ляво и дясно или как да го побългаря. Някога е имало тема, но не ми е отваря да погледна. Нагоре надолу има 2-3мм луфт ама мисля, че не е проблем. За да включа 2-ра трябва плътно до мойта седалка, а за да включа 5-та удрям кракът на пасажера :D колата не е фелиция, а пикап 135Л визуално прилича на фаворит.

Редактирано от Jason_X_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Някой знае ли от каква друга кола мога да взема задни пружини, че на моя пикап са много уморени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте колеги! Пак се появи проблем, но този път с паленето.. трудно пари и после работи и прекъсва. След това ако му подадеш газ и глъхне преди да се изфорсира. Не знам дали ме разбирате. На карбуратора има един черен клапан отгоре*(мисля че е за вакуум), но не работи. Дали може да е от него? Всички маркучи на вакума са здрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

някой сменял ли е гарнитура на картера? Може ли да се смени на канал или има нещо сшециално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и без канал ... има няколко болта около вътрешното каре на дясната полуоска , които трудно се достигат , но не е невъзможно с малка вложка и тънко удължение . Има вече гарнитури от клингерит , които можеш да стягаш до откат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз вече съм купил някаква за 5-6лв Може ли да мажа с червен силикон или трябва да купувам специален силикон за гарнитура за картер? Ако знаех щях да купя такава от клингерит, защото тази едва ли ще изкара до другата смяна на маслото....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По важното е ако може да се сменят федерките на болтовете ... така няма нужда да пренатягаш гарнитурата и по-трудно се развиват болтовете ... може да изкара и по-дълго .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Само с G-12 ., с друг ще има проблем с главата  след време . 

Редактирано от rgc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря:) аз вчера купих син български 5кг за 13лв. Ама после ми казаха, че за пикапа трябвало да е червен или както ти каза  g12. В понеделник ще му купя такъв тогава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.