Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вероятен проблем с турбо


Metodiew

Recommended Posts

Здравейте колеги, снощи колата спонтанно загуби мощност както си ускорявах на магистралата. Случи се при скорост около 150км/ч, просто спря да ускорява.

До колкото се поинтересувах и разучих става въпрос за някакво пренадуване. С помощта на колегата vvarbanov (за което съм му много благодарен) имам ето тази информация за проблема:

 

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 107272 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 01:43:12

Freeze Frame:
RPM: 2772 /min
Speed: 144.0 km/h
Load: 92.9 %
Voltage: 14.36 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 2295.0 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0 

 

Моля ви дайте някаква насока за проблема. То че ще се ходи в сервиз е ясно, но поне да имам представа какво се случва горе-долу. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка кола спира да ускорява след някаква скорост - моята например като помирише 200 км/ч също спира да ускорява, дори ми се струва , че започва да забавя, макар че крака ми е влезнал почти при двигателя.

Светна ли ти оранДжавата ламБа на таблото или просто спря да ускорява колицата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена, че след като се получи този проблем на въпросната висока скорост, когато намаля колата едвам ускорява дори и на най-ниските предавки. Като загася двигателя и пак запаля се оправя, докато не вдигна пак въпросната висока скорост. След като го направи няколко пъти светна и "чека" на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564

Трябва да се направи:

1. Проверка за пропуск в турбопътищата и маркучите за вакуум.

2. Проверка на актуатора.

3. Почистване на задръстена геометрия.

 

Не вярвам да е N75 или MAP-а.

Важно: не карай колата в това състояние по магистрала със 150, може само градско!

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега турбото ти пренадува и влиза в авариен режим. Щом на 150км. Изключва много по-рано започва да пренадува ( мисля , че около 6 секунди след като турбото мине границата изключва ). Отивай при някой който разбира да я погледне и не повече от 2500 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, в понеделник ще ходя тук  http://www.turbo-kolos.com/ 

Препоръчаха ми ги, дано проблема да е лесен за намиране и съответно за разрешаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам откъде ги изнамери, но в Гугъл само лошо пишат за тях по другите форуми. Трансексперт, в Герман или при Вальо - Вентоман от VW форума май е по-изпитано.

 

Успех!

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно този ремонт има 2 вида сервизи:

 

1. Едните се занимават само с рециклиране и ремонт на турбината. Трябва предварително да си я свалил и да им я занесеш, а после да си я вземеш и да си я монтираш отново. Например DG Turbo на Околовръстното или срещу Централни гробища /зад Баухаус/. Обикновено този ремонт е около 600 лв. и нагоре.

 

2. Другите диагностицират проблема (!), свалят, ремонтират, чистят, качват и настройват (!). Ремонтът обикновено е свързан със смяна на вакуумните маркучи с нови, с почистване на геометрията и всмукателен колектор или пък с изгнил актуатор, който се подменя, настройва в движение с Ваг-Ком и литваш. Този ремонт може да излезе до 250 лв. - много зависи кой ти я прави.

 

Не вярвам да си за рециклиране, затова ако се опитат да те омайват за рециклиране не им вярвай само на думи, искай да те убедят, с очите си да видиш луфта.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направиха ми частично рециклиране, тоест подмяна на детайлите от снимката и почистване. Колата вече върви нормално.

post-10467-0-28448700-1421779236_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направен ли е лог-файл в движение след монтажа?

Актуаторът трябва да се настрои след монтажа, защото иначе може пак може да пренадува и да стане лошо.

:idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам документ с графика на "Actuator movement checking"

 

Това пише над графиката

 

Turbine Pressure 99.86% PASS

Turbine Flow 99.16% PASS

Actuator Travel 11.1 mm PASS

 

Също така ми обясниха, че са я настроили на необходимата апаратура. Дадоха ми и 6 месеца гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направиха ми частично рециклиране, тоест подмяна на детайлите от снимката и почистване. Колата вече върви нормално.

Е,какво частично :) те са ти сменили средната част.Старата турбинаСредна част/лагерно тяло/ при теб ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са всички части, които ми казаха, че са сменили. И съответно ми ги върнаха старите.

Редактирано от Metodiew
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво и имаше на средната част???

Снимай я от другата страна.....ама то може и да не е твоята.....

Не може защото турбината пренадува,та ти е повредена средната част.Лично мнение.

Може да са ударени лопатките на турбинната част,НО ТОГАВА 100% ЩЕШЕ И ГЕОМЕТРИЯТА ДА Е ЗА СМЯНА! Щяха и нейните лопатки да са повредени и да не става. Просто не са те излъгали както трябва,че да не може да ги хвана!!!!!!!!!

Другия вариант е да са сменили средната част,защото е пускала масло през топлия сегмент и маслото до цапа геометрията и да не се движат лопатките.Но тогава щеше да ти гори масло доста колата и щеше да знаеш това!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда са го прекарали... :(

На времето и мен ме прекараха по подобен начин (други)...ама като си притеснен, че не ти върви колата...не мислиш...

Все пак са искали да вземат някакви пари, що да не сменят средна част, актуатор и т.н.

Редактирано от SeVo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил къде я правиха, цени... Така темата ще бъде максимално полезна на всички с подобен проблем занапред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда са го прекарали... :(

На времето и мен ме прекараха по подобен начин (други)...ама като си притеснен, че не ти върви колата...не мислиш...

Все пак са искали да вземат някакви пари, що да не сменят средна част, актуатор и т.н.

 

Колегата беше предупреден предварително, така че сам е направил своя избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата беше предупреден предварително, така че сам е направил своя избор.

Многократно, даже.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Многократно успорвах сумата по ремонта, но те ме увериха, че това е нужно да се направи. Нямах възможност да следя ремонта, но изпратих мой роднина (същият по която препоръка съм в този сервиз) и той каза че я е видял разглобена и са му показали какво е нужно да се направи.

Благодаря на всички за указаната помощ и насоки, може би просто извадих лош късмет.

 

П.П Забравих да кажа, че наистина споменаха за проблем с маслото, вероятно затова е сменена тази средна част. Доливам около 1л на 10 000км масло и наистина едвам достигах до този пробег с ниво на минимума на измервателната щека. Но това е било винаги от както колата е при мен вече 30 000км.

 

Ето и фактурата.

post-10467-0-22145600-1421830982_thumb.jpg

Редактирано от Metodiew
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

384лв. "само" за смяната на турбото?!?!?! :wacko_2:

384 лв. това е за труд.

 

Ако е лапкала масълце от турбото може и да е оправдана смяната на средната част.

За средната част цена 358 лв. - звучи ми като произход Китай.

Методиев, как е сега колата? Върви ли, доволен ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви нормално. Снощи дори пробно я натиснах на магистралата до около 200 - 210км/ч без светещи чекове и без аварийни режими. Иначе градско я пробвах на 2 - ра и 3 - та предавка също ускорява добре, но беше лигава настилката и постоянно ми светеше ASR - а. Като цяло може да се каже, че съм доволен от поведението.

Дано поне не ми създава проблеми занапред. Поздрави.

 

П.П Забелязах също, че преди буквално свиреше когато изключвах от скорост. Сега вече не се чува никакво свирене.

Редактирано от Metodiew
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.