Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Високи обороти на Фела 1.3MPi


momcho2000

Recommended Posts

Здравейте колеги и за много години, имам проблем с фелата (1.3MPi 2000 год.) и не мога да го отстраня, преди седмица тъй като леко и бяха неравномерни оборотите реших с спрей за карбуратори и дросели да почистя дроселната клапа та разглобих пластмасата отгоре разкачих филтъра откачих клапата и с помощта на спрея я светнах като нова, почистих и плочката за газта (тя е кръгла и е хваната на маркуча от филтъра, след почистване на всичко сглобих много внимателно частите по местата им, завъртях ключа и хоп изненада колата държи високи обороти около 2000 и на газ и на бензин, като при топъл двигател на бензин държи около 1500-1600 а на газ са малко над 1000.... та днес разглобих всичко наново прегледах всеки детайл и част напръсках всики букси с контактен спрей, НО ефекта е нулев оборотите отново са високи, колата е на над 300 хиляди и винаги са и били нормални оборотите и на газ и на бензин (на 70 хиляди е била колата, когато е сложена газта) Някой има ли някаква идея от какво може да е?

Редактирано от momcho2000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смуче въздух под клапата - уплътняване с нова гарнитура или силикон .... клапа за адаптация - VAG-com или както lent е описал с оназ програмка връщане към фабрични настройки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смуче въздух под клапата - уплътняване с нова гарнитура или силикон .... клапа за адаптация - VAG-com или както lent е описал с оназ програмка връщане към фабрични настройки.

Под дроселната клапа, ще сложа силикон, а каква е тая клапа за адаптация и къде се намира, и как да я върна към фабрични настройки? Извинявай колега за въпросите ама с тия електроники хич ма няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата дроселова клапа ... като се почисти трябва да се адаптира към новите условия , другия вариант да чакаш 2 -3 хил. км. сама да се адаптира .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги, поразчетох ама хич не съм на ти с тия закачвания на компове и др. такива, а пък и да купувам кабели за закачване а и с Бънди късмета кой знае кво ще купя и няма да стане и само наливам пари в нищото, е....л съм я в боклука чешки ще си я карам така ако ще и на 3000 да ги вдигне, ма много глупаво е направено, чистил съм дросели на няколко коли проблеми не е имало а тука... мани мани... простичка евтина и здрава пък глей кви работи прави.... разочарован многоо  :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На заплата ще си купя кабел за моята. Ако си от София, мини за 20 мин през центъра, ще ти я оправя.

После почерпката към lent, че е написал как става ;) Не съм пипал ваг ком, но разгледах програмата вчера и според мен при твоята манипулация няма какво да се обърка.

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше - потренирай първо на твоята и чак после рови на хората по колите  ;)

 

Колега, по-лесно ще намериш кой да ти помогне с кабела, ако кажеш от кое населено място си 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е опасно, обяснено е много добре и е fool proof.

 

По-опасно е за мен, защото ме е страх че аз, ако дам фактори ресет на моята, може да ми паднат оборотите и да се наложи да си чистя дросела, или дроселите, но готов сьм да поема този риск. Просто нямам тьрпение да я ресетна и да полети като истинска шкода...

 

Колегата имам някакьв спомен че маи е от Пловдив, но не сьм сигурен

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Видин съм колеги, но често пътувам към Благоевград та не е проблем по трасето да отбия някой да я ресетне ли кво ли, че баща ми казва "съсипа ми колата с това чистене" :D та ако някой може да е оправи, я взема пак за другото пътуване и да се нагласят тия обороти, почерпка с видинска люта ракия от мен. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След минати над 2000 км колата не и падат оборотите, демек не се самообучава....  :ranting:  а остави друго и трудно пали (първия път за деня), разход вървене всичко си е оки ама паленето е кофти!!!  :BangHead:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За трудното палене изпуска ти клапана на газта.За проба вечерта извади маркуча от изпарителя към плочката за газта,и на сутринта я пробвай как ще запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се адаптира сама,само не махай клемите на акумулатора за да не губи данните по адаптацията макар и бавна- Търпение трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да намеря апарат и да ти снимам, как го правя, но не обещавам, тъй като аз апарат нямам а се сещам само за един приятел с Canon Eos и не знам дали ще го даде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За трудното палене изпуска ти клапана на газта.За проба вечерта извади маркуча от изпарителя към плочката за газта,и на сутринта я пробвай как ще запали.

Проблема не е само в газта, тя и на бензин не иска да пали като хората, абе от как вдигна оборотите не е как трябва да е....

 

Ще се опитам да намеря апарат и да ти снимам, как го правя, но не обещавам, тъй като аз апарат нямам а се сещам само за един приятел с Canon Eos и не знам дали ще го даде.

Ще си ми много полезен колега, че така си нее работа :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно първото палене на бензин е проблемно.Когато изпуска клапана се натрупва газ в колекторите и се смесва с бензина и се почва едно въртене докато запали.При мен беше такъв проблема и докато го разбера беше голямо въртене докато запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно първото палене на бензин е проблемно.Когато изпуска клапана се натрупва газ в колекторите и се смесва с бензина и се почва едно въртене докато запали.При мен беше такъв проблема и докато го разбера беше голямо въртене докато запали.

И директно на газ също не иска да пали а преди палеше от четвърт, сега е и на газ и на бензин въртене много до къде запали, дори когато е под нулата на два пъти не запали падна и акумулатора..... а преди чистенето на дросела беше "кибрит". Ти как реши проблема колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мързеливия начин смених клапана че не ми се занимаваше да го правя.Пробвай начина който ти описах да видиш дали е от това.Нищо не губиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да е от клапана тъй като проблемите с високите обороти и трудното палене дойдоха след почистването на дросела, мисля, че проблема е както казаха колегите в по горните постове, че трябва да се ресетне компа на колата, ма няма кой да го направи това, тук в нашия град са такива малоумни на тая тема с диагностика и отстраняване на проблеми свързани с електрониката на колата..... :BangHead:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Видин съм колеги, но често пътувам към Благоевград та не е проблем по трасето да отбия някой да я ресетне ли кво ли, че баща ми казва "съсипа ми колата с това чистене" :D та ако някой може да е оправи, я взема пак за другото пътуване и да се нагласят тия обороти, почерпка с видинска люта ракия от мен. ;)

Ами като пътуваш често, вземи че се разбери с колегата pepino, като минаваш през София, ако може да те пипне. За него поне е сигурно, че знае какво прави  :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте колеги. по въпроса с оборотите няма промяна високи са и това е, ма свикнахме и не ни прави впечатление, НО сега излезе друг проблем, преди два три дни изчезна парното на шкодака, предположихме да няма некой боклук по системата и я промихме хубаво и сменихме антифриза с нов, кара два дни и сега отново чезне парното, днес пуснахме с маркуч вода през радиаторчето на парното излезе малко мърсотия но циркулира добре, испарителя и през него пуснахме и циркулира отлично водата, пуснахме и през радиатора отпред и също няма никакво запушване де има тръба пуснахме и никъде няма запушване, но колата няма парно (от време на време) като загрее и се включи перката и след това поработи и отворя разширителния съд излиза вода като гейзер (мисля че надува) та мисълта ми е дали да е гарнитура на главата или водната помпа или термостата се ебава или може и трите, колата е над 250 хиляди при нас и до сега не е имала проблеми с прегряване или с слабо парно, дори е колата с най силно и бързо затоплящо парно която съм карал до момента! Та тия дни ще се отваря май, но все пак да чуя някое мнение и от вас колеги. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да махнеш термостата,да обезвъздушиш и да опиташ.Ще загрее трудно,но ще покаже дали надува от гарнитура.Това го казвам само от обща култура,докато не се включи друг по-знаещ колега.

Дано при теб е по-малкото зло!Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздух в охл.система. Вкарва компресия по малко от някъде. Вариантите са гарнитура или спукана глава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздух в охл.система. Вкарва компресия по малко от някъде. Вариантите са гарнитура или спукана глава.

Или спукана риза. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига се филмирахте ... ако не го мързи колегата да свали главата ще види какво е ... варианти много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.