Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Семейно комби - Октавия 1 '04 - 1.9 TDI PD - 130


Recommended Posts

И още малко ъпдейт - съединителя пръдна или е пръднал в четвъртък , докато е карала жена ми :)

Вчера й раздавах газ и взе да се предава на около 3500 оборота,а тая сутрин докато е студен, взе да изпуска на 2500 и то при не много натиснат педал на газта.

В момента ми търсят Luk или като план Б- Valeo, комплект за обръщане към 1-масов маховик.

В моя случай приказката че след ремап идва смяна на съединител се оказа вярна, което в никой случай не означава че съжалявам за ремапа :)

Редактирано от ivogiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментирах с Пепи, не знам какви са проблемите за които казваш, но понеже двумасовия ми маховик работи нормално - ще сменя феродов,притискател и лагер-помпа върху оригиналния двумасов маховик.

Такъв е плана, в сряда ще го сменям - да видим.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закс също не е лош вариант, а както може да видиш в темата на Трансексперт има случаи в кутия на Люк да има Закс.http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/53112-%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%88%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B8-%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8/page-2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип съм запознат с практиката в кутия на една марка да се слага друга.

Ето какво свали от колата моя човек:

IMG_20170201_180743_zpstbktbqh4.jpg

IMG_20170201_180804_zpswo2wz1uk.jpg

IMG_20170201_180820_zpsg8xkafff.jpg

IMG_20170201_180828_zpsbbyeruol.jpg

IMG_20170201_180845_zps0hsb3oey.jpg

 

А ето Люк комплекта , който взех за моята кола със Закс вътре :)

IMG_20170201_180650_zpso8yrdjus.jpg

 

Интересното е че мислех че съединителя който съм снимал е оригиналния на колата ( 260 000км в момента) , но гледайки снимките на притискателя в темата на Трансексперт , моят притискател май не е оригинален за разлика от феродовия диск.

Както и да е, няма значение - зад гърба ми е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Отдавана не съм писал тук,а почовърках по колата.

Купих й задни Bilstein B6 амортесьори , но още не съм ги сложил.

Те оригиналните ми са в чудесно здраве, но ме дразни каква лодка е тая кола и за пробата май ще насадя Билщайните.

Смених "кожата" около скоростния лост с истинска такава купена от ebay. Трудничко се монтира ама като стане е 100 пъти по-готино от онзи плат с евтин,белещ се винил отгоре.

IMG_20170316_200313_zpskxub0lgp.jpg

Играх си да презалепвам тапетите на предните врати, реално презалепих само шофьорската до колкото е възможно.

Много глупава схема са ползвали от Шкода и реално няма как да оправиш проблема на 100% без сериозна заигравка - пластмасовата основа е залепена с нагряване към кората на вратата. Отделно под плата има едни тънък дунапрен , който от ЕГН-то направо се рони и е причината платът да се отлепя.

Копчетата или по-точно възможността за достъп отпред на шофьорската врата позволи някакво презалепване , но пасажерската няма никакъв шанс да стане по този начин.

Свалях и шофьорската седалка , че намерих една бая голяма пружина паднала под нея. Бая си играх да я разглобявам тая седалка с декоративни пластмаси и кво ли не - абе занимавам се с глупости :)

А успоредно с това два други проекта са към завършване, ето снимки и видео за любопитните:

Прадядото на Шкодата, който трябваше да наследи Прелюда на пистата поне по първоначална идея. Сега му полират джантите и отива на пазара,че за 5 години съм го карал 500 км,а и имам проблем с мястото за съхраниението му.

IMG_20170414_132744_zpshdhtqw7h.jpg

IMG_20170414_132751_zpsicmt2vd7.jpg

IMG_20170414_132804_zpsxdn103qs.jpg

IMG_20170414_132814_zps7u5fgzga.jpg

IMG_20170414_132835_zps2dloydwp.jpg

IMG_20170414_132911_zps1zgii1bh.jpg

IMG_20170414_132922_zpsnj7bvfid.jpg

Това пък е един 34-годишен мотор, който отново е в движение след почти 6 месеца обездвижване:

IMG_20170422_144007_zpseqx4acal.jpg

IMG_20170422_144014_zps7ibv7grt.jpg

И малко звук и картина едновременно от него, клипът е сниман в събота:

https://youtu.be/PQij1HeqI9s

Редактирано от ivogiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравил съм да кача първата дино графика на половера/ Ролото - изглежда приятно диагонално :)

Графиката е на бензин, на отворени карбуратори, т.е. без еърбокса и на старото вакуумно делко с датчик Хол и комутатор.

Доста промени претърпя от тогава и резултатът сега би бил по-добър дори на газ.

dynopolo_zpsa5a964d6.jpg

 

Общо взето е приятна стара,проста кола със скрити качества :)

Редактирано от ivogiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.