Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Братчето на плевенското японче 125


ustavri

Recommended Posts

В Плевен в последните месеци се правят ремонти на Шкоди. Някой със стари двигатели, някой с малко по-нови. Та след като поспестих малко пари, реших че е време за нещо по-добро за моята кола (а и тогава излезе 781.135 двигател пригоден за 120, благодарение на колегата lent за темата). Една зимна Неделя се запътихме към Стара Загора с един приятел, твърдо решени за "ново начало". След като колата беше още в движение и след проба из цяла Загора, реших че двигателя е достатъчно хубав и добър за използване. Така се стигна до свалянето му и полагането във Фастрата на приятеля, за да стигне до София. Там отлежа една седмица, като беше старателно изчистен. От изминалата събота и неделя вече се намира под капака на моята "червена стрела". Много съм доволен от резултата, колата стана по-динамична, забавна, тиха и приятна за каране. Естествено имаше малко перипетии при запалването и тук с помощта и идеите на Пепи(105 RS) колата замърка. В момента очаквам един Иков 32 разпробит за газ от Krankenshtein, за да може да се задвижи колата на "основното" си гориво.

 

Тук малко размазани кадри от едната вечер, в която работехме и игрива закачка от един приятел:

 

10994703_916489478395328_412143174_n.jpg

 

10997060_916489421728667_398939377_n.jpg

 

И естествено, не може без храна в тези късни или по-скоро ранни часове на събота сутрин

11016507_916489628395313_641013576_n.jpg

 

Тези дни ще набавя и другите снимки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По колата има и други промени, като волан от Rapid, който е много по-удобен от оригиналния. Благодарение на колегата weekend_warrior набавих така желаното табло с оборотомер10997271_934787253198260_122487072_n.jpg Колата е със сменени предни пружини, поръчани от Чехия -60 мм

 

11004124_934788106531508_1304223213_n.jp    

 А така изглеждат на колата11003140_934788893198096_1771170502_o.jp

 

 

С тях застана перфектно на пътя и в очите ми! Държи се много по-добре и е много по-отзивчива в завоите. 

И с двигателя взех още много дребни неща, едно от което е интервален ключ за чистачки от 100с, който не мога да свържа. Ще съм благодарен на някой ако ми помогне със схема или обясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,това ако не са "плевенските мартенички" - здраве му кажи :D

 

 

п п Дано колегите от Шумен не се разсърдят за плагиатството :D :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се,че се намесвам от името на автора,но мисля,че колата е 89-90г.,според неговите думи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече купето е 87 да, а двигателя беше 89, вече 93.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте колеги, днес се сетих за един проблем на шкодете - а именно че са им много грешни скоростомерите. Следователно как може да се реши и може ли изобщо да се реши този проблем? Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си презацепвах стрелката с по-малко напрежение в пружината и даваше отклонения с +/- 2 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си презацепвах стрелката с по-малко напрежение в пружината и даваше отклонения с +/- 2 км.

Аз направих същото упражнение със същия резултат, но от 120 нагоре си трупа грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е поне не лъже с по 10-15 км. Ако обясните и малко по-нагледно като за човек, който не се е занимавал, ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш стрелката от оста и съответно пружината се развива и след това я слагаш точно под ограничителя и я набиваш , след което с леко повдигане прехвърляш ограничителя и толкоз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш стрелката от оста и съответно пружината се развива и след това я слагаш точно под ограничителя и я набиваш , след което с леко повдигане прехвърляш ограничителя и толкоз.

Аз действах по следния начин:

 

-демонтирам километража;

-разглобявам го, махам стъклото и ринга и изваждам механизма от корпуса;

-с 2 тънки отвертки се вади стралката (под отвертките се подлага нещо да не се издраска циферблата);

-връщам стрелката обратно със съвсем лек натиск върху оста, колкото да не изпадне;

-в това разглобено състояние се връщам при колата и го монтирам на жилото;

-правя няколко обиколки на някоя права и безлюдна отсечка и засичам грешката при 60-80-100 км/ч;

-отново демонтирам километража от жилото и нагласям стрелката на 80 км/ч, под циферблата има достъп до оста и я блокирам с пръст. Махам стрелката и я презацепвам със съответно приспадната грешка при направеното измерване (отново с леко усилие);

-връщам механизма обратно на колата и правя проверка на същата отсечка и при същата скорост. Ако всичко е наред сглобявам по обратния ред, а ако има нужда от корекция отново се действа по гореописания начин.

 

По този начин успях да компенсирам грешката до евда 2-3 км, което е повече от достатъчно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

СПЕШНО КОЛЕГИ! шайба водна помпа, в най-лошия случай водна помпа от 120-ка с повечето перки, от софия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Какъв двигател да сложим на Шкода 125л?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами варианти много, а какъв да сложим - е това е трудната част. На оригинална кутия с мокри полуоси, издържа до 120-30 Нм (поне така знам) - това означава че 1.5 90 коня от хонда се класира, също така варианта за 1.3 пълна инжекция също ми се върти в главата, а защо не и дизел?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е много коне, малка кубатура, съответно високооборотен мотор, да може да пълни хубаво километража. С тоя дизел си на 120км/ч таван!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само предложих, няма да си сложа дизел в бегачката... 1.6 160 добре ли е? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай, пък после ще сверим часовниците! :P И пусни малко снимки, че така не е интересно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега за сега ще видим кое как. Трябва да я подкарам пък тогава ще мислим какво да слагаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.