Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Newbie - Superb


Recommended Posts

Здравейте,

 

от форума на Сеат се прехвърлям в този на Шкода. 4 години карах този Seat Leon 1.8 TSI Linea R. Много съм доволен от него. Поради необходимост от семеен автомобил, решението бе еднозначно - Superb, отново с 1.8 TSI - този двигател ми е на сърцето, а дизели категорично не харесвам (лично мнение и не ангажирам никого с него!). Тук няма да си хваля Шкодата (то е ясно, че си я харесвам), а ще драсна 2 реда съпоставка със старото возило. Нормално, динамиката на Супърба и чувствителността на волана в сравнение с Леона е занижена. Леонът стигаше до 100км/ч за 7 и малко, докато подобни замервания най-вероятно изобщо няма да направя със Шкодата (най-малкото не ме провокира да го направя). Возията също е в двата края - Леонът, без да е от най-спортните изпълнения, возеше именно като спортните братя, защото окачването бе спортно, а джантите - 17'. Супърбът е с 16' и вози значително по-меко, все пак стегнато, без мекото да е прекалено "ситроенско". Категорично не исках 17'. Предпочитам с балони, но комфортно, защото се уморих да пазя ходовата част, да спирам на легнали полицаи и да заобикалям неравностите напътя. Всичко това е нормално, защото предназначението на двете коли е коренно противоположно. Разходът на горивото е същия, защото с Леона съм карал малко по-динамично. Екстериор - Леонът е по-красивата кола, но красиво "по младежки" , докато Супърбът има "по-улегнала" красота и определено е по-представителната кола. Всеки знае, Супърбът е много дълъг, с огромен багажник - все качества, които Леонът няма. Шкодата е с лупи отпред и LED стопове, за разлика от Леона - рефлектори и крушки. Ширината на двете коли, обаче е почти идентична - това е единственото нещо, което отчитам като минус на Шкодата, защото мисля, че трябваше да я направят с поне 5 см по-широка. Интериорът на двете коли, обаче няма място за сравнение - Леонът е изключително дървен отвътре. Супърбът бие по всички показатели - използвани материали, изолация, интериорни решения и т.н. и т.н. Това е, в общи линии. Пускам няколко снимки на флагмана.

 

00000001.jpg

00000002.jpg

00000003.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 296
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Stucata

    105

  • SKODA 105 RS

    17

  • b3lq7a

    14

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

Много добър избор  за семеен автомобил.Интересно е сравнението,което си направил на две доста различни коли, като идея въобще.Важното е, Ти да си щастлив и нека Флагманът ти служи дълго и безпроблемно.Нормално е човек с времето да харесва и да има нужда от различни коли.Оставам с усещането,че ти просто караш точната кола в точното време. Още веднъж честито и добре дошъл при нас. :welcome_all:

Редактирано от BlueSoulReaver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, страхотна кола ! Да я ползвате с кеф !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги!

 

Оставам с усещането,че ти просто караш точната кола в точното време.

Да, така е! Принципно съм фен на спортното шофиране. Леонът е каран динамично в 90% от времето, без това да означава обороти в червено. Без подобрения (само филтър), на дино е показвал 179 коня със 100 октанов бензин (само с такъв карам). Дет се вика много нечипосани нови 3-литрови дизели или по-стари бензинови осмаци са оставали изненадани как не преставах да им дърпам до 200 (след това не, разбира се). Но, приоритетите в живота се променят и скоростта и спортното шофиране остава на заден план :) Другата истина е, че за тези пари е невъзможно човек да купи нова кола, която да е с размери на Супърб, с мощност на  RS6 и адаптивно окачване. Най-важното обаче е чувството - безценно е когато човек си смени колата да не чувства носталгия по старата - това означава, че е доволен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, страхотна кола! За дълъг път по-голямото купе е правилният избор, въпреки, че нуждата за скорост е нещо което не утихва. Все пак е важното човек да е доволен - семейството му също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега и от мен, и добре дошъл! Направил се прекрасен избор и ти желая безаварийни километри, и хубави моменти с новото возило :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега със здраве да си я караш! Машината изглежда страхотно :hi: И аз съм стаp фен на сеат,но pеших малко да pазнообpазя и не съжалявам нито за миг :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега, страхотен автомобил си си взел.

 

:plate_offtopic:Като гледам снимките си ми съсед, поне по офис - аз съм в през 4 преки на тази улица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

 

Честита придобивка колега и Добре дошъл при нас ! Много безаварийни и приятни километри да й навъртиш , колата е супер :D/

Заповядай и на някоя от редовните ни срещи ( ТУК ) , да се запознаем и да видим колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоя Леон не е ли преди 2009 година, преди фейслифта?? Че Еуратек го писали 2011?? Гледам е със старото табло и волан. Иначе на тия Леони 1Р доколкото знам всичките са мултилинк отзад. Без значение от двигателя. Брат ми има 1,6тди DSG 2011 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Още веднъж, благодаря за посрещането!

 

 

Честито, колега, страхотен автомобил си си взел.

 

:plate_offtopic:Като гледам снимките си ми съсед, поне по офис - аз съм в през 4 преки на тази улица.

Не, не съм. Мястото отдавна съм го избрал за снимка на тази кола или изобщо на кола, която е дълга :)

 

Твоя Леон не е ли преди 2009 година, преди фейслифта?? Че Еуратек го писали 2011?? Гледам е със старото табло и волан. Иначе на тия Леони 1Р доколкото знам всичките са мултилинк отзад. Без значение от двигателя. Брат ми има 1,6тди DSG 2011 година.

Леонът е точно преди фейслифта. Но е произведен 2010г. Първата му регистрация (от мен) е 02.2011г. Еуратек не лъжат. :D Правилно, окачването е многоточково.

 

Първата снимка,без да искаш,ти се е получила профешънъл. :)

Радвам се, че ти е допаднала! :)

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, със здраве и безаварийно!

 

Много е свежа колата, ще те приветстваме на някоя от клубните срещи :) Помисли и за един дискретен клубен стикер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Помисли и за един дискретен клубен стикер :)

 

Да, ще прегледам в съответните теми какво се предлага като стикери/други отличителни пособия и ще маркирам парахода :)

 

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прощавай за отклонението от темата ама това на профилната ти снимка Рони Колман ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега прощавай за отклонението от темата ама това на профилната ти снимка Рони Колман ли е?

Чичо Рони е, да :)

 

00000032.jpg

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кратки впечатления, след крехък преход:

 

- разходът на гориво е средно ок.9/100 в града при нормално шофиране. Тук изненади няма, въпреки, че очакванията ми бяха за малко по висок разход.

- извънградско все още не съм правил на по-дълъг път, затова ще спестя впечатленията от 60-километрови отсечки.

- след като минах няколко стотин километра започнах да настъпвам малко повече, без да прекалявам разбира се. Тук вече съм по-приятно изненадан. Макар колата категоирнчо да не притежава спортен дух, двигателят я задвижва прилично. Бих казал доста добър баланс между собствена маса, динамика, ускорение, доускоряване в съотношение с разхода. Ако трябва да съм обективен, перфектният двигател за тази кола може би е 2.0 TSI.

- след като преодолях първоначалните впечатления в сравнение със спортната возия на предишния автомобил, намирам Супърбът за перфектно балансиран - нито вози прекалено меко, нито твърдо. След като поекспериментирах с резки движения при ниски и по-високи скорости, включително дръпнах едно леко рали "Шипка" :) , стигам до извод, че стабилността бива малко нарушена не толкова от настройките на окачването, а по-скоро от по-голямата маса на автомобила, по-високия център на тежестта и по-високия профил на гумите. Впрочем за автомобил с такива габарити се представя доста добре в завои с по-вискока скорост. Тези неща обаче са калкулирани при покупката на колата и не ги отчитам като недостатъци, защото целта бе именно комфортна возия, пространство в купето и голям багажник. Както и при предните ми автомобили, все повече хора ми казват да сменям джантите с по-големи. Вчера  се видях със собственик на Супърб 2 с 19-ски джанти и направихме кратка разходка. От 17" е  минал на 19" и като изключим визията, която действително е респектираща, то возията е потресаваща (особено като минахме по паважа на Невски). На този етап ще си гледам кефа с 16-ите и ще се наслаждавам на това да не трябва да съобразявам маршрута с джантите си.

 

По-натам, след 1-2 хил.км. ще изтискам повече от колата, като замисляме да минем с още една кола маршрута на някое планинско рали, като задната кола ще снима :)

 

За сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно разходът ще се вдигне...все повече ще отпускаш крака :)

 

За гумите и аз имам сходни наблюдения - вероятно високият профил на такава голяма кола си я люшка като параход. Аз понеже съм с комби и на магистрала с висока скорост като ме задуха страничният вятър си люлее. Аз ще се ориентирам към 17ки, макар возията да ми е супер блажена в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.