Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ново Йети


Recommended Posts

Да, ти си се спрял на "екзотичен" мотор... Поздравления, вероятно е доста приятен за каране и е с Торсен диференциал а не Халдекс? Имат една 2ра ръка като твойта, огледах я отгоре отгоре - черна с скромните 49х км, салона неразличим от нов. Хареса ми, но съм с куче(40кг) и не мога да си позволя седан. Как е като разход и подръжка 3.6фси? Динамиката няма да я коментирам, вероятно е доста припкава, все пак мотора го слагат и на порше(ако бъркам поправи ме)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    26

  • legaltk

    6

  • Боре

    5

  • sharpshooter_

    4

Най-много писали в темата

 ...я пробва и ми каза, че не знае защо е така и ако не се напасне(оправи) пак ще го сменят...

Какво да се напасва,това са глупости. Няма такива филми като напасване!!!!

Нещо не са сменили.Тоест са ти спестили. Защото ако сменят комплект всичко,няма какво да се напасва,като всичко е ново!

С такива отстъпки от 70%......100%нещо са те наредили...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да се напасва,това са глупости. Няма такива филми като напасване!!!!

Нещо не са сменили.Тоест са ти спестили. Защото ако сменят комплект всичко,няма какво да се напасва,като всичко е ново!

С такива отстъпки от 70%......100%нещо са те наредили...

Успях да я раздвижа за 3дни до Видин и малко обиколки там. Това притрисане в някой моменти си остава. Можеш ли да ми дадеш съвет какво да гледам и слушам? Сега има лека вибрация при отделяне долу и при по-рязко отпускане?Надявам се че не могат да не са ми сменили нещо, защото имам фактура за частите с подробна раздробка за ново всичко където е по съединителя, притискателя, маховика, веригата, масла, филтри на двг, горивен, скорости, на халдекс, спирачна течност, антифриз... Ще ида в сряда и за други неща до ЕТ и ще питам пак( 1000км съм минал за 4дни и не смятам да слушам за разработки).

 

Направихме разходка с жената до Белоградчик. Спряхме след входа за скалите, паркинка беше пълен(да не се катеря по зелените площи като 10тина други хитреци), по баира най-горе пред-последна кола преди знака, че пътя е задънен. Навръщане към Видин, отпред почна да пука при спирачка и рязко ускорение в завой. После се усили и спрях след 20-30км. Клатих я, какво ли не правих, при тръгване на навит на ляво волан направо стържеше и реших да видя отвътре на колелото, към амортесиора! Гледам търкала гумата и изтръпнах! Взех ключа за гуми и болтовете на предните 2 джанти отвъртяни до 1-2 оборота! Завъртях ги на макс и се прекръстих се 3 пъти и си продължих към Видин. Свалих болтовете като стигнах Видин, изглеждат леко загладени на места и ще видя какво да сменя и дали нещо друго не може да се е повредило(ако някой може да даде акъл какво/що да гледам). Карах я към София днес нормално е положението уж - не се бяха развъртяли за 300+ км. Също трябва да сложа секретни болтове на колелата. Дали оригиналните са най-трудни за сваляне или да се ориентирам към нещо друго? Не знам с какъв ключ са ги развъртали, но са надрали и дупките за болтове на джантите зверски, видно е защото само предните са надрани. Страшна тъпотия ми направиха, ама и аз съм си виновен, не бях погледнал, че няма секрет! За 2 17ки с нови съвови зимни гуми(тази зима ги купувах за старата кола) ще ти строши главата някой нещастник. По-добре да ги беше взел отколкото да ни претрепа по пътя!

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата за секретни болтове - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/41434-%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8-%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8-%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%B8-%D0%B8-%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%8A%D0%B4%D0%B5/

 

След смяна на маховик и съединител в ЕТ - и при мен има леко притрисане при потегляне с ниски обороти с навит наляво/надясно волан.

Имаше го и преди смяната, но беше по силно.

Леката вибрация на педала на съединителя си я имаше и преди, има я и след смяната.

Смених съединител, защото не ми влизаха скоростите.

:hello:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата за секретни болтове - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/41434-%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8-%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8-%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%B8-%D0%B8-%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%8A%D0%B4%D0%B5/

 

След смяна на маховик и съединител в ЕТ - и при мен има леко притрисане при потегляне с ниски обороти с навит наляво/надясно волан.

Имаше го и преди смяната, но беше по силно.

Леката вибрация на педала на съединителя си я имаше и преди, има я и след смяната.

Смених съединител, защото не ми влизаха скоростите.

:hello:

 

Не съм се вталявал преди смяната, сега има леко, почти минимално притрисане в педала. Но е по малко от първия ден. Скоростите си влизат и излизат лесно. Утре ще ида до ЕТ и ще ги видя какво ще кажат оттам! Благодаря за темата за болтовете, писах там за малко обобщение. 

:banana_beer:

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ти си се спрял на "екзотичен" мотор... Поздравления, вероятно е доста приятен за каране и е с Торсен диференциал а не Халдекс? Имат една 2ра ръка като твойта, огледах я отгоре отгоре - черна с скромните 49х км, салона неразличим от нов. Хареса ми, но съм с куче(40кг) и не мога да си позволя седан. Как е като разход и подръжка 3.6фси? Динамиката няма да я коментирам, вероятно е доста припкава, все пак мотора го слагат и на порше(ако бъркам поправи ме)!

Не е с Торсен /което първоначално ме озадачи-предната ми кола бе с Торсен и беше брутално стабилна и проходима/, а с Халдекс 4-то поколение /който пък, опроверга всичките ми притеснения-уникално добър е, дори на чист лед, не мръдва, дано следващите поколения са още по-добри/.

Колкото до поддръжка, нямам много впечатления:

1.Предни и задни дискове и накладки - всички ATE Original /но наистина "оригинални"/, плюс вътрешни /задни/ тампони на предни носачи - около 1400-1500 лева, но със сериозни отстъпки и не от ЕТ;

2.Смяна на масло, филтър и уплътнение на 6-степенното DSG, както и масло и филтър на Халдекс - общо 463 лева, в ЕТ, включително труда;

3.Смяна на масло на двигател - 6 литра Shell и маслен филтър - 127 лева, по програма "4+", в ЕТ, включително труда;

4.Ъпдейт на навигацията - 67 лева, в ЕТ.

Друго не се е налагало и нямам идея...

За разхода, вече с повече наблюдения:

1.Градско - от 13.7 до 21 литра на 100 километра, като зависи от сезон, ползване на "печка", подгрев на седалки и стъкла, климатроник и най-вече от настроението и десния крак...:);

2.Извънградско - от 7.8 до 8.4-8.7 при скорост до 120 и средно натоварена /двама души, куче-котка - багаж, плюс горните условия/, от 11.2 до 12.7, при скорости предимно 160-170 до 200-210 /плюс горните условия, включително 5 човека с багаж за седмица/.

За динамиката:

1.Предоволно, особенно за кола с тегло 1740 кг./празна/ и 4х4;

2.Уникален резерв от мощност, доускорението, поне като за лаик и като усещане, няма разлика между 120-160, и 170-220 /със сигурност има, но реално не се усеща/...

Определено е по-пъргава от доста "бегачки-икони" от други марки /а тъпите погледи и злобата, че ги изпреварва или гони и застига Шкода, са безценни :)/, в това число и "братчеда" - Пасат СС /вече само "СС"/, който дори е с 300 кончета /същия двигател.

Най-готиното е, че DSG-то, наистина се самонастройва според стила на шофиране - ако цял ден го "газиш", на другата сутрин като докоснеш педала и те удря в седалката, ако си го карал нормално и спокойно - тръгва нежно и спокойно..., шашава работа, но е многократно проверен факт!

Толкова от мен за Съби, за друго - нямам наблюдения...

Поздрави, и дано Снежко се/го оправи/ят !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

на е ли странно да сменяш съединител, че и маховик на 55 хил.км. ? Това, не се чупи за 1000 километра...

иначе честито за колата, мен също са ми много на сърце, нищи че някои ги намират за грозновати :)

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 4х км и 2 мес. мога да изкажа своите впечатления от колата. Много стабилна на пътя с конфортна возия, не се накланя по завой, вози една идея по-твърдо от октавия 2. Няма шумове и дразнещи скърцания в купето. Впечатли ме маневреността й и силните спирачки. Динамична и с нисък разход на гориво. Скоростите са достатъчно дълги, за да не се налага смяна при изпреварване. Има достатъчно мощност да се движиш бързо и по магистрала въпреки слабата аеродинамика. Набира спокойно, без замисляне дори и от ниски обороти. Разхода на гориво за тези 4х км ми е около 10л/100км средно. Градско е между 10-13л/100км зависимост от задръстванията. Извънградско, ако се кара леко и до 120км/ч е около 7л/100км. Със скорости около 150км/ч дава малко над 9л/100км. Карам я само с Шел Рейсинг. Интериорът й е хубав, материалите са качествени. Седалките много удобни - страничната опора и регулируемата подувка на гърба ме държат без болки в кръста въпреки 2-ната дисковата херния. Багажника е широк и висок, достатъчно голям за куче 40кг. Задните седалки се местят напред-назад и опората за гърба се регулира и отзад става много удобно за пътниците. Ако ти трябва повече обем на багажника - това става за сметка на возещите се отзад. Фаровете са с халогенна крушка, но за мен са перфектни. Допълнителното осветяването в ъгъла на завой е безценно в града. Пепи и Явката ми пуснаха Хил асист-а(благодарности), поредна глезотийка, на която се наслаждавам при всяко прибиране на колата в гаража. Офроуд представа за Йетито не съм придобил, освен високия просвет и приятната функция за помощ при спускане на наклон. Изненада ме датчика за температура на маслото и неговото показване на макси дот досплея. Доволен съм от избора си и определено това е моята кола. Покрива нуждите ми за височина, Халдекса ми дава сигурност на пътя и допълнително спокойствие от евентуално закъсване на черен път.

 

Бях поръчал от ЕТ лайсни за предната броня и праговете. Днес ги сложих. Мисля, че не застанаха лошо.  https://www.dropbox.com/sh/yddyfbta1zuwxk2/AABGR8YR9imTOKRpz3SXzgnqa?dl=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на е ли странно да сменяш съединител, че и маховик на 55 хил.км. ? Това, не се чупи за 1000 километра...

иначе честито за колата, мен също са ми много на сърце, нищи че някои ги намират за грозновати :)

Това са консумативи. Много е относително кога ще се развалят. Преди мен я е карала жена, евентуално обяснението е тук :) . И на мен ми харесва на външен вид, но всеки си има вкус. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

След успешното "чипосване" от Pepino реших, че е крайно време да и сложа метални педали. В ЕТ излезе, че за 02рс са същите като на Йети по номер и взех такива и една 3та стелка за отзад на тунела посредата. Спортните педали имат по-добро сцепление с ходилота ми и не ми се пързалят ходилата освен по-красивата визия. Монтажа е за 5мин и не светва чек. Сменя се целия педал на газта и капачки на другите 2. Сега ми се върти в главата дали да не я сваля с едни по-ниски пружини малко. Видях едно софийско Йети по Цариградско - мишо сиво на цвят, не клубно с един младеж вътре и беше свалено и с фланци поне 30мм и като мойте джанти. Много ми хареса, стоеше красиво, ама пък ми харесва че е високо моето, та съм в голям размисъл от една седмица! Видях и друго с ветробрани, но беше черно и ми хареса и това , но моето е светло и не знам дали няма да се открояват дразнещо... Интересен номер имаше това с ветробаните ЕН 3333 ... номер за 1000+лв на ШКОДА и железни джанти без тасове!

post-7686-0-64579400-1448988391_thumb.jpg

post-7686-0-82836300-1448988404_thumb.jpg

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за новите придобивки! :)

Плевенското Йети e на колегата ustavri :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Иво, продължавай в същия дух с беладжийското Йети :) Супер са застанали педалите ;)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, ако ще боядисваш тавана, направи един "фотошоп" и с черни джанти, така според мен "блек" пакета ще е завършен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се, скоро ще сменям предно стъкло и ще боядисват броните и преден капак... Та искам да съчетая полезното с приятно! Иначе за джантите и аз си мисля... Ще направа и на джантите фотошоп

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б-колонките(отвесно на вратите, да не бъркам) трябва и предните стъкла да са черни, иначе мисля ще конрастират несполучливо! Фотошопското черно не е това което си го представям. Мисля за черна перла! Идва и момента с тавана - целия или само посредата на гредите...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, това имам предвид:

post-11404-0-61415300-1449165912_thumb.jpg

post-11404-0-73541600-1449165919_thumb.jpg

 

Абстрахирайте се от автомобила, идеята ми е да се види готината комбинация на черен таван+черни джанти + черни колонки + черни огледала  :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абстрахирайте се от автомобила, идеята ми е да се види готината комбинация на черен таван+черни джанти + черни колонки + черни огледала  :banger_2:

 

Няма да ти казвам, че мразя черни джанти. От нищо не се абстрахирам.

Писах единица, защото черните греди на тавана не вървят на черен таван.

Може черно, но БЕЗ гредите. Т.е. трябва да се свалят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.